فوق تخصص جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس

فوق تخصص جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس

فوق تخصص جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس

فوق تخصص جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس

اگر به دنبال بهترین جراح آندوسکوپی بینی و سینوس هستید، به جای کاملاً درستی آمده اید. ما در مرکز برکه تلاش کرده ایم بر اساس آخرین متدهای درمانی ، کلیه خدمات زیبایی و درمانی بینی و سینوس ها را به شما عزیزان ارائه کنیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از مرکز برکه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه برایتان توضیح داده ایم که اصولاًجراحی آندوسکوپی بینی و سینوس ها به چه کار می آید و چه افرادی بهترین کاندیدای انجام این عمل هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با ما همراه باشید

فوق تخصص جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس
فوق تخصص جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس

آندوسکوپی سینوس و بینی

زمانی که مشکل سینوس داشته باشید، به یک راه حل موثر نیازمند هستید. هرچه سریع تر، بهتر!!

هر روزی که از بیماری و مشکلات سینوسی در رنج باشید، به این معنی است که باید در آن روز بی خیال کار ، فعالیت های مورد علاقه تان و دیگر امور ضروری شوید. چرا که درد سینوس اصلاً اجازه انجام هیچ کاری را به شما نمی دهد.

فوق تخصص جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس

 مشکل و چالش اصلی درمان سینوس این است که صدها دلیل وجود دارد که احتمالاً منجر به بروز علائم سینوس و بینی شده است.

ممکن است مبتلا به پولیپ بینی باشید یا این که بینی تان انحراف داشته باشد و در نتیجه سینوس ها نتوانند به خوبی مایعات را ترشح کنند. با تمام این ها به نظرتان جراحی بهتر است یا سینوپلاستی؟

غالب مواقع ، اندوسکوپی بینی ابزار بسیار مهمی است برای این که متخصص گوش، حلق و بینی تشخیص دهد که چه مشکلاتی در رابطه با سینوس ها و گذرگاه های مخاطی وجود دارد! این امتیاز، به او کمک می کند تا درمانی موثر را بر طبق نیازهای شما برنامه ریزی کند.

آندوسکوپی سینوس و بینی
آندوسکوپی سینوس و بینی

اندوسکوپی چه زمانی ضروری است؟

در صورتی که مشکلات وخیمی با هرکدام از عارضه های زیر برایتان پیش آمده احتمالاً لازم است که اندوسکوپی را انجام دهید :

  • انسداد مخاطی
  • سردرد
  • دردهای صورت، به خصوص اطراف سینوس ها و اطراف چشم ها
  • موارد وخیم سینوزیت
  • خون دماغ
  • کاهش حس بویایی

فوق تخصص جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس

 ممکن است سوالات زیادی درباره روند آندوسکوپی داشته باشید، به همین خاطر تلاش کرده ایم در ادامه اطلاعات مفیدی درباره روند آندوسکوپی بینی و سینوس ارائه کنیم.

آندوسکوپی مخاطی چیست؟

در طول آندوسکوپی مخاطی ، متخصص گوش، حلق و بینی از آندوسکوپی برای مشاهده بینی و سینوس ها استفاده می کند. اندوسکوپی یک لوله ی باریک است(قطر آن کمتر از 4 میلیمتر است) که مجهز به یک دوربین و چراغ کوچک است تا فضای داخل سینوس ها را نشان دهد. تصاویری که دوربین می گیرد روی یک صفحه نمایش بزرگ منعکس می شود و برای انتخاب بهترین درمان ممکن به کار می رود.

معمولاً این پروسیجر بسیار ساده است و در مطب خود پزشک یا جراح انجام می شود.

آندوسکوپی مخاطی چیست؟
آندوسکوپی مخاطی چیست؟

 آیا اندوسکوپی بینی درد دارد ؟

تمام تلاش پزشکان این است که تا جای ممکن درد و ناراحتی پروسیجر را کاهش دهند و به ندرت اتفاق می افتد که این درمان درد داشته باشد. قبل از شروع پروسیجر، محل را بی حس می کنند. علاوه بر این تلاش دارند که ورم را کاهش دهند.

فوق تخصص جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس

چگونه برای اندوسکوپی بینی آماده شویم ؟

متخصص گوش ، حلق و بینی ممکن است دستورالعمل هایی برای شما داشته باشید . البته ما در مرکز برکه هرگونه اطلاعاتی که نیاز دارید در اختیار شما قرا می دهیم!

گرچه به طور عمومی، آماده سازی خاصی برای قبل از آندوسکوپی بینی یا سینوس وجود ندارد. گرچه در صورتی که قرص های رقیق کننده ی خون مصرف کرده اید بهتر است به پزشکتان اطلاع دهید.

 معمولاً کل پروسیجر اندوسکوپی حدوداً یک الی دو دقیقه به طول می انجامد.

چه نوع عارضه هایی را می توان با اندوسکوپی بینی تشخیص داد؟

اندوسکوپی بینی می تواند به تشخیص عارضه های زیر کمک کند:

  • تومورها
  • توده های مخاطی
  • دلیل انسداد مخاط و سینوس ها
  • انحراف بینی
  • پولیپ های بینی

فوق تخصص جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس

 هزینه جراحی آندوسکوپی سینوس

اول از هر چیزی باید بدانید که خیلی از بیمه های درمانی ، هزینه ی آندوسکوپی بینی و سینوس را تحت پوشش قرار نمی دهند. به این ترتیب قبل از هر چیزی بهتر است در مورد بیمارستان ها و کلینیک هایی که خدمات آندوسکوپی سینوس و بینی را با دفترچه های بیمه ارائه می کنند، اطلاعات به دست آورید. اما در صورتی که می خواهید به یک کلینیک خصوصی یا پزشک مورد نظر خودتان مراجعه کنید، احتمالاً هزینه های شما اندکی بالاتر رود.

البته نمی توان رقم مشخصی را برای جراحی آندوسکوپی سینوس بیان کرد. چرا که در ابتدا باید دلیل بروز عارضه های سینوسی مشخص شود.

 هزینه جراحی آندوسکوپی سینوس
هزینه جراحی آندوسکوپی سینوس

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

جراحی سینوس ها کار پیچیده و ظریفی است و به هیچ وجه نباید آن را به دستان ناوارد و تازه کار هر جراحی سپرد! از آنجایی که عفونت سینوس ها ممکن است مجدداً عود کند بهتر است از همان ابتدای کار، بهترین جراح ممکن را انتخاب کنید.

برخی ها معتقدند که متخصصین گوش، حلق و بینی ، فقط برای درمان آلرژی ها می توانند به افراد کمک کنند. گرچه درمان آلرژی های مختلف ، از اصلی ترین کارهای این دسته از متخصصین است اما پزشکان گوش، حلق و بینی می تواند برای درمان موراد زیر نیز به شما کمک کنند:

  • متخصصین گوش، حلق و بینی می توانند جراحی انجام دهند و نقوص ناشی از جراحی سرطان پوست را ترمیم کنند. این مسئله بیشتر مواقع شامل گرافت پوستی می شود
  • متخصصین گوش، حلق و بینی ، می توانند پروسیجرهای پیشرفته ای مثل سینوپلاستی را نیز انجام دهد و مشکلات سینوسی وخیم و شدید بیماران را درمان کنند.
  • متخصصی گوش، حلق و بینی ، می توانند تومورها را بردارند. از جمله توده هایی که دقیقا در جمجمه قرار گرفته اند
  • همچنین می توانند با متخصصین آدویولوژیست نیز همکاری کنند تا به بیمارانی که دچار ناشنوایی شده اند کمک کنند. متخصصین گوش، حلق و بینی می توانند دلیل کاهش شنوایی را شناسایی کنند و تشخیص دهند که کدام درمان برای بیمار مناسب تر است.

به این ترتیب ، در صورتی که به دنبال بهترین جراح آندوسکوپی سینوس می گردید، احتمالا مراجعه به یک متخصص گوش، حلق و بینی هم انتخاب بدی نباشد! مشاوران مرکز برکه همواره آماده هستند تا پاسخ گوی سوالات شما در این زمینه باشند.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments