هزینه تخلیه سینوس

هزینه تخلیه سینوس | 6 نشانه اصلی بیماری سینوزیت را بشناسید!

هزینه تخلیه سینوس

هزینه تخلیه سینوس

به عنوان یک انسان، ضروری ترین نیازی که داریم تنفس کردن است. در صورتی که هر چیزی جلوی این نیاز ما را بگیرد احتمالاً هرکاری خواهیم کرد تا شرایط ما به روال عادی برگردد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از بدترین بیماری هایی که می تواند بر این نیاز ما تاثیر بگذارد، عارضه های مربوط به سینوس است. احتمالا در اطراف خود اشخاصی را می شناسید که با بیماری های سینوسی درگیر هستند و می دانید که چه رنجی برایشان به همراه دارد.

ساده ترین و کم خطرترین عوارضی که بیماری های سینوس برای فرد به همراه دارد، عدم استراحت کافی و خواب آرام است. از عوارض وخیم تر بگذریم که خیلی وقت ها سلامت کلی فرد را به خطر می اندازند.

هزینه تخلیه سینوس
هزینه تخلیه سینوس

تمام این ها دلیل محکمی شده تا درمان های زیادی برای بیماری های سینوس وجود داشته باشد. اما مهم ترین فاکتور برای درمان بیماری های مربوط به سینوس، این است که علت اصلی عارضه را دریابیم!

یکی از بهترین راهکارهایی که برای درمان بیماری های سینوس وجود دارد، تخلیه موادی است که مسیر سینوسی را مسدود کرده و در نتیجه تنفس ما را دچار اختلال کرده اند.

هزینه تخلیه سینوس نیز به روشی بستگی دارد که پزشکتان به کار می گیرد.

بیشتر مواقع دردهای سینوس به خاطر ابتلا به بیماری سینوزیت است. به همین خاطر قبل از هر چیزی باید نشانه های بروز بیماری سینوزیت را تشخیص دهید. در ادامه به برخی از مهم ترین علائم سینوزیت اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید:

هزینه تخلیه سینوس

وجود درد در سینوس ها

درد یکی از رایج ترین نشانه های سینوزیت است. انسان چندین سینوس مختلف در بالا و پایین چشم و هم چنین پشت بینی دارد. زمانی که عفونت سینوس داشته باشید، هرکدام از آن ها ممکن است به درد و ناراحتی دچار شوند. التهاب و ورم باعث می شود که سینوس هایتان دچار درد و گرفتگی شوند و احساس کنید چیزی به این نواحی فشار وارد می کند.

ممکن است در پیشانی، هر طرف بینی تان، بالای فک و دندان یا بین چشم هایتان درد داشته باشید. تمام این دردها ممکن است در نهایت به سردرد مبتلا شوید.

وجود درد در سینوس ها
وجود درد در سینوس ها

ترشحات بینی و مخاطی

زمانی که عفونت سینوسی داشته باشید، ممکن است مدام ناچار شوید به خاطر ترشحات مخاطی، بینی تان را خالی کنید. این ترشحات ممکن است کدر، سبز یا زرد باشد. این ترشح ها از عفونت سینوس ها خارج می شوند و به مسیر مخاطی سرازیر می شوند.

این ترشحات همچنین ممکن است از بینی شما عبور کرده و به حلق شما نیز وارد شوند. در این صورت احتمالاً طعم آن ها را احساس خواهید کرد و دچار خارش و حتی زخم گلو نیز می شوید.

هزینه تخلیه سینوس

این عارضه به نام ترشح بعد از مخاط معروف است و ممکن است منجر به سرفه های شبانه و هنگام خواب شوید. البته این سرفه ها ممکن است تا صبح نیز ادامه داشته باشند.

همچنین ممکن است باعث تغییر در صدای شما شود و باعث گردد که تودماغی صحبت کنید.

گرفتگی مخاطی

سینوس های ملتهب ممکن است روی تنفس شما از طریق دهان تاثیر بگذارند. عفونت باعث ورم در سینوس ها و گذرگاه های مخاطی می شود. به خاطر گرفتگی بینی ، احتمالا نخواهید توانست که احساس بویایی داشته باشید یا طعم واقعی غذاها را حس کنید. همچنین صدایتان ممکن است گرفته باشد.

گرفتگی مخاطی
گرفتگی مخاطی

سردردهای سینوسی

التهاب و ورم در سینوس ها ممکن است علائمی شبیه به سردرد داشته باشد. درد سینوس ها می تواند باعث سردرد، دندان درد و درد در فک و گونه ها شود.

سردردهای سینوسی غالباً در صبح هنگام شدید ترین می شوند چرا که در تمام طول شب ، مایعات در گذرگاه های سینوسی تجمع یافته اند. همچنین در صورتی که فشار محیط به طور ناگهانی تغییر پیدا کند، سردرد شدید تر خواهد شد ( به عنوان مثال در صورتی که سفر کنید، احتمالا این اتفاق رخ می دهد)

هزینه تخلیه سینوس

التهاب گلو و سرفه کردن

از آن جایی که ترشحات سینوسی به سمت حلق سرازیر می شوند ، ممکن است باعث التهاب و خارش شوند. مخصوصاً در طولانی مدت!

این مسئله می تواند به سرفه های شدید و مداوم تبدیل شود که بسیار آزاردهنده هستند و هنگام خوابیدن و دراز کشیدن نیز بدتر می شوند. همچنین احتمالاً اولین کاری در صبح انجام می دهید، همین سرفه کردن خواهد بود.

همچنین می توانید باعث خواب دشوار و ناآرام نیز شود. در صورتی که روی کمر بخوابید یا سرتان را بالا نگه دارید احتمالاً شدت این سرفه ها هم کمتر می شود.

زخم گلو و تغییر صدا

ترشحات سینوسی ممکن است منجر به خارش و درد گلو شوند. گرچه ممکن است در ابتدا مثل یک خارش خفیف باشد اما به تدریج بدتر می شود. اگر عفونت بیش از چند هفته دوام داشته ، ممکن است مخاط شما دچار التهاب شده باشد و همین مسئله منجر به التهاب گلو نیز شده باشد.

در نهایت دچار گلو درد و تغییر صدا خواهید شد.

هزینه تخلیه سینوس

هزینه ی عمل جراحی سینوزیت

تمام علائمی که در بالا ذکر کردیم ، ممکن است نشانه ی بیماری سینوزیت باشند. هزینه تخلیه سینوس ها به روشی که انتخاب می کنید بستگی خواهد داشت.

اما در صورتی که پزشک جراحی را برایتان توصیه کرده باشد ، احتمالاً نیاز به صرف هزینه های بیشتری خواهید بود. در طول جراحی سینوزیت تلاش می شود که علت بروز این بیماری برطرف بشود.

هزینه ی عمل جراحی سینوزیت
هزینه ی عمل جراحی سینوزیت

به عنوان مثال در صورتی که انحراف بینی منجر به بروز سینوزیت شده باشد، احتمالا در طول این جراحی ، انحراف بینی ترمیم خواهد شد.

بنابراین نمی توان قیمت و هزینه ی مشخصی را برای این جراحی در نظر گرفت. اما بعد از معاینه توسط جراح یا متخصص می توانید راجع به قیمت جراحی و هزینه های خود صحبت کنید

یادتان نرود که راجع به این سوال کنید که آیا دفترچه بیمه تان ، هزینه های جراحی را پوشش خواهد داد یا خیر!

متخصص آندوسکوپی سینوس | بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

آندوسکوپی سینوس نیز همان گونه که بارها توضیح داده ایم ، روشی است که برای درمان بیماری های سینوسی به کار گرفته می شود. اما آندوسکوپی بیشتر برای عملیات تشخیص و ارزیابی به کار می رود.

در صورتی که به دنبال بهترین جراح سینوس هستید که از روش آندوسکوپی استفاده می کند، توصیه ی ویژه ای برایتان داریم :

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین متخصص گوش، حلق و بینی افتخار دارد تا کلیه خدمات جراحی سینوس و پولیپ بینی را برای شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments