عوارض هایفوتراپی صورت در مقایسه با انواع روش های جوانسازی پوست صورت

عوارض هایفوتراپی صورت: 6 تا از موارد منع هایفو-هایفو ابرو

عوارض هایفوتراپی صورت

عوارض هایفوتراپی صورت در مقایسه با انواع روش های جوانسازی پوست صورت


جزییات مهم هایفوتراپی که تا حالا به گوشتون نخورده!

سلام. به خانه زیبایی خوش آمدید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

“گاهی ذهنم گیج میشه از شنیدن اینهمه روش جوانسازی و زیبایی. آخه کدومشون بهتره؟ مثلا برا من که جای جوش رو صورتم مونده، هایفو بهتره یا لیزر یا فیس آپ؟”

متن زیر یه راهنمای بسیار خوبه برای شما که قصد هایفوتراپی با بهترین دستگاه هایفو رو دارین؛ و دوست دارین از دانستنی ها و نکات مهم هایفو صورت، هایفو ابرو و هایفوتراپی برای لاغری سر در بیارین.
در مورد تفاوت های هایفوتراپی با روشهای دیگه جوانسازی و زیبایی پوست نکته های ناگفته جالبی داریم. پنج شش دقیقه با ما همراه باشین.

مقایسه جراحی لیفت صورت و هایفوتراپی


دوستان عزیز، اگه روی هر لینک کمکی شیفت+کلیک کنین، تو صفحه جداگانه باز میشه.

هایفو تراپی صورت بهتره یا جراحی لیفت صورت

کم نیستن تعداد هنرپیشه های معروف هالیوود که دل خوشی از جراحی لیفت صورت ندارن. دلیلش هم تجربه ی درد و عوارض ناخوشایند بوده. بر خلاف جراحی، روز به روز به طرفداران روش های غیرتهاجمی جراحی لیفت مثل هایفوتراپی اضافه میشه. دلیلش هم کم عارضه بودن و نتایج سریع اوناست.
البته نباید غلو کرد که روش های غیرتهاجمی مثل هایفوتراپی موقتی هستن و نیاز به تمدید دارن اما در عوض عوارض ناچیزی دارن. در مقابل، مزیت اصلیِ روش های جراحی ماندگارتر بودنشون هست ولی پرعارضه هستن.

جدول زیر یه مقایسه جالب بین روش جراحی و هایفو رو نشون میده:

تهاجمیه؟هزینه هایفو در مقایسه با هزینه جراحی لیفتزمان بهبودی عوارض هایفو-عوارض جراحی لیفتمقایسه تاثیرگذاری این دواثرات بلند مدت هر یک
هایفوتراپیغیر تهاجمی و بدون تیغ جراحیهزینه هایفو به مراتب کمتر از جراحی و  در مقایسه با جراحی میشه گفت ناچیزهزمان خاصی نمی خوادقرمزی و تورم ملایم و موقتطبق یه مطالعه، نود و چهار درصد ظرف سه ماه به نتایج لیفت خوبی رسیدننتایج هایفو برا صورت تا شش ماه به دست اومد. ممکنه یه جلسه دیگه برا هایفو صورت نیاز باشه
جراحی لیفت صورتروش تهاجمیه و با برش پوست و بخیه سروکار دارهخیلی خیلی هزینه بردار و گرونهبین 2 تا 4  هفته طول میکشه تا ریکاوریبا انواع عوارض ناشی از بیهوشی، عفونت، لخته شدن خون، درد و زخم، و توقف رشد موها در محل بخیه همراههدرصد بالایی از افرادی که جراحی کردن میگن بعد از یکسال به زیبایی قابل توجهی دست یافتن.نتایجش بلند مدته ( 12سال و بیشتر)؛ بنابراین، ماندگاری جراحی لیفت عالیه.

هایفو صورت چیست

هایفو صورت چیست؟

دقت کردین اغلب سایتای زیبایی عکس خانوم خوشگلا رو میزنن؟ اینجا عکس واقعی میگذاریم نه فتوشاپی. تصویر بالا تغییر قیافه خانمی رو از زمان صفر تا سه و شش ماه بعد از هایفوتراپی صورت نشون میده. تغییرات خطوط فک نفر اول و تغییرات گونه نفر دوم واضحن.

دوستان گلم، خیلی مهمه که هر کدوم از ما قبل از اقدام به هر گونه روش جوانسازی صورت بدونیم کدوم روش برای پوستمون بهتر جواب میده و کدوم کمتر جواب میده و یا حتی مضره!یه مثال ساده بزنم: خانوم زهرا … پرسیدن که آیا هایفو برای رفع جای جوش موثره؟

جواب داده شده که:

بیشترین کاربرد هایفو برای لیفت و رفع شلی پوست و به خصوص رفع خطوط و چین و چروک های گونه، گردن، فک و دور دهان هست.

برای جای جوش، دستگاه فیس آپ موثره و در کل انتخاب هایفو بستگی به شرایط پوست متقاضی داره.

بریم سراغ هایفو صورت:

هایفوتراپی معنیش میشه: درمان با امواج مافوق صوت HIFU

امواج مافوق صوت هایفو به جوانسازی گردن و رفع چین و چروک ها و رفع شلی و افتادگی پوست کمک می کنن. در واقع، هایفو گاهی جایگزین خوبی برای جراحی لیفت هست. هایفو برای آب کردن چربی اضافه شکم، ران و پهلوها و بازو کاربرد داره. عوارض هایفوتراپی صورت در مقایسه با جراحی ناچیز و قابل صرف نظر هستن.

یه سوال: هایفو چه طوری روی پوست اثر می کنه؟

امواج هایفو کنترل شده هستن؛ این طوری نیست که به پوست رویی اپیدرم آسیب برسونن! بلکه، به صورت متمرکز و کانونی، فقط بافت های پیر و فرسوده زیر پوست رو هدف گرفته و تولید کلاژن و الاستین رو تحریک می کنن. هیچ بافت سالم مجاور آسیب نمیبینه. اینم بگیم که هایفو برای پوستایی با پیری متوسط و ملایم جواب میده. پوستایی که بیش از حد شل و افتاده باشن بهتره جراحی لیفت کنن یا اگه از جراحی می ترسن چندین جلسه پست سر هم (با فاصله هایی که پزشک تعیین میکنه) هایفوتراپی شن.

ماندگاری هایفو-تعداد جلسات هایفوتراپی

ماندگاری هایفو بستگی داره: به سن شما، ژنتیک پوست شما، برند دستگاه هایفو، شرایط پوست، مراقبت ها…
اما در کل، با یکی دو جلسه هایفو توسط متخصص کاربلد، بین 2 تا 3 سال ماندگاره.

یه جلسه هایفو بین نیم ساعت تا یک ساعت و نیم طول می کشه؛ به شرط انتخاب یه مرکز زیبایی معتبر با متخصص باتجربه، درد و عوارض خاصی نداره. برا انجام هایفو، به هیچ کرِم، ماده مصنوعی نیاز نیست. اگه چین و چروک ها عمیق تر باشه، طبیعیه که تعداد جلسات هایفو بیشتر خواهد بود. فاصله جلسه اول تا جلسه دوم هایفو بین 8 تا 12 ماه می تونه طول بکشه. به تاثیر هایفو در جلسه اول و واکنش پوست خود شما بستگی داره.

لینک: بهترین مرکز هایفو تهران: چرا هایفوتراپی در جهان محبوبیت ویژه ای دارد

هایفو ابرو

هایفو ابرو چگونه انجام می شود

هایفوتراپی برای لیفت ابرو از سال 2009 باب شده. کاربرد اصلی هایفو بالا کشیدن پوست شل و اضافه است؛ هایفو پوست اضافی و افتاده ی اطراف پلک ها رو با حرارت کم و مخصوص خودش آب میکنه. به علاوه، چین و چروک های پیشانی در بالای ابرو و مماس با ابرو و گوشه چشم با هایفو برطرف میشن. اینطوری امکان رویش یه پوست تازه و جوان برای پلک ها و پیشانی فراهم میشه. در نتیجه ابرو لیفت شده و فاصله پلک با ابروها بیشتر میشه. به عبارتی، با جوانتر کردن پوست پلک و حذف پوست چروکیده، زیبایی چشم ها و ابروها برمیگرده.
نکته: برای لیفت پلک ها پلاسماتراپی با دستگاه پلاسماجت یا پلکسر خوب جواب داده.

هایفوتراپی لیفت ابرو

شاید فکر کنیم انرژی امواج هایفو برا تمام نواحی صورت و بدن یکی باشه. این تصور اشتباهه. در واقع، پالس انرژی کوتاه و فرکانس امواج هایفو برای هر هدفی جداگانه تنظیم میشن.

از دو تا سه ماه طول میکشه تا اثرات هایفو ابرو به خوبی نمایان شن.

فیلم هایفوتراپی صورت: آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟

دوستان، سایت تلفیزیون لبریزه از انواع ویدئو های زیبایی و لیزر و جوانسازی، پاکسازی و هر چی که مربوط به پوست هست. می تونین انواع ویدئوها و مصاحبه های پزشکان مغز و اعصاب و روان و کلینیک خواب و بهترین برند دستگاه لیزر موهای زائد دنیا و غیره رو تماشا کنین. فیلمای این سایت ساده و جالبه و مخصوص حوزه سلامت و پزشکی هست.
لینک سایت تلفیزیون برای ویدئوهای بهترین برند دستگاه لیزر-بهترین برند دستگاه هایفو و غیره.

هایفو بهتره یا لیزر فرکشنال

“من می خوام برم پوستمو جوانسازی کنم. هایفو بهتره یا آر اف فرکشنال نیدل؟ فرقشون چیه؟”

درباره مزایای هایفوتراپی تبلیغ زیاد میشه؛ تعریف رادیوفرکانسی یا همون آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ هم زیاد به گوشمون خورده. اما این دو تا چه فرقی درن و برای لیفت صورت کدومشون بهتره؟

اول دو تا تصویر زیر رو ببینیم:

هایفو بهتره یا لیزر فرکشنال؟

تصویر بالا نشون میده که عمق نفوذ امواج هایفو در لایه های زیرین پوست بیشتر از اشعه آر اف فرکشنال و غیره هست. از نظر هدف گیری بافت پیر و فرسوده زیرپوستی، هایفو خیلی قویتر از بقیه هست. لیزر بیشتر با هدف گیری پوست از بیرون سروکار داره (مثل چین و چروک ها و خطوط ریز) ولی هایفو با عمق زیر پوست. تصویر بعدی رو تفاوت عمق نفوذ امواج لیزر، رادیوفرکانسی و هایفو رو در پوست نشون میده:

هایفو بهتره یا لیزر فرکشنال

نکته: آی پی ال IPL اصلا لیزر نیست؛ بلکه، یه شبه لیزر نامرغوب با اثرگذاری ضعیف هست. توصیه می کنیم چه برای جوانسازی پوست و چه برای لیزر موی زائد اصلا استفاده نکنین؛ مخصوصا که، رشد موهای زائد رو بعد از مدتی دو برابر میکنه!

آر اف فرکشنال بهتر است یا هایفو

رادیوفرکانسی با لیزر فرق داره و لیزر فرکشنال هم با آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ فرق داره.

لینک:

آر اف فرکشنال بهتر است یا هایفو

توی لینک بالا تصویرای خیلی خوبی گذاشته شده. اما یه توضیح خلاصه اینجا میذاریم:

هر دوتا هایفو و آر اف فرکشنال برا سفت سازی پوست عالی جواب میدن. اما قدرت تحریک تولید کلاژن زیر پوستی توسط هایفو بیشتر از فرکشنال رادیوفرکانسی هست. چون عمق نفوذ امواج هایفو تا عضله میرسه. تعداد جلسات مورد نیاز برای شما با هایفو خیلی خیلی کمتر از آر اف هست. یعنی یه جلسه هایفو=چند جلسه (شش تا هشت تا!) آر اف فرکشنال. به علاوه، ایمنی هایفو بیشتر از آر اف هست.

دو مزیت آر اف فرشکنال به هایفوتراپی:
1. برای پوست حساس، چون مقاومتش کمتره ممکنه آر اف مناسب تر باشه
2. هزینه آر اف پایین تر از هایفو در میاد.

نکته: پزشک میزان پیری و افتادگی پوست و بودجه شما رو بررسی و بهترین روش رو پیشنهاد میدن.
اینم بگیم که هر مرکز زیبایی ای یه سری دستگاه ها رو دارن و یه سری رو ندارن. ممکنه بهتون بگن این بهتره یا اون بهتره! یا راست میگن؛ یا به خاطر پول درآوردن از دستگاهشون خلاف واقع میگن! شما می تونین کل اطلاعات عمومی جوانسازی پوست رو از همین سایتای تخصصی بگیرین. بعد خودتون تفاوت روشها و برندهای باکیفیت و کم کیفیت هر دستگاه رو تشخیص بدین.

عوارض هایفوتراپی صورت: موارد منع هایفو

اگه جزو دسته افرادی با شرایط پوستی زیر باشین، نه تنها هایفوتراپی بلکه لیزر، میکرونیدلینگ و … براتون ممنوعه!:

1. ضایعه پوستی مثل زگیل ویروسی، تبخال ویروسی، زخم باز، و هر گونه بیماری پوستی درمان نشده

2. اضافه وزن بیش از حد (بیماری چاقی)
3. اختلالات خونریزی
4. پرستار بیمارستان یا در دوران بارداری و شیردهی
5. بیمار کبدی، اختلال قلب و عروق، اختلال سیستم ایمنی یا لنفی، اختلالات گردش خون  یا هر گونه بیماری جدی دیگه
6. پیوند فلز در بدن مثل پمپ دیابت یا دیفیبریلاتور و غیره.

عوارض هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی اگه 1. کاندید مناسبی برای هایفو باشین و 2. زیر نظر متخصص با رعایت مراقبت از پوست انجام شه، هیچ درد یا عارضه قابل توجهی نداره. ممکنه یه مقدار تورم، قرمزی و درد موقتی زودگذر در حد چند ساعت رو تجربه کنین.

اگه پوست حساسی دارین و از درد می ترسین، می تونین قبل از هایفو مسکن استامینوفن (ساخته شده یه شرکت معتبر مثل عبیدی)، غیر استروئیدی ضد التهاب یا ایبوبروفن مصرف کنین.

نظر مردم در مورد هایفو-من هایفو انجام دادم

این نظرات رو از لابلای صحبتای درج شده ی خانومها توی سایتای مردمی خارجی و ایرانی نوشتیم:

” ندا هستم. گردن من چند تا خط عمیق داشت که با هایفو برطرف کردم. درد خاصی نداشت. قرمزی و کبودیش موقتی بود. پوستم از نظر سلامت عمومی برا هایفو مناسب بود. از نظر هزینه، مرکز جوانسازی پوست شریعتی تهران انجام دادم به صرفه تر از جاهای دیگه هست. البته چرا دروغ بگم خودم جزو کادر اونجا هستم و نمی خوام الکی نظر نوشته باشم. چون این مرکز کارش خوبه و بهمون تخفیف ویژه میده و می تونم رضایت یا عدم رضایتمو پیگیری کنم انتخابش کردم.”

” از نظر مادربزرگم، هایفو برا خانوما شست و پنج ساله خیلی جواب نمیده. مادربزرگم امتحان کرده راضی نبوده. عوضش جراحی لیفت انجام داد. خیلی درد کشید و عوارضش تا چند ماه ادامه داشت ولی در نهایت نتیجه ش خوب بود. برا اونایی که درجه پیری پوستشون زیاده جراحی لیفت بهتر جواب میده. البته عوارض هایفوتراپی صورت در مقابل جراحی لیفت هیچی هست!”

“برا لاغری موضعی پهلوهام هایفو کردم راضی ام. اسم دستگاهش آلترا فرمر بود. البته پوست شما با من فرق می کنه. پزشک بیاد ببینه و نظر بده که هایفو براتون جواب میده و عوارض هایفوتراپی صورت و بدن داره یا نه.”

” برا لاغری شکم و پهلوهام رفتم مرکز هایفو. گفتن نمی تونم انجام بدم چون بیماری قلبی-عروقی دارم و دارو مصرف می کنم. گفتن ضرر داره.”


عوارض هایفوتراپی صورت: بهترین برند دستگاه هایفو

دستگاه های هایفو متنوع هستن و بعضیشون فیک و چند تایی هم بسیار مرغوبن.

دوست عزیز، در سایت زیبان مطلب خوبی راجع به بهترین برندهای دستگاه هایفو نوشته شده، لینکش:

جزییات بهترین دستگاه هایفوتراپی

هزینه ی هایفوتراپی چقدر است؟

هایفوتراپی تخفیف تهران

کاربر یا مهمان عزیز، مرکز لیزر و جوانسازی پوست شریعتی در تهران تخفیف های ویژه و واقعی داره. یه راهنمایی می کنیم:

بهترین تخفیف ها دوره ای و فصلی هستن: مثل جشنواره بهاره بریا عید نوروز، جشنواره پاییزه، تابستانه،
یا حدود تعطیلی های رسمی و ملی مهم مثل نوروز، روز تولد پیامبر اکرم، عید فطر، یلدا، روز مادر، روز دانشجو، روز دختر و …
نمونه تخفیف ویژه زیبایی و جوانسازی پوست مرکز شریعتی تهران

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

مراکز معتبر قربانی تبلیغات مراکز نامعتبر میشن. زمونه ای شده که گوشمون از تبلیغات پر سر صدا بیخودی پر شده و مغزمون خسته! اما به عنوان یه محقق که چند ساله در زمینه انواع روش های جوانسازی پوست مطالعه می کنیم، مرکز هایفوتراپی شریعتی جزو مراکز باانصاف و متعهد و با کادر خوشرو و پیگیر هست.
لینک زیر شماره های تماس و اطلاعات خدمات زیبایی و قیمت ها درج شده. قیمت لیزر موهای زائد خانم ها و آقایان برای هر قسمت از بدن به صورت جداگانه و بروز رسانی شده همیشه در سایت موجوده:

لینک:

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

اینستاگرام: laser.shariati


بیشتر بدانید:

فیلم هایفوتراپی برای لاغری

هایفوتراپی برای لاغری موضعی و اضافه ی شکم، پهلوها، باسن، نشیمن، ران ها و …کاربرد داره. اما یادمون باشه هایفو برای لاغری فقط برای افرادی عوارض نداره که هدفشون کاهش وزن نیست و اضافه وزنشون هم بیش از حد نیست. سلامت عمومی بدن یکی از پیش شرط های هایفو لاغری هست.

روش کار این طوریه که امواج هایفو غشاء سلول های بافت چربی رو پاره و بافت رو میشکنن. چربی با حرارت امواج هایفو آب میشه و به طور طبیعی به کمک سیستم لنفاوی و دفعی از بدن خارج میشه. بنابراین، سلامت سیستم لنفاوی و کبدی و کلیه و مجاری ادرار یکی از شرط های هایفو هست. از نظر احتمال آسیب به بافت همبند سالم و شبکه درون رگی در زیر پوست خیالتون راحت باشه و نگران نشین، البته اگه مرکز معتبر و پزشک کاربلدی انتخاب کرده باشین.

عوارض هایفوتراپی برای لاغری-موارد منع هایفو

دوستان عزیز، اگه جزو دسته افراد زیر هستین، هایفو نکنین چون عوارض جدی تا متوسط داره:

1. اضافه وزن بیش از حد (بیماری چاقی)
2. اختلالات خونریزی
3. پرستار بیمارستان یا در دوران بارداری و شیردهی
4. بیمار کبدی، اختلال قلب و عروق، اختلال سیستم ایمنی یا لنفی، اختلالات گردش خون …
5. پیوند فلز در بدن


امیدوارم اطلاعات بالا تا حدی کمکتون کرده باشه. از همراهیتون خرسندیم.

شاد و زیبا باشید.

اکبری زاده، عضو دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مطالب فوق از بهترین منابع علمی-پزشکی درج شده و کپی برداری نمی باشد.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments