جراحی لیفت و سفت سازی صورت

مقایسه هایفوتراپی با جراحی لیفت صورت؛ تجربه سلبریتی ها از جراحی زیبایی

هایفوتراپی جراحی لیفت صورت

مقایسه هایفوتراپی با جراحی لیفت صورت برای رفع شلی و افتادگی پوست صورت

جراحی لیفت و سفت سازی صورت

هایفوتراپی یا جراحی لیفت صورت
کدامیک برای شما مناسب تر است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سلام هم وطن. شب و روزتان به خوشی. کارشناس مرکز لیزر، جوانسازی و زیبایی پوست شریعتی تهران هستم.

جواب: هایفوتراپی یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی با اثربخشی قابل قبول است. این روش به جوانسازی پوست افرادی که شرایط جراحی را ندارند کمک می کند. مهمترین کاربرد هایفوتراپی برای لیفت و سفت سازی پوست صورت شماست. در مقایسه با جراحی لیفت صورت، اگر درجه ی پیری، شلی و افتادگی پوست صورت شما در حد ملایم تا متوسط باشد، هایفوتراپی می تواند این مشکلات را حل کند. برای مشکلات عمقی تر در سنین بالا، جراحی لیفت پیشنهاد می شود. از نظر ماندگاری، جراحی لیفت ماندگار تر است اما از نظر قیمت، واضح است که هزینه عمل جراحی لیفت بسیار بالاتر از هایفو می باشد. به علاوه، هایفو عوارض جانبی معناداری ندارد اما در جراحی لیفت تا مدتی درگیر عوارض خواهید بود. در پایان، با وجود تفاوت های اساسی بین هایفو و جراحی لیفت، رعایت مراقبت های قبل و بعد برای پیشگیری از عوارض در هر دو روش بسیار ضروری می باشد.

هایفوتراپی صورت یا جراحی لیفت صورت؟ انتخاب شما کدام است؟

میل به زیبایی خدادادی ست و همه دوست دارند در کنار یک شخصیت با اعتماد به نفس چهره ی جذابی داشته باشند. با یک سرچ ساده در اینترنت، تصاویر تعداد زیادی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون، خوانندگان و سیاست مداران دنیا را مشاهده می کنیم که هایفو یا جراحی پلاستیک و زیبایی انجام داده اند. برای مثال، جنیفر گری، نیکول کیدمن، هیلاری کلینتون، مدونا، لیزا رینا و غیره. اگر ویدئوهای مصاحبه با این افراد را تماشا کنید، از شنیدن اعترافات آن هایی که جراحی تهاجمی صورت را انجام داده اند شوکه خواهید شد.!

هایفوتراپی طرفداران زیادی پیدا کرده و برای لیفت صورت، جوانسازی پوست و لاغری شکم و پهلو عالی جواب داده. از مزایای هایفوتراپی این است که حالت طبیعی چهره و پوست را حفظ می کند. با این حال، جراحی پلاستیک زیبایی با همه عوارض هنوز جایگاه ویژه خود را دارد.

هایفوتراپی چیست؟

تصویر زیر نمایی از عملکرد امواج هایفو در زیر پوست را نشان می دهد.

ماندگاری هایفو و هایفوتراپی

هزینه عمل جراحی لیفت صورت سلبریتی های ثروتمند

اما زیبایی به چه قیمتی به دست می آید؟ علاوه بر صرف هزینه های گزاف، همه افرادی که از زیر تیغ جراحی پلاستیک یا جراحی زیبایی پوست بیرون می آیند سالم نمی مانند. دردسرها و عوارض تا مدت ها آن ها را آزار می دهد .حتی سلبریتی های مشهور و ثروتمندی داریم که پس از گذشت ده سال از جراحی لیفت صورت موقعیت شغلی خودشان را به خطر انداخته اند. برخی ها از آن ها از جراحی دوباره تنفر داشته اند. زیرا مردم دیگر چهره جدیدشان را نمی شناختند. به عبارتی، چهره طبیعی و سابق آن ها در مغز طرفداران حک شده بود.

بعضی مایه دارها را در ایران می شناسیم که جراحی را فقط و فقط برای یکبار امتحان کرده؛ و برای دفعات بعدی سراغ روش های غیرتهاجمی و دوستانه تری مانند هایفوتراپی رفته اند.

ممکن است از خود بپرسیم:
“چرا با وجود اینهمه عوارض، هنوز افرادی جراحی لیفت صورت یا پوست را به روش هایی مانند هایفوتراپی ترجیح می دهند؟” و یا اینکه: “چرا به انجام هایفوتراپی یا آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ به جای جراحی تشویق می شویم و تازگی ها سلبریتی ها هم از آن بیشتر استقبال می کنند؟”

موضوع متن: مقایسه ی جراحی لیفت صورت با هایفوتراپی برای جوانسازی پوست (مزایا و عوارض)؛ نظرات سلبریتی ها

عوارض کلی جراحی لیفت صورت

عکس جراحی لیفت صورت

دوست عزیز، ابتدا عوارض جراحی تهاجمی لیفت صورت و سپس عوارض هایفوتراپی را عنوان می کنم. قضاوت و مقایسه با خود شما!

جراحی لیفت صورت هر چه قدر هم که ایمن به نظر برسد، عوارض خاص خود را دارد. البته عوارض بستگی دارد به اینکه کجای بدن را عمل کرده باشید. به طور معمول، عوارض جراحی لیفت گردن و ابروها خیلی کم است. اما یک سری عوارض چاره ناپذیر ولو موقتی در هر جراحی ای چه صورت و چه بدن وجود دارد. به عبارتی، هر چه قدر هم جراح پلاستیک شما ماهر باشد، برای مدتی هم که شده شاهد برخی از عوارض زیر خواهید بود:

درد و تورم

کبودی یا زخم

بی حسی یا واکنش به مواد بیهوشی مانند تهوع و احساس بیماری

تجمع خون یا مایع زیر پوست؛ خونریزی

عفونت موقتی

این عوارض در افراد سیگاری، الکلی و مصرف کننده مواد مخدر ۱۵۰۰ درصد افزایش می یابند.

عوارض خاص جراحی لیفت صورت

سلبریتی جراحی پلاستیک لیفت صورت

هیچ کدام از ما دوست نداریم پس از گذشت چند سال از جراحی، مثل تصویر فوق باشیم. جدا از عوارض عمومی، خود لیفت تهاجمی صورت یک سری خطرات مخصوص به خود را دارد که البته گریبان تعدادی را می گیرد نه همه:

آسیب موقتی به اعصاب کنترل کننده عضلات صورت

تاخیر در نقاهت، به خصوص در افراد سیگاری

ایجاد زخم به رغم تلاش جراح برای پوشاندن زخم ها

پوسته پوسته شدن موقتی محل برش پوست

بی حسی و تحریک موقتی پوست

ریزش مو یا بیرنگ شدن پوست (نادر)

عوارض هایفوتراپی صورت

عوارض امواج هایفو فقط مقداری کبودی و تورم است که ظرف دو هفته برطرف خواهند شد.

قیمت و هزینه هایفوتراپی؛ قیمت و هزینه جراحی لیفت صورت

قیمت های جراحی لیفت صورت سر به فلک می کشد و اغلب افراد ثروتمند هستند که به سراغ جراحی پلاستیک یا جراحی لیفت پوست و صورت می روند. به علاوه، جراحی جرات می خواهد و با درد همراه است. مسئله مهمتر این است که نمی دانید عوارض آن تا چه حدی برای شما نمایان خواهد شد.

مزایای هایفوتراپی-مزایای جراحی لیفت صورت

شما کدامیک را می پسندید: ۱. هایفوتراپی با هزینه و عوارض بسیار کمتر اما تکرار جلسات و جوابدهی ظرف چند ماه یا ۲. جراحی لیفت با هزینه سنگین و عوارض بیشتر اما با ماندگاری و جوابدهی سریع تر؟

نکته: انتخاب شما به سن و میزان شلی و افتادگی پوست شما نیز بستگی دارد. برای مثال، یک خانم ۷۰ ساله نباید توقع درصد بالایی از بازگشت جوانی با هایفوتراپی را داشته باشد.

به غیر از سن و بودجه ی شما، شرایط فیزیکی، حساسیت های پوستی، تحلیل چهره و شرایط پوست شما توسط دستگاه آنالیزگر و نظر پزشک نقش بسیار حیاتی در انتخاب هایفو یا جراحی لیفت دارند.

لینک جزییات هایفوتراپی (کلیک)

 

مراکز معتبر هایفوتراپی برای لیفت صورت در تهران

بهترین مرکز لیزر در تهران، مرکز برکه دارای پیشرفته ترین کادر پزشکی و دستگاه های لیزری

دوستان عزیز، اگر مایل به انجام هایفوتراپی با نتایج عالی در کوتاه ترین زمان ممکن با تخفیف های ویژه هستید، مرکز لیزر، جوانسازی و زیبایی پوست شریعتی تهران را پیشنهاد می کنیم.

بهترین مرکز هایفوتراپی لیفت صورت لاغری شریعتی تهران
 

تماس با بهترین مرکز هایفو برای لیفت صورت

شادمانه باشید.

م. الف.، دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments