تخفیف عالی لیفت پلک بدون جراحی

بهترین مرکز لیفت پلک بدون جراحی؛ فیلم جراحی پلک بالا: آیا به دنبال تخفیف واقعی هستید؟

بهترین مرکز لیفت پلک بدون جراحی؛ فیلم جراحی پلک بالا

آیا به دنبال تخفیف واقعی با بهترین نتیجه هستید؟

تخفیف عالی لیفت پلک بدون جراحی

سلام بر همگی؛ از بودن با شما خرسندیم.

شعرهای فارسی ناب پر است از توصیف چشمان افسونگر و پلک و مژه و ابروی زیبا.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ز چشمت جان نشاید برد کز هر سو که می بینم

کمین از گوشه ای کردست و تیر اندر کمان دارد

سن هر آدمی از پوست دور چشمانش پیداست. اولین نشانه های پیری ما نیز در پوست پلک ها و چشمانمان ظاهر می شوند. چشمان خسته انرژی های مثبت و شوق و شور مخاطب را از ما دور می کنند. زیباییِ هر نگاهی مدیونِ جوانی پوستِ اطراف چشم و پلک هاست. زمانی که پلک های بالا یا پایین افتاده و فرسوده شوند، زیبایی نگاه مان نیز کمرنگ می شود.

خوشبختانه علم نوین جوانسازی پوست می تواند زیبایی گذشته پوست پلک ها را به ما برگرداند. شما می توانید بستگی به شرایط سنی و میزان پیری و شلی پوستتان، یکی از دو روش بلفاروپلاستی جراحی پلک و یا پلاسماتراپی بدون جراحی با دستگاه پلاسماجت را برگزینید.

موضوع متن زیر: نحوه ی کار بهترین مراکز لیفت پلک و بلفاروپلاستی در تهران؛ چگونه از تخفیف های واقعی و هزینه کمتری در عین کیفیت بالای عمل برخوردار شویم.

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی برای جوانسازی پلک ها و زیر چشم

یکی از مراجعین برکه از ما سوال می کرد که فرق بین بلفاروپلاستی و پلاسماتراپی چیست. تصور وی این بود که پلاسماتراپی همان پلاسمای خون و درمان پی.آر.پی ست. به او گفتم که بلفاروپلاستی به معنی رفع افتادگی پلک های بالا و پایین و سفت کردن عضلات شل در پوست اطراف چشم هاست. شما می توانید بلفاروپلاستی را با دو روش انجام دهید:

  1. لیفت پلک با جراحی
  2. درمان با نیروی پلاسما (نوعی گاز یونیزه شده و شبیه اشعه ی ماوراء بنفش خورشیدی که بی ضرر و کنترل شده است) به کمک یکی از دستگاه های پلاسما فایربولت و یا پلکسر.

در حال حاضر یکی از بهترین روش های لیفت پلک های شما پلاسماتراپی با دستگاه پلاسماجت است که بدون جراحی ست. افرادی که درصد شلی و پیری یا افتادگی پوست پلک های بالا و پایین و دور چشمشان در حد ملایم تا متوسط است بهترین کاندید برای پلاسماتراپی هستند.

انرژی پلاسما در طبیعت خود به خود وجود دارد و زیبایی پوست همه ی ما مدیون وجود پلاسماست. اگر پلاسما نباشد، تمام موجودات ناقص الخلقه متولد می شوند و هیچگونه جذب ویتامین دی نخواهیم داشت. پلاسما در جوانسازی پوست معجزه می کند.

لینک معجزات پلاسما در جوانسازی پوست و درمان بیماری های پوستی و غیرپوستی: اینجا کلیک کنید.

لیفت پلک بدون جراحی جایگزین جراحی پلک

تا چند سال قبل بهترین راه درمان افتادگی پلک جراحی بود. هر چه از زمان می گذرد، علم پزشکی-زیبایی به روش های غیر جراحی بیشتر روی می آورد. جراحی با چاقو و برش سروکار دارد که با طبیعت لطیف انسانی چندان سازگار نیست.

دانشمندان از سال ها پیش متوجه شده بودند که انرژی پلاسما بر بافت ها و سلول های بدن اثر می گذارند. سال ها از پلاسما برای نابودی باکتری های مضر و نیز بازسازی بافت زنده و تولید رگ های خونی جدید کمک می گرفتند. آن ها کم کم متوجه شدند که پلاسما برای جوانسازی پوست های پیر، چروکیده و شل و افتاده معجزه می کند. در نتیجه، دستگاه هایی برای انتقال پلاسما به زیر پوست اختراع کردند.

لیفت پلک بدون جراحی چگونه است؟

در لیفتینگ پلک ها بدون جراحی با پلاسما، هیچگونه برش، بخیه، زخم یا آسیبی در پوست ایجاد نمی شود. کار پلاسما این هست که لایه های فرسوده و پیر پوست رو از هم باز و تبخیر می کند. محدوده نفوذ و تابش پلاسما فقط نیم میلی متر است و هیچ آسیبی به بافت سالم وارد نمی شود.

پلاسما به مانند اسلحه ای با چندین گلوله بسیار ریز پی در پی پوست پیر را هدف می گیرد. در واقع، لیفت پلک بدون جراحی نوعی تحریک سلول های زیرپوستی برای تحرک و جنبش دوباره و در نتیجه بازسازی و ترمیم است.

فیلم لیفت پلک بدون جراحی با دستگاه پلاسماجت

برای مشاهده ی فیلم لیفت پلک ها بدون جراحی، اینجا کلیک نمایید.

جراحی پلک در مرکز برکه در تهران

عکس جراحی پلک

با اینکه جراحی پلک نسبت به پلاسماتراپی پلک (بدون جراحی) عوارض بیشتری دارد، به دو دلیل اصلی هنوز هم محبوبیت دارد: 1. ماندگاری بیشتر و 2. مناسب بودن برای پوست هایی که شلی و افتادگی شان بیش از حد متوسط است.

مرکز برکه از جراح متخصص و نیز متخصص پوست و مو برخوردار است. در هر شرایط پوستی و سنی که باشید، یکی از دو روش لیفتینگ پلک بستگی به نظر پزشک برای شما انجام می شود.

خبر خوب: بسیاری از مراجعین برکه زمانی که کیفیت بالای کار، دستگاه های فوق پیشرفته و دلسوزی و توانمندی پزشک را با قیمت های منصفانه در نظر می گیرند حسابی تعجب می کنند. آن ها اعتراف می کنند که مراکز دیگر اگر هزینه را پایین تر بیاورند کیفیت کارشان را نیز پایین می آورند اما برکه این طور نیست.

نحوه جراحی پلک در مرکز برکه تهران

همان طور که گفتیم، اگر پوست پلک شما بیش از حد افتاده و شل باشد، بهترین راه لیفت آن جراحی ست. با پلاسماتراپی ممکن است نتیجه موقتی به دست آورید ولی به ترمیم دوباره نیاز است. پلاسماتراپی برای پوست هایی که در حد متوسط افتاده هستند مناسب تر است.

در جراحی پلک مرکز برکه (که توسط جراح متخصص انجام می شود)، برش های نازکی روی چین های طبیعی پلک شما ایجاد می شود. جای یان برش ها پس از مدتی محو می شود زیرا نخ های بخیه نامرئی هستند. فراموش نکنیم که جراحی پلک بالا و پایین را نباید همزمان انجام داد. خود پزشک زمان بعدی را به شما اعلام می کند.

جراحی پلک برای از بین بردن پف زیر چشم ها، چین و چروک های ریز و حذف پوست اضافه ی زیر چشم (کیسه ها) نیز کاربرد دارد.

برای دیدن فیلم جراحی پلک ها (بلفاروپلاستی) و سایر ویدئوهای پوست و مو و لیزر، اینجا کلیک نمایید.

تخفیف لیفت پلک بدون جراحی: نظر مراجعین مرکز برکه 1

مرکز برکه مراجعه کنندگانی دارد که فقط یکبار نمی آیند. آن ها جذب صفات خوب مجموعه تهران اسکین می شوند: اخلاق خوش همکاران در مرکز برکه، پاسخ دهی به موقع، پیگیری میزان رضایتشان، تخفیف های واقعی و به دور از ریا و دروغ، هزینه های منصفانه، پزشک متعهد و توانمند،  و کیفیت بالای جوانسازی پوست، لیزر و نیز پیشرفته بودن و بی نقص بودن دستگاه های جوانسازی و زیبایی پوست و مو.

درست است که خیلی از سایت ها خودشان برای خودشان نظر می گذارند اما اگر تعداد نظرات و دیدگاه ها قابل توجه باشد مطمئن باشید از خود سایت نیست؛ بلکه این دیدگاه ها از جانب هم وطنان و مراجعه کنندگان است.

مراکز تهران اسکین مراجعه کنندگانی از قم، اسلام شهر، پاکدشت، ورامین، و شهرهای دور و اطراف تهران نیز دارند. با اینکه این افراد می توانند به مراکز نزدیکتر مراجعه کنند، برکه را ترجیح می دهند. دلایل آن ها از این قرار است:

تخفیف لیفت پلک بدون جراحی: نظر مراجعین مرکز برکه 2

تخفیف واقعی جراحی پلک بلفاروپلاستی در مرکز برکه تهران

مرکز برکه دستگاه های فوق  پیشرفته لیزر و جوانسازی پوست و مو دارد. دستگاه ها سالم سالمند و به مانند خیلی از مراکز دیگر پر از عیب و نقص نیستند.

مرکز برکه یک کادر خوش اخلاق و متعهد و راستگو دارد.

پزشکان در مجموعه تهران اسکین و از جمله برکه بسیار توانمند هستند زیرا مدیریت مجموعه خود از دانش وسیع پزشکی برخوردار است و با پزشکی روز دنیا در ارتباط است.

تخفیف های مرکز برکه منطقی و واقعی ست و به مانند سایت های مشهور تخفیف نیست که برای پر کردن جیب خود دهها مرکز ناشناخته و غیرمعتبر را به مردم معرفی می کنند و درباره تخفیف ها روراست نیستند.

هزینه ها و تخفیف های برکه در عین منصفانه بودن همراه با کیفیت بالای کار می باشند. اینگونه نیست که تخفیفی در قبال دستگاه معیوب یا کار ضعیف ارایه شود.

تمام عمل های زیبایی و جوانسازی پوست و جراحی ها در مرکز برکه به دستان توانمند متخصص جراح زبده انجام می شود.

با یک تماس تلفنی می توانید اطلاعات مفیدی در قالب مشاوره ی خلاصه وار دریافت نمایید.

برای تماس با مرکز برکه، اینجا کلیک نمایید.

اینستاگرام مرکز لیزر و زیبایی و جوانسازی پوست: berkelyzerr

شادمانه باشید.

م. اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments