فیلم آر اف فرکشنال میکرونیتل

فیلم آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ از مرکز تخصصی RF در تهران

فیلم آر اف فرکشنال میکرونیتل

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

سلام.

به غیر از دو لیزر الکس و دایود برای جوانسازی صورت، چند روش دیگر نیز وجود دارند که جزو بهترین های دنیای زیبایی به شمار می آیند: آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ یا همان RF میکرونیتل، هایفوتراپی، پلاسماتراپی، کربوکسی تراپی، اندولیفت و چند تایی دیگر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روش ها بعضی جاها با هم اشتراک دارند؛ اما هر کدام کاربردهای ویژه و تخصصی خاص خود را دارند. برای مثال، کربوکسی تراپی برای از بین بردن ترک های پوستی عالی تر از بقیه روش هاست و یا پلاسماتراپی برای رفع افتادگی پلک ها حرف اول را می زند. هایفوتراپی برای رفع چین و چروک های عمیق مناسب تر است و اما آر اف فرکشنال سوزنی به سفت سازی پوست و از بین بردن چین و چروک های متوسط بسیار مقرون به صرفه بوده و عالی جواب داده.

امروزه علم زیبایی و جوانسازی پوست به این نتیجه رسیده که بهتر است به جای تک قطبی چند قطبی باشد: استفاده از انرژی ها و امواج خدادادی در طبیعت در کنار طب های برتر مدرن، کلاسیک و یا باستانی، برای مثال طب سوزنی+RF+لیزر.

تکنولوژی آر اف فرکشنال میکرونیتل نیز از این چند قطبی گرایی استقبال می کند: تابش امواج رادیوفرکانسی در دسته های فوق باریک و عمودی (مانند دسته های لیزر فرکشنال) و طب سوزنی.

امروز گردشی در زیر پوست شهر Rf فرکشنال میکرونیدل می زنیم و دریچه های تازه ای را باز می کنیم.

موضوع متن حاضر: فیلم آر اف فرکشنال میکرونیتل از مرکز تخصصی پیشنهادی؛ و گذری به دنیای آر اف فرکشنال سوزنی با خبار تازه ی RF میکرونیتل

فیلم آراف فرکشنال نیدل جهت جوانسازی و رفع شلی پوست از مرکز تخصصی

در ویدئو زیر، روش کار کلی آر اف سوزنی را مشاهده می کنید:

آر اف سوزنی چگونه بر پوست اثر می گذارد؟

برای درک بهتر اثرگذاری آر اف فرکشنال میکرونیتل بر پوست، دو تصویر زیر را ببینید.

امواج اراف فرکشنال سوزنی چگونه در زیر پوست عمل می کنند؟

برتری فن آوری سکرت در آراف فرکشنال سوزنی
آر اف فرکشنال سکرت

تصویر فوق برتری فن آوری دستگاه سکرت فرکشنال سوزنی را به دستگاه های قبلی نشان می دهد. استفاده از فن آوری طب سوزنی مدرن در ترکیب با امواج رادیوفرکانسی در دسته های فوق باریک عمودی موجب کاهش حداکثری آسیب به نقاط سالم شده است. همچنین، در این فن آوری هدف گیری نقاط پیر و فرسوده پوست بسیار دقیق تر و کاربردی تر است.

مزایای آراف فرکشنال میکرونیتل برای پوست

کابردهای ویژه RF سوزنی عبارتند از:

۱. رفع چین و چروک های ریز صورت و گردن و رفع خطوط خنده؛ برای چین های عمیق هایفوتراپی را در مراکز تخصصی پیشنهادی پیشنهاد می کنیم.

۲. رفع شلی و افتادگی پوست یا همان سفت کردن پوست در نواحی صورت، فک، غبغب، بازو، ران، شکم… البته جهت تقویت جوابدهی، پزشک ممکن است از تکنیک های ترکیبی آراف+کربوکسی تراپی یا آراف+تزریق ژل و غیره نیز کمک بگیرد.

۳. فرم دهی متوسط بدن در نواحی سینه، باسن و کمر؛ برای فرم دهی و تناسب هیکل، از فن آوری طب سوزنی مدرن (سوزن های فوق باریک بهداشتی) در تکنولوژی آراف نیز استفاده می شود.

۴. کمک متوسط به بهبود سلولیت. البته راه های بهتری برای بهبود سلولیت نیز وجود دارد که در سایت می توانید به راحتی سرچ کنید.

نکته: آراف سوزنی برای رفع چین های ریز مناسب تر است. برای چین های عمیق تر، هایفو را پیشنهاد می کنیم. همچنین، آراف فرکشنال میکرونیتل در سفت سازی پوست های شل و افتاده شهرت بیشتری دارد. برای ترمیم جای زخم و سوختگی نیز در مواردی خوب جواب داده.

لینک جزییات فنی بهترین دستگاه آراف فرکشنال میکرونیتل (کلیک)

دستگاه آر اف فرکشنال سکرت در بهترین مرکز پوست و مو
دستگاه آر اف فرکشنال سکرت

لینک چگونگی عملکرد دستگاه Rf فرکشنال سوزنی بر روی پوست (کلیک)

تغییر پوست در سیستم آراف فرکشنال سکرت سوزنی

چرا طب سوزنی مدرن در تکنولوژی آراف فرکشنال؟

مراکزی هستند که از طب سوزنی به تنهایی برای جوانسازی پوست کمک می گیرند. اما علم نوین زیبایی از سوزن های طب سوزنی برای دو هدف بهره می برد: ۱. باز کردن منافذ بسته پوست و ۲. انتقال سریع و راحت امواج رادیوفرکانسی از طریق این منافذ به نقاط هدف.

خدمات عمده ی مراکز تخصصی آراف فرکشنال میکرونیتل در تهران

دوستان، انتخاب هر روش جوانسازی بستگی به عواملی دارد: تیپ پوستی یا حساسیت های پوستی شما، میزان مقاومت یا تاثیرپذیری پوست شما، نظر پزشک و شرایط سلامت فیزیکی شما.

نکته: روش آر اف فرکشنال میکرونیتل در کنار کاربردها و مزایای ویژه فوق، یک سری کاربردهای عمده نیز دارد. ممکن است این کاربردها در پوستی بهتر جواب بدهند و در پوست دیگر کمتر. در نهایت، پزشک پس از بررسی آناتومی و ساختار زیرپوست شما، بهترین روش را برایتان پیشنهاد خواهد کرد.

برخی خدمات عمده ی مرکز پیشنهادی تهران اسکین (اطلاعات تماس و نوبت دهی و مشاوره رایگان در پایان متن) با تکنولوژی RF فرکشنال نیدل عبارتند از:

۱. رفع شلی پوست، ۲ تنظیم منافذ پوست، ۳. کاهش ترشح بیش از حد چربی، ۴. جوانسازی وکلاژن سازی پوست، ۵. لیفت صورت وسفت سازی پوست، ۶. کمک به درمان آکنه فعال و روزاسه، ۷. درمان ترکهای پوستی ناشی از چاقی و لاغری در حد متوسط، ۸. رفع اسکارهای ناشی از زخم، بریدگی و سوختگی در حد متوسط، ۹. رفع اسکارهای آکنه و کاهش قابل ملاحظه عمق اسکارهای فرو رفته، ۱۰. کاهش و بهبودی لکه های قهوه ای و حتی لکه های قرمز بعد از جوش

برای تماس و مشاوره رایگان با مرکز برکه در اینجا تماس بگیرید.

مریم اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

بیشتر بدانید: جدیدترین و بهترین دستگاه آر اف فرکشنال در تهران

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments