عوارض تزریق ژل به لب | تزریق ژل بدون عوارض در مشهد

عوارض تزریق ژل به لب

عوارض تزریق ژل به لب، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که افراد را نگران می کند. اگر می خواهید درباره این عوارض بدانید، این مطلب را تا انتها بخوانید. هم چنین در انتهای این متن، بهترین مراکز برای تزریق ژل لب در مشهد، سبزوار و نیشابور به شما معرفی شده است.

تزریق ژل لب چگونه انجام می شود؟

برای تزریق ژل لب از فیلرهایی استفاده می شود که اکثرا از جنس هیالورونیک اسید هستند. هیالورونیک اسید، یک ترکیب طبیعی است که در بدن انسان تولید می شود و نقش مهمی در سفت شدن ماهیچه ها و حفظ جوانی پوست دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل لب بدون عوارض در نیشابور
تزریق ژل لب

تزریق ژل لب چرا انجام می شود؟

همه افراد زیبایی را دوست دارند  و به دنبال راه هایی برای زیباتر شدن هستند. اما تزریق ژل در لب ها فقط به دلیل زیبایی نیست. دلایل دیگری هم وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می شود.

حجیم شدن لب ها

با افزایش سن، عضله های بدن ما شل می شوند و افتادگی پیدا می کنند. لب ها هم از این قاعده مستثنا نیستند. بنابراین، تزریق ژل لب می تواند به حجیم شدن و سفت شدن لب ها کمک کند.

تزریق ژل به لب در سبزوار
حجیم شدن لب ها با فیلر

برطرف کردن نقایص لب ها

لب های بعضی از افراد دارای نقص های ظاهری است. کوچک بودن بیش  از حد لب بالایی، برجستگی بیش از حد لب پایینی یا عدم تقارن در هر دو لب، نمونه ای از این نقایص هستند که با کمک تزریق ژل به راحتی برطرف می شوند.

برطرف کردن چین و چروک

گاهی اوقات تزریق ژل در اطراف لب ها صورت می گیرد تا چین و چروک ها از بین برود. حذف این چین و چروک ها نه تنها باعث جوان شدن پوست می شود، می تواند ظاهر زیباتری را هم به لب ها ببخشد.

تزریق ژل لب برای زیبایی
برطرف کردن چین و چروک اطراف لب

تزریق ژل لب کجا انجام می شود؟

تزریق ژل لب باید فقط در کلینیک ها یا مطب های زیبایی انجام  شود که تحت نظر یک پزشک متخصص پوست و مو، پزشک متخصص جراحی زیبایی یا پزشک متخصص جراحی پلاستیک اداره می شوند.

تزریق ژل و بوتاکس
برای انجام تزریق ژل، از پزشک متخصص مشاوره بگیرید

آیا تزریق ژل لب خطر دارد؟

تزریق ژل لب در حالت کلی هیچ خطری ندارد. اما فراموش نکنید همین عمل ساده و بی خطر می تواند آسیب های جدی به سلامتی شما وارد کند، اگر توسط افراد مجرب و در کلینیک های معتبر انجام نشود.

مراکز تزریق ژل لب در سبزوار
تزریق ژل لب بدون خطر

قبل از تزریق ژل لب، چه باید کرد؟

اگر می خواهید تزریق ژل لب را انجام دهید، باید چند نکته را مورد توجه قرار دهید. البته فراموش نکنید که وقتی به پزشک مجرب مراجعه می کنید، درباره موارد زیر به شما اطلاعاتی می دهد.

مصرف قرص های رقیق کننده خون

اگر از داروهایی مثل آسپرین استفاده می کنید که رقیق کننده خون هستند، لازم است قبل از تزریق ژل، مصرف آن ها را قطع کنید. این داروها  ممکن است باعث خون ریزی در طی تزریق شوند.

تزریق ژل لب بدون عوارض در مشهد
قبل از تزریق ژل، آسپرین مصرف نکنید

مصرف قرص های مسکن

داروهای مسکن مثل ایبوپروفن ممکن است باعث کاهش خون رسانی به بافت لب شوند. به همین خاطر ممکن است آسیب زننده باشند. پس بهتر است قبل از تزریق ژل، مصرف آن ها را کنار بگذارید.

تزریق ژل لب در همه شهرهای ایران
ایبوپروفن، مانعی برای تزریق ژل لب

سیگار نکشیدن

سیگار می تواند اثرات فیلرهای تزریق شده را کم کند. به همین خاطر اگر می خواهید تزریق ژل لب انجام دهید، از سیگار کشیدن خودداری کنید.

بعد از تزریق ژل چه باید کرد؟
سیگار کشیدن اثر فیلرهای لب را کاهش می دهد

بعد از تزریق ژل لب، چه باید کرد؟

بعد از تزریق ژل لب ممکن است لب های شما کمی کبود شوند. حتی ممکن است لب های شما کمی ورم کنند. هر دوی این اتفاق ها طبیعی و موقتی هستند. کافی است بلافاصله بعد از تزریق ژل، روی لب های خود یخ بگذارید.

بهترین مرکز تزریق ژل در نیشابور
کبودی بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل

اگر می خواهید فیلر تزریق شده بیشترین اثربخشی و کمترین آسیب را داشته باشد، سعی کنید همه مراقبت های بعد از تزریق ژل را انجام دهید.

 لوازم آرایشی استفاده نکنید.

بهتر است تا چند ساعت بعد از تزریق ژل، از مصرف لوازم آرایشی به خصوص رژ لب خودداری کنید. این کار احتمال بروز عفونت را کاهش می دهد.

بهترین مرکز تزریق ژل لب در سبزوار
بعد از تزریق ژل لب، رژ نزنید

نخوابید.

بعد از تزریق ژل، بلافاصله دراز نکشید. جاذبه زمین می تواند باعث ریختن فیلرهای لب شما شود. اگر هم بعد از چند ساعت دراز کشیدید، به پهلو نخوابید. به پهلو خوابیدن، بیشترین میزان نیروی جاذبه را به بدن وارد می کند.

تزریق ژل لب
نحوه خوابیدن بعد از تزریق ژل لب

سیگار نکشید.

سیگار نکشیدن بعد از تزریق ژل، یکی از مراقبت های جدی است. چون نه تنها سیگار باعث کاهش کارایی ژل می شود، بلکه می تواند باعث بروز عفونت هم بشود.

دوش آب داغ نگیرید.

بعد از تزریق ژل، از دوش گرفتن با آب داغ، رفتن به سونا یا جکوزی خودداری کنید.

بهترین مرکز تزریق ژل در مشهد
دوش آب داغ بعد از تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب، عوارض دارد؟

اگر همه موارد گفته شده در بالا رعایت شود، معمولا تزریق ژل لب عارضه جانبی خاصی ندارد. البته در موارد نادر چند مورد هم گزارش شده اند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. اگر بعد از تزریق ژل، هر یک از این علائم را مشاهده کردید، فورا به پزشک خود اطلاع دهید.

قرمزی و تورم

قرمز شدن و متورم شدن لب ها، یک اتفاق بسیار طبیعی بعد از تزریق ژل لب است که معمولا بعد از یک روز از بین می رود. اگر بعد از یک یا دو روز، هم چنان لب های شما متورم و قرمز بود، به پزشک خود اطلاع دهید.

عوارض تزریق ژل لب
بعد از تزربق ژل لب، تورم لب ها عادی است

خون ریزی از نواحی تزریق

محل ورود سوزن ها به لب، جراحتی را ایجاد کرده است که ممکن است باعث ایجاد خون ریزی شود. اگر این خون ریزی بسیار مقطعی و کوتاه باشد، طبیعی است. اما اگر ادامه پیدا کرد، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

عوترض تزریق ژل لب
خون ریزی بعد از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب بدون عوارض در مشهد

مراکز زیادی در شهر مشهد وجود دارند که می توانند تزریق ژل لب را بدون عوارض و درد انجام دهند. برای اینکه بتوانید لیست این مراکز را ببینید، به لینک زیر مراجعه کنید.

اینجا کلیک کنید: لیست مراکز تزریق ژل لب بدون عوارض

تزریق ژل لب بدون عوارض در نیشابور و سبزوار

برای این که بتوانید در مراکز معتبر، تزریق ژل لب را بدون عوارض انجام دهید، می توانید بهترین مراکز زیبایی را در شهرهای نیشابور و سبزوار پیدا کنید. برای این کار فقط کافی است که اینجا کلیک کنید.

تزریق ژل لب در نیشابور
بهترین مراکز تزریق ژل لب در نیشابور

منابع مقاله:

منبع 1

منبع 2

نگارنده و مترجم: سیمین معروف

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments