در بهترین مرکز لیزر موهای زائد از چه لیزری استفاده می شود؟

در بهترین مرکز لیزر موهای زائد از چه لیزری استفاده می شود؟ لیزر الکساندریت، لیزر بدون درد

در بهترین مرکز لیزر موهای زائد از چه لیزری استفاده می شود؟ لیزر الکساندریت، لیزر بدون درد  

در بهترین مرکز لیزر موهای زائد از چه لیزری استفاده می شود؟

از بین بردن موهای بدن با روش هایی مانند شیو و اپیلاسیون یک مشکل خسته کننده است که باید مرتب تکرار شود.  از بین بردن موهای زائد با استفاده از تکنولوژی بالای لیزر می تواند باعث کاهش 90 درصدی موها برای مدت زمان طولانی شود.

حذف موهای زائد با لیزر همانند الکترولیز ، روش مؤثری است. زیرا با نفوذ به پوست موها را در ریشه از بین می برد.  مزیت لیزر درمانی نسبت به الکترولیز این است که  لیزرها بسیار کمتر تهاجمی هستند و به همین دلیل مشتری درد کمتری را تجربه می کند.  علاوه بر این ، در حالی که الکترولیز باید موها را به صورت تک به تک هدف قرار دهد و پروسه انجام آن بسیار وقت گیر می باشد ،  لیزر این توانایی را دارد که چند تار مو را همزمان هدف قرار دهد و این امر باعث می شود که سرعت لیزر درمانی بیشتر و این روش بسیار کم مصرف باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر موهای زائد شکم در بهترین مرکز لیزر

 لیزر موهای زائد شکم در بهترین مرکز لیزر

به این نتیجه می رسیم که لیزر موهای زائد برای نواحی وسیع مانند شکم گزینه بهتری از الکترولیز می باشد.   استفاده از تکنولوژی دستگاه های جدید لیزر الکساندریت به دلیل استفاده از سلفون یکبار مصرف  احتمال آلودگی و انتقال بیماری های پوستی را به صفر می رساند.  لیزر الکساندریت مدیو استار 2018 که در مراکز لیزر درمانی مجموعه تهران اسکین از آن استفاده می شود ، لیزری واقعاً بدون درد است.   لیزر الکساندریت مدیو استار بهترین اثر بخشی را در مقایسه با لیزرهایی مانند کندلا و آپوجی و سایر لیزرهای موجود دارا می باشد.

آنچه که باعث برتری مراکز لیزر موهای زائد مجموعه تهران اسکین می شود ، استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه ها و امکانات می باشد. لیزر الکساندایت تنها لیزری است که قادر است همزمان با از بین بردن ریشه مو ، عروق خونی اطراف فولیکول مو را نیز مسدود کند و امکان رشد مجدد را از ریشه مو بگیرد. 

هم  مردان و هم برخی از زنان ممکن است مایل به از بین بردن موهای زائد شکم خود باشند.  موهای شکم خانم ها به علت تغییرات هورمونی در دوران حاملگی افزایش پیدا می کند.  اگر نمی خواهید در دوران حاملگی موهای زائد شکم خود را لیزر کنید ، می توانید پس از تولد نوزاد این کار را بکنید.

 

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد در مناطق مختلف بدن متفاوت است. زیرا روش های مختلف شارژ وجود دارد. بعضی از کلینیک ها یک هزینه ثابت برای هر درمان هزینه می کنند ، برخی دیگر قیمت  هر دوره درمان را با توجه به تعداد پالس های تعیین می کنند.  به این معنی که عواملی مانند اندازه منطقه تحت درمان ، سطح رشد مو و سرعت تکنسین می تواند مهم باشد. علاوه بر این ، بسیاری از درمانگاه ها قیمت های خود را از روی روش درمان مشخص می کنند. شما می توانید برای مشاهده جدول قیمت های ما اینجا کلیک کنید.  

به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به نتایج مطلوب باید جلسات لیزر درمانی متعددی انجام دهید.  تعیین تعداد جلسات در افراد مختلف با توجه به نوع و رنگ پوست و نوع و رنگ مو متفاوت است و تعیین آن به عهده پزشک معالج شما است.

 

لیزر موهای زائد شانه در بهترین مرکز لیزر  

لیزر موهای زائد شانه در بهترین مرکز لیزر

در حالی که بسیاری از گزینه های درمان موهای زائد با لیزر به طور عمده بر روی زنان متمرکز شده است ، اما لیزر موهای شانه و کمر بیشتر در آقایان انجام می شود.  از بین بردن این موها به علت تراکم بیش از حد موهای کمر و شانه  برای مردان بیشتر اهمیت دارد.  اگر چه برخی از خانم ها هم ممکن است به دلیل نژاد شان  موهای زیادی روی شانه و پشت خود داشته باشند و از این بابت احساس ناراحتی بکنند.  با این حال ، لیزر موهای زائد شانه در کل نوع خاص از درمان توسط لیزر است که اغلب در مردان انجام می شود.

یک نکته مهم در مورد لیزر موهای زائد پشت شانه و کمر این است که برخلاف سینه و شکم این مناطق  به راحتی برای شما قابل دسترس نیستند. و شما نمی توانید به راحتی این موها را از بین ببرید.   به همین علت ، از بین بردن موهای زائد این مناطق توسط  لیزر ممکن است بهترین گزینه برای مقابله با موهای ناخواسته پشت یا شانه شما باشد.

اثرات لیزر موهای زائد شانه مانند تمام روش های حذف موها توسط  لیزر طولانی مدت است.  اگر چه معمولاً نیاز به جلسات بیشتری برای رسیدن به یک پوست کاملا صاف – به ویژه در مردان دارد.  زیرا موهای شانه مردان انبوه است.

 

آیا لیزر موهای زائد شانه دردناک است؟

یکی از عوارض احتمالی لیزر موهای زائد شانه به خصوص برای آقایان که حجم موی بالایی دارند ، این است که با توجه به جنس پوست کمر و شانه ها، ممکن است هنگام انجام این روش با دستگاه های قدیمی ، احساس ناراحتی بکنید.  با این حال ، با استفاده از ژل موضعی خنک کننده ، از ناراحتی بیمار کاسته می شود.  اما در مقایسه با روش های مشابه مانند کندن موها و یا اپیلاسیون ، قابل تحمل تر است.

استفاده از دستگاه های لیزر با تکنولوژی بالا مشکل درد و ناراحتی بیماران را از بین برده است.  دستگاه لیزر الکساندرایت مدیو استار 2018 دارای سیستم خنک کننده است و از گرم شدن سطح پوست بیمار جلوگیری می کند.  در نتیجه بیمار دردی را احساس نخواهد کرد.  به علاوه این روش کاملاً استریل انجام می شود و امکان انتقال بیماری وجود ندارد.  زیرا هندپیس این دستگاه برای هر بیمار جدید با سلفون یکبار مصرف پوشانده می شود.

به طور کلی استفاده از دستگاه الساندرایت در مراکز لیزر درمانی تهران اسکین راحت و بدون درد است.  و نتایج آن زیبایی شما را افزایش می دهد و اعتماد به نفس شما را بالا می برد.

 

لیزر موهای زائد سینه در بهترین مرکز لیزر  

هیچکس دوست ندارد موهای  انبوه و پرپشت سینه خود را به نمایش بگذارد.  این افراد معمولاً دکمه های لباس خود را تا بالا ترین حد می بندند.  از بین بردن موهای زائد سینه با لیزر با انتشار پرتوهای پالس از نور متمرکز به زیر پوست بر روی فولیکول مو اثر می گذارد و به شدت به آنها آسیب می رساند در نتیجه  رشد دوباره این موها به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

دستگاه مدرن لیزر الکساندریت در کلینیک لیزر درمانی برکه  دارای سیستم خنک کننده بر روی هندپیس و عمق قابل تنظیم برای نفوذ انرژی نوری به پوست می باشد.  این سیستم دمای پوست را پایین نگه می دارد و از پوست در مقابل خطر سوختگی محافظت می کند و باعث کنترل درد می شود.

دستگاه الکساندرایت مدیواستار قادر به ارسال دو طول موج به صورت همزمان است.  یکی برای از بین بردن فولیکول مو و دیگری برای مسدود کردن خون رسانی توسط عروق تغذیه کننده در اطراف فولیکول. که باعث می شود مو به طور کلی از بین برود و حتی به صورت کرک و موهای نازک ظاهر نشود.

لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر برکه

یکی از مزایای مهم لیزر موهای زائد این است که می توان آن را در تقریباً برای تمام قسمت های بدن مورد استفاده قرار داد. بدون تردید ، پوست سینه می توانند بسیار حساس باشند و در حالی که حذف موی لیزر معمولا دردناک نیست ، ناراحتی خفیفی را می توان در این ناحیه انتظار داشت. علاوه بر این ، ممکن است بعد از درمان پوست شما به طور موقت قرمز یا صورتی شود. مراقبت های پس از لیزر درمانی بسیار اندک است.  شما می توانید در صورت نیاز از کرم های ضد درد استفاده کنید.  علاوه بر این ، برای محافظت از منطقه درمان شده پوست ، برای دو هفته پس از درمان نباید پوست خود را برنزه کنید.   پس از درمان تا  48 ساعت از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

لیزر اسکلپیون الکساندرایت با طیف وسیعی از خدمات به عنوان یک مرجع متعهد برای روش های پوستی و زیبایی در کلینیک ها و سالن های زیبایی شناخته شده است. برای درمان با پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد توسط این دستگاه برای همه تیپ های پوستی از جمله پوست های تیره انجام می شود.  تنوع طول موج دستگاه امکان ارائه خدمات بهتری را برای کاربران با رنگ پوست های متفاوت امکان پذیر می سازد.

به طور کلی همه افرادی که لیزر موهای زائد انجام می دهند ، برای دستیابی به نتایج مطلوب باید در حدود  6 تا 12 جلسه لیزر درمانی انجام بدهند. هر چه منطقه تحت درمان کوچک تر باشد ، زمان لیزر درمانی کمتر می شود. برای اینکه گرفتار عوارض جانبی ناشی از بی تجربگی اپراتور و ناکارامدی و قدیمی بودن دستگاه های لیزر نشوید ، باید یک کلینیک معتبر با دستگاه های مدرن و اپراتور لیزر با تجربه را انتخاب کنید.  با مراجعه به مراکز لیزر درمانی ما ، شما می توانید از تخفیف های جشنواره لیزر بهره مند شوید.   برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments