چطوری با پروتز سینه صاحب سینه های خوش فرم و برجسته بشویم؟

چطوری با پروتز سینه صاحب سینه های خوش فرم و برجسته بشویم؟

چطوری با پروتز سینه صاحب سینه های خوش فرم و برجسته بشویم؟

چطوری با پروتز سینه صاحب سینه های خوش فرم و برجسته بشویم؟

پروتز سینه یکی از پر طرفدار ترین جراحی های زیبایی در دنیا است.  که زنان زیادی از جمله سلبریتی ها و سوپر استارها نیز از طرفداران این عمل جراحی زیبایی هستند. با پروتز سینه می توان به سینه فرم داد و آنها را بالا برد.

 

کدام روش پروتز سینه بهتر است؟

پروتزها در انواع مختلفی از شکل ها ، اندازه ها و رنگ هایی متنوع پوست ساخته می شوند و از موادی ساخته می شوند که به صورتی طراحی شده اند که قابلیت تکان خوردن ،  احساس و وزن و تا حد ممکن شبیه به یک سینه طبیعی را داشته باشند.  مهم است که پروتزی را انتخاب کنید که مناسب سبک زندگی شما باشد. شما حتی می توانید پس از قرار دادن پروتز سبک لباس پوشیدن خود را نیز عوض کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پروتز سینه از دو جنس ساخته می شود : پروتز های ژلی و پروتز های آب نمکی. پروتز سینه از نظر شکل به صورت اشکی یا گرد است.

پروتز از نظر برجسته سازی سینه :

  • پروتز استاندارد ،
  • پروتز برجسته ،
  • پروتز خیلی برجسته ،
  • پروتز فوق برجسته.

پروتزهای برجسته و خیلی برجسته عرض کمتر و برجستگی بیشتری دارند و نتایج رضایت بخشی  برای بیماران به همراه دارد.

ایمپلنت سینه برای زنانی انجام میشود که دوست دارند سینه های خود را بزرگ تر کنند. پروتز سینه را می توان برای بازسازی سینه بعد از ماستکتومی برای سرطان پستان یا به دلایل زیبایی انجام داد.

 

انواع ایمپلنت های پستان

چطوری با پروتز سینه صاحب سینه های خوش فرم و برجسته بشویم؟

در این مقاله ما انواع ایمپلنت های پستان موجود به منظور جراحی زیبایی ، روش های استفاده شده و عوارض احتمالی آن را مورد بحث قرار می دهیم.

 

ایمپلنت های پستان سالین و سیلیکون

دو نوع اصلی ایمپلنت های پستان وجود دارد : ژل سیلیکون و سالین .

ایمپلنت های سالین  پوسته های سیلیکونی پر از آب نمک استریل (سالین) است. بعضی از آنها از قبل پر شده و برخی دیگر نیز در طول عمل ایمپلنت پر می شوند.

ایمپلنت های پر شده با ژل سیلیکون پوسته های سیلیکونی پر شده با یک ژل پلاستیکی (سیلیکون) هستند. اگر چه بسیاری از زنان می گویند که ایمپلنت های ژل سیلیکون بیشتر شبیه سینه های واقعی نسبت به سالین هستند ، اما اگر سیلیکون نشت کنند ، نسبت به سالین خطرناک تر است.

هر دو پروتز سالین و سیلیکون در اندازه های مختلف وجود دارد. بعضی از آنها  بافت نرم یا سفت  دارند. هر کدام از جوانب مثبت و منفی خود را دارد.

 

هزینه پروتز پستان

هزینه ایمپلنت پستان بستگی به محل قرار دادن آن ، جراح و نوع ایمپلنت مورد استفاده دارد.  هزینه عمل جراحی متغیر است و از آنجایی که این یک روش زیبایی است ، بیمه درمانی معمولاً شامل پروتز پستان نمی شود.

 

پروتز پستان چگونه انجام می شود؟

پروتز پستان چگونه انجام می شود؟

از آنجایی که رشد سینه ها تا زمانی که یک خانم به اوایل دهه 20 می رسد ، ادامه دارد سن تعیین شده توسط  FDA  برای فردی که می خواهد این عمل را انجام دهد حداقل 18 سال می باشد.

هنگامی که تصمیم به انجام عمل جراحی ایمپلنت سینه گرفتید ، دکتری را انتخاب کنید که تجربه زیادی در این کار داشته باشد.  پزشک جراحی را انتخاب کنید که حداقل پنج سال آموزش جراحی دیده باشد و حداقل دو سال تجربه در جراحی پلاستیک داشته باشد ، در این صورت ممکن است بعد از عمل عوارض کمتری داشته باشید.

قبل از عمل ایمپلنت پستان ، با جراح خود برای ارزیابی پزشکی ملاقات کنید. شما می توانید سؤالات خود را از پزشک معالج تان بپرسید. جراح شما ممکن است از شما بخواهد تا داروهای خاصی را چند روز یا چند هفته قبل از جراحی خود مصرف نکنید.

شما می توانید عمل پروتز سینه را به صورت سرپایی انجام دهید.  یا ممکن است یک شب در بیمارستان بمانید.  عمل شما یک تا دو ساعت طول می کشد. به احتمال زیاد به شما بیهوشی عمومی داده می شود ، در طی عمل شما خواب هستید و هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

در طی عمل جراحی ، جراح با توجه به فرم بدن شما و نوع ایمپلنت و سایز دلخواه شما ، یک برش زیر سینه ، زیر بغل و یا در اطراف نوک پستان ایجاد می کند.  سپس پروتز را در بالا و یا پایین عضله سینه شما قرار می دهد.  هنگامی که پروتز سر جای مورد نظر قرار داده شد ، برش ایجاد شده بسته می شود و بخیه زده می شود.

 

دوره بهبودی پس از پروتز سینه

  • پس از قرار دادن پروتز ، سینه شما پانسمان می شود. ممکن است لوله های درین به منظور خروج ترشحات در سینه قرار داده شوند که پس از چند روز برداشته خواهند شد. شاید لازم باشد که پس از جراحی تا هنگام بهبودی از بریس های مخصوص سینه استفاده کنید.
  • تا 6 هفته پس از جراحی از برداشتن وسایل سنگین خودداری کنید.
  • مصرف داروهای ضد درد مانند استامینوفن ممکن است به کاهش ناراحتی و درد شما کمک کنند. همچنین ممکن است پزشک شما داروهای ضد درد خاص را برای شما تجویز کند.

احتمالاً در ناحیه ای که جراحی انجام شده ، تورم دارید. با گذشت زمان ، تورم کاهش می یابد و زخم ها محو خواهند شد.

 

عوارض احتمالی پروتز سینه

 پارگی ایمپلنت های سیلیکون سینه

اگر چه عمل پروتز سینه یک روش زیبایی است ، اما ممکن است دارای خطراتی باشد.  مانند :

  • درد پستان ،
  • تغییر در احساس در نوک پستان و پستان ،
  • تشکیل اسکار و سخت شدن ناحیه اطراف ایمپلنت ،
  • زخم ،
  • خون ریزی ،
  • عفونت ،
  • اشکال در اندازه یا شکل ایمپلنت (به عنوان مثال سینه ممکن است نامتقارن باشد).

همچنین ایمپلنت ها ممکن است پاره شوند و یا نشت کنند. اگر پروتزهای سالینی نشت کند ، آب نمک آن توسط بدن جذب می شود و هیچ اشکالی بروز نمی کند. اما نشت سیلیکون ممکن است داخل پوسته ایمپلنت یا خارج از پوسته باشد. هنگامی که ایمپلنت سالین پاره شود ، خالی می شود. اما پارگی ایمپلنت های سیلیکون سینه ممکن است هیچ علائم واضح در هنگام پارگی نشان ندهد.  این پارگی ، پارگی خاموش نامیده می شود.

 

مراقبت از پروتز سینه

مراقبت از پروتز سینه

ایمپلنت های پستان برای همه عمر طراحی نشده اند. اگر اندازه و شکل سینه های تان در طول زمان تغییر کرده است و یا عوارضی ایجاد شده ، ممکن است لازم باشد ایمپلنت جدیدی جایگزین شود.

زنانی که ایمپلنت های پر شده با ژل سیلیکون دارند ، باید سه سال پس از جراحی ایمپلنت ، یک اسکن مغناطیسی دریافت کنند. پس از آن ، انجام  MRI هر دو سال یک بار برای بررسی پارگی خاموش پروتز مورد نیاز است. اگر ایمپلنت شما پاره شود ، باید آن را بردارید و یا جایگزین کنید. داشتن ایمپلنت های پستان می تواند باعث مشکل تر شدن ماموگرافی شود ، اما می تواند انجام شود.

پروتزهای پستان ممکن است احتمال ابتلا به سرطان پستان را افزایش دهد. تغذیه نوزاد با شیر مادر با داشتن ایمپلنت پستان ممکن است سخت تر شود.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments