درمان افتادگی پلک با لیزر

درمان افتادگی پلک با لیزر | لیفت پلک غیر جراحی | لیفت پلک | هزینه لیفت پلک

درمان افتادگی پلک با لیزر

از لیزر درمانی برای درمان افتادگی پلک استفاده می شود به این صورت که سلول های پوست پیر به منظور ایجاد سلول های جوان تر و جدید تر برداشته می شوند.از آن جایی که این تکنیک از لیزر استفاده می کند ، متخصص شما می تواند به راحتی تمام پروسه را تحت نظر داشته باشد و پیامدهای اشعه ی لیزر را به بافت های اطراف تا جای ممکن پایین می آورد.

در طول این عملیات:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • در هنگامی که با لیزر پوست اضافه پلک ها برداشته می شود ، بیمار ممکن است صدای تکان دادن و خراشیدن بشنود
  • برخی بیماران ممکن است اندکی احساس گرما داشته باشند ولی هیچ گونه دردی نخواهند داشت
  • در طول عملیات ،هوای سرد به پوست دمیده می شود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از مرکز زیبایی برکه اینجا را کلیک کنید

چرا برای درمان افتادگی با لیزر باید اقدام کنیم ؟

درمان افتادگی پلک با لیزر می تواند نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته باشد.این شیوه هم چنین لایه های زیرین را برای تولید کلاژن از طریق گرما تحریک خواهد کرد و در نتیجه باعث می شود که ناحیه تحت درمان ، پوستی نرم تر و ظاهری بهتر داشته باشد.

درمان افتادگی پلک با لیزر
درمان افتادگی پلک با لیزر

عوارض جراحی پلک

به مانند هر گونه درمان دیگری ، درمان افتادگی پلک با لیزر نیز ممکن است عوارضی داشته باشد که البته در مرکز زیبایی برکه ، بهترین متخصصین این عوارض را تا جای ممکن کاهش می دهند.این عوارض ممکن است شامل موارد زیر باشد :

  • درد
  • تورم
  • خونریزی
  • زخم شدن
  • پوسته پوسته شدن
  • رنگ پریدگی در ناحیه تحت درمان
  • عفونت

چگونه برای این روش درمانی آماده شویم ؟

پیش از عملیات، متخصص شما ، سابقه پزشکی شما را مطالعه خواهد کرد.این فرصتی به بیمار و پزشک خواهد داد که درباره انتظارات، عوارض و خطرات احتمالی و هم چنین نتیجه ی عملیات با یکدیگر صحبت کنند.

  • گاهی مواقع تجویز می شود که بیمار پیش از عملیات، آنتی بیوتیک و داروهای ضد ویروس مصرف کنند.
  • بی هوشی موضعی یا محلی به ناحیه تحت درمان زده خواهد شد
  • از چشم ها به وسیله ی یک محافظ فلزی مراقبت می شود

چه عوارض جانبی را باید از این عملیات انتظار داشت ؟

  • تورم
  • پوسته پوسته شدن و کبودی خفیف
  • قرمزی به مدت چندین هفته

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

در گذشته، تنها راهی که برای درمان افتادگی پلک ها و ابروها وجود داشت این بود که از طریق جراحی (بلفاروپلاستی) آن ها را برش داده و تنگ تر کنند.

امروزه روش های غیر جراحی مثل لیزر فرکشنال یا لیزر درمانی برای تنگ کردن پلک بالایی و پایینی و هم چنین اولتراپی برای لیفت و تنگ کردن ابروها و ناحیه چشمی استفاده می شود.

این درمان ها می توانند به تنهایی یا در ترکیب با دیگر روش های درمانی و بسته به نیازهای شما انجام شوند اما این مشکلات معمولا با همدیگر رخ می دهند و به همین خاطر ما آن ها را به صورت یکجا ذکر کردیم.

درمان افتادگی پلک با لیزر برای آن دسته از افرادی که دچار افتادگی پلک شده اند اما برای جراحی بلفاروپلاستی آماده نیستند، جایگزین فوق العاده ای به حساب می آید.

تنگ شدن پلک می تواند در هر دو پلک پایین و بالا انجام شود.

کلاژن ساختار محافظتی پوست شما به حساب می آید.لیزر فرکشنال، تولید کلاژن بدن را از طریق نفوذ به درم در یک الگوی نقطه ای با شدت بالا تحریک می کند.

این روش موجب پیشرفت بهبودی می شود چرا که ساقه ی سلول های اطراف ناحیه تحت درمان را تحریک کرده و همین مسئله باعث تولید و رشد کلاژن در ناحیه تحت درمان می شود.

لیزر درمانی می تواند تمام پوست پیر پلک ها را برداشته و با یک پوست جوان تر و تازه تر جایگزین کند.


هیچ گونه خطری چشم شما را تهدید نمی کند.هنگامی که متخصص ما از لیزر بر روی پلک های شما استفاده می کند ،چشم های شما به وسیله ی یک شیلد فلزی مراقبت خواهند باشد.برای ابروان شما،اولتراپی از اولتراساند با محدودیت عمق استفاده می کند.کار اصلی بر روی بالای ابرو انجام می شود و از بافت های حساس دور چشم دور خواهد بود

لیفت پلک بدون جراحی

برای درمان افتادگی پلک با لیزر ،متخصص ما نوعی بی هوشی موضعی را به پلکتان خواهد زد و یا این که بیهوشی عمومی را تزریق می کند، هم چنین می توانیم در طول عملیات هوای سرد به پوست شما بدمیم.

چشم های شما در طول این پروسه به خوبی محافظت خواهند شد.

ممکن است در هنگامی که لایه های پوست شما برداشته می شود،صدای خراشیدن در گوش خود بشنوید.

برخی بیماران ممکن است دچار احساس گرما شوند ، مثل احساسی که نور آفتاب در یک ظهر تابستان بر روی پوست شما ایجاد می کند البته این حس ،هیچ گونه درد و ناراحتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

این پوست جدید نسبت به نور ماورابنفش موجود در خورشید حساس است به همین دلایل باید از حمام آفتاب گرفتن و سولاریوم اجتناب کنید تا زمانی که به طور کمل بهبود پیدا کند.

این عملیات به طور کامل غیر تهاجمی است.گرچه هیچ گونه بی هوشی عمومی نیاز نیست اما ما در مرکز زیبایی برکه فرم ها و متدهای مختلفی برای این داریم که بیمار به هیچ وجه هیچ گونه دردی را احساس نکند.

شما ممکن است وقتی که در مطب ما هستید ، و اپلیکتور به پشت چشم های شما زده می شود اندکی احساس گرما داشته باشید.

این عملیات تقریبا 15 دقیقه به طول می انجامد. و این مسئله به این موضوع بستگی دارد که ابروها و ناحیه چشمی شما تا چه حد درمان شود.هیچ گونه زمان بی هوشی در طول این عملیات درمانی وجود ندارد. ممکن است اندکی قرمزی و یا پوسته پوسته شدن ،تا دو ساعت پس از درمان داشته باشید.به ندرت ممکن است برخی افراد دچار کبودی و تورم خفیف شوند. پوست شما فورا عملیات جوان سازی را آغاز خواهد کرد اما پروسه طبیعی بازسازی بدن شما ممکن است 60 الی 90 روز طول بکشد تا بتوان نتیجه ی آن را مشاهده کرد.

بیشتر افراد تنها به یک جلسه درمان نیاز دارند اما اگر می خواهید که نتایج بهتر و قابل قبول تری دریافت کنید ، می توانید یک جلسه اضافه تر داشته باشید.


برای تنگ کردن پلک ها با لیزر فرکشنال، 3 الی 4 روز طول می کشد تا پلک ها بهبود یابند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments