بلفاروپلاستی در تهران

بهترین جراح پلک در تهران

بهترین جراح پلک در تهران

بهترین جراح پلک در تهران

 

جراحی پلک امروزه یکی از رایج ترین عمل های جراحی است که به طور گسترده در سرار دنیا انجام می شود. در گذشته مردم بسیاری از عارضه های مربوط به پلک را به طور طبیعی با افزایش سن ارتباط می دادند و بنابر همین امر برای درمان آنها اقدامی نمی کردند. پیدا کردن جراح مناسب اولین و مهم ترین گام در انجام عمل جراحی پلک است. در این مقاله سعی خواهیم کرد مواردی که می توانند به شما برای پیدا کردن بهترین جراح پلک در تهران کمک کنند را بررسی کنیم.
بهترین جراح پلک در تهران
بهترین جراح پلک در تهران

لیفت پلک یا بلفاروپلاستی نام درمان هایی است که عموما برای اصلاح عارضه های پلکی انجام می شوند. خوب است بدانید جراحی همیشه تنها راه برای درمان عارضه های پلک، مانند افتادگی پلک، کیسه ای شدن پلک پایین و غیره نیست. راه هایی دیگری مانند لیزر و لیفت پلک با نخ نیز وجود دارند. انتخاب نوع درمان به شرایط شخصی شما و تشخیص پزشک بستگی دارد.

مرکز زیبایی برکه، با در اختیار داشتن کادری مجرب و حاذق، متشکل از پزشکان متخصص، دارای گواهینامه ی رسمی بوده و آماده ی ارائه ی خدمات جراحی پلک به بیماران می باشد. مرکز برکه شاید همان جایی باشد که می توانید بهترین جراح پلک در تهران را درآنجا بیابید. شما می توانید هم اکنون از اینجا برای تعیین نوبت و مشاوره با ما تماس بگیرید.

بلفاروپلاستی در تهران

اما از چه راه هایی می توان بهترین جراح پلک در تهران را پیدا کرد؟ از کجا می توان بهترین جراح را تشخیص داد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را بررسی کنیم.

 

چطور می توان بهترین جراح پلک در تهران را پیدا کرد؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک در جهان است. طبق آمار بیش از 145000 عمل جراحی پلک را در سال 2017 انجام شده است.

در واقع پزشکی که این جراحی پلاستیک را انجام می دهد یک متخصص چشم است. لیفت پلک کامل شامل عمل جراحی پلک در هر دو پلک بالا و پایین است. بیماران همچنین می توانند فقط روی یکی از پلک های بالایی یا پایینی عمل جراحی پلک انجام دهند.

به توصیه آشنایان گوش دهید

از هر فامیل و یا دوستانی که تجربه ی عمل جراجی پلک داشته اند در مورد پزشک درمانگرشان سوال کنید. حتی اگر آنها عمل زیبایی دیگری(غیر از پلک) روی صورت خود انجام داده باشند، احتمال آن وجود دارد که پزشکشان عمل جراحی پلک را نیز انجام دهد.

اگر کسی را نمی شناسید که جراحی پلاستیک موفقی داشته است ، گام بعدی شما برای پیدا کردن بهترین جراح پلک در تهران این است که از دوستان یا آشنایانی که در مراکز مراقبت های بهداشتی کار می کنند سوال کنید. این افراد اغلب فیدبک ها را درباره دیگر متخصصان، در فضای کاریشان می شنوند.

بهترین جراح پلک در تهران
بهترین جراح پلک در تهران

 

آنها ممکن است بتوانند پزشکی را که تعاریف خوبی از او شنیده اند به شما معرفی کنند. اگر هم چنین دوستان یا آشنایانی نداشتید، یا داشتید اما نتوانستند به شما کمکی بکنند، نگران نباشید. وارد گام بعدی شوید: تحقیقات.

تحقیقات برای پیدا کردن بهترین جراح پلک در تهران

فضای اینترنت پر از انجمن های جراحی پلاستیک است. می توانید از طریق اینترنت پزشکی در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید و در مورد نظرات کسانی که قبلا به او مراجعه کرده اند در سایت بخوانید.

همچنین شبکه های مجازی هم می توانند منبعی برای پیدا کردن جراح پلک باشند. امید آنکه تبلیغات بی جهت گمراهتان نکند و بتوانید از این طریق بهترین جراح پلک در تهران را پیدا کنید.

البته که نمی توان تنها از طریق جستسجوی اینترنتی بهترین جراح پلک در تهران را پیدا کرد، اما این جستجو گام آغازین مناسبی است.

با  پزشک قرار مشاوره بگذارید

پس از اینکه که از اعتبارنامه و گواهی کار جراح پلاستیکی که انتخاب نموده اید، مطمئن شدید،  وقت آن می رسد که بدانید آیا او مناسب مورد شما هست یا خیر.

پس از گزینش جراح از طریق اینترنت یا هر روش دیگر، با دفتر یا مرکزی که در آن فعالیت می کند تماس گرفته و یک وقت مشاوره ی درمانی بگیرید.

آماده به جلسه ی مشاوره بروید و سوال های زیادی در مورد جراحی پلک بپرسید. ممکن است اطلاعات زیادی که به شما داده می شود گیجتان کند، بنابراین بهتر است لیستی از سوالات مورد نظرتان را در دست داشته باشید.

در جلسه ی مشاوره، می توانید از جراح بخواهید نتایج برخی عمل هایی که پیش از این انجام داده است را به شما نشان دهد. پزشکان معمولا عکس های پیش و پس از عمل بیماران قبلی را دارند و به شما نشان خواهند داد.

از سوال کردن خجالت نکشید. این کار به هردو شما کمک می کند دقیقا بدانید چه می خواهید.

بهترین جراح پلک در تهران
بهترین جراح پلک در تهران

مشاوره یک فرصت عالی برای آگاهی پیدا کردن ازهزینه های مختلف درمانی است. گاهی اوقات هزینه هایی احتمالی وجود دارند که می توانند به هزینه ی معمول درمان اضافه شوند.

با این حال نگذارید قیمت عمل عامل تعیین کننده ای برای تصمیم گیری در مورد انجام عمل باشد. بهترین جراحان پلاستیک قیمت های عادلانه ای را در نظر می گیرند ، نه بسیار پایین و نه بسیار بالا. به یاد داشته باشید بسته به علت جراحی، بیمه ممکن است بخش قابل توجهی از هزینه ها را بپردازد.

انتخاب بهترین جراح پلک در تهران مانند فرآیند خرید کردن نیست، که دنبال ارزان ترین باشید. مراقب جراحانی که قیمت هایی بسیار پایین تر از هر کس دیگری ارائه می دهند باشید. آخرین چیزی که می خواهید این است که مجبور شوید جراحی دیگری انجام دهید تا اشکالات به وجود آمده ناشی از یک عمل بد را جبران کنید.

مسئله در مورد سلامتی تان است. نگذارید قیمت سلامتی تان را به خطر بیاندازد.

مهمتر از همه، مشاوره زمان بسیار خوبی است که جراح دوستانه می نشیند و به حرفهایتان گوش می دهد. قطعاً دوست دارید با احساس امنیت و راحتی زیر چاقوی او بروید . بنابراین اطمینان حاصل کنید که خیالتان از کار  فردی که انتخاب کرده اید راحت باشد.

هزینه جراحی پلک

هزینه ی جراحی پلک معمولا فرد به فرد برای هرکس متفاوت است. هزینه ی عمل به شرایط خاص بیمار، نوع روش درمان و درمانگری که انتخاب می کند بستگی دارد.

بهترین جراح پلک در تهران کیست؟

تهران به عنوان شهر مرکزی ایران، بزرگترین جمعیت شهری را در خود جای داده است. در این شرایط که تعداد جراحان پلک هم در تهران بسیار زیاد گشته، پیدا کردن بهترین جراح پلک در تهران آسان نیست. اما غیرممکن هم نیست. سعی کنید متد های بالا را برای پیدا کردن جراح مناسب خود رعایت کنید. بهتر است بدانید مرکز زیبایی برکه با هدفی خالصانه جهت ارائه ی خدمات درمانی با کیفیت، سعی در کنار هم گذاشتن بهترین متخصصان داشته است.

بلفاروپلاستی پلک

بلفاروپلاستی همان گونه که گفتیم نوعی عمل جراحی است که برای برداشتن پوست اضافه ای که پشت پلک ها وجود دارد ، استفاده می شود.در این عمل برش کوچگی پشت پلک زده می شود ، و سپس بافت اضافه بیرون کشیده می شود. جای ناشی از این برش ها، پس از چند هفته ای به طور کامل از بین می رود. به همین خاطر نیازی به نگرانی نخواهد بود!!

نتایج ناشی از این عمل ، دائمی خواهند بود .عمل بلفاروپلاستی می تواند ظاهر خسته و نگران چشمان شما را از بین برده و شما را جوان تر نشان دهد!!با وجود این که چندین متد درمانی دیگر نیز برای برطرف کردن افتادگی پلک ها وجود دارد ، اما به خاطر موقتی بودن اثرات این گونه درمان ها، هم چنان جراحی بلفاروپلاستی پلک ، در میان همگان محبوب است!

جراحی پلک در تهران

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments