جوانسازی پوست در بیرجند

جوانسازی پوست در بیرجند | بهترین مرکز زیبایی در بیرجند

جوانسازی پوست در بیرجند

جوانسازی پوست در بیرجند

زمانی بود که عمل های زیبایی تنها مخصوص به اصطلاح “خانم های پرفیس و افاده پایتخت نشین” بود. این تعبیر که در شهرستانهای دیگر رواج داشت بیشتر به خاطر عدم دسترسی به امکانات بود، اما امروزه اوضاع فرق کرده. دیگر امکانات و مراکز زیبایی باکیفیت تنها به تهران محدود نیستند و در سراسر کشور وجود دارند. به همین خاطر هم مردم دید بسیار بهتری نسبت به عمل های زیبایی پیدا کرده اند و به اصطلاح قبح کاذب آن شکسته شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست در بیرجند
جوانسازی پوست در بیرجند

بهترین مراکز جوانسازی پوست در بیرجند

اگر شما هم ساکن بیرجند هستید و مثل هر خانم یا حتی آقای دیگری قصد جوانسازی و زیباسازی پوستتان را دارید، حتما می دانید که اگرچه مراکز زیبایی در خود بیرجند وجود دارند، اما برای پیدا کردن باکیفیت ترین آنها جهت دریافت بهترین خدمات زیبایی، بهتر است سراغ مراکز زیبایی مشهد بروید.

خوشبختانه فاصله نه چندان زیاد بین بیرجند و مشهد باعث می شود تا دسترسی بیرجندی های عزیز به باکیفیت ترین مراکز و خدمات درمانی و زیبایی چندان سخت و دشوار نباشد.

یکی از بهترین مراکز زیبایی که می توانید در مشهد به آن مراجعه کنید شعبه تهران اسکین در این شهر است که با کادری مجرب و امکانات به روز، می تواند باکیفیت ترین خدمات زیبایی جهت جوانسازی پوست را به شما عزیزان ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
همچنین می توانید با کمک تهران اسکین بهترین مراکز زیبایی در شهرخودتان را نیز پیدا کنید.

اما جوانسازی پوست که اینقدر در موردش شنیده اید دقیقا یعنی چه؟ جوانسازی نام چه نوع عمل زیبایی است؟

جوانسازی پوست در بیرجند
جوانسازی پوست در بیرجند

جوانسازی پوست در حقیقت نام یک عمل خاص نیست. بلکه نتیجه تعدادی از عمل های زیبایی است که می توانند روی پوست انجام شوند. روشهایی وجود دارند که می توانند باعث بهبود وضعیت عمومی پوست، رفع چین و چروک ها و برطرف شدن مشکلات پوستی مانند جوش و لک شوند. این روشها همگی درنهایت باعث جوانسازی پوست خواهند شد. رایجترین روشهای جوانسازی پوست عبارتند از:

همانطور که می بینید عمل های زیبایی برای جوانسازی پوست را می توان به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد. یکی عمل های تزریقی است و دیگری لایه برداری. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم بررسی کنیم و ببینیم کدامیک بهترند.

جوانسازی پوست با تزریق

می توان با تزریق بوتاکس و فیلر و چربی در زیر پوست جای فرورفگی چین و چروک ها را پر کرد تا در نتیجه بتوان پوستی صاف و شفاف داشت.

تزریق بوتاکس

بوتاکس که در واقع نام تجاری مایع بسیاری رقیق شده سم بوتولونیوم است، بیشتر برای برطرف کردن چین و چروک های عمیق و درشت پوستی مورد استفاده قرار می گیرد که به واسطه حرکات عضلات زیر پوستی صورت ایجاد می شوند. برای مثال خطوط چین های پیشانی که در اثر حرکت عضلات ابرو به بالا ایجاد می شوند، و در صورت تکرار مداوم رفته رفته در جای خود ثابت می شوند و برای همیشه باقی می مانند.

جوانسازی پوست در بیرجند
جوانسازی پوست در بیرجند

بوتاکس برای رفع چنین چروک هایی است و این کار را از طریق فلج کردن عضلات زیرپوستی انجام می دهد. وقتی این عضلات فلج می شوند دیگر نمی توانند به پوست ناحیه مورد نظر فشاری بیاورند و آن را چین بیاندازند. البته فلج بوتاکس موقتی است و بعد از حدود 6 ماه باید دوباره ترمیم کنید.

ضمناً در مورد ایمنی بوتاکس نگران نباشید. تا وقتی که به یک مرکز معتبر مانند مرکز ما مراجعه کنید و از مواد درجه یک مرغوب استفاده نمایید هیچ جای نگرانی نیست.

تزریق چربی

اشتباه نکنید، تزریق چربی قرار نیست صورت لاغر و استخوانی شما را به یک صورت باد کرده حجیم تبدیل کند! بلکه تزریق چربی یکی از روش های رایج برای پر کردن چین و چروک های پوست است. چربی ماده ای طبیعی است که سازگاری خوبی با بدن دارد و به همین علت می توان آن را به راحتی زیر پوست تزریق کرد. اما متاسفانه حل شدن زودهنگام آن در بافت پوست دوام آن را کوتاه مدت کرده است. درکنار اینکه اثرگذاری اش هم به وضوح بوتاکس نیست.

جوانسازی پوست در بیرجند
جوانسازی پوست در بیرجند

تزریق فیلر

در مقابل چربی، فیلرها وجود دارند که از مواد طبیعی یا مصنوعی تولید می شوند. فیلرهای امروزی عمدتا مشتقاتی از هیالورونیک اسید هستند که یک اسید طبیعی است که در خود بدن هم وجود دارد. به همین دلیل فیلرهای هیالورونیک اسیدی تاثیرگذاری و سازگاری مناسبی با پوست دارند. اگرچه که تاثیر آنها هم دائمی نیست و به 6 ماه محدود می شود.

جوانسازی پوست در بیرجند
جوانسازی پوست در بیرجند

از فیلرها بیشتر برای رفع چین و چروک های سطحی اما دائمی، مانند خط خنده استفاده می شود. علاوه بر آن تزریق فیلر می تواند موجب حجم دهی هم بشود. ازهمین‌رو از تزریق فیلر برای حجم دهی به گونه و لب هم استفاده می شود.

جوانسازی پوست با لایه برداری

برخلاف تزریق، روش های دیگری هم وجود دارند که بدون وارد کردن هیچگونه ماده ای به داخل بدن یا زیر پوست، سعی می کنند مستقیما با لایه برداری پوست، باعث تولید پوست جدید و باطراوت شوند. این روشهای مستقیم عملا با بدن همکاری می کنند تا اینکه بخواهند تغییرش دهند. یعنی روند جوانسازی در این روشها توسط خود بدن انجام می شود، و عملیات های لایه بردای تنها باعث تحریک این امر می گردند.

لیزر

لیزر یک اشعه حرارتی متمرکز و قدرتمند است که با استفاده از حرارت کنترل شده به لایه برداری از پوست می پردازد. لیزر با استفاده از حرارت لایه سطحی پوست را به آرامی برمی دارد و پوست را به تولید بافت های جدید تحریک می کند. این روش اگرچه زمانی خیلی رایج بود،اما امروزه به خاطر درد و خطراتش، همچنین به خاطر آنکه روی پوست های تیره جواب نمی دهد، کمتر در میان مرم رایج است. هرچند مزایای خودش را دارد.

جوانسازی پوست در بیرجند
جوانسازی پوست در بیرجند

میکرودرم

میکرودرم روشی است که با استفاده از کریستال های تیز الماس یا انواع دیگر به لایه برداری پوست می پردازد. در روند این درمان، پزشک با کشیدن یکدست قلم میکرودرم روی سطح پوست عملا پوست مرده را می تراشد و بدن را به تولید پوست جدید ترغیب می کند. پوستی که رفته رفته اثری از لک و جوش و جای زخم و چروک روی آن نیست.

جوانسازی پوست در بیرجند
جوانسازی پوست در بیرجند

میکرودرم می تواند به جای روش مستقیم و استفاده از قلم، از پودر مخصوص هم استفاده کند. این پودر حاوی همان کریستال های لایه بردار است که بعد از پاشیده شدن بر سطح پوست، با برداشته شدنشان پوست را لایه برداری می کنند. میکرودرم هم مانند لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ بی واسطه ترین و جدیدترن روش برای جوانسازی پوست است. در این روش قلمی مخصوص که سوزنهای بسیار ریز و زیادی را درخود جای داده با کشیده شدن روی پوست آسیب های میکرومتری روی پوست ایجاد می کند تا از این طریق پوست را به تولید کلاژن برای ترمیم این آسیب های بی خطر ترغیب کند. کلاژنی که یکی از عوامل اصلی برای شادابی، طراوت و جوانسازی پوست است. میکرونیدلینگ هم برای رفع جوش و جای زخم و چروک و جوش های سرسیاه زیر پوستی و لک و غیره بسیار مناسب است. این درمان هم دوره ای و چند جلسه ای است.

میکرونیدلینگ امروزه بهترین روش برای جوانسازی طبیعی پوست شناخته می شود.

جوانسازی پوست در بیرجند
جوانسازی پوست در بیرجند

تزریق یا لایه برداری؟

هرکدام از این روشها مزیت ها و معایب مخصوص خودشان را دارند. اما به طور کلی اگر هدفتان از جوانسازی پوست بیشتر رفع چین و چروکهای پوستی است، تزریق می تواند گزینه بهتری برای شما باشد. اما اگر قصدتان از جوانسازی برطرف کردن عارضه های پوستی است عمل های لایه برداری بیشتر به شما کمک خواهند کرد.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments