مدل باربی در تزریق ژل لب

انواع مدل های تزریق ژل لب مدل باربی و انواع مدل لب در مرکز تخصصی شریعتی

تزریق ژل لب مدل باربی

تزریق ژل مدل باربی و تزریق بهترین مارک بوتاکس
                                  انواع مدل های تزریق ژل لب و بهترین مارک های بوتاکس چیستند؟

تزریق ژل لب مدل باربی

در این دنیا حتی انرژی خورشید هم تحلیل می رود چه برسد به بافت های زیر پوست. اما چیزی که هرگز تحلیل نمی رود امید است: امید بازگشت به سال های جوانی با تکیه بر علم زیبایی. گرچه سلول های زیرپوستی با گذشت سن به پیرشدن گرایش دارند، می توان با انتخاب بهترین شیوه های جوانسازی، ده الی پانزده سال به عقب بازگشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خانمی می گفت: “می خواهم برای پسرم خواستگاری بروم اما گاهی نمی توانم درست حدس بزنم این خانم های جوان و زیبا چند سال سن دارند! مبادا ده سال از پسرم بزرگتر باشند و من متوجه نشوم! آخر بوتاکس و ژل ها این روزها معجزه می کنند و حتی خودم هم با بلفاروپلاستی و تزریق بوتاکس بیشتر به یک زن چهل و شش هفت ساله می مانم تا هفتاد ساله!”

چه عیبی دارد که جوان و زیباتر شویم؛ آنهم با انتخاب بهترین و بی عارضه ترین مدل ها و مارک های مرغوب ژل و بوتاکس.

دوستان خوبم، مطلب درباره تزریق ژل و بوتاکس زیاد نوشته شده. اما بشنوید ناگفتنی های جالبی درباره انواع مدل های تزریق ژل لب: مدل باربی و مدل های دیگر و نیز بهترین مارک بوتاکس در ایران، تهران؛ در مرکز برکه .

تزریق ژل لب مدل باربی: آناتومی لب و نکات پزشکی زیبایی

آناتومی لب ها در تزریق ژل لب

چند روز پیش در یکی از آزمایشگاهها روی صندلی نشسته بودم که خانمی نزدیک پیشخوان آمد. لباس های زیبایش توجه مرا به خود جلب کرد  اما از دیدن لب های زشت و ورم کرده اش متعجب شدم. واضح بود که تزریق ژل خوبی روی لبش انجام نشده و نیاز به اصلاح داشت. هیچ گونه تناسبی بین بینی عمل کرده ولب های ژل زده وجود نداشت و از نیم رخ طوری بود که انگار ضربه ای سخت به یک طرف صورت خورده و آن را کج کرده بود.

دو چیز در زیبایی یک زن نقش اساسی دارند: چشم ها و شکل لب ها. حجم لب ها با افزایش سن، تابش نور، عوامل وراثت و کشیدن سیگار یا تغذیه نامناسب رفته رفته تحلیل می رود. خوشبختانه ژل های ایمن و حاوی مواد سازگار با بدن خیلی سریع لب های شما را حجم می دهند.

شروط در امان ماندن از عوارض تزریق ژل لب:

۱. انتخاب ژل مرغوب، ۲. انتخاب پزشک کاربلد و ۳. حفظ تناسب میان تمامی اجزای چهره با شکل لب ها.

با توجه به آناتومی لب ها در تصویر فوق، مهارت بالایی برای تزریق ژل لب نیاز است. ضمن اینکه لب های افراد با هم متفاوت است و یک آناتومی مخصوص به خود را نیز دارد.

عوارض تزریق ژل لب به نقل از مرکز برکه

ژل های خطرناک با عوارض جبران ناپذیر

گزارش هایی مبنی بر تشکیل گرانولوم (دانه های بزرگ) در لب یا بدشکلی و جابجایی ٓژل پس از تزریق ژل های موقتی یا دایمی داریم. البته این عارضه در اثر تزریق ژل نامرغوب ایجاد شده و یا اینکه پزشک تخصص لازم را نداشته. اگر می خواهید از عوارض دور بمانید، بیشتر از ژل های حاوی مواد سازگار با بدن مانند اسیدهیالورونیک استفاده کنید.

لینک بهترین مواد سازنده ژل لب بدون عوارض، اینجا کلیک کنید.

بهترین مارک ژل و بوتاکس

دوستان خوب، قبل از توجه به برند ژل یا بوتاکس، به ماده سازنده آن دقت کنید. هم اکنون بیشتر از ژل های حاوی اسید هیالورونیک (HA) استفاده می شود. ژل های HA روز به روز محبوب تر می شوند زیرا ایمنی بسیار بالایی برای جوانسازی صورت و بدن دارند. برای مثال، ژوودرم، استایلج، ریوانس، رستیلن، پرلان… ازنوع فرانسوی، کانادایی، آمریکایی، انگلیسی …

ژل های حاوی پلی آکریل آمید احتمال بروز عوارضی چون گرانولوم را بالاتر می برند و برای تزریق لب، کم کم از دور خارج می شوند.

در حال حاضر، یکی از بهترین مارک های بوتاکس دیسپورت انگلیسی ست که خیلی عالی اخم عمیق بین دو ابرو و خطوط خنده و پیشانی را برطرف می کند.

لینک بهترین برندهای ژل لب، کلیک کنید.

انواع مدل های تزریق ژل لب (تصویر زیر)

انواع مدل های تزریق ژل لب بدون عوارض

    ایجاد مدل دلخواه تزریق ژل لبتان را به مرکز پیشنهادی ما بسپارید (بدون عوارض و با ایمنی بالا)

تغییر فرم لب و چاک دار کردن لب با تزریق ژل در مرکز برکه

فرم لب ها را می توان به صورت های مختلفی تغییر دارد. برای مثال، برجسته سازی خط لب (vermillion border)، تغییر نحوه ی رسیدن دو لب بالا و پایین به یکدیگر با تزریق ژل به گوشه دهان (oral commissure)، افزایش گودی در کمان لب (cupid’s bow)، برجسته کردن ناحیه فیلتروم برای افزایش زیبایی بینی و دهان، چاک دار کردن لب پایینی برای افزایش زیبایی موقع لبخند زدن و غیره.

نکته: پزشک ابتدا آناتومی و شکل کل صورت شما را بررسی می کند. هر تغییری در لب ها متناسب با کل و اجزاء چهره شما صورت می گیرد. ممکن است حجیم کردن کل لب های بالا و پایین یکی را زیباتر و یکی را زشت تر کند. همه چیز را به دستان توانمند پزشک متخصص در یک مرکز معتبر بسپارید.

تزریق ژل لب و بوتاکس تخفیفان و نت برگ

اگر مایل به اطلاع از تخفیف های ویژه، واقعی و به دور از هرگونه پورسانت یا پایین آمدن کیفیت تزریق ژل لب هستید، با مرکز تخصصی برکه در اینجا  تماس بگیرید. ضمن اینکه سایت تهران اسکین در اعیاد ملی جشنواره های ویژه تخفیف برگزار می کند.

تخفیف تزریق ژل لب و تخفیف لیزر مرکز برکه

به اطلاع شما عزیزان می رسانم که مراکز تهران اسکین از معدود مراکز در ایران هستند که در کنار استفاده از بهترین مارک های زل و بوتاکس و پیشرفته ترین تجهیزات لیزر، پزشکان بسیار توانمندی را دارا می باشند. همچنین، تخفیف های ما واقعی و بسیار منصفانه و به خصوص تخفیف لیزر بسیار شگفت انگیز است. برای تماس با ما، اینجا کلیک کنید.

تزریق ژل لب و بوتاکس در تهران: مرکز برکه

خواننده عزیز، توجه داشته باشید که در تزریق ژل و بوتاکس، تخصص، شناخت آناتومی، آشنایی با بهترین تکنیک های تزریق ژل و مهارت بالای پزشک اهمیت زیادی دارد. دستکاری کردن بدن در پزشکی زیبایی کار خیلی راحتی ست؛ اما امان از آن وقتی که این دستکاری بر پایه اصول زیبایی و علم پزشکی نوین نباشد!

هر چه قدر هم مارک ژل یا بوتاکس عالی باشد، تخصص مرکز انتخابی اولویت بیشتری دارد. بنابراین، مراقب باشید مرکز خوبی انتخاب کنید.

تهران اسکین در زمینه شناخت و ارتباط با بهترین مراکز تزریق فیلر و بوتاکس تجربه دارد. کافیست با ما تماس بگیرید و یا به آدرس مرکز برکه مراجعه کنید.

دلتان رنگین و امیدوار

مریم اکبری زاده

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments