تزریق بوتاکس در شهریار

تزریق بوتاکس در شهریار |فیلر، بوتاکس یا کرم های صورت؟! (فیلم)

تزریق بوتاکس در شهریار

تزریق بوتاکس در شهریار

وقتی که صحبت از پیری می شود، هیچ کسی فکرش را نمی کند که یک روزی به علائم آن دچار شوند. همه چیز عادی پیش می رود تا این که یک روز وقتی رو به روی آینه قرار می گیرد، چین و چروک های ریزی را حوالی چشمتان خواهید دید. در ابتدا به نظر این چروک ها نگران کننده نخواهند بود اما بعد از مدتی عمیق می شوند و نه تنها خودتان ، بلکه اطرافیان و دوستان شما هم متوجه بروز آن ها خواهند شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دقیقا در این شرایط است که باید به فکر درمان بود. بهتر است فریب دادن خودتان را کنار گذاشته و بپذیرید که علائم پیری به صورت شما هجوم آورده اند و اگر فورا فکری به حالشان نشود، هر روز عمیق تر می شوند تا جایی که ناچار خواهید بود تن به تیغ جراحی بسپارید!

اما خیلی از دوستان و عزیزانی که به مطب های زیبایی ما مراجعه می کنند، گلایه دارند که مراکز زیبایی خوب و معتبری در شهرستان های آن ها وجود ندارد و مدام ناچارند که به شهرهای بزرگ نزدیک خود بروند تا کوچک ترین عمل های زیبایی را انجام دهند.

تزریق بوتاکس در شهریار
تزریق بوتاکس در شهریار
در این مطلب تصمیم داریم که یکی از بهترین مراکز زیبایی شهر شهریار را به شما معرفی کنیم. عزیزان ساکن این شهر دیگر نیاز نیست که برای درمان هایی مثل تزریق بوتاکس به تهران بیایند. تهران اسکین افتخار دارد که در کوتاه ترین زمان ، بهترین مطب های زیبایی را برای شما پیدا کرده و معرفی کند. کافیست فرم پایین صفحه را پُر کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

اما مسئله اصلی اینجاست که خیلی دیگر از عزیزان برای رفع چین و چروک های صورت نمی دانند که کدام روش را انتخاب کنند. در ادامه ی مطلب تصمیم داریم تا مقایسه ای کوتاه و اجمالی درباره بهترین روش های جوانسازی پوست صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تزریق بوتاکس در شهریار
تزریق بوتاکس در شهریار

ژوویدرم، بوتاکس یا محصولات بهداشتی؟

زمانی که صحبت پیشگیری از علائم پیری در میان باشد، باید اشاره ای به هزاران هزار محصول و کرم های آرایشی و بهداشتی داشته باشیم که هر روزه به بازار عرضه می شوند و انتخاب را دشوارتر می کنند. از کجا بفهمیم که کدام روش برای ما بهتر است؟

با وجود این همه درمان و روش های مختلف جوانسازی، افراد به راحتی می توانند گیج و سردرگم شوند. کرم های ضد پیری و محصولات موضعی مدت هاست که در میان افراد جای خود را پیدا کرده اند اما در حال حاضر، تزریقات زیبایی مثل فیلر و بوتاکس هم وجود دارند که اثرگذاری خیلی خوب و سریعی خواهند داشت.

گرچه شاید بهترین جواب برای شما این باشد که تمام این روش ها را به نوعی با هم ترکیب کنید. در ادامه نگاهی کوتاه به سه روش جوانسازی تزریق بوتاکس، تزریق فیلر ژوویدرم و کرم های موضعی خواهیم انداخت و به شما خواهیم گفت که چه مراقبت هایی از پوست خود داشته باشید که بهترین نتیجه را به دست آورید. با ما همراه باشید.

تزریق فیلر ژوویدرم

ژوویدرم می تواند حجم لب ها و گونه ها را افزایش دهد و هم چنین موجب رفع چین و چروک های نازولابیال و خط خنده شود. ژوویدرم نوعی فیلر پوستی است که حاوی هیالورونیک اسید می باشد. این فیلر می تواند جایگزین هیالورونیک اسید از دست رفته ی پوست باشد( چرا که تولید این ماده به مرور زمان در بدن کمتر می شود) .

بعد از تزریق ژوویدرم ، پزشک باید محل تزریق را به آهستگی ماساژ دهد تا بهتر با بدن سازگار شده و سطح صاف تر و نرم تری به دست آید.ژوویدرم فورا پوست را برجسته تر می کند و شکل پُر تری به آن می بخشد. نتایج حاصل از این درمان باید از 6 ماه الی 1 سال دوام داشته باشد. البته این نکته به این بستگی دارد که چه محصولی به صورت تزریق می شود و واکنش طبیعی بدنتان نسبت به درمان چگونه خواهد بود.

تزریق فیلر ژوویدرم
تزریق فیلر ژوویدرم

نکته : برخی افراد به خاطر سوخت و سازهای بالای بدن، در مدت کمتری مواد فیلر را به خود جذب کرده و می سوزانند.

تزریق بوتاکس 

اگر بخواهیم به لحاظ علمی بررسی کنیم، مهم ترین کاربرد بوتاکس، برای درمان چین و چروک ها به خصوص در نواحی پیشانی و اطراف چشم است.بوتاکس از حرکت کردن عضلات جلوگیری می کند و به این صورت از بروز چروک ها پیشگیری خواهد کرد.

بعد از این که نقطه ی مورد نظر تمیز شد، پزشک بوتاکس را در عضله ی خاصی تزریق می کند. هر تزریق فقط چند ثانیه طول خواهد کشید و در عرض چند دقیقه کل درمان به پایان خواهد رسید.

 

7 الی 10 روز بعد از درمان، نتایج بوتاکس را روی پوست خود مشاهده خواهید کرد. نتایج حاصل از این درمان نیز حدود 3 الی 4 ماه دوام خواهند داشت

محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست

کرم های صورت و دیگر محصولات بهداشتی برای درمان چین های خفیف ، رنگ ناهماهنگ پوست ، پوست خشک و بافت نامسطح آن استفاده می شوند. کرم های صورت حاوی مواد تشکیل دهنده ی مختلفی هستند مثل ویتامین C و رتینول!

این ویتامین ها به لایه ی اپیدرمیس پوست نفوذ کرده و رطوبت لازم را به آن برمی گردانند.

کدام درمان ضد پیری برای من مناسب تر است ؟

بهترین روش درمان برای مراقبت از پوست، ترکیب هر سه تکنیکی است که در بالا به آن ها اشاره کردیم : بوتاکس، ژوویدرم و محصولات بهداشتی!

به خاطر مسائل مربوط به هزینه و قیمت ها، بهترین گام برای شروع مراقبت از پوست، استفاده از کرم های آرایشی و بهداشتی است. به این ترتیب شما قدم اول را برای پیشگیری از بروز چین و چروک ها برداشته اید. بعد از آن باید به سراغ تزریق بوتاکس و ژوویدرم بروید.

قیمت بوتاکس در شهریار

در بالای همین متن اشاره کوتاهی به قیمت بوتاکس کردیم . اما نیازی به نگرانی نیست. واقعیت اینجاست که در حال حاضر با وجود گرانی محصولات بهداشتی، قیمت تزریق بوتاکس چندان هم گران نخواهد شد.

علاوه بر این ، افتخار تهران اسکین در این است که بهترین و به صرفه ترین مراکز زیبایی را برای شما پیدا خواهد کرد تا به این ترتیب به جز درمان خود، برای هیچ چیز دیگری نگران نباشید.

نکته ی خیلی مهم : منظورمان از قیمت های به صرفه این نیست که کیفیت را فدای کمیت کرده ایم. بلکه یکی از فاکتورهای اساسی ما برای انتخاب مراکز معتبر زیبایی در شهریار، این است که مواد و محصولات با کیفیت و مرغوبی برای بیماران خود استفاده کنند.

قیمت بوتاکس در شهریار
قیمت بوتاکس در شهریار

مرکز تزریق بوتاکس در شهریار

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین مرکز بوتاکس در شهریار ارتباط خود را با تهران اسکین حفظ کنید. هرگونه خبر جدیدی در این باره ، در همین وب سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

2.4 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments