تزریق بوتاکس قلهک

مرکز بوتاکس خوب در تهران : مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران

بررسی اجمالی تزریق بوتاکس

سم بوتولینوم
تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در وهله نخست برای توانایی کاهش ظاهر چین و چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرد. از تزریق بوتاکس همچنین برای درمان شرایطی مانند اسپاسم گردن (دیستونی گردن یا کج گردنی) ، تعریق بیش از حد (هایپرهیدروز) ، مثانه بیش فعال و تنبلی چشم استفاده می شود. تزریق بوتاکس همچنین می تواند به جلوگیری از میگرن مزمن نیز کمک کند.

بوتاکس از سمی به نام آنوبوتولینومتوکسین A استفاده می کند تا به طور موقت مانع از حرکت عضلات شود. این سم توسط میکروبی تولید می شود که منجر به بوتولیسم ، نوعی مسمومیت غذایی کشنده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق بوتاکس شمال تهران : انواع بوتاکس

تخفیف بوتاکس دیسپورت
تزریق بوتاکس دیسپورت

بوتاکس اولین دارویی بود که از سم بوتولینوم استفاده کرد. در حال حاضر سایر محصولات بوتاکس شامل abobotulinumtoxinA (دیسپورت) ، rimabotulinumtoxinB (مایوبلوک) و incobotulinumtoxinA (زئومین) می باشد. هر کدام از این موارد کمی با یکدیگر تفاوت دارند ، به ویژه در مورد واحدهای دوز ، بنابراین قابلیت جایگزین شدن با یکدیگر را ندارند.

مطالعات نشان می دهد مدت ماندگاری دیسپورت طولانی تر از بوتاکس است و زمان شروع اثرگذاری آن نیز سریعتر است. با این حال، تاکنون هیچ مقایسه و ارزیابی در خصوص این دو محصول انجام نشده است.

در زمینه تزریق بوتاکس ، مرکز زیبایی برکه در شمال تهران را به شما معرفی می کنیم. این مرکز با سالها تجربه در زمینه تزریق بوتاکس و فیلر و سایر درمان های زیبایی مفتخر است کلیه خدمات را با نازلترین قیمت ها و تخفیف های شگفت انگیز به شما عزیزان ارائه دهد.

در ادامه این مطلب ، همچنان که شما را با تزریق بوتاکس بیشتر آشنا می کنیم ، به معرفی این مرکز زیبایی نیز می پردازیم.

تزریق بوتاکس شمال تهران : نحوه اثرگذاری تزریق بوتاکس

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
بهترین کلینیک تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس منجر می شود ارسال سیگنال های شیمیایی خاص به اعصاب مسدود شوند که بیشتر سیگنال هایی هستند که باعث انقباض عضلات می شوند. رایج ترین استفاده از این تزریق ها ، رها سازی موقت ماهیچه های صورت است که باعث ایجاد چین و چروک در پیشانی و اطراف چشم می شوند.

تزریق بوتاکس شمال تهران : فیلم تزریق بوتاکس

در ویدئوی زیر نحوه تزریق بوتاکس به وضوح نشان داده شده است. جهت مشاهده فیلم تزریق بوتاکس روی آیکون play در تصویر کلیک کنید:

تزریق بوتاکس شمال تهران : کاربرد بوتاکس

تزریق بوتاکس قلهک
نقاط تزریق بوتاکس

به غیر از رفع چین و چروک و خطوط صورت ، از تزریق بوتاکس همچنین برای درمان شرایطی استفاده می شود که بر عملکرد بدن تأثیر می گذارند. برخی از آن ها عبارتند از:

  • دیستونی گردن. در این وضعیت دردناک ، عضلات گردن شما به طور غیر ارادی منقبض می شوند و باعث پیچ خوردن سر تان می شود یا به وضعیت ناراحت کننده ای مبدل می شود.
  • تنبلی چشم. شایع ترین علت ایجاد تنبلی چشم ، عدم تعادل در عضلات مسئول قرار گرفتن چشم است.
  • انقباضات عضلانی. برخی از شرایط عصبی مانند فلج مغزی می تواند منجر به این شود که اندام های تان به سمت مرکز بدن کشیده شود. در برخی موارد ، این عضلات منقبض شده با تزریق بوتاکس ، شل و آزاد می شوند.
  • هایپرهیدروز. تحت این شرایط ، حتی اگر دمای هوا گرم هم نباشد ، عرق کردن بیش از حد اتفاق می افتد.
  • میگرن مزمن. اگر بیش از 15 روز در ماه به سردرد های میگرنی دچار می شوید ، تزریق بوتاکس می تواند به کاهش دفعات سردرد تان کمک کند.
  • اختلال عملکرد مثانه. تزریق بوتاکس همچنین می تواند به کاهش بی اختیاری ادرار ناشی از مثانه بیش فعال نیز کمک کند.
  • انحراف چشم. تزریق بوتاکس می تواند به تسکین انقباض یا پیچش عضلات اطراف چشم کمک کند.
  • تزریق بوتاکس در واژن. در برخی موارد که زنان از واژینیسموس رنج می برند ، با تزریق بوتاکس می توانند به درد در حین مقاربت پایان بخشند.

تزریق بوتاکس شمال تهران : خطرات تزریق بوتاکس

عوارض بوتاکس
عوارض بوتاکس

هنگامی که تزریق بوتاکس توسط یک پزشک باتجربه انجام شود ، نسبتاً بی خطر و ایمن است. عوارض جانبی و خطرات احتمالی آن عبارتند از:

  • درد ، تورم یا کبودی در محل تزریق
  • سردرد یا علائم شبه آنفولانزا
  • افتادگی پلک یا بالا رفتن ابروها
  • لبخند کج یا جاری شدن بزاق از دهان
  • خشکی چشم یا اشک ریزی بیش از حد

اگر بعد از انجام تزریق بوتاکس دچار افتادگی پلک شدید، توصیه می کنیم به متخصص زیبایی خود اطلاع دهید زیرا دارویی برای کمک به این شرایط وجود دارد. هرگونه مشکل دیگر، مانند مشکل در تنفس یا بثورات ناگهانی، باید سریعاً به پزشک گزارش شود. به طور کلی کبودی و تورم بعد از تزریق بوتاکس طی یک یا دو هفته از بین می روند، داروهای دیگری نیز برای درمان این موارد وجود دارد مانند درمان های موضعی ویتامین K (سرم ویتامین K ، کرم رفع کبودی، کرم شفابخش، کرم آرنیکا و غیره).

اگرچه بسیار بعید است ، اما ممکن است سم موجود در تزریق بوتاکس در بدن تان پخش شود. لطفاً در صورت مشاهده هر یک از این عوارض ساعت ها تا هفته ها پس از دریافت بوتاکس ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید:

  • ضعف عضلانی
  • مشکلات بینایی
  • مشکل در صحبت کردن یا بلعیدن
  • مشکلات تنفسی
  • از دست دادن کنترل مثانه

پزشکان معمولاً در هنگام بارداری یا دوران شیردهی استفاده از بوتاکس را توصیه نمی کنند. همچنین تزریق بوتاکس نباید در افرادی استفاده شود که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند.

 

تزریق بوتاکس شمال تهران : هزینه تزریق بوتاکس

نمونه کار دکتر آهنکوب اهواز
قیمت بوتاکس

بر خلاف جراحی یا درمان های پوستی دیگر مانند درم ابریژن ، هزینه های مربوط به بوتاکس می تواند بسیار متفاوت باشد. این امر به این دلیل است که شما معمولاً در ازای هر واحد تزریق هزینه پرداخت می کنید ، نه تنها خود این روش. برخی از پزشکان ممکن است هزینه را براساس منطقه تحت درمان تعیین کنند.

لازم به ذکر است که این هزینه ها تحت پوشش بیمه های درمانی نیستند.

با توجه به خطرات و نکاتی که پیشتر قید شد ، به دنبال بوتاکس ارزان در تهران نباشید. بلکه مراکزی را انتخاب کنید که از کیفیت مواد و متخصص با تجربه ای برخوردارند.

جهت اطلاع از قیمت بوتاکس در مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران اینجا کلیک کنید.

 

پزشک خود را با دقت انتخاب کنید

بوتاکس ارزان قیمت
قیمت بوتاکس

همانطور که متوجه شدید، انجام تزریق بوتاکس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، چه از حیث تجربه پزشک و چه از نظر کلینیک و هزینه های مرتبط. بنابراین در انتخاب یک مرکز تزریق بوتاکس و بهترین متخصص زیبایی باید وسواس زیادی به خرج داد.

تزریق بوتاکس تنها باید تحت نظارت پزشک انجام شود. مهم است که تزریق به طور دقیقی انجام شود تا از بروز عوارض جانبی و پیامد های آن جلوگیری شود. چنانچه تزریق بوتاکس به طور نادرست انجام شود ، می تواند بسیار خطرناک باشد. از پزشک معالج اصلی خود بخواهید شما را به یک پزشک با تجربه در این زمینه ارجاع دهد و یا برای درمان های خود به دنبال پزشک متخصصی باشید که در تزریق بوتاکس تجربه کافی و وافی داشته باشد.

پزشک ماهر و دارای مجوز های لازم می تواند در مورد این روش به شما توصیه های خوبی ارائه دهد و در تعیین متناسب بودن نیازها با سلامتی تان به شما کمک کند.

امیدواریم تزریق بوتاکس خود را نزد هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن یک کلینیک معتبر دچار تردید هستید، کلینیک برکه، بهترین مرکز تخفیف بوتاکس در تهران را به شما معرفی می کنیم.

تزریق بوتاکس شمال تهران : آمادگی برای تزریق بوتاکس

اگر در طی چهار ماه گذشته هر نوع تزریق بوتاکس داشته اید ، به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین در صورت مصرف شل کننده های عضلانی ، داروهای خواب آور یا داروهای ضد حساسیت به پزشک خود اطلاع دهید. اگر از داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید ، ممکن است لازم باشد چندین روز قبل از تزریق مصرف آنها را متوقف کنید تا خطر خونریزی یا کبودی در شما کاهش یابد.

آنچه از تزریق بوتاکس انتظار می رود

تزریق بوتاکس پاسداران
بوتاکس زیر چشم

مراقب های قبل از تزریق بوتاکس

در اکثر افراد درد و ناراحتی چندانی احساس نمی شود. اما ممکن است مایل باشید که پوست تان قبل از تزریق بی حس شود ، به خصوص اگر قرار است کف دست یا کف پا به دلیل تعریق زیاد تحت درمان قرار گیرند. پزشک تان ممکن است از یک یا چند روش مختلف برای بی حس کردن ناحیه مورد نظر استفاده کند ، مانند بی حسی موضعی ، استفاده از یخ و بی حسی لرزشی که از ماساژ برای کاهش درد و ناراحتی استفاده می کنند.

نحوه تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس معمولاً در مطب پزشک انجام می شود. پزشک تان از یک سوزن نازک برای تزریق مقادیر کمی از سم بوتولینوم به پوست یا عضلات تان استفاده می کند. تعداد تزریق های مورد نیاز به عوامل متعددی ، از جمله میزان منطقه تحت درمان بستگی دارد. تزریق بوتاکس معمولاً در مطب پزشک انجام می شود.

جهت تزریق بوتاکس بیمار در موقعیت قائم بر روی تخت قرار می گیرد. مناطقی که باید تزریق شوند با پاک کننده غیر الکلی مانند هیبیکلن یا بتادین پاک می شوند. برخی از پزشکان در این زمان از یک ماده بی حسی موضعی مانند کرم EMLA یا سایر جایگزین های مشابه استفاده می کنند. سپس بوتاکس در نواحی مورد نظر تزریق می شود.

الگوهای تزریق معمولی شامل حدود چهار یا پنج نقطه در هر طرف پیشانی و دو یا سه نقطه در اطراف چشم است. بسته به نوع چین و چروک و اثر مطلوب آن برای بیمار، پزشک می تواند مناطق بیشتری را تزریق کند. چنانچه پس از تزریق، ناحیه مورد نظر خونریزی کرد، معمولا فشار اعمال می شود. در حالی که گاهی اوقات جهت راحتی بیشتر از یخ استفاده می شود، اما برای کنترل خونریزی و کبودی، فشار مستقیم بسیار بیشتر از یخ موثر است.

مراقب های بعد از تزریق بوتاکس

از مالش یا ماساژ مناطق درمان شده به مدت 24 ساعت خودداری نمایید. این امر به جلوگیری از انتشار سموم به سایر مناطق کمک می کند. شما می توانید بلافاصله بعد از عمل به فعالیت های عادی خود برگردید.

پس از تزریق، بیمار معمولاً به مدت دو تا پنج دقیقه روی تخت به صورت قائم یا نیمه ایستاده قرار می گیرد تا پزشک مطمئن شود که بیمار پس از انجام پروسه حال خوبی دارد. پس از آن بیمار باید دو تا چهار ساعت از دراز کشیدن خودداری کند. اگر نگران ایجاد کبودی هستید، بسیار مهم است که در صورت امکان بعد از انجام تزریق از مصرف آسپرین یا محصولات مرتبط با آن مانند ایبوپروفن (ادویل ، موترین) یا ناپروکسن خودداری کنید تا احتمال بروز کبودی را به حداقل برسانید.

اثر بوتاکس بعد از چند روز حاصل می شود؟

ماندگاری بوتاکس
ماندگاری بوتاکس

نتایج تزریق بوتاکس معمولاً یک تا سه روز پس از درمان شروع به ظهور می کند. بسته به مشکلی که تحت درمان قرار گرفته است ، اثر تزریق ممکن است سه ماه یا بیشتر طول بکشد. برای حفظ اثر و ماندگاری بوتاکس، به تزریق های پیگیرانه منظم نیاز دارید.

بهترین جایگزین های بوتاکس

هیچ چیز مانند بوتاکس یا دیسپورت نمی تواند عضلات خطوط عمیق را شل و خنثی کند. اما اگر همچنان به دنبال یک جایگزین مناسب برای تزریق بوتاکس هستید، تهران اسکین یک سری محصولات را توصیه می کند. در فهرست ذیل، محصولاتی قید شده اند که مناسب سنین 40 سال به بالا بوده و نیازی به تزریق ندارند:

  • مشتقات ویتامین A، مانند رتینول یا شکل تجویزی آن مانند رنووا یا رتین-آ. یکی از بهترین داروهای بدون نسخه در این دسته، SkinMedica’s Retinol Complex می باشد.
  • یک آنتی اکسیدان خوب. می توانید SkinCeuticals C E Ferulic یا سرم 10 AOX+(Vitamin C) آن و یا Phoretin CF آن را استفاده کنید. همچنین می توانید کرم Replenix را نیز مصرف نمایید.
  • یک ضد آفتاب حاوی زینک خوب. برای مصارف روزانه خود می توانید ضد آفتاب DermaQuest Skin Therapy ZinClear با SPF 30 را انتخاب کنید. این کرم هم موجب شفافیت و جوانسازی پوست شده و هم رنگ دارد.

در اینجا با بهترین کرم های ضد چروک آشنا شوید (کلیک کنید).

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران : مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران

بهترین مرکز تزریق بوتاکس
بهترین مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران

چنانچه به دنبال بهترین مرکز بوتاکس تهران در تجریش ، فرمانیه ، شریعتی ، زرگنده ، قلهک ، میرداماد ، ، پاسداران ، و به طور کلی تزریق بوتاکس در شمال تهران هستید یا بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران و تخفیف بوتاکس در تهران را می خواهید به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی برکه ، مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، فیلر ، ژل و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

مراکز بوتاکس تهران

برای ارتباط با هر یک از مراکز بوتاکس در شمال تهران (منطقه 1) بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید:

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

mayoclinic

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments