تزریق بوتاکس در کاشان

تزریق بوتاکس در کاشان |چند حقیقت جالب درباره بوتاکس که احتمالاً نمیدانستید!

تزریق بوتاکس در کاشان

تزریق بوتاکس در کاشان

این روزها کمتر کسی است که سفر کوتاهی به کاشان نکرده باشد. دیدنی های زیاد و آثار تاریخی این شهر مقصد خیلی خوبی برای گردشگران و توریست هاست. آب و هوای گرم و خشک آن اما باعث شده که همیشه نتوان به این شهر سفر کرد. علاوه بر این ، آب و هوای گرم آنجا هم باعث شده که تایپ پوستی بیشتر ساکنین این شهر ، تیره و خشک باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق بوتاکس در کاشان
تزریق بوتاکس در کاشان
همین مسئله موجب شده تا چروک ها زودتر ظاهر شوند و علائم پیری خودشان را نشان دهند. اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای تزریق بوتاکس در کاشان هستید، توصیه می کنیم زمان کوتاهی را صرف پُر کردن فرم زیر نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تهران اسکین افتخار دارد تا بهترین مراکز زیبایی شهر کاشان را برای شما پیدا کرده و معرفی کند. در حقیقت دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف پیدا کردن مراکزی معتبر کنید. بهترین پزشکان را به شما معرفی می کنیم و دردسر جستجو را برای شما کم خواهیم کرد.

بوتاکس را به عنوان ماده جادویی قرن می شناسند. در حال حاضر کمتر سلبریتی و فرد مشهوری است که یک بار هم بوتاکس را تزریق نکرده باشد.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به چند حقیقت غافل گیر کننده راجع به بوتاکس اشاره کنیم. احتمالا تنها چیزی که راجع به بوتاکس می دانید این است که از آن برای رفع چین و چروک های صورت استفاده می شود. اما مسئله صرفا به همین محدود نمی شود.

واقعیت های زیادی راجع به بوتاکس وجود دارد. با ما همراه باشید.

تزریق بوتاکس در کاشان
تزریق بوتاکس در کاشان

بوتاکس برای رفع چین و چروک های ناشی از آفتاب مناسب نیست

بوتاکس کاری می کند عضلاتی که مسئول بروز چین و چروک ها هستند، سر جای خودشان ثابت باقی بمانند. به همین خاطر است که بوتاکس صرفا روی آن دسته از چروک هایی که بر اثر حرکت عضلات به وجود می آیند ، تاثیر گذار خواهد بود اما متاسفانه هیچ گونه اثر مثبتی روی چروک های ناشی از نور خورشید ندارد.

زمانی که پوست به خاطر اشعه های آفتاب دچار آسیب شده باشد، صدمات مربوطه در سطح پوست به وجود می آیند. اما بوتاکس روی عضلات زیر پوست اثر می گذارد. به همین خاطر است که اصولاً برای رفع چروک های ناشی از اشعه ی آفتاب مناسب نیست.

بوتاکس دائمی نیست

خیلی از افراد تصور می کنند به محضی که بتاکس را تزریق کرده اند، کار به پایان رسیده و دیگر به آن احتیاجی نخواهند داشت. اما حقیقت این است که برای بیشتر افراد، نتایج حاصل از تزریق بوتاکس تنها 4 الی 6 ماه دوام خواهد داشت.

به همین خاطر اگر تمایل دارید اثرات بوتاکس باقی بمانند، باید به طور مرتب تزریق را انجام دهید.گرچه بوتاکس به مرور زمان توسط بدن جذب می شوند اما در هر صورت بعد از چند تزریق مداوم، نیاز بدن نسبت به این ماده کاهش پیدا خواهد کرد و دوام آن نیز بیشتر خواهد بود.

در حالت عادی عملیات تزریق بوتاکس چندان طول نمی کشد (برخی مواقع فقط چند دقیقه کافیست تا درمان خود را به اتمام برسانید) البته باید بگوییم که این مسئله به سایز محل تحت درمان بستگی دارد.

بعد از درمان می توانید بلافاصله به انجام فعالیت های روزمره ی خود بازگردید.

بوتاکس برای درمان میگرن نیز موثر است

زمانی که سردردهای شدید به سراغتان می آید و درد میگرن امان را از شما گرفته است، احتمالا آخرین چیزی که به آن احتیاج خواهید داشت این است که یک سوزن هم در سر شما فرو برود. حتی تصور چنین فکری می تواند برای افراد مبتلا به میگرن دردناک باشد. اما به تازگی مشخص شده که بوتاکس برای درمان بیمارانی که مبتلا به میگرن هستند می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

در سال 2010 سازمان FDA  آمریکا نیز استفاده از بوتاکس برای درمان میگرن را تایید کرد.

بوتاکس برای درمان میگرن
بوتاکس برای درمان میگرن

برای انجام این کار گفته می شود که 31 تزریق در نواحی سر و گردن خواهید داشت. این درمان باید هر 12 هفته یک بار برای مبتلایان به میگرن انجام شود.گزارش ها حاکی از این است که نتایج بسیار موثر و مفید بوده اند.

سلبریتی هایی که بوتاکس تزریق کرده اند

گزارش هایی که در این باره وجود نشان می دهد که سلبریتی ها و افراد مشهور برای درمان و پیشگیری از برخی عوارض و مشکلات که اصلا به ذهن ما نمی رسد هم به تزریق بوتاکس روی آورده اند.

یکی از این کاربردهای فوق العاده ی بوتاکس که سلبریتی ها از آن بهره مند می شوند، مسئله ی تزریق بوتاکس در پا است. گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد، با تزریق بوتاکس در پا، احتمالا از درد ساق و پاشنه ی پا جلوگیری می شود.

علاوه بر این به نظر می آید تزریق بوتاکس در نواحی بالا تنه ی بدن، در میان سلبریتی ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است و باعث پیشگیری از بروز چین و چروک در نواحی شکم و سینه ها می شود.

شاید تمام این مطالب برای شما هم عجیب باشد اما به نظر می آید که مصارف و کاربرد های بوتاکس انتها ندارند و هر روز دریچه ای تازه ای بر آن ها باز می شود.

اگر بخواهیم این فهرست را ادامه بدهیم، مطلب بسیار طولانی می شود. بوتاکس را برای تعرق بیش از حد نیز استفاده می کنند.

به نظر می آید به خاطر خاصیت مسدود کنندگی بوتاکس، یکی از کاربردهای اصلی آن برای درمان همین عارضه باشد.

عموما تیروئید پُر کار باعث می شود که افراد در نواحی زیربغل و کف دست دچار تعریق فراوان شوند. اگر با یکی از این افراد ملاقات کرده باشید، احتمالا می دانید که این مشکل تا چه حدّ می تواند آزاردهنده باشد اما بوتاکس راهکاری فوق العاده برای درمان آن خواهد بود.

بوتاکس را برای مشکل تکرر ادرار نیز به کار می برند. غافل گیر شدید؟! خب حق دارید..بوتاکس برای مشکل مثانه پُرکار نیز بسیار مفید و موثر است. خیلی ها به خاطر زایمان های مکرر و دیگر مشکلات جسمی، هر روزه با مشکل تکرر ادرار دست و پنجه نرم می کنند. اما با وجود بوتاکس دیگر چندان جای نگرانی نخواهد بود.

سخن آخر

حال که با دیگر کاربردهای فوق العاده بوتاکس آشنا شدید، به نظر می آید دیگر تردید چندانی در ایمنی و کاربرد آن وجود نداشته باشد. خیلی ها بوتاکس را معجزه ی زیبایی قرن می دانند. شاید حق با آن ها باشد!

فرقی نمی کند که در کدام شهر و استان ایران زندگی می کنید، به هر حال اگر نگران زیبایی تان هستید، تزریق بوتاکس را باید در نظر داشته باشید.

تهران اسکین افتخار دارد که برای تمام هم وطنان عزیز پیشنهادی ویژه داشته باشد. با ما و همکارانمان در تماس باشید تا خبرهای تازه ای در اختیار شما قرار دهیم.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

2 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments