تخفیف واقعی جراحی پلک بلفاروپلاستی در مرکز برکه تهران

تخفیف جراحی پلک و لیفت پلک بدون جراحی مرکز برکه؟ مقایسه با دو نوع تخفیف رایج در گوگل

تخفیف جراحی پلک و تخفیف لیفت پلک بدون جراحی مرکز برکه؟

مقایسه با دو نوع تخفیف رایج در گوگل

سلام.

پلک های خسته و اندوهگین را هیچکس دوست ندارد چون هم شادابی را از چهره دریغ می کنند و هم تقارن و زیبایی صورت را. در فرهنگ ما ایرانی ها، تقارن پلک ها، ابروها و چشم ها اهمیت زیادی در جذب مخاطب دارد. خیلی از آقایان جذب چشمان زیبای یک خانم می شوند. اگر پلک ها افتاده باشند، به غیر از تنبلی چشم و سردرد، پوست اطراف چشم ها چروکیده و نالان به نظر می رسد و از زیبایی فرد به مراتب کاسته می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا تاکنون شده از مراکز و کلینیک های جوانسازی پوست تخفیف درست حسابی دریافت کنید؟ یا اینکه با انتخاب یک مرکز پرمدعای متقلب پول و وقت خودتان را هدر داده اید!

موضوعات متن حاضر:

۱. چگونه تخفیف واقعی جراحی پلک و لیفت پلک بدون جراحی را از تخفیف های دروغین تشخیص دهیم؟

۲. تفاوت های جراحی رفع افتادگی پلک و لیفت بدون جراحی پلک چیست؟

۳. کدامیک برای شما مناسب تر است؟

برای پاسخ، با تهران اسکین همراه باشید.

جراحی پلک و لیفت پلک بدون جراحی: اولویت با کدامیک؟

وقتی اولین بار کلمات بلفاروپلاستی و پلاسماتراپی (جراحی افتادگی پلک یا لیفت پلک بدون جراحی) به گوشمان می خورد، ممکن است کمی گیج شویم.

تفاوت این دو چیست و چرا با اینکه جراحی پلک عوارض دارد هنوز هم انجام می شود. چرا یک پزشک متخصص جراح هم جراحی لیفت پلک را انجام می دهد و هم لیفت پلک بدون جراحی؟ آیا به خاطر پول است و یا اینکه نه: بعضی ها شرایطی دارند که باید حتما جراحی شوند و بعضی دیگر به راحتی و بدونِ صرف هزینه های گزاف می توانند بدون جراحی پلک افتاده ی خود را درمان کنند.


تفاوت جراحی پلک با بلفاروپلاستی و لیفت پلک بدون جراحی (پلاسماتراپی)

حتما کلمه ی “بلفاروپلاستی” به گوشتان خورده. این کلمه به معنی رفع افتادگی دو پلک بالا و پایین می باشد. در گذشته فقط با جراحی پلک های افتاده را لیفت می کردند. اما امروزه یکی از روش های مدرن به نام پلاسماتراپی به میدان آمده که غیر جراحی ست. این پلاسما همان پلاسمای خون نیست؛ بلکه نوعی انرژی خورشیدی (گاز یونیزه شده) شبیه اشعه ماورابنفش است که در آزمایشگاه کنترل شده و نه تنها بی ضرر است بلکه برای درمان بیماری ها و جوانسازی پوست کلی فایده دارد.

بلفاروپلاستی را می توان به دو روش انجام داد: ۱. جراحی پلک و ۲. پلاسماجت پلک بدون جراحی.

این دو تا با هم فرق دارند: جراحی بلفاروپلاستی و پلاسماتراپی با پلاسماجت (نوعی دستگاه انتقال انرژی پلاسما) برای رفع افتادگی پلک.

شاید از خود بپرسید چرا یک خانم ۶۰ الی ۷۰ ساله به جای پلاسماتراپیِ پلک بدون جراحی، ترجیح داده روش جراحی بلفاروپلاستی را انتخاب کند! خب دو علت عمده دارد: ۱. سن بالا و پیری زیاده از حد پوست و ۲. جراحی پلک ها نسبت به پلاسماتراپی ماندگاری بیشتری دارد.


بلفاروپلاستی و پلاسماتراپی: جراحی پلک یا بدون جراحی؟

در جوانسازی پوست، روش های جراحی عوارض بیشتری نسبت به روش های غیرجراحی دارند و هزینه آنها نیز بالاتر است. اما گاهی چاره ای نیست و حتما باید جراحی کرد. برای مثال، برای یک سلبریتی نمی ارزد که هر چند ماه یکبار از روش های جوانسازی موقتی استفاده کند. چنین فردی تمام عوارض موقتی جراحی لیفت صورت یا پلک ها را به جان می خرد تا چندین سال نیاز به ترمیم مجدد نداشته باشد.

در کل، جراحی لیفت پلک برای افرادی مناسب است که درصد شلی و افتادگی پوست پلک شان بالاست و با روش پلاسماتراپی کمتر نتیجه می گیرند. همچنین، به دنبال ماندگاری بلند مدت هستند و خیلی حوصله ی تمدید جلسات پلاسماتراپی را ندارند. این دسته از افراد  حاضرند دو هفته ای عوارض موقتی و دردناک جراحی پلک را به جان بخرند اما در عوض تا چندین سال زیبایی پلکشان را از دست ندهند.

لینک جامع جراحی افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی (کلیک)

در مرکز برکه، بستگی به شرایط پوستی و بودجه ی شما، بهترین روش های لیفت پلک انتخاب و پیشنهاد می شوند.


فیلم جراحی پلک با بلفاروپلاستی

با دیدن یک ویدئو کم حجم با جراحی پلک بلفاروپلاستی آشنا شوید.

لینک ویدئوهای بیشتر (کلیک)

عمل جراحی  پلک (بلفاروپلاستی) چگونه انجام می شود؟

تخفیف جراحی پلک در مرکز برکه

بلفاروپلاستی به معنای رفع افتادگی و شلی پوست پایین و بالای پلک ها و حذف چربی، پوست و عضله اضافه و درمان پف زیر چشم هاست.

برای افرادی با پوست فوق العاده شل و سن بالا جراحی پلک با برش های نازکی بر روی چین های طبیعی پلک انجام می شود. این برش ها با بخیه های نازک نامرئی دوخته می شوند.
ممکن است همزمان از لیزردرمانی برای پیشگیری از تورم و کبودی چشم ها استفاده شود.برای حذف چربی اضافه زیر چشم نیز برش هایی داده می شود. برای رفع پف زیر پلک، برش از داخل ایجاد می شود
.

برای جزییات لیزردرمانی بالای پلک ها، اینجا کلیک کنید.

این روش جراحی مقداری دردناک است و نسبت به پلاسماتراپی، زمان بهبودی بیشتری می طلبد. اما برای پوست های فرسوده و پیر ماندگاری و جوابدهی بهتری دارد.


عوارض جراحی پلک (بلفاروپلاستی)

در جراحی پلک، روی پوست پلک برش نازکی داده می شود. اگر پزشک خوبی انتخاب کنید احتمال بروز عوارض جدی کاهش می یابد. با این حال، چاره ای نیست و دو هفته و حتی تا یک ماهی ممکن است بعضی از عوارض زیر سراغتان بیاید (البته بستگی به مراقبت های بعد از عمل دارد:

۱. عفونت و خونریزی (اغلب موقتی)

۲. خارش و خشکی چشم ها

۳. مشکل در بستن چشم یا پلک

۴. زخم و اسکار واضح

۵. آسیب به عضلات چشم

۶. به هم خوردن یکنواختی رنگ پوست در محل عمل

۷. نیاز به عمل مجدد

۸. اختلال بینایی موقتی و در صورت انتخاب پزشک ناوارد و مرکز نامعتبر، احتمال از دست رفتن بینایی

۹. ایجاد لخته خون و یا حساسیت به مواد بی حسی یا بیهوشی

                            ♦♦♦ انتخاب یک مرکز تخصصی معتبر با پزشک کاربلد می تواند شما را از عوارض فوق نجات دهد. ♦♦♦


تخفیف جراحی پلک: نت برگ و تخفیفان عمل پلک

یک سوال: اگر بدانید برخی سایت های معروف تخفیف روزانه صدها مرکز پوست و جوانسازی مختلف را بدون نظارت و شناخت کافی تبلیغ می کنند و تخفیف های غیرواقعی ارایه می دهند، آیا حاضرید پول و وقت خود را برایشان هدر بدهید؟

دوست عزیز، تخفیف باید با کیفیت کار و دستگاه و تجربه پزشک همخوانی داشته باشد. اگر برای مثال، لیفت پلک بدون جراحی با یک دستگاه پلاسماتراپی خراب انجام شود، این تخفیف واقعی نیست. بعضی مراکز برای اینکه هزینه تعمیر دستگاه های خراب را در بیاورند به همین سایت های معروف تخفیف مراجعه کرده و تخفیف های آنچنانی ارایه می دهند. مردم مراجعه می کنند و از چون و چند مرغوبیت دستگاه یا تجربه پزشک اطلاع دقیقی ندارند.

یک ضرب المثل آلمانی می گوید: ما اینقدرها ثروتمند نیستیم که دایم پول پای چیزهای ارزان اما بی کیفیت بدهیم.

هیچ مرکزی اهل نذر و خیرات نیست و تخفیف ها باید با دخل و خرج آن مرکز همخوانی داشته باشند. با این حال، به اطلاع شما عزیزان می رسانم که

تخفیف ها و قیمت های برکه باورنکردنی ست: از این جهت که کیفیت کار بسیار بالاست و دستگاه ها بسیار استاندارد و بی نقص و عیب. جراحی پلک یا لیفت پلک بدون جراحی به دستان توانمند پزشک متخصص جراح انجام می شود. تخفیف های برکه منطقی، منصفانه و بدون دریافت پورسانت قبلی ست. برکه یا هر یک از شعبات تهران اسکین هیچگونه پول اضافی ای از قبل روی مبلغ تبلیغ در نظر نمی گیرند.


بهترین متخصص جراحی پلک در تهران و کرج

جهت اطلاع شما عزیزان:

مرکز لیزر و جوانسازی پوست برکه از پزشک جراح متخصص و بسیار زبده و پرتجربه بهره می برد که هم با اصول جراحی آشنا هستند و هم با ساختار و آناتومی پوست تک تک بیماران.

بهترین متخصص جراحی پلک چه خصوصیاتی دارد؟

یک پزشک خوب روش های جراحی و غیر جراحی زیبایی را مطابق استانداردهای روز دنیا اجرا می کند.

یک پزشک خوب همه افراد را یکسان نمی بیند و طبق شرایط فیزیکی و نیازهای بیماران بهترین روش های جراحی و غیرجراحی مخصوص همان فرد را انتخاب می کند.

یک جراح زبده، علاوه بر آَشنایی با فنون جراحی نوین، با آناتومی و ساختار پوست و مو و نیز دستگاه های لیزری و غیرلیزری آشنایی کافی دارد.

بهترین متخصص جراحی پلک در زمینه چشم پزشکی نیز دانش لازم را داشته و حتما اثرات جراحی پلک ها روی پوست اطراف چشم و خود چشم ها را از قبل بررسی می کند.

نکته: ممکن است شما به یک پزشک ناوارد یا مغرض در مرکز نامعتبری مراجعه کنید و آن مرکز به خاطر پول شما را به انجام جراحی های غیرضروری تشویق کند. در مرکز برکه هرگز این اتفاقات نمی افتد. پزشک قبل از هر چیزی شرایط پوست شما را کامل بررسی می کند و اگر برای رفع افتادگی پلک ها به جراحی نیاز داشتید توصیه می کند. ممکن است پزشک به جای جراحی روش پلاسماتراپی را پیشنهاد کنند.

بهترین مرکز تخصصی جراحی پلک و لیفت بدون جراحی با تخفیف واقعی

برای تماس با مرکز برکه و دریافت تخفیف های واقعی، اینجا کلیک کنید


با مطلب زیر، بیشتر بدانید…

پلاسماتراپی پلک های بالا و پایین بدون جراحی چیست؟

در پلاسماتراپی از نیروی پلاسمای کنترل شده برای لیفت پلک ها استفاده می شود.

این تکنیک با دستگاه پلاسماجت (پلکسر یا فایربولت) نیز اجرا می شود. به این روش جوانسازی بالای پلک و زیر چشم پلاسماتراپی نیز می گویند. پلاسماتراپی غیرتهاجمی، بدون بیهوشی عمومی، غیرجراحی، ایمن و با عوارض خیلی کم است. با این حال، اگر پزشک به آناتومی بافت نرم، اسکلت، استخوان و عضله های مربوط به پلک چشم بیمار درست آشنا نباشد، احتمال بروز عوارض ناخوشایند وجود دارد. این عمل مستلزم دقت و مهارت بالای پزشک و نیز مرغوب بودن دستگاه است.

زمان بهبودی شما بین ۷ تا ۱۰ روز متغیر است.

لیفت ابروها و لیفت پلک ها

خواننده عزیز، اگر قصد بلفاروپلاستی یا پلاسماتراپی دارید، باید مراقب حفظ حالت ابرویتان نیز باشید. به کمک پزشک، وزن ابرو روی پلک بالا نمی افتد و ظاهر شما بعد از عمل غیر طبیعی به نظر نمی آید. محل ابروها باید طوری فیکس شود که با لیفت پلک ها تداخل پیدا نکنند. البته امروزه دانش پزشکی درباره آناتومی اطراف پلک ها مشکل تداخل ابرو را حل کرده و خیلی جای نگرانی نیست 

پزشک خوب برای بلفاروپلاستی پلک چشم

اولین خصوصیت پزشک خوب برای بلفاروپلاستی این است که دانش زیادی درباره آناتومی بافت نرم و اسکلت استخوانی اطراف چشم و پلک هر بیمار داشته باشد. این دانش و تبحر برای پیشگیری از عوارض بلفاروپلاستی ضروری ست. تکنیک بلفاروپلاستی به خودی خود عوارض چندانی ندارد مگر اینکه پزشک یا دستگاه به خوبی انجام وظیفه نکنند.

برای تماس با مرکز برکه و دریافت تخفیف های واقعی، اینجا کلیک کنید.

شادمانه باشید.

م. اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments