تخفیف تزریق ژل

تخفیف تزریق ژل و بوتاکس | تزریق انواع فیلر و چربی | حجم دهی لب ها |مرکز زیبایی برکه

تخفیف تزریق ژل

تخفیف تزریق ژل

لب های برجسته و توپُر اصولا می توانند تغییری اساسی در چهره و شیوه خندیدن شما بگذراند. تزریق ژل یکی از رایج ترین روش هایی است که برای پر کردن لب استفاده می شود. البته باید در نظر بگیرید که تزریق ژل تنها برای لب ها استفاده نمی شود و کاربردهای فراوان دیگری نیز دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخلاف تصور عموم ، این گونه عملیات های زیبایی در صورتی که به درستی انجام شوند، نتایج بسیار خوبی به همراه خواهند داشت و می توانند تغییری اساسی در زیبایی چهره تان ایجاد کنند.

تخفیف تزریق ژل
تخفیف تزریق ژل

تزریق ژل علاوه بر لب ها، برای رفع چین و چروک صورت نیز استفاده می شود. پزشک متخصص آناتومی کلی چهره شما را بررسی کرده و در نهایت تصمیم می گیرد که کدام یک از نواحی صورتتان به تزریق نیاز دارد.

اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که تمام تصورات و اطلاعاتتان راجع به فیلرها و ژل از اینستاگرام و شبکه های مجازی می آید ، باید بگوییم چهره هایی که در این شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید ، به هیچ وجه نشانگر تزریق صحیح ژل نیستند.

برخی افراد به علت افراط در انجام چنین عملیات های زیبایی ، بدون این که به توصیه های پزشک خود توجهی داشته باشند ، صورتی وحشتناک برای خود درست می کنند که فرسنگ ها با زیبایی فاصله دارد.

به همین خاطر اولین و مهم ترین توصیه ای که به شما داریم این است که همواره نظرات پزشک خود را جدی بگیرید. او بهتر از هر شخص دیگری می تواند نیاز شما به تزریق ژل را سنجیده و مقدار مناسبی را تجویز کند.

مرکز لیزر برکه به مناسبت فرا رسیدن سال نو ، تصمیم دارد که تخفیف های جذابی را برای کلیه خدمات تزریق ژل و بوتاکس به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
تخفیف تزریق ژل
تخفیف تزریق ژل

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

پزشکان و فوق متخصصین حاضر در مرکز زیبایی برکه تلاش می کنند که همواره بهترین نتیجه ی ممکن را برای مراجعه کنندگان حاصل نمایند. در ابتدا جلسه ی مشاوره برگزار می شود و در طول این جلسه ، به شما گفته می شود که کدام ناحیه از صورتتان به تزریق ژل نیاز دارد و علاوه بر آن مقدار ژل نیز مشخص خواهد شد. به همین خاطر می توانید اطمینان حاصل نمایید که تمام روند کار تحت نظر یک پزشک متخصص و کارآزموده طی خواهد شد.

تخفیف تزریق ژل
تخفیف تزریق ژل

کلیه مواد مورد استفاده در این مرکز اورجینال بوده و بهترین کیفیت را دارا هستند.به همین خاطر هیچ گونه عوارض جانبی نخواهید داشت.

باز هم توصیه می کنیم که بدون دلیل و بی جهت از تزریق ژل خودداری نمایید چرا که میزان ژلی که دوستتان تزریق کرده است شاید برای شما مناسب نباشد.چشم و هم چشمی در این زمینه را کلا فراموش کنید.

تخفیف تزریق چربی

در مرکز برکه علاوه بر تزریق ژل و بوتاکس ، تزریق چربی به نواحی گوناگون صورت و بدن نیز انجام می شود.

این عملیات به گونه ای انجام می شود که در طول آن ،پزشک متخصص از دیگر نواحی بدن شما چربی گرفته و به صورت شما تزریق می کند.

بیشتر مواقع افراد برای گونه و لب های خود تزریق چربی را انجام می دهند. اما این عملیات برای دیگر نواحی بدن مانند باسن و پستان ها نیز امکان پذیر است.

تخفیف تزریق ژل
تخفیف تزریق ژل

مزیت فوق العاده ی این روش در قیاس با دیگر شیوه های تزریق ژل و فیلر این است که هیچ گونه مواد خارجی به بدن بیمار وارد نمی شود بلکه چربی ها به نوعی از یک ناحیه به ناحیه ی دیگری انتقال داده می شوند.

دوام این گونه عملیات ها گرچه موقتی است اما نسبت به جراحی و کرم های مختلف ، نه تنها عوارض جانبی کمتری دارند بلکه نتیجه ی بسیار بهتری نیز به دست می آید.

مرکز زیبایی برکه ؛ علاوه بر تخفیف ژل و بوتاکس ، افتخار دارد که در زمینه ی تزریق چربی نیز تخفیف های فوق العاده ای به مشتریان عزیز ارائه کند.
در نظر داشته باشید که قیمت های پایین و تخفیف های این مجموعه به معنی بی کیفیت بودن و عدم مهارت پزشکان این مرکز نیست بلکه ترجیح ما بر این است که کلیه ی مشتریان بتوانند از خدمات با کیفیت و به صرفه بهره مند شوند.

قیمت تزریق ژل خط خنده

گرچه شاید زیباترین چیزی که در هر فردی وجود داشته باشد خنده های زیبا و از ته دل باشد ، اما خنده های مداوم و حالت های بیانی چهره می توانند به تدریج موجب چین افتادن اطراف دهان شوند و چهره ی فرد را خسته و پژمرده نشان دهد.

خبر خوش این جاست که دیگر لازم نخواهد بود که برای برطرف کردن این چین ها به انواع ترکیبات خطرناک یا کرم ها و محصولات بی فایده روی بیاورید. تزریق ژل یکی از بهترین راه های برطرف کردن این خطوط است.

تخفیف تزریق ژل
تخفیف تزریق ژل

ژلی که به این ناحیه تزریق می شود می تواند نواحی خالی میان این چین ها را پُر کرده و به این ترتیب ظاهر آن ها را صاف و تخت نشان دهد.

برطرف کردن این گونه خطوط می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی صورتتان بگذارد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که به هیچ وجه با ناحیه تزریق شده تماس نداشته باشید. از مالش و ماساژ ناحیه خودداری کنید. چرا که این عمل می تواند موجب صاف شدن و عدم تاثیر گذاری مناسب شود.

توجه داشته باشید که پس از تزریق ژل از قرار گیری در معرض آفتاب یا دوش آب گرم خودداری کنید.

در صورتی که لب شما متورم و یا کبود شد ، می توانید از بسته های یخ استفاده کنید تا میزان تورم لب هایتان کاهش پیدا کند.

تخفیف تزریق ژل
تخفیف تزریق ژل

علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که کبودی و ورم به هنگام تزریق ژل بسیار رایج هستند و بیشتر افراد به این عوارض دچار خواهند شد اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، چرا که خود به خود از بین می روند و آن هنگام می توانید نتیجه ی عمل را بر روی صورت خود مشاهده کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments