روش کار لیزر موهای زائد

روش کار لیزر موهای زائد | بهترین تاثیر و جوابدهی با دستگاه لیزر اسکلپیون 2018| مرکز لیزر برکه

روش کار لیزر موهای زائد

روش کار لیزر موهای زائد

لیزر بهترین گزینه برای کسانی که دوست دارند برای همیشه از شر موهای زائد بدنشان خلاص شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بله، بعد از لیزر کردن، موهای زائد بدنتان دیگر هیچگاه دوباره رشد نمی کنند. در نتیجه ی لیزر پوستی صاف و صیقلی خواهید داشت و از شر نقطه نقطه های سیاه بعد از تیغ کاملا خلاص خواهید شد. چراکه لیزر موهای زائد منافذ پوستی را که قبلا جای ریشه های مو می بندد و هیچ اثری از آنها باقی نمی گذارد.

روش کار لیزر موهای زائد
روش کار لیزر موهای زائد

اما این درمان شگفت انگیز چگونه کار می کند؟ آیا لیزر واقعا قابلیت آن را دارد که بتواند این همه مزایا داشته باشد؟ آیا اثرش واقعی است؟ تکنولوژی آن چیست؟

در وهله ی اول باید بگوییم که در مورد مزیت های لیزر نگران نباشید. تا وقتی که لیزر را در مرکزی معتبر و با کیفیت انجام دهید می توانید مطمئن باشید که شما هم از تاثیر رفع دائمی موهای زائد این درمان بهره مند خواهید شد.

در ادامه ی مقاله بیشتر به مقوله ی لیزر موهای زائد می پردازیم و سعی می کنیم شما را با روش کار لیزر موهای زائد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد چقدر طول میکشد

لیزر موهای زائد جزو درمان های دوره ای محسوب می شود. یعنی باید در یک دوره ی مشخص، طی چند نوبت، آن را مرتبا انجام دهید تا تاثیر داشته باشد. تقریبا مثل فیزیوتراپی. از آنجایی که بعد از هر جلسه لیزر کردن، می توانید تاثیر آن بر تضعیف ریشه ی مو را طی 1 الی دو هفته ببینید ، و بعد هر جلسه ی لیزر نیاز است تا ریشه ی مو قوی باشد تا بتواند بسوزد، فاصله ی بین هر دو جلسه ی لیزر موهای زائد عموما بین 4 الی 6 هفته است. اکثر مردم برای یک دوره ی لیزر به تقریبا بین 6 الی 12 جلسه برای تکمیل دوره ی درمانی نیاز دارند. دوره های لیزر معمولا حداقل چهار ماهه و حداکثر یک ساله هستند.

روش کار لیزر موهای زائد
روش کار لیزر موهای زائد

تعداد جلسات و حتی فاصله ی جلسات لیزر علاوه بر اینکه به بزرگی ناحیه ای که می خواهید لیزرش کنید بستگی دارد، به شرایط منحصر به فرد پوست و موی شخص شما هم وابسته است. پیش از شروع لیزر در یک جلسه ی مشاوره با پزک یا تکنسین متخصص در مورد تعداد احتمالی جلسات مورد نیاز خود صحبت کنید.

برای آشنایی بیشتر با فاصله ی بین جلسات لیزر ، این مقاله را مطالعه نمایید.

لیزر چگونه انجام می شود؟

اساس عملکرد لیزر موهای زائد بر سوزاندن ریشه موهای زائد است. همانطور که از اسمش کاملا مشخص است، این درمان شامل استفاده از اشعه ی خطرناک لیزر می شود. اما نگران نباشید، دستگاه لیزر موهای زائد به گونه ای طراحی شده تا اشعه ی تولیده شده را به شدت کنترل کند. اصولا هم اشعه ی مورد استفاده در درمان لیزر موهای زائد کوتاه برد بوده و طول موج پایینی دارد تا نتواند به عمیقی بیشتر از ریشه ی مو ها بر سطح پوست نفوذ کند.

روش کار لیزر موهای زائد
روش کار لیزر موهای زائد

طی جلسه ی لیزر موهای زائد تکنسیت متخصص لیزر قلم یا به اصطلاح گان(دستگیره ی تفنگی) متصل به دستگاه لیزر را روی پوست ناحیه ی تحت درمان می کشد و شات می زند. البته قبلا از کرم مخصوص روی پوست استفاده کرده است.

شات به معنی هر باری است که اشعه ی لیزر روی پوست تابیده می شود.

اشعه ی لیزر در واقع اشعه ای متشکل از پرتو های به شدت متراکم نوری است و قدرت تخریب بالایی دارد. از آنجایی که این اشعه از جنس نور است طبیعتا جذب نقاط تیره تر می گردد. پس وقتی اشعه ی لیزر روی پوست تابیده می شود، جذب نقطه هایی که رنگدانه یا ملانین تیره تر دارند می شود. معمولا نقطه های تیره ی بر سطح پوست ریشه های مو ها هستند. لیزر با توجه به این اختلاف رنگی میان پوست و مو طبیعتا جذب نقطه ی تیره تر یعنی ریشه مو می شود و کمترین  اثر مخربی روی بافت پوستی اطراف نمی گذارد.

روش کار لیزر موهای زائد
روش کار لیزر موهای زائد

اشعه ی لیزر جذب شده در ریشه مو در آنجا به انرژی حرارتی و گرما تبدیل میشود. گرمای زیاد تولید شده در ریشه ی مو باعث می شود تا فولیکول که در حقیقت عامل رشد مو است، در ساقه ی مو بسوزد. این عمل سوختن ریشه مو را به شدت تضعیف می کند. اگر این اتفاق طی چند جلسه ی متوالی و مرتبا تکرار شود، فولیکول مو کاملا از بین می رود و رشد مو برای همیشه متوقف می شود.

نکته : اگر به تازگی پوست خود را برنزه کرده اید یا آفتاب گرفته اید، درمان لیزر موهای زائد اصلا مناسب شما نیست و نمی توانید آن را انجام دهید. چرا که برنزه بودن پوست باعث می شود اختلاف رنگی میان پوست و ریشه های مو به شدت کاهش پیدا کند و لیزر نتواند مو را به درستی از پوست تشخیص دهد. همین امر موجب می شود که لیزر به جای مو، به اشتباه خود پوست را بسوزاند.

روش کار لیزر موهای زائد
روش کار لیزر موهای زائد
برای آشنایی بشتر مقاله ی نحوه عملکرد لیزر را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

امروزه درمان لیزر به واسطه ی مزیت هایش آنقدر محبوب و همه گیر شده که حتی برخی از سالن های آرایشی هم دستگاه لیزر دارند و موهای زائد مشتریانشان را لیزر می کنند! اما به یاد داشته باشید، لیزر موهای زائد در کنار اینکه درمانی بسیار ایمن و کم عوارض و حتی ساده است، بسیار حساس هم هست. اگر در روند کار لیزر دقت کافی وجود نداشته باشد، لیزر می تواند اثرات بسیار مخربی برای پوست شما داشته باشد. لیزر با سلامتی شما سر و کار دارد، پس در انتخاب یک مرکز لیزر معتبر سهل انگاری نکنید.

روش کار لیزر موهای زائد
روش کار لیزر موهای زائد
مرکز لیزر برکه کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، یکی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در سطح شهر تهران است. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا (اسکلپیون 2018) در کنار تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست قیمت ها و تماس جهت تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments