تجربه و رضایت مراجعه کنندگانی که تغییر جنسیت داده اند از لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

تجربه و رضایت مراجعه کنندگانی که تغییر جنسیت داده اند از لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

تجربه و رضایت مراجعه کنندگانی که تغییر جنسیت داده اند از لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

تجربه و رضایت مراجعه کنندگانی که تغییر جنسیت داده اند از لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه تجربه کردن حذف موهای ناخواسته بخش مهمی از شناخت هویت جنسیتی افراد است. در گذشته ، از بین بردن موهای زائد به معنای یک چرخه بی پایان از اپیلاسیون و اصلاح و بریدن پوست و سوزش و جوش زدن و التهاب پوست بود.   امروزه  شما می توانید با حذف موهای زائد توسط لیزر از این عوارض جانبی دردناک جلوگیری کنید.

با استفاده از لیزر موهای زائد موهای ناخواسته بدن خود را به طور دائم حذف کنید.  با فرآیند تقریباً بدون درد و نتایج دائمی ، در عرض چند ماه پوستی صاف و بدون مو را داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

دیگر هرگز نگران اصلاح کردن موهای زائد نباشید.

تجربه من به عنوان یک دختر ترنس از لیزر موهای زائد این است که اولین گام برای افرادی مانند من ، از بین بردن موهای زائد در هنگام تغییر جنسیت است.   البته تجربه هر فرد از لیزر موهای زائد با فرد دیگر متفاوت است.

ما می توانیم لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد را در مراکز لیزر و یا کلینیک ها انجام بدهیم.  البته نتایج ممکن است با توجه به میزان رشد مو ، رنگ مو، رنگدانه و نوع پوست متفاوت باشد.  من به یک مرکز لیزر درمانی مراجعه کردم و از نحوه برخورد پرسنل خیلی راضی بودم.  در این مرکز از دستگاه های جدیدی استفاده می شد که موهای زائد را بدون درد از بین می برد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

چالش از بین بردن موهای زائد   

از بین بردن موهای زائد صورت هنوز هم یک چالش بزرگ برای من است.   تجربه لیزر موهای زائد برای من کمی ناراحت کننده بود.  من به دنبال حذف موهای صورتم بودم.  قبل از تغییر جنسیت دادن داشتن ریش خیلی ناراحتم می کرد.  حتا اگر صورتم را کاملاً می تراشیدم باز هم ناراحت بودم.  برای افرادی مانند من تحمل موهای پرپشت صورت خیلی ناراحت کننده است.

من در مراحل ابتدایی تغییر جنسیت بودم.  بنابراین در اینترنت شروع به جستجو کردم.  به دنبال یک مرکز لیزر مطمئن و معتبر می گشتم.  همه را بررسی کردم و البته در این زمینه مطالعه و بررسی زیادی کردم.  تا اینکه به یک مرکز لیزر مراجعه کردم و این آغاز راه تجربه های جدید من بود.

 

ترس از لیزر موهای زائد

تجربه و رضایت مراجعه کنندگانی که تغییر جنسیت داده اند از لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

با خودم فکر می کردم که یک راه طولانی و پر استرس در پیش دارم.  اولین جلسه ای که به مرکز لیزر مراجعه کردم جلسه مشاوره  بود. در این جلسه تأکید پزشک بر روی بررسی مواردی مانند لیزر و تنظیماتی که می توانست همراه با چگونگی واکنش پوست من به آن انجام شود ، بود.  جلسه بعدی اولین جلسه واقعی من بود. من روی یک تخت دراز کشیدم و تکنسین لیزر یک عینک محافظ بر روی چشم هایم گذاشت تا چشمانم از لیزر آسیب نبیند.

مشکل برطرف کردن موها این است که در فاصله بین جلسات رشد می کنند.  رشد موها تقریباً هر 6 هفته وارد یک چرخه جدید  می شود.  من باید هر 6 تا 7 هفته  این روند را انجام دهم.  خوشبختانه من هر بار که به مرکز لیزر موهای زائد می رفتم بهتر می توانستم با درمانم کنار بیایم.

در هر جلسه لیزر به این فکر می کردم که ما ترنس ها چه چیزهایی را باید تجربه کنیم.  من درد نداشتم اما اشک از چشم هایم سرازیر بود.  به این فکر می کردم که چقدر زندگی برای افرادی مثل من سخت است.  به اپراتور لیزر توضیح دادم که اشک های من ربطی به کار او ندارد.

بعد از آن با زنان دوجنسیتی بسیاری  صحبت کردم که تجربه بسیار خوبی از لیزر موهای زائد  داشتند.  توصیه من به افراد دوجنسیتی این است که هر چه زودتر درمان با لیزر را شروع کنید.  چون پروسه لیزر موهای زائد طولانی است و هر چه زودتر آن را شروع کنید ، زودتر به نتیجه مورد نظر خود خواهید رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد از قبیل مزایا ، آماده سازی ، ریکاوری ، خطرات و هزینه های کلی  اینجا کلیک کنید.  

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد راه ایده آل برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت افراد دوجنسیتی می باشد.  مزایای این روش برای افراد دوجنسیتی عبارتند از :

  • پس از لیزر موهای زائد دیگر نگران دیده شدن موهای زائد خود نخواهید بود.
  • شما تقریباً یک فرایند بدون درد را تجربه می کنید. لیزرهای ما در مقایسه با الکترولیز و یا اپیلاسیون بسیار کمتر دردناک هستند.
  • تمام درمان ها توسط متخصصین بسیار حرفه ای پزشکی تحت نظارت یک پزشک انجام می شود.
  • دیگر هرگز نگران شیو کردن یا اپیلاسیون نباشید. نتیجه متوسط ​​کاهش مو با لیزر موهای زائد 95٪  پس از 7 تا 10 جلسه درمان می باشد.

به جای اینکه  پوست خود را با استفاده از روش های مختلف و موقت حذف موها دچار التهاب کنید ، لیزر موهای زائد را انتخاب و تجربه کنید.  لیزرها موهای زائد را به طور دائم و بدون آسیب رساندن به پوست   حذف می کنند.  این به این دلیل است که لیزر ریشه موها را از بین می برد با هدف قرار دادن ملانین در فولیکول و از بین بردن آن باعث می شود که موها دیگر هرگز نمی توانند رشد کنند.

علاوه بر این ، اگر لیزر موهای زائد موفقیت آمیز باشد شما دیگر هرگز رشد موهای ناخواسته را تجربه نمی کنید.  در حقیقت ، این الزام آور است که مناطقی که تحت درمان قرار می گیرند ، یک روز قبل شیو شده باشند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

چرا افراد ترنس تجربه لیزر موهای زائد را به سایر روش های حذف مو ترجیح می دهند؟   

تجربه و رضایت مراجعه کنندگانی که تغییر جنسیت داده اند از لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه حذف موهای زائد با لیزر بهترین راه حل برای از بین بردن موهای ناخواسته در طی مرحله گذار شما است.

  • با اعتماد به نفس از خانه برو بیرون. با لیزر موهای زائد در وقتت صرفه جویی کن و دیگر  در مورد تراشیدن و یا بند انداختن صورت و دیده شدن موهای ریش قبل از خروج از خانه نگران نباشید.  شما همیشه آماده هستید!
  • درمان های راحت. بر خلاف الکترولیز که بسیاردردناک است ، با لیزر درمانی به راحتی می توانید موهای ناخواسته را از بین ببرید.  بدون اینکه لازم باشد موها قبل از لیزر درمانی بلند شوند.  درمان موهای زائد با لیزر به طور متوسط ​​با توجه به منطقه تحت درمان در حدود  30 دقیقه طول می کشد. در حالی که الکترولیز چون موها را دانه دانه از بین می برد ،  معمولاً چندین ساعت طول می کشد.
  • هرگز دوباره شیو نخواهید کرد. با لیزر موهای زائد در مرکز لیزر برکه نتایج درمان شما برای همیشه تضمین شده است.  درهای مرکز لیزر برکه همیشه به روی شما باز است.  هزینه هر جلسه لیزر در طول جلسات درمان اضافه نخواهد شد و همان قیمتی است که در ابتدا به اطلاع شما رسانده ایم.

ما به نتیجه کارمان ایمان  داریم و مایل هستیم خدمات مرکز را به شما ارائه دهیم تا شما هم لذت داشتن پوستی نرم و صاف را تجربه کنید.

هر سؤالی در مورد لیزر موهای زائد افراد ترنس دارید ، با ما مطرح کنید.  کارکنان با تجربه ما  خوشحال می شوند که  به سؤالات شما پاسخ دهند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments