جوان سازی پوست صورت آقایان

جوان سازی پوست صورت آقایان با میکرودرم ابریژن در مرکز زیبایی برکه

جوان سازی پوست صورت آقایان

جوان سازی پوست صورت آقایان امروزه به اندازه ی جوانسازی پوست صورت خانم ها محبوب است. فرقی ندارد آقا باشید یا خانم، جوانسازی پوست صورت به شما ظاهری زیبا با پوستی سلامت و لطیف می دهد.

دلیل نمی شود چون یک مرد هستید نباید به جوانسازی و زیبایی پوست صورت خود اهمییت دهید. این باور که مرد باید صورتی زمخت و پوستی کلفت داشته باشد، که مخصوصا در بین ما ایرانی ها بسیار رایج است، باوری کاملا غلط و نا به جا است. این سلیقه ی کورکورانه ی عمومی که از زمان های بسیار قدیم به ارث مانده مدت هاست که مرده است، اما ترس از فکر اشتباه مردم، غالبا مردان را به این باور سوق داده که ” مرد باید خشن و چروکیده باشد”. در قدیم چنان مردانی جذاب به حساب می آمدند، در حالی که امروزه این معیار جذابیت مدت هاست که تغییر کرده.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوان سازی پوست صورت آقایان
جوان سازی پوست صورت آقایان

همانطور که این باور جلو بسیاری از پسران برای عمل کردن بینی شان را گرفته، مردان بسیاری به خاطر این دیدگاه به سلامت پوست خود رسیدگی نمی کنند. در حالی که در دلشان ممکن است واقعا بخواهند پوستی جوان و زیبا داشته باشند. لطافت و صاف بودن پوست امروزه از جذابیت زیادی برخوردار است.

علاوه بر آن آمار وجود آکنه و زخم آکنه، جای جوش و چاله ی صورت، غرول جوانی در پسران بیشتر رخ می دهد تا در دختران. درمان های جوانسازی پوست می تواند به مردانی که از سن بلوغ گذشته اند اما همچنان با پدیده ی جوش صورت در گیری دارند، یا مردانی که جای جوش صورتشان هنوز باقی مانده، کمک زیادی بکند. اما متاسفانه عموم مردان ایرانی از انجام درمان های جوانسازی پوست خودداری می کنند. چون جزو درمانهای زیبایی است. چون ظاهر فرد را تصحیح می کند.

خیلی از آقایان زمانی که بالاخره جرأت می کنند و به مرکز درمانی مراجعه می نمایند، باور نمی کنند که مردان دیگری پیش از انها آنجا بوده اند و از نتیجه ی درمان جوانسازی پوست بسیار راضی بوده اند. دیگر وقت آن رسیده که این باور غلط را کنار بگذارید که درمان های زیبایی فقط مختص خانم هاست، امروزه قبح بی مورد این باور شکسته، درمان های زیبایی و جوانسازی پوست می تواند به مردان هم به اندازه زنان کمک کند.

روش های درمانی گوناگونی برای پاکسازی و جوانسازی پوست وجود دارند. از جمله ی بهترین آنها می تواند به درمان های میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ اشاره کرد.

مرکز زیبایی برکه با دراختیار داشتن بهترین دستگاه های روز دنیا، در کنار کادری مجرب متشکل از پزشکان، متخصصان و تکنسین های حرفه ای آماده ی ارائه ی انواع خدمات زیبایی و جوانسازی پوست صورت است. نه فقط برای خانم ها، بلکه برای آقایان. برکه خدمات هر دو درمان میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست را به متقاضیان ارائه می کند. شما اکنون می توانید برای آشنایی با این مرکز، و تعیین نوبت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

در ادامه با اشاره ی مختصر به هر یک از این سه درمان تلاش خواهیم کرد شما را بیشتر با این درمان های جوانسازی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک درمان غیر تهاجمی است که برای پاکسازی پوست و جوانسازی بافت پوست به کار می رود. این درمان می تواند ظاهر آفتاب سوخته، چین و چروک، خطوط ظریف، نشانه های پیری، زخم آکنه، ملاسما و دیگر نگرانی ها و عارضه های مرتبط با پوست را بهبود بخشد.

میکرودرم ابریژن با استفاده از یک اپلیکاتور(اعمال کننده) مخصوص مجهز به یک سطح ساینده، به آرامی لایه خارجی و ضخیم پوست را می تراشد تا آن را جوان سازی کند.

جوان سازی پوست صورت آقایان
جوان سازی پوست صورت آقایان

در یک تکنیک متفاوت میکرودرم ابریژن ذرات ریز اکسید آلومینیوم یا بی کربنات سدیم با  استفاده از یک دستگاه  خلاء / مکش ، اسپری می شود. تا نتیجه ای مشابه تراش مستقیم لایه ی سطحی پوست داشته باشد.

میکرودرم ابریژن یک روش درمانی مطمئن برای بسیاری از انواع و رنگ پوست است. افراد ممکن است تصمیم بگیرند که این روش را در صورتی انجام دهند که نگرانی های پوستی زیر را داشته باشند:

  • خطوط چین و چروک
  • نشانه های پیری، لکه های رنگی
  • منافذ و جوش بزرگ
  • آکنه و زخم های آکنه
  • نشانه های کشیدگی پوست
  • رنگ پوست خیره کننده پوست
  • تُن رنگی و بافت پوستی ناهموار
  • ملاسما
  • آفتاب سوختگی

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک درمان زیبایی و جوانسازی پوست است که کمترین میزان تهاجم را دارد. این درمان از روش تولید کلاژن برای اثر بخشی استفاده می کند. میکرونیدلینگ که هم چنین به عنوان درمان تولید کلاژن نیز شناخته می شود، برای کمک به رفع جای زخم و چین و چروک استفاده می شود.

چنانچه از سایر روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند میکرودرم نتیجه ی مطلوبی نگرفته اید، می توانید نگاه جدی تری به میکرونیدلینگ بیندازید.

میکرونیدلینگ درمانی است که با استفاده از یک دستگاه مخصوص ، سوزن های بسیار کوچکی را در عمق کم وارد سطح رویی پوست می کند و از این طریق آسیب کنترل شده ای به پوست وارد می کند. این آسیب وارد شده پوست را به تولید کلاژن و ساخت باف های جدید ترغیب می کند و از این طریق باعث جوانسازی و لطافت پوست می شود.

جوانسازی پوست بدن

درمان های جوانسازی تنها محدود به پوست صورت نمی شود. بسیاری هم هستند که خواستار جوانسازی پوست سایر نقاط بدن هستن. مثلا رفع چروک ران پا، شکم یا بازو ها. هر دو این روش علاوه بر صورت، برای پوست بدن هم جوابگو و موثر هستند، هرچند ممکن است به دلیل تفاوت بافت پوستی نقاط دیگر بدن، روش انجام  شدنشان کمی متفاوت باشد.

جوان سازی پوست صورت آقایان
جوان سازی پوست صورت آقایان

جوانسازی پوست صورت در خانه

دستگاه های جوانسازی پوست پوست صورت خانگی، در بازار وجود دارند و هم دستگاه خانگی برای میکرونیدلینگ هست و هم برای میکرودرم. اما هر دو این درمان ها، جز درمان های حساس به شمار می روند و بهتر است توسط یک متخصص انجام شوند. در صورت انجام نامناسب، می توانند به پوست آسیب وارد کنند.

ماسک برای جوانسازی پوست صورت

پس از میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ بهتر است برای آرامش پوست و رفع قرمزی و التهاب موقت ناشی از عملیات ، از ماسک طبیعی آلوئه ورا استفاده کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments