بهترین مرکز لاغری لیپوست و پیکرتراشی در تهران

بهترین مرکز لاغری لیپوست و پیکرتراشی در تهران (برکه)؛ فیلم پیکرتراشی؛ جامع ترین مقاله

بهترین مرکز لاغری لیپوست در تهران: برکه؛ فیلم عمل لیپوست و پیکرتراشی

بهترین مرکز لاغری لیپوست و پیکرتراشی در تهران

متن حاضر جهت اطلاع شما هم وطنان نوشته شده تا بتوانید بهترین و بدترین روش ها یا تکنیک های لاغری، کاهش چربی موضعی، تناسب اندام و پیکرتراشی را از هم تمایز دهید. موج وسیعی از تبلیغات درباره لاغری و پیکرتراشی ممکن است ذهن ما را مغشوش کند و نتوانیم مراکز معتبر و دستگاه های باکیفیت را از نامعتبر و نامرغوب تشخیص دهیم.

به کمک این متن، از هرگونه عوارض و ناملایمات عمل های لیپوساکشن و پیکرتراشی یا کاهش چربی در مراکز نامعتبر در امان خواهید بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موضوع متن حاضر: پرسش های رایج و پاسخ ها درباره ی تفاوت ها، عوارض، هشدارها، دستگاه ها و مراقبت ها در لیپوساکشن، لیپولیزر، لیپوماتیک و لیپوست

نکته: متخصصین ایرانی نسبت به کشورهای دیگر تجربه بیشتری در زمینه ی عمل های لیپوماتیک و لیپوست دارند.

عمل لاغری لیپوست چیست: تفاوت لیپوست با لیپوساکشن؟

آب کردن چربی اضافه با لیپوست و پیکرتراشی

دوست عزیز. لیپوساکشن بیشتر یک تعمیم است تا یک روش خاص. کلماتی مانند لیپوست، لیپولیزر، لیپولیز، لپپوماتیک، و غیره همگی شاخه ها و تکنیک های متفاوت لیپوساکشن هستند.

لیپوساکشن ابعاد بسیار گسترده ای دارد. ساده ترین شکل آن همان مکش یا برداشت چربی بدن به روش های مختلف می باشد. امروزه لیپوساکشن مدرن (به صورت لیپوست و لیپوماتیک…) محبوبیت فراوانی دارد. بیش از سی سال است که مردم برای برداشتن، انتقال یا پیوند چربی به پزشکان و جراحان مراجعه می کنند. هدف از لیپوساکشن مدرن (نه لیپوساکشن سابق)  تناسب اندام، حجیم کردن بخشی از پوست (مانند نقاط توخالی ران ها)، و در کل زیبایی اندام ست.

لیپوست چیست؟

لیپوست یکی از تکنیک های لیپوساکشن است و به مانند نرم افزارهای جدید یک نسخه جدید و به روز رسانی شده از روش های قدیمی لیپوساکشن می باشد. به عبارتی، لیپوست عیوب و عوارض سابق لیپوساکشن را ندارد. در لیپوست، چربی های اضافه ی بدن شما به طور یکنواخت و همگن برداشته می شوند. ضمن اینکه سلول های چربی و مواد مفیدِ مکش شده نمی میرند. این سلول های زنده را می توان دوباره به بخش های توخالی بدن تزریق کرد.

لینک بهترین تکنیک تزریق چربی  سینه و باسن در مرکز برکه (کلیک)

لیپوست= تکنیک PAL در لیپوساکشن (استفاده از منبع الکتریکی) یا فن آوری بادی واترجت (استفاده از فشار آب به جای دستگاه مکش برای تخلیه چربی)

نکته مهم: هیچ کدام از روش های لیپوساکشن (لیپوست یا لیپوماتیک و غیره) به معنی کاهش وزن نیستند. این روش ها برای توزیع متعادل چربی در اندام های بیرونی بدن هستند نه کاهش وزن.

فیلم پیکرتراشی و لیپوست

تصویر دستگاه لاغری و تناسب اندام لیپوست:  PAL و بادی واترجت + لیپوماتیک

فیلم عمل لیپوست و بهترین مرکز لیپوست در تهران: برکه
لیپوست= دو تکنیک PAL و بادی واتر جت

مزایای دستگاه لیپوست و تعریف لیپوست و پیکرتراشی

یکی از دستگاه های پیکرتراشی و لیپوساکشن “LIPOSAT” لیپوسَت نام دارد. این دستگاه توسط شرکت آلمانی “مولر” طراحی و ساخته شده است.

مزیت های دستگاه لیپوست عبارتند از:

+ لرزش و سروصدا ندارد. در نتیجه، دست جراح تکان نمی خورد و با دقت بیشتری کار می کند.

+ بافت چربی را به صورت یکنواخت مکش می کند. همچنین، ماده بی حسی یکنواخت تزریق می شود.

+ بی حسی موضعی است. یعنی، بیهوشی در کار نیست.

+ درد پس از لیپوساکشن حداقل می باشد.

+ یک هندپیس برای مکش چربی دارد و نیازی به تجهیزات جانبی مانند پمپ مکش و تزریق و کمپرسور هوا نیست؛ این دستگاه های جانبی عوارض داشتند اما امروزه فن آوری های جدیدتری مانند لیپوماتیک و بادی واتر جت جایگزین شده اند.

+ از محلول نمک تومسنت (Tumscent) برای تزریق زیر پوست و بی حسی موضعی استفاده می شود. دمای این محلول با دمای بدن متناسب است.

+ در هر دقیقه، 5000 ضربه به بافت چربی وارد می کند.

+ از دستگاه های قبلی، 4 مرتبه کاربردی تر است.

+ سیصد میلی لیتر در دقیقه چربی ها را مکش می کند.

کاندید مناسب برای پیکرتراشی و لیپوست

افراد نسبتا سالم که وزن شان خیلی زیاد نیست اما توزیع چربی در در نواحی مختلف بدن آن ها متناسب نیست؛به عبارتی، افرادی که تناسب وزن ندارند. برای مثال، چربی پهلو دارند ولی چاق نیستند، برای لیپوست، لیپوماتیک یا پیکرتراشی کاندید مناسبی هستند. 

دکتر خوب پیکرتراشی و لیپوست چگونه عمل می کند؟

پاسخ به سوال فوق:
ابتدا در پوست و در محل چربی برش های کوچکی ایجاد می شود (مشاهده ی فیلم بالا). یعنی، مناطق چربی با مداد یا خطوطی مشخص می شوند. ابزاری لوله ای شکل به نام کانولا با اتصال به دستگاه (متصل به هندپیس که خود به دستگاه وصل است) در بدن فرو می روند. چربی به کمک محلول تومسنت تبدیل به مایع می شود. مایع چربی همراه با مقداری از خون و مایعات بدن (آب …) از لوله کانولا به ظرفی مخصوص منتقل می شود. از نیروی الکتریکی دستگاه برای برداشتن چربی بهره گیری می شود.

پزشک اندازه و ضخامت کانولا را بستگی به ضخامت بافت چربی انتخاب می کند.

سوال: آیا دستگاه لیپوست و روش PAL برای سفت کردن شکم من مناسب است؟

پاسخ: بله. چربی های شکم و ترک های حاملگی با دستگاه لیپوست قابل رفع هستند.

محلول تومسنت یا تامی سنت در لیپوست و پیکرتراشی

در لیپوساکشن با حجم سرو کار داریم:

حجم مایعات حیاتی بدن

حجم خون ضروری برای بدن

حجم چربی لازم که باید در بدن بماند و چربی غیرلازم که باید مکش شود.

حجم محلول/های مرطوب یا فوق مرطوبی که قبل از لیپوست زیر پوست تزریق و نفوذ داده می شوند و به آنها محلول اینفیلتراسیون نیز می گویند. مهمترین این محلول ها عبارتند از:

تومی سنت رقیق (Tumescent)، اپی نفرین، لیدوکائین و محلول نمک.

دوز محلول های بی حسی و موارد ممنوعه تزریق در پیکرتراشی/ لیپوست

محلول های اپینفرین و لیدوکائین نباید بیش از 35 میلی گرم در کیلوگرم مصرف شوند. وگرنه بدن را سمّی می کنند. بیماران قلبی-عروقی نیز نباید لیپوساکشن شوند. زیرا پس از 5 ساعت از نفوذ محلول در پوست، عروق و جریان خون تحت تاثیر منفی قرار می گیرند.

اگر حجم منطقه مکش بیش از 5000 میلی لیتر باشد، پزشک باید نهایت دقت را در تزریق میزان محلول بی حسی داشته باشد. همچنین، پزشک باید مایعات و خون از دست رفته بدن را احیاء نماید (Fluid resuscitation). احیاء مایع درون رگی خود یک دانش پزشکی است.

توصیه بهترین مرکز لاغری لیپوست و پکرتراشی: محلول بی حسی

نکته: استفاده از حجم و غلظت خاصی از محلول های به خصوصی قبل از مکش چربی ضرورت دارد. کار محلول این است که بافت چربی زیرپوست را متورم می کند. سلول های چربی یکجا گرد هم آمده و تبدیل به مایع می شوند.

به طور همزمان، با ابزاری سرنگ مانند به نام کانولا این چربی از بدن برداشته می شود. چربی مکش شده به ظروف خاصی انتقال می یابد. همراه با چربی، مقداری خون و مایعات بدن نیز هدر می رود. با انتخاب درست محلول در غلظت و مقدار مناسب، حجم خون و مایعات بدن متعادل تر می ماند.

مرکز برکه موارد فوق را کامل رعایت می کند. برای تماس و مشاوره رایگان لیپوست، لیپوماتیک و پیکرتراشی، اینجا کلیک نمایید.

موارد ممنوعه لاغری با لیپوست و پیکرتراشی در مرکز برکه

دوست عزیز، در مرکز تخصصی برکه، حفظ سلامت شما بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. اگر جزو افراد زیر هستید، پزشک شما را از انجام لیپوست، لیپوماتیک یا پیکرتراشی منع می کند:

۱. ابتلا به اختلالات خونی و قلبی-عروقی جدی

۲. فشار خون بالا یا کنترل نشده

۳. دیابت از نوع کنترل نشده

۴. هر گونه جراحی یا عفونت قبلی در محلی که قصد کاهش چربی دارید.

۵. اختلال جدی در سیستم لنفاوی یا ایمنی بدن

۶. بیماری های خطرناک مانند سرطان یا لوپوس

۷. داشتن هر گونه ضایعه ی پوستی باکتریایی، ویروسی یا میکروبی در محل لیپوست یا پیکرتراشی

۸. کم خونی، اختلال عملکرد کلیه و کبد، اختلال انعقاد خون یا خونریزی، هپاتیت، و غیره.

۹. بارداری و شیردهی

۱۰. سابقه سکته های قلبی و مغزی

پیکرتراپی و لیپوست برای لاغری: سه توصیه مهم مرکز برکه 

۱. لطفا مراقب سلامت خود باشید و فریب مراکز نامعتبر را نخورید. قبل از هر گونه اقدام به لیپوساکشن یا پیکرتراشی، آزمایش خون، ادرار، و غیره را در صورت لزوم انجام دهید.

۲. فراموش نکنیم که در هرگونه عمل مکش و کاهش چربی اضافه، حفظ تعادل بین مایعات ضروری بدن و مایعات از دست رفته و نیز کنترل میزان خون، آب و چربی ای که حین مکش می ماند یا از دست می رود بسیار مهم است. همچنین، پزشک باید دوز دقیقی از محل های بی حسی را تزریق کند.

۳. نکته: محلول های بی حسی فقط برای بی حسی نیستند؛ بلکه، خاصیت مرطوب کنندگی و کمک به شکستن بافت چربی اضافه را دارند. بنابراین، اینکه کجا و با چه دوزی زیر پوست تزریق شوند اهمیت زیادی دارد. مراکزی را انتخاب کنید که معتبر بوده، از دستگاه های پیشرفته پیکرتراشی یا لیپوست برخوردار باشند و پزشک تجربه زیادی در انجام انواع عمل های پیکرتراشی و تناسب اندام داشته باشد.

مرکز برکه دقت عمل زیادی در تزریق چربی، انجام عمل لیپوست، پیکرتراشی، لاغری و کاهش چربی های موضعی اضافه بدن دارد. همچنین، جهت بررسی تغییرات پوست، قبل از عمل، از نواحی مورد نظر تصویر برداری و با دستگاه آنالیز می شود.

آمادگی قبل از عمل پیکرتراشی یا لیپوست

پیش از عمل لیپوست و یا پیکرتراشی، حتما باید جلسه مشاوره برگزار شده باشد. برخی داروها را از یکی دو هفته تا دو روز قبل از عمل نباید مصرف کنید. برای مثال، آسپرین. در مورد تداخل هر گونه داروی مصرفی با این عمل ها، با پزشک صحبت کنید.

مصرف سیگار، الکل، قرص های روانگردان، مشروب و این چیزها را از یک ماه قبل از عمل کنار بگذارید. این مواد به شدت با عمل های زیبایی و پیکرتراشی تداخل دارند. حتما می دانید که مصرف همزمان مشروب یا برخی قرص ها، حتی در حالت عادی ممکن است به کما، سکته یا مرگ منجر شود.

برخی روغن های ویتامینه را نباید از دو روز پیش از عمل مصرف کنید. برای مثال روغن های حاوی ویتامین E.

پیکرتراشی با لیپوماتیک و لیپوست در مرکز برکه

شاید شنیده باشید که در بسیاری از علوم پزشکی در دنیا، پزشکان ایرانی در ایران حرف اول را می زنند. لیپوماتیک و لیپوست از آن دسته علوم پزشکی-زیبایی ست که جراح و پزشک متخصص پوست باتجربه می خواهد. لیپوماتیک همان تکنیک لیپوست است. به عبارتی، اغلب با دستگاه لیپوست انجام می شود. لیپوماتیک خط بطلانی بر روش های قدیمی لیپوساکشن مانند لیزر و واسر کشیده.

با لیپوست و لیپوماتیک، دیگر از عوارض روش های سابق لیپوساکشن (خونریزی، آسیب به شبکه عصبی زیر پوستی، تورم، ضعف، کبودی، احتمال بروز اختلالات خونی و قلبی-عروقی …) خبری نیست. یک عمل دو الی سه ساعته (یا کمتر؛ بستگی به حجم چربی مکش شده) که با بهبودی سریع همراه است.

هشدار: تنها در صورت انتخاب یک مرکز معتبر و تخصصی از عوارض فوق در امان خواهید بود.

ویژگی های دکتر خوب لیپوست و پیکرتراشی

علاوه بر موارد فوق و آشنایی کامل با روش کار دستگاه لیپوست و پیکرتراشی،

پزشک باید از “مناطق پیوستگی چربی” در کل بدن مطلع باشد. یعنی، مناطق بافت های چربی، ضخامت، عمق و حجم آن ها را دقیق بشناسد.

پزشک باید مقدار و غلظت محلول تزریق زیرپوستی را درست انتخاب کند. زیرا محلول زیاده از حد به جریان خون راه یافته و بدن را سمّی می کند.

بهترین مرکز لیپوست در تهران: برکه
                                                   لیپوست و پیکرتراشی در مرکز برکه برای آب کردن چربی اضافه

بهترین مرکز لاغری لیپوست و پیکرتراشی در تهران

شما بین این مراکز کدام یک را انتخاب می کنید؟

۱. مرکزی که امکانات و تجهیزات کافی دارد اما پزشکان باتجربه ای ندارد ولی نسبت به مراکز تخصصی تر قیمت بهتری دارد است.

۲. مرکزی که هم تجهیزات پیشرفته دارد و هم پزشک خوب اما انتخاب آن زا نظر هزینه برایتان بسیار گران تمام می شود؟

اگر بودجه شما کافی نباشد، نمی توانید مرکز دوم را انتخاب کنید. با انتخاب مرکز اول نیز نمی توانید از حفظ سلامت بدن و نتیجه گیری بعد از عمل مطمئن شوید.

پیشنهاد مرکز تخصصی  لیپوست و پیکرتراشی برکه برای شما

مرکز برکه علاوه بر داشتن امکانات و تجهیزات فقو پیشرفته روز دنیا، از دانش پزشکان جراح و متخصص پوست و مو برخوردار بوده و تخفیف های استثنایی برای شما هم وطنان را در نظر می گیرد.

اولویت ما حفظ سلامت شما، کسب رضایت شما و انصاف در دریافت هزینه است. قیمت های مرکز برکه باورنکردنی ست و جوابدهی عالی.

آیین ما راستی، درستی، تعهد و انصاف در ارتباط با بیماران و متقاضیان است.

لینک مقاله کامل لیپوست و لیپوماتیک (کلیک)

اندام باربی با لیپوست و پیکرتراشی

دلتان شاد و رنگین و خداوند با شما

مریم اکبری زاده. دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

منبع داخلی: مصاحبه با مرکز تخصصی لاغری و تناسب اندام لیپوست، لیپوماتیک و پیکرتراشی برکه

5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments