بهترین مارک بوتاکس خارجی

بهترین مارک بوتاکس خارجی کدام است؟بوتاکس ایرانی استفاده کنیم یا نه؟!!

بهترین مارک بوتاکس خارجی

بهترین مارک بوتاکس خارجی کدام است

اگر فکر می کنید که قرار است در این مطلب هم نکات و مسائل رایج راجع به بوتاکس های خارجی را بخوانید، باید بگوییم که کاملا در اشتباهید! چنان چه تمایل دارید همان مطالب تکراری و دلخوش کننده را مطالعه کنید ، توصیه می کنیم همین الان دکمه ی قرمز بالا و سمت راست این صفحه را بفشارید و از آن خارج شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چرا که در این مطلب تصمیم داریم صرف نظر از کشور سازنده ی بوتاکس ، به حقایقی که راجع به آن ها وجود دارد و البته هیچ کسی هم به شما نمی گوید صحبت کنیم.

واقعیت این جاست که هیچ بهترین یا بدترینی وجود ندارد. شما به عنوان فردی که تصمیم به تزریق بوتاکس دارید ، فقط بهتر است با مزایا و مضرات هر یک از آن ها آشنا شوید و سپس دست به انتخاب بزنید.

بهترین مارک بوتاکس خارجی
بهترین مارک بوتاکس خارجی

اگرچه محصولات و برندهای مختلف بوتاکس ، همگی در مزیت های کلی خود که رفع چین و چروک صورت است ، مشابه می باشند ، اما محصولات چینی و بی کیفیت هرکدام بدبختی ها و عوارض مخصوص به خود را دارند و هیچ کدام شبیه به دیگری نیست.

به همین خاطر تنها توصیه ای که به شما داریم این است که صرف نظر از کشور سازنده ی بوتاکس ، اگر بو بردید که ممکن است تقلبی باشد ، همان لحظه جعبه ی آن را دور بریزید و مطب پزشک را ترک کنید.

مارک های زیادی هستند که کیفیت بسیار خوبی دارند و عموما از رایج ترین برندهای استفاده شده در بازار می باشند.از جمله :

بوتاکس دیسپورت انگلیسی

بوتاکس لینوریز

بوتاکس نورونوکس

هر کدام از آن برای ناحیه ی خاصی از بدن ممکن است استفاده شوند. به غیر از این نام های آشنا به هیچ وجه به تبلیغاتی که برخی مراکز برای بوتاکس های نوظهور خود می کنند ، اعتماد نکنید!

می خواهیم ترفند جالبی را به شما یاد بدهیم که حتما به کارتان می آید.

به عنوان بیمار ، اصلی ترین حق شما این است که بدانید از چه برندی برای شما استفاده می شود.به همین خاطر حتما از پزشک خود بخواهید که جعبه ی بوتاکس را به شما نشان دهد.بعد از این که جعبه را نشان داد، آن را فورا با عکس زیر تطبیق بدهید.اگر مشابه بودند، فورا از سر جای خود بلند شده و علاوه بر دور ریختن بوتاکس مذکور، خود را نجات دهید و بیرون بروید!

بهترین مارک بوتاکس خارجی
بهترین مارک بوتاکس خارجی

حتما الان با خودتان می گویید که مگر این بوتاکس چه ایرادی دارد؟خب ما به شما می گوییم!

گرچه ظاهر روی جعبه ی این بوتاکس نوشته : ” بوتاکس دیسپورت” اما اگر به اندازه ی کافی دقت کنید لوگوی پرچم کانادا را روی آن می بینید! این برند کاملا چینی است و نباید به اسم دیسپورت و پرچم کانادای آن دقت کرد. بهترین توصیه همان است که به شما کردیم : فورا محل را ترک کنید!!

بهترین مارک بوتاکس پیشانی

استفاده از بوتاکس چینی ای که در بالا مطرح کردیم ، خیلی مواقع می تواند عوارض وحشتناکی به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال اگر در پیشانی و برای رفع خط اخم ، چروک میان دو ابرو یا چین های افقی پیشانی استفاده شود ، ممکن است به عوارضی هم چون : افتادگی پلک ها ، فلج عضلات ، چهره ی خشک و یخ زده ، عفونت و در بدترین شرایط به کهیرهای دائمی مبتلا شوید.

بهترین مارک بوتاکس پیشانی
بهترین مارک بوتاکس پیشانی

همان گونه که در مطالب پیشین گفته ایم ، بوتاکس عموما برای یک سوم بالایی صورت استفاده می شود. پیشانی از مهم ترین نقاطی است که بوتاکس در آن تزریق می شود و به همین خاطر به هنگام انتخاب یک برند باید دقت زیادی داشته باشید.

بوتاکس دیسپورت در حال حاضر محبوب ترین بوتاکسی است که برای رفع چین و چروک ها استفاده می شود. اما همان گونه که گفتیم بهترینی وجود ندارد بلکه مسئله بر سر محبوبیت برخی از این برندهاست.

بوتاکس دیسپورت ساخت کشور انگلیس می باشد و اثرات آن کاملا تایید شده هستند!

بوتاکس دیسپورت عوارض چندان زیادی ندارد و تنها ممکن است بعد از تزریق اندکی دچار قرمزی و تورم شوید که بعد از چند روز خود به خود از بین می روند.یکی از دلایل محبوبیت دیسپورت به خاطر دوام و ماندگاری آن است که در ادامه به این مطلب نیز خواهیم پرداخت

ماندگاری بوتاکس دیسپورت

ماندگاری هر برندی از بوتاکس ،اصولا به سوخت و ساز بدن فرد بستگی دارد. برخی افراد زودتر از بقیه مواد بوتاکس را جذب کرده و می سوزانند.به همین خاطر زودتر از دیگران اثرات آن را از دست می دهند. اما چنین دیده شده که بوتاکس دیسپورت از 4 الی 8 ماه دوام آورده است.

در نهایت همه چیز به بدن خود فرد بستگی دارد. اما در حال حاضر بوتاکس دیسپورت بهترین ماندگاری را در میان برندهای مختلف دارد.

بوتاکس مصپورت (مسپورت) خوبه؟

به تازگی برندی ایرانی به بازار عرضه شده است که کیفیتی مشابه به مارک های خارجی ای مثل دیسپورت دارد و به خوبی قادر است که چین و چروک های صورت را رفع کند. این بوتاکس که مصپورت (مسپورت) نام دارد کاملا تولید داخل بوده و توسط سازمان غذا و دارو نیز تایید شده است.

این بوتاکس نیز از سم بوتولونیوم نوع A مشتق شده و همان مکانیزم عمل را دارد و با انسداد مسیر سیگنال های ارسال شده از مغز به عضلات ، موجب فلج موقت آن ها شده و اجازه نمی دهد که منقبض شوند.

همان گونه که می بینید هیچ گونه تفاوتی در مکانیزم عمل این بوتاکس ایرانی با دیگر برندهای خارجی وجود ندارد. اما خیلی ها تمایل دارند که تصور کنند تولیدات ایرانی بی کیفیت و غیرمرغوب می باشند اما واقعیت به هیچ وجه این گونه نیست!
همان گونه که گفتیم مسئله بر سر محبوبیت این گونه برندهاست!

بوتاکس مصپورت (مسپورت) خوبه؟
بوتاکس مصپورت (مسپورت) خوبه؟

قیمت بهترین مارک بوتاکس

هرکدام از این بوتاکس ها قیمت های مختلفی دارند.به عنوان مثال بوتاکس دیسپورت که در حال حاضر محبوب ترین برند بوتاکس است ، قیمت بالاتری (از 800 الی 1 میلیون تومان) دارد.البته این هزینه ها بسته به مهارت و تجربه ی پزشک ممکن است متغیر باشند.

قیمت دیگر بوتاکس ها نیز بسته به کیفیتشان ممکن است مختلف باشند.

بوتاکس ایرانی نیز به خاطر تولید داخل ، قیمت کم تری دارد!

در نهایت باید بگوییم که گرچه برند بوتاکس در کیفیت به دست آمده اهمیت زیادی دارد ، اما از آن مهم تر انتخاب یک پزشک ماهر و با تجربه است که بتواند به درستی عملیات تزریق را برای شما انجام دهد.

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که با داشتن بهترین پزشکان ، تزریق برندهای مختلف بوتاکس (ایرانی و خارجی) را به شما عزیزان ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

4 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments