کدام روش جوانسازی بهتر است

بهترین روش جوانسازی پوست کدام است؟

آیا می خواهید چند سال جوان تر شوید؟ این درمان ها می توانند پوست شما را دوباره احیا کنند!

چگونه چروکهای صورتم را از بین ببرم

اغلب گفته می شود که گذر ایام زندگی ما روی چهره های مان نوشته و ثبت شده است. اما اگر احساس می کنید لازم است این نوشته را کمی ویرایش کنید (برطرف کردن چند خط ریز ، صاف کردن یک خط اخم عمیق ، یا زدودن لکه های پوستی) محصولات پوستی و روش های متعددی وجود دارد که به شما در جوانسازی پوست تان که به مرور زمان و قرار گرفتن های مکرر در معرض آفتاب فرسوده شده است ، کمک می کنند. به گفته متخصص پوست ما در مرکز زیبایی برکه: “این روزها وقتی صحبت از درمان جوانسازی پوست می شود ، اخبار بسیار خوبی در زمینه های درمانی برای مشکلات پزشکی و همچنین نقص های زیبایی وجود دارد.”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جمعیت فزاینده ای از زنان میانسال سالم و فعال که می خواهند جوان تر به نظر برسند منجر به شکل گیری و رشد تکنیک های نوین جوانسازی پوست شده است که بسیار دقیق و ملایم تر و دارای دوره های ریکاوری بسیار کوتاه تری هستند. اما آنچه که بسیار مهم است این است که درمان های خود را با احتیاط انتخاب کنید و اعتبار و تجربه پزشکانی که پروسیجر های تهاجمی پوست را انجام می دهند ، بررسی و دوباره بررسی کنید. توصیه اکید می شود قبل از هر تصمیم گیری ، برای سبک و سنگین کردن خطرات و مزایای احتمالی درمان های مختلف جوانسازی پوست با یک متخصص پوست مشورت کنید. رویه های زیبایی تحت پوشش بیمه های درمانی نیستند ، بنابراین هزینه نیز می تواند یک عامل مهم در انتخاب بهترین روش جوانسازی پوست تان باشد.

 

بررسی اجمالی چین و چروک ها

صورتم چروک شده چکار کنم

چین و چروک ها عمدتاً در قسمت هایی از بدن اتفاق می افتد که بیشترین میزان قرار گیری در معرض آفتاب را شامل می شوند ، از جمله صورت ، گردن ، قسمت پشت دست ها و قسمت بالای ساعد.

چین و چروک ها به دو دسته تقسیم می شوند: خطوط ریز ، خطوط سطحی و عمیق تر. اگر چین و چروک های تان شما را آزار می دهد ، یا چنانچه می خواهید در وهله اول از بروز آنها پیشگیری کنید ، گزینه هایی در دسترس وجود دارد.

چگونه چروکهای صورتم را از بین ببرم

 

چه عواملی منجر به ایجاد چین و چروک می شود؟

تاثیر مخرب آفتاب گرفتن روی پوست
تاثیر مخرب آفتاب گرفتن روی پوست

عواملی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند عبارتند از:

  • سیگار کشیدن
  • نوع پوست (افرادی که پوست روشن و چشمان آبی دارند بیشتر مستعد آسیب های ناشی از آفتاب هستند)
  • وراثت (بعضی از خانواده ها بیشتر دچار چین و چروک می شوند)
  • قرار گرفتن در معرض آفتاب

اگرچه شما نمی توانید همه این عوامل را کنترل کنید ، اما دست کم می توانید دو مورد از آنها را تحت کنترل خویش درآورید: قرار گیری در معرض آفتاب را به حداقل برسانید و سیگار نکشید.

 

درمان های دارویی چین و چروک

کرم مرطوب کننده

درمان های دارویی مختلفی برای به حداقل رساندن ظاهر چین و چروک و حتی برطرف کردن آنها وجود دارد که برخی از بهترین های آن به شرح زیر می باشد:

  • رتینوئیدها (tretinoin ، Altreno ، Retin-A ، Renova). در بین روش های درمانی ، این روش اثبات شده و مؤثرترین دارو جهت بهبود علائم پیری مانند لک ، زبری و چین و چروک به شمار می رود. در ابتدا ، مصرف این داروها ممکن است باعث قرمزی و پوسته اندازی پوست شوند. اگرچه این امر می تواند ناخوشایند باشد ، اما با متوقف شدن لایه برداری ، بهبودی پوست حاصل می شود.
  • اسیدهای آلفا هیدروکسی. این اسید ها به اصطلاح “اسیدهای میوه” هستند و شامل اسید گلیکولیک و لاکتیک هستند. ترکیبات و محتویات این اسیدهای میوه کاملاً بی خطر هستند و منجر به تحریک بسیار خفیف و موقتی در پوست می شوند. با این حال ، پیشرفتی که حاصل می کنند نسبتاً کند است.
  • آنتی اکسیدان ها. این ترکیبات شامل ویتامین های A ، C و E و همچنین بتاکاروتن هستند. محصولاتی که حاوی آنتی اکسیدان هستند ممکن است پوست را در برابر آفتاب کمی حساس کنند (از اینرو باید روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید) و به آرامی منجر به بهبود چین و چروک ها می شوند.
  • مرطوب کننده ها. این درمان ممکن است به طور موقتی باعث شود چین و چروک ها کمتر مورد توجه قرار گیرند. اغلب در تبلیغات گفته می شود که “استفاده از نرم کننده ، ظاهر خطوط ریز را کاهش می دهد.” اما این محصولات باعث نمی شوند که این خطوط به طور دائم از بین بروند.

صورتم چروک شده چکار کنم

 

بهترین روش جوانسازی پوست

بهترین روش جوانسازی پوست

در زیر به چندین مورد از بهترین روش جوانسازی پوست و لیفت صورت اشاره شده است که برای از بین بردن چین و چروک های ریز ، اسکار ها ، لکه ها و سایر عیوب استفاده می شود و جزء محبوب ترین روش ها به شمار می روند.

  • بوتاکس. تزریق سم بوتولینوم (دسته ای از تزریقات که شامل برند های Botox ، Dysport و Xeomin می باشد) ، یک روش جوانسازی پوست بسیار مقرون به صرفه است ، خطرات بسیار کمی دارد و به طی کردن دوره نقاهت احتیاجی ندارند. این روش جوانسازی در صاف کردن موقت صورت ، ابرو یا گردن کاملاً مؤثر می باشد. از اینرو جزء بهترین روش جوانسازی پوست محسوب می شود.
  • فیلر های بافت نرم. تزریق فیلر یا پرکننده های بافت نرم در زیر پوست می تواند باعث افزایش حجم گونه ها ، بهبود خط فک ، کاهش آکنه یا اسکار های بر جای مانده از جراحی ، بازگرداندن برجستگی به گونه ها و گودی زیر چشم ، پر کردن خطوط عمودی ریز ، برجسته شدن لب ها و پر شدن خطوط خنده (خطهای عمیقی که از گوشه پره های بینی به اطراف دهان کشیده شده است) شود. برخی از پرکننده ها ، مانند اسید هیالورونیک و اسید پلی- ال- لاکتیک ، در نهایت توسط بدن جذب می شوند. سایر فیلر ها حاوی ذرات ریزی از مواد جامد معلق در ژل هستند. ژل نیز با گذشت زمان جذب می شود و موجب تحریک کلاژن سازی می گردد. این روش نیز جزء بهترین روش جوانسازی پوست است.
  • لایه برداری شیمیایی. از لایه برداری برای جوانسازی پوست ، درمان چین و چروک ، لکه های ناشی از افزایش سن ، تغییر رنگ پوست ، زائدات پوستی سرطانی و اسکار های سطحی استفاده می شود. در این روش یک محلول اسیدی (معمولاً حاوی ترکیباتی چون گلیکولیک ، سالیسیلیک یا تری کلرواستیک استیک) روی پوست اعمال می شود که سلول های پوستی را حل می کند و لایه های بالایی اپیدرم را از بین می برد. اثرات آن بسته به میزان نفوذ به عمق پوست متفاوت می باشد که با توجه به نوع و قدرت محلول مورد استفاده تعیین می شود.
  • میکرودرم ابریشن. در این روش ، پزشک یا متخصص زیبایی منطقه ای را با کریستال های هیدروکسید هیدروکسید ریز آلومینیوم می ساید تا پوستی صاف و نرم حاصل شود. این روش نسبتاً ارزان است و به هیچ دوره ریکاوری ای نیاز ندارد.
  • میکرونیدلینگ. این روش که در آن پزشک به طور مکرر از یک ابزار برقی یا باتری خور استفاده می کند که حاوی چندین سوزن ریز و باریک و تیز برای نفوذ به داخل پوست است ، آن طور که از ظاهرش تصور می کنید دردناک نیست. سوزن های ریز موجود در آن باعث صدمات کوچکی می شوند که پوست را به تولید کلاژن و الاستین ترغیب می کند. ترکیبات درمانی مانند اسید هیالورونیک یا اسید اسکوربیک را می توان قبل یا بعد از میکرونیدلینگ استفاده کرد تا مواد عمیقاً نفوذ کند. این روش نسبتاً بدون خطر و ارزان است.
  • جوانسازی پوست صورت با لیزر. لیزر نیز می تواند خطوط و چین و چروک های متوسط ​​تا عمیق را از بین ببرد و باعث جوانسازی پوست ، بهبود چشمگیر بافت و سفتی پوست شود. توانایی لیزر در مورد هدف قرار دادن انواع خاصی از سلول ها در لایه های مشخصی از پوست ، آن را قادر ساخته است شرایطی مانند خال های لکه شرابی ، خال های مادرزادی ، ماه گرفتگی و رگ های عنکبوتی را درمان کند. لیزر همچنین می تواند حفره های ناشی از آکنه و بسیاری اسکار های دیگر را از بین ببرد. متخصص پوست یا جراح زیبایی تان می تواند در تشخیص اینکه کدام نوع لیزر درمانی برای شما مناسب تر است ، به شما کمک کند.
  • جوانسازی پوست با هایفو. درمان هایفو یا اولتراپی برای صورت به شکل لیفت بدون جراحی و غیر تهاجمی عمل می کند. این درمان پوست را سفت تر می کند، چروک ها را از بین می برد، منافذ را کوچک می کند، و به فرم دهی خط V شکل چانه و خط فک کمک می کند. هایفو موجب بهبود و ارتقای کلی تون، منافذ، روشنایی و خاصیت الاستیکی (ارتجاعی) پوست می گردد.
  • جراحی پلاستیک. لیفت صورت ، لیفت پلک و سایر جراحی های زیبایی به برخی افراد در جوانسازی پوست کمک می کند. اما برای برخی افراد ، همان پروسیجر های مینور که پیش تر ذکر شد ، کافی است. قبل از اینکه در مورد روشی که می خواهید انجام دهید تصمیم بگیرید با پزشک خود مشورت کنید.

 

جدیدترین متد جوانسازی صورت و بهترین دستگاه جوانسازی پوست

درمان کک و مک صورت با فیس آپ
فیس آپ

دستگاه فیس آپ ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، به ویژه برای روشن شدن، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک ، رفع تیرگی و لایه برداری پوست به شمار می رود. دستگاه فیس آپ یک روش قطعی برای رفع چین و چروک ها است که بدون دردسر و در مدت زمانی کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

این دستگاه جدید مجهز به یک هندپیس مداری است که میکرو پالس مکانیکی را فراهم می کند. درمان میکرودرم ابریشن با سرهای قابل تعویض که با کاربید سیلیکون پوشانده شده است، صورت می پذیرد. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست را نرم و روشن تر سازد.

پس چنانچه از درمان های خانگی خسته شده اید و در صدد لایه برداری، پاکسازی، و جوان سازی پوست با یک روش قطعی و دائمی تر هستید ، به شما فیس آپ صورت را پیشنهاد می کنیم. خوشبختانه مفتخریم اعلام کنیم که مرکز زیبایی برکه مجهز به این دستگاه جدید و مدرن می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده پوست صورت تان را در اختیار متخصصین با تجربه ما قرار دهید.

فیس آپ صورت
دستگاه فیس آپ

درباره دستگاه فیس آپ صورت بیشتر بدانید…

 

کدام روش جوانسازی بهتر است

کدام روش جوانسازی بهتر است

درک این که روش های غیر جراحی زیبایی پوست صورت نسبت به جراحی های متداول از ریسک کمتری برخوردار باشند یا کدام روش جوانسازی بهتر است به طور کاملاً دقیق مشخص نیست. انتخاب بهترین روش برای برطرف کردن یک مشکل خاص در پوست صورت، مستلزم بررسی های دقیق هم بیمار و هم پزشک می باشد. این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که در مورد نتیجه انواع روش های جوانسازی پوست ، انتظارات واقع بینانه ای داشته باشید.

اگر به فکر انجام یک روش جوانسازی پوست هستید ، تنها با پزشکان مجرب مشورت کنید. اهداف خود را به آنها بگویید و در مورد خطرات ، مزایا و هزینه های هر یک از روش ها سؤال کنید.

 

بهترین مرکز جوانسازی پوست در تهران

بهترین مرکز جوانسازی پوست در تهران

چنانچه در صدد لایه برداری، پاکسازی و جوانسازی پوست خود هستید و به دنبال یک راه حل موثر، امن، بی خطر و غیر تهاجمی می گردید، به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم. خوشبختانه و با کمال افتخار ، ما در تمامی روش های جوانسازی ذکر شده در بالا را دارا می باشیم. مرکز برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

harvard.edu

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Abhinav rathi
Abhinav rathi
4 years ago

Thanks for sharing great post keep up the good work