چه کسانی نباید میکرودرم ابریژن انجام دهند؟

میکرودرم ابریشن (Microdermabrasion)؛ روش جوان سازی پوست

میکرودرم ابریژن

درمانی موثر و ارزان برای برخورداری از پوستی محکم و سالم

میکرودرم ابریشن یک از روش های موثر در بهبود بافت پوست، رفع چین و چروک از طریق حذف بالاترین لایه های مرده پوست است و موجب نرم شدن و شادابی صورت می گردد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرودرم ابریشن همچنین سبب تحریک بافت های کشسانی زیرین سطح پوست شده که در نتیجه آن پوستی سالم تر، محکم تر و زیباتری خواهیم داشت.

میکرودرم ابریشن روش ایده آلی برای باز کردن منافذ پوست و از بین بردن توده بافت های مرده پوست است که به موجب آنها از تراکم چربی اضافی بر پوست و بروز آکنه و بیماری های عفونی پوست جلوگیری می شود و حتی باعث کمرنگ شدن ، کاهش التهاب جای آبله، جای جوش و غیره می شود.

افرادی که از اثر زخم آکنه وخیم تر و عمیق تری رنج می برند، نیاز به دوره درمان طولانی تری دارند و به دستور پزشک مربوطه به روش جراحی پوست خراشي (خراشاندن سطح پوست توسط مايع سوزان يا تيغ به منظور زدودن جاى زخم و جوش و غيره ) نیازمندند.

کاربرد

دایموند توم میکرودرم ابریشن یا سیستم لایه گذاری پوست روشی جدید در دوباره جوان سازی پوست است که بیشترین درصد تاثیرگذاری و کمترین میزان درد را بهمراه دارد.

اندازه تراشه الماس مانند و نیز تنظیمات دستگاه مکنده، تضمینی بر اجرای درست فرآیند پوسته پوسته سازی و لایه برداری هستند.

با استفاده از دایموند توم، لایه برداری تنها زمانی رخ می دهد که قلم یا میله بر سطح پوست کشیده شود، در اینصورت هیچ نوع بلور کریستال مانند و ماده ساینده ای بر سطح پوست باقی نمی ماند تا باعث آلودگی پوست و یا محیط گردد.

هر فرآیند درمانی در طی دو مرحله و به مدت 15 دقیقه به طول می انجامد که شامل آماده سازی بیمار و محیط و تجهیزات است. همچنانکه که پوست مرده بازسازی می سود، نتایج حاصل از فرآیند نیز تقریبا یک ماه به طول می انجامد.

در طول درمان، نیاز به هیچ گونه تعطیلی کار، استراحت از کار و فعالیت های اجتماعی نیست. پس از مدت بسیار کوتاهی از انجام درمان، فعالیت های روزانه دوباره از سر گرفته می شوند.

پس از مشاوره با پزشک متخصص، پاکسازی صورت و نیز بررسی گزارش آزمایشات صورت گرفته از صورت، تکنسین فیلتر ار وارد دستگاه کرده و آن را روشن می کند که باعث ایجاد یک نیروی مکشی بسیار آرام می شود.

پس از آن، نوک قلم المس مانند بر سطح پوست کشیده شده و سبب حذف و از بین بردن تجمع سلول های مرده و ضعیف می شود. در نتیجه آن، جریان خون به قسمت مورد درمان منتقل می شود. قدرت مکش و و زبری یا ناهمواری نوک قلم بنابر نوع پوست بیمار و برنامه درمان و محل مورد درمان تنظیم می شود.

بدون درد و عدم بازماندن از فعالیت های روزانه

پس از انجام فرآیند، پوست شما پاکتر، درخشان تر و صاف تر به نظر می رسد و اثر روش های درمانی که که در آینده بر روی پوست صورت انجام میشود، بیشتر خواهد بود. رفع جوش های سر سیاه و سر سفید و نیز حذف سلول های مرده از جمله اثرات و نتایج روش درمانی موردنظر است.

این روش بدون درد، غیر تخریبی ست و نیازی نیست که شما فعالیت های روزانه خود را متوقف کنید. فقط به عنوان احتیاط، از بلاه برداری های خودسرانه در منزل خودداری کنید. طول درمان و نیز تعداد جلسات به نوع پوست و شرایط آن بستگی دارد.

در طول درمان، صبر پیشه کرده و اجازه داده تا نتایج روش درمانی بتدریج ظهور پیدا کند تا اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

پس از اولین جلسه درمان، بیماران شاهد صاف تر شدن و نرم شدن پوست خود هستند.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با دستگاه پیشرفته اسکارلت نسل جدید با تکنولوژی جوانسازی صورت و بدن

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments