بهترین دستگاه لیزر بدون درد

بهترین دستگاه لیزر بدون درد: معرفی بهترین و بدترین دستگاه لیزر مو زائد در تخفیفان لیزر

بهترین دستگاه لیزر بدون درد

بهترین دستگاه لیزر بدون درد

بهترین دستگاه لیزر بدون درد تنها یک دستگاه است: مدیو استار اسکلپیون مونولیت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نزدیکی های ایام عید و تعطیلات مهمی چون عید فطر، کریسماس و جشن های ملی، تعداد زیادی از افراد جذب تبلیغات تخفیفات لیزر میشوند.

همین افزایش تقاضا سبب سوء استفاده بسیاری از مراکز لیزر و سایت های ت خ ف ی ف ا ن و ن ت ب ر گی یا فروشگاه های اینترنتی فروش لیزرای خانگی ماند د ی جی کالا از مردم شده. انواع مراکز لیزر در قالب شعارهایی مانند “تخفیف های باورنکردنی،” “ تخفیف های استثنایی 70 درصدی” یا “تخفیف لیزر با دستگاه الکساندریت” (نوع تقلبی و نه اصل آن) مردم را فریب می دهند.

سایت های معروف تخفیف دهی اغلب هیچگونه شناخت کافی یا نظارتی بر مراکزی که تبلیغ می کنند ندارند و صِرفِ یک قرارداد مالی آن ها را به مردم معرفی می کنند. آن ها پورسانت خود را از مراکز تبلیغ شده می گیرند و مراکز نیز زرنگی هایی برای سرکیسه کردن مردم به خرج می دهند. یکی از این زرنگی ها استفاده از دستگاه های نامرغوب تحت عنوان “بهترین دستگاه لیزر بدون درد” است.

در این مطلب، شما رو با بهترین دستگاه لیزر بدون درد مدیو استار اسکلپیون آشنا می کنیم. ضمن اینکه، به لیستی از انواع دستگاه لیزر نامرغوب نیز اشاره می کنیم. از همراهی شما خرسندیم.

معرفی بی دردترین دستگاه لیزر

بهترین دستگاه لیزر بدون درد
بهترین دستگاه لیزر مو بدون درد نی نی سایت

بدون غلو و به جرات می گوییم که هیچ دستگاه لیزری به اندازه ی اسکلپیون مدیواستار برای لیزر موهای زائد کل بدن عالی عمل نکرده و نخواهد کرد. اسکلپیون یک معجزه در دنیای لیزر موهای زائد است، یک لیزر بدون درد با ماندگاری فوق العاده بالا و عدم برگشت پذیری رشد مو زائد. 

مزایای دستگاه لیزر بدون درد مدیواستار اسلپیون 

یک لیزر کاملا بدون درد،کاملا بی عارضه و بدون ایجاد هیچگونه تکانه و پرش در بدن

مناسب برای انواع پوست گندمی، تیره، سبزه، روشن و غیره

مناسب برای انواع موها: روشن و نازک، کرکی، نیمه روشن، سیاه و ضخیم و غیره

بدون پرش عضلات و اندام ها موقع برخورد پالس لیزر به پوست

کاملا بهداشتی (سلفون یکبار مصرف و چند لایه روی پوست و روی هندپیس به طور جداگانه+ آبرسان و خنک کننده روی پوست شما در زیر سلفون)

غیر فعال کننده ی عروق تغذیه کننده فولیکول های موی زائد و در نتیجه خشکاندن (نسبتا دایمی) ریشه موی زائد

کاهش زمان جلسات لیزر (هر جلسه کمتر از 20 دقیقه) به علت اثربخشی سریعتر در مقایسه با لیزرهای الکس و دایود قبلی

کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت و زمان

سرعت اثربخشی چند برابری در عین محافظت از بافت سالم زیر پوستی در مقایسه با لیزرهای نسل قبل

نکته: هر جلسه لیزر شما با مدیواستار نهایت بیست دقیقه است اما با دستگاه های دیگه بیش از یک ساعت طول می کشد.

لینک معرفی کامل لیزر اسکلپیون مدیواستار تخفیفان
لیست دستگاه لیزر مو
لیست انواع دستگاه لیزر مو نی نی سایت

بهترین مراکز لیزر معتبر کدامند؟

مراکز و کلینیک های معتبر، صاحب سایت های رسمی و تخصصی پوست و مو با آدرس http//www….com می باشند. این سایت ها را هر مرکزی نمی تواند اداره کند زیرا بسیار هزینه بر هستند و همیشه یک تیم تخصصی آی.تی. هدایت و کنترل آن ها را در شبانه روز بر عهده دارد.

سایت های حرفه ایِ پوست و مو از گذاشتن تبلیغات جور واجور تجاری مانند فروش مانتو، انواع محصولات آرایشی، و تبلیغات زرد یا فروش دستگاه های شبه لیزر یا خانگی خودداری می کنند.

این مراکز از دانش پزشکان متخصص جراح پلاستیک یا فوق تخصص پوست و مو بهره مندند و مطالب سایتهایشان هرگز کپی برداری و غیر علمی و با پوشش مجلات زرد نیست.

بهترین دستگاه لیزر پوست تیره

بهترین دستگاه لیزر پوست تیره

اسامی، مزایا و معایب بهترین دستگاه لیزر مو

نکته:  تعداد انواع دستگاه لیزر در ایران آنقدر زیاد است که برای انتخاب بهترین ها به دقت و راهنمایی نیاز دارید. توجه کنید که به غیر از مدیو استار اسکلپیون-مونولیت، هیچ یک از دستگاه لیزرها در ذیل خالی از عیب و عوارض نیستند! برای مثال، فناوری ان دیاگ با عوارض سوختگی و تغییر رنگدانه پوست برای پوست تیره همراه است. تنها لیزر بدون کوچکترین عوارض برای انواع پوست مدیو استار می باشد. 

1. لیزر آپوجی پلاس الکساندریت با دو طول موج 755 نانومتر و 810 نانومتر (دایود)

این لیزر بیشتر برای پوست های روشن تا کمی سبزه و موهای سیاه تر و ضخیم تر جواب می دهد.

2. لیزر ان.دی.یاگ اربیوم یاگ با طول موج 1064 نانومتری

ان دی یاگ برای پوست های تیره و مقاوم تر طراحی شده و از معایبش درد زیاد، نیاز به جلسات طولانی لیزر، مناسب نبودن برای رفع موهای زائد نازک است؛ و نیز در صورت انتخاب مرکز یا پزشک کم تجربه، امکان ایجاد لک یا نقاط سیاه سفید روی پوست و سوختگی وجود دارد. توصیه می کنیم به جای اندیاگ از لیزر مدیواستار کمک بگیرید.

3. لیزرهای کندلا جنتل مکس پرو، پلاتینیوم سوپرانو

این دو لیزر جزو دسته لیزرهای الکس خوب هستند. کندلا برای رفع موهای زائد روشن بد نیست اما طول موج محدودی دارد (755 نانومتر) و برای پوست های روشن تر بهتر جواب می دهد. البته کندلا جنتل مکس پرو به عنوان جدیدترین نسخه ی کندلا  برای پوست های تیره نیز خوب جواب داده.
اگر پوست شما نازک و حساس هست، لیزر مدیواستار اسلپیون آلمانی اصل رو پیشنهاد می کنیم چون بدون کوچکترین عارضه هست و رنگدانه طبیعی پوست شما رو تغییر نخواهد داد. دستگاه مدیواستار به عنوان بی دردترین لیزر جهان در مرکز لیزر شریعتی تهران اسکین (برکه) در دسترس هست.

فیلم بهترین دستگاه لیزر بدون درد

لیزر پلاتینیوم سوپرانو

لیزر پلاتینیوم آخرین نسل از دسته لیزرهای سوپرانو مجهز به فن آوری دایود خوشه ای با سه طول موج است. از روش شِر آلما لیزر بهره می برد و دردش نسبت به لیزرهای دیگر کمتر است.

از معایب لیزر سوپرانو این است که با وجود داشتن سه طول موج مختلف برای نفوذ در عمق های متفاوت پوست، برای همه تیپ های پوستی و همه انواع مو مناسب نیست.

بی دردترین دستگاه لیزر مو

اسامی دستگاه لیزر مو زائد نامرغوب

از سه نوع دستگاه لیزر پرهیز کنید: دستگاه شبه لیزر آی.پی.اِل (IPL)، دستگاه اس.اچ.آر. SHR (شِر)،

دستگاه های لیزر خانگی. در ذیل، به جزییات این نمونه دستگاه لیزر نامرغوب می پردازیم.
  1. دستگاه شبه لیزر آی.پی.اِل (IPL)

آی.پی.ال یک شبه لیزر است نه لیزر. ممکن است برای برخی اهداف معمولی جوانسازی پوست (پوست هایی با پیری کم) فوایدی داشته باشد اما برای رفع موهای زائد گزینه چندان مناسبی نیست. این دستگاه لیزر خیلی ارزان تر و قابل دسترس تر از لیزرهای الکس و دایود پیشرفته است. به همین علت، اغلب مراکز و کلینیک های لیزر از آن استفاده می کنند و تخفیف هایشان را نیز به کمک همین دستگاه ارایه می دهند.

نور پالسی آی پی ال شدید است و یکی از معایب بزرگ آن این است که نمی تواند پرتوهای نور را به مانند لیزرها در یک نقطه یا در دسته های موازی فوق باریک و عمودی متمرکز کند. بیشتر طیف نوری ست تا طول موج واحد لیزری. به همین علت احتمال اینکه IPL به بافت پوستی سالم شما آسیب برساند و سوختگی، تاول و قرمزی و درد ناخوشایند ایجاد کند زیاد است.

2. دستگاه اس.اچ.آر. SHR (شِر)

گرچه شبه لیزر اس.اچ.آر. برای رفع موهای زائد کاربرد دارد و کمپانی های سازنده اش خیلی از آن تعریف و تمجید می کنند، جوابدهی آنچنان مطلوبی نداشته. این شبه لیزر به صورت پالسی و در عمق پوست عمل می کند و احتمال آسیب به بافت سالم پوست اطراف وجود دارد. فقط تا 50 درصد می تواند موهای زائد بلوند یا قرمز را کاهش دهد. حداقل 10 جلسه برای رفع موی زائد لازم می شود. از نظر کارآیی و کم عارضه بودن هرگز به پای لیزرهای الکس و دایود نمی رسد.

3. دستگاه های لیزر خانگی

یکی از بزرگترین اشتباهات این است که پوست خود را به دست افراد غیر متخصص (برای مثال، در آرایشگاه ها) لیزر کنیم و یا با لیزرهای خانگی برای رفع موهای زائد اقدام کنیم. انواع دستگاه لیزر خانگی در دیجی کالا و سایر فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند.

پوست و مو ساختار بسیار ظریف و پیچیده ای دارند. تنها یک متخصص مجرب پوست و مو با آناتومی و واکنش های پوستی شما به لیزر کاملا آشنایی دارد. برای هرگونه لیزر باید بدنتان آمادگی لازم را داشته باشد.

برای مثال، گاهی اشخاصی زیر بغلشان غده ای در آمده (که به معنی تورم غدد لنفاوی ست) و بدون آگاهی اقدام به لیزر زیر بغل در آرایشگاه می کنند. آن ها با این کار سلامت پوست خود و سیستم لنفاوی زیربغل را به خطر می اندازند. همیشه یادمان باشد که هرگز پوستمان را خودمان لیزر نکنیم و یا به دست پزشکان عمومی و افراد غیر متخصص ندهیم!!!

بهترین مرکز لیزر مو زائد
بهترین مرکز لیزر مو زائد شمال تهران

“کدام دستگاه لیزر برای من مناسب است؟” (بیش از صد کامنت و نظر واقعی از کاربران)


چگونه درد لیزر را کم کنیم؟

 

نکته:

هیچکدام از لیزرها ی رفع موهای زائد(به استثنای لیزر اسکلپیون مدیواستار) برای تمامی تیپ های پوستی و انواع مو خالی از عوارض نیستند. اگر می خواهید با خیال راحت و بدون احساس درد و عارضه به نتیجه قابل قبولی برسید، لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر شریعتی تهران را به شما پیشنهاد می کنیم.


قیمت بهترین دستگاه لیزر بدون درد

بهترین دستگاه های لیزری قیمت چند صدمیلیونی دارند و اگر با تجهیزات مکنده دود، سیستم های خنک کننده پیشرفته و پشتیبانی تعمیرات و نگهداری همراه باند، قیمتشان به میلیارد نیز می رسد. مطمئن باشید خیلی کم مراکزی پیدا می شوند که قدرت خریداری این دستگاه ها را داشته باشند.

مراکز و کلینیک های معمولی ترجیح می دهند دستگاه های ارزان تری مانند شبه لیزرهای کم کیفیت را از شرکت های خدماتی درجه سه خریداری کنند. یک شرکت خدماتیِ نه چندان معتبر معلوم نیست این دستگاه ها را از کدام شرکت دست چندم چینی، هندی، ترکیه ای، دبی یا غیره، آنهم به صورت سمپل، خریداری کرده باشد.

بهترین دستگاه های لیزر پوست و لیزر موهای زائد را فقط و فقط می توان از کشورهای اروپایی صنعتی پیشرفته و برخی شرکت های قَدَر آمریکایی تهیه کرد. فقط چند تایی شرکت معروف در ایران یافت می شوند که از عهده ی تهیه چنین دستگاه هایی همراه با خدمات پشتیبانی نگهداری و تعمیرات بر می آیند.

بنابراین، خواهش می کنیم فریب تبلیغات گمراه کننده سایت های تخفیفات و فروشگاه های اینترنتی را نخورید. آنها خیلی راحت نوع دستگاه را الکساندریت پیشرفته و با تخفیف های آنچنانی اعلام می کنند و این نوع تخفیف ها دروغی محض بیش نیست!!!


دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

تماس با مرکز لیزر شریعتی تهران

source

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments