بهبود حالت صورت آقایان

بهبود حالت صورت آقایان| پروتز گونه| مرکز زیبایی برکه

بهبود حالت صورت آقایان

مردان نیز می توانند از روش های زیبایی برای پیشگیری از آثاری که به بالا رفتن سن ارتباط دارد استفاده کنند. بهبود حالت صورت آقایان و بهبود چانه و گونه تاثیرات بسیار زیادی را بر اعتماد به نفس آنها می ‌گذارد. در گذشته ایمپلنت تنها روش موجود برای بهبود آناتومی و ساختار صورت مردان بود اما به لطف پیشرفت هایی که امروزه به دست آمده است می توان از روش های غیر تهاجمی از قبیل تزریق فیلر، تزریق پلاسمای غنی از پلاکت و مواردی از این قبیل برای بهبود حالت صورت آقایان استفاده کرد.

همه آقایان خواستار صورتی بی عیب و چانه مربعی زیبا هستند اما ممکن است صورت همه آنها این مشخصات را نداشته باشد و به این ترتیب آنها به سراغ روش های مختلف برای بهبود حالت صورت خود خواهند رفت. تزریق ژل و فیلر روشی است که در میان خانم‌ ها محبوبیت بسیار بالایی دارد و از آن برای رفع چین و چروک پوست و بهبود حالت صورت خود استفاده می کنند. در حال حاضر نیز مردان به مسئله زیبایی توجه زیادی می کنند و به دنبال روشی برای بهبود وضعیت گونه و چانه خود هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پروتز چانه اقایان

دکتر ایمر می ‌گوید که در سه دهه گذشته تعداد زیادی از آقایان به مطب مراجعه کرده اند و عکس هایی از سلبریتی ها و مدل هایی را در دست داشته اند و تقاضای شان این بوده که صورت آنها را شبیه سلبریتی ها نماید. این گروه از آقایان خواستار تغییرات جزئی در ساختار صورت خود هستند که ظاهر صورت آنها را مردانه تر نماید. نکته ‌ای که باید به آن توجه کنید این است که زیبایی ظاهر تعداد زیادی از این سلبریتی ها و مدل های زیبایی خدا دادی نیست و صورت خود را جراحی کرده اند تا به آنچه که مد نظرشان بوده است برسند.

چه روش هایی برای بهبود حالت صورت آقایان وجود دارد؟

امروزه از روش های متعددی برای بهبود ویژگی های صورت مردانه استفاده می شود تا ظاهر مورد انتظار افراد به وجود بیاید. تزریق فیلر در چانه و فک و گونه از جمله روش های موجود برای بهبود حالت صورت آقایان است. جوودرم و رستیلان از جمله فیلرهایی هستند که از آنها برای بهبود گونه و چانه استفاده می ‌شود و نتایج حاصل از تزریق آن ها حدود ۹ تا ۱۲ ماه باقی می ‌ماند و به افزایش حجم گونه و چانه که به علت بالا رفتن سن تحلیل رفته اند کمک می کند. همچنین می توان از آنها برای برطرف کردن چین و چروک و خطوط عمیق صورت استفاده کرد.

تزریق فیلر در قسمت میانی گونه انجام شود تا علاوه بر برجسته کردن آن به لیفت آن نیز کمک نماید. معمولا در مردان فرایند تزریق فیلر در اطراف چشم انجام می ‌شود تا حالت مردانه صورت حفظ گردد. برای این کار فیلر به درون لایه چربی و پوست صورت انجام می ‌شود تا ظاهر مورد انتظار گونه به دست بیاید.

بهبود حالت صورت آقایان

اسکالپترا یک نوع پلی لاکتیک اسید قابل تزریق است و از ترکیباتی ساخته شده است که برای بخیه نقاط داخلی بدن به کار می ‌رود و برای لیفت پوست در جراحی زیبایی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. اسکالپترا تحریک کننده تولید کلاژن است و به بدن دستور می ‌دهد پس از تزریق شروع به ساخت کلاژن نماید. نتایج حاصل از تزریق تا چند ماه دیده نمی ‌شود به همین دلیل در هنگام شروع برنامه درمان، تزریق اسکالپترا هر ۴ تا ۶ هفته یک بار انجام می شود تا ظاهر صورت بهبود پیدا کند و چین و چروک آن از بین برود و در نهایت پوستی سفت را به فرد هدیه بدهد.

معمولاً باید هر ۶ تا ۱۲ ماه یک بار مجدداً برای تزریق به پزشک مراجعه کرد و نتایج به دست آمده حفظ شود.در صورتی که فرد خواهان برجسته شدن بیشتر صورت خود باشد پزشک از تزریق بیشتری استفاده خواهد کرد. به عنوان مثال اگر فرد مراجعه کننده خواهان بهبود بیشتر صورت خود باشد یا بخواهد که فک او حالت مربعی بیشتری داشته باشد به احتمال زیاد علاوه بر تزریق فیلر به روش های دیگری نیز نیاز خواهد داشت اما برای لیفت صورت یا زاویه دار کردن چانه تزریق فیلر کفایت خواهد کرد.

اسکالپترا پس از تزریق به درون بافت به حالت لایه‌ ای در خواهد آمد و در تزریق اول بر روی استخوان قرار می گیرد سپس تزریق بعدی روی لایه های چربی قرار خواهد گرفت. در هر بار تزریق به بدن تحریک می شود به تولید کلاژن بپردازد تا ممکن است استخوان نیز تحریک شود.

 

تعداد زیادی از آقایان ادعا می ‌کنند که تزریق اسکالپترا در کنار سایر روش های موجود از قبیل لیزر، میکرونیدلینگ یا پیلینگ باعث شده است که پوست آنها درخشان تر به نظر برسد. تزریق اسکالپترا یکی از روش های موثر برای بهبود حالت صورت آقایان است.

 

رادیس یک نوع فیلر است که از کریستال های کلسیم هیدروکسیل آپاتیت و بر پایه کربوکسی متیل سلولز ساخته شده است و از آن برای برجسته کردن پوست استفاده می شود. این نوع ژل به درون چربی استخوان تزریق می ‌شود و باعث لیفت صورت و بهبود حالت صورت آقایان خواهد شد و فرد می تواند فورا شاهد نتایج به دست آمده باشد.

بهبود حالت صورت آقایان

تزریق این نوع ژل برای گونه و چانه بسیار سودمند است می تواند حجم مورد انتظار را به وجود بیاورد. ژل رادیس یکی از تنها فیلرهایی است که با تحریک بدن آن را وادار به تولید کلاژن می کند و تاثیر آن تا مدت بسیار زیادی باقی خواهد ماند. در اکثر آقایان نتایج حاصل از تزریق این نوع ژل به مدت ۱۲ تا ۱۵ ماه باقی خواهد ماند.

کاشت ایمپلنت برای بهبود حالت صورت آقایان

هنوز هم کاشت ایمپلنت از روش های عالی برای بهبود حالت صورت آقایان است که با نتایج دائمی همراه است. کاشت ایمپلنت در گونه یا چانه یک روش تهاجمی است و گاهی اوقات در افرادی که فاقد استخوان صورت هستند و نیاز به تزریق های متعدد فیلر دارند یک گزینه بسیار عالی محسوب می شود. کاشت ایمپلنت می تواند به بهبود حالت صورت و برجسته کردن گونه کمک کند یا در افرادی که چانه آنها عقب است ظاهر بهتری را به وجود بیاورد.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

4.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments