دستگاه لیزر مدیواستار در تهران

ویژگی های بهترین مرکز لیزر اسکلپیون در تهران مدیواستار: تجربیات و نظرات هم وطنان

بهترین مرکز لیزر اسکلپیون در تهران |دستگاه لیزر مدیواستار در تهران

موضوع: ویژگی های بهترین مراکز لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر مدیواستار در تهران (شامل نظرات واقعی)

بهترین مراکز لیزر مدیواستار اسکلپیون در تهران را بشناسید. یاتون باشه دستگاه لیز مدیواستار اسکلپیون با مدیواستار مونولیت فرق داره. این دومی رو مرکز… آنیل کرج داره و بیشتر برای اروپایی ها مناسبه تا نژاد ایرانی. طبق تجربه ما، مونولیت برای ایرانی ها چندان پاسخگو نیست و عوارض داشته. هم اکنون، بهترین دستگاه لیزر برای نژاد ایرانی مدیواستار اسکلپیون است. من خودم اولین بار با مدیواستار اسکلپیون لیزر زیر بغل کردم. پوست خیلی خیلی حساس نازکی دارم. اما با کمال تعجب، با مدیواستار هرگز کوچکترین درد، التهاب، قرمزی یا سوختگی و عارضه پوستی تجربه نکردم. موهای زیر بغلم خیلی سریعتر از دو هفته ریزش داشت. چون معمولا بیاد دو هفته صبر کنی تا ریزش شروع شود. تا یکماه هم شیو نکردم و هرگز برگشت مو نداشتم. برای جلسات بعدی، موهام آنچنان ریخت که باورم نمیشد. پوست صاف و بدون مو لذت خاصی دارد. در این مقاله، شما رو با منطق متقاعد می کنیم که چرا هیچ دستگاه لیزری در ایران و جهان حتی به گرد پای مدیواستار نمی رسد. همراهی کن و لذت ببر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دستگاه لیزر مدیواستار در تهران
دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون در تهران

بهترین مرکز لیزر اسکلپیون در تهران: تجربه لیزر موهای زائد

تجربه لیزر موهای زائد با لیزر اسکلپیون در تهران

“روزی به یکی از مراکز لیزر در تهران مراجعه کردم. چند خانم مشغول صحبت درباره ی انواع دستگاه های لیزر و نتایج متفاوت آن ها بودند. خانمی از تجربه خودش از دستگاه لیزر کندلا می گفت: “” بدنم موقع برخورد امواج لیزر خیلی تکان می خورد اما با دستگاه جدید در اینجا چنین لرزشی حس نکردم.””

” خانم دیگری می گفت: “”به تجربه من، تعداد جلسات لیزر با لیزرهای دیگه بیشتره ولی با لیزر اسکلپیون شاید از نصف هم کمتر میشه. برای من که هم از نظر هزینه و هم زمان خیلی به صرفه تر بود.””

لیزر موهای زائد چگونه است

 

” از خانم ها پرسیدم که آیا رشد موهای زائدشان پس از لیزر متوقف شده یا نه؟ همگی گفتند که نه تنها خیلی زود متوقف شده بلکه بر خلاف اغلب لیزرها (برای مثال، آی.پی.ال، SHR، …) اصلا به حالت قبل برنگشته.”

“اپراتور هم گفتش که لیزر مدیواستار اسکلپیون سریع ترین سیستم لیزر موهای زائد در جهان است.”

” با اینترنت تلفن همراهم نگاهی به جدول قیمت ها در سایت تهران اسکین انداختم؛ و آن ها را با قیمت های سایت های اعلام تخفیف لیزر مقایسه کردم. به نظرم این قیمت ها برای دستگاه باکیفیتی مانند دستگاه لیزر اسکلپیون الکساندریت خیلی هم عادلانه بود. در واقع، نسبت به مراکز و کلینیک های معروف در تهران خیلی هم ارزانتر بود.”

لیزر اسکلپیون در تهران

تعداد مراکز و مکان های غیر حرفه ای و غیرتخصصی با انواع دستگاه های نامرغوب آنقدر زیاد شده که در هر کوی و برزن یک تابلو یا آرایشگاه با تبلیغات لیزر و زیبایی به چشم می خورد.

جای تاسف است که یک آرایشگر کار لیزر پوست و مو را انجام می دهد یا اینکه یک نفر که اصلا سررشته ای از تخصص پوست و مو ندارد با خرید دستگاهی اقدام با بازگشایی مرکزی برای پاکسازی پوست می کند.

آیا می دانید تعداد دستگاه های مرغوب و باکیفیت پوست و مو و لیزر از تعداد انگشتان دست هم کمتر است؟

آیا می دانید در میان چندین دستگاه لیزر پیشرفته و مدرن با فن آوری های الکس و دایود، فقط و فقط یکی از آنها برای همه انواع پوست و مو جواب می دهد و درد و عارضه ای ندارد؟

در کنار تخصص پزشک و تعهد مرکز یا کلینیک، نوع دستگاه لیزر موهای زائد در نتیجه ی لیزر حرف اول را می زند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران لیزر اسکلپیون می باشد. تعداد مراکزی که در تهران دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار را در اختیار دارند از تعداد انگشتان دست هم کمتر است.

پرسش: چرا دستگاه لیزر اسکلپیون را در هر مرکزی پیدا نمی کنیم؟

پاسخ: هزینه تهیه و نگهداری از لیزرهای پیشرفته بسیار بالاست. هر مرکز یا کلینیکی به خود زحمت نمی دهد چنین دستگاه هایی با قیمت های گزاف از شرکت های معروف سازنده یا واردکننده ی تجهیزات لیزری باکیفیت خریداری کند و برای چنین دستگاه هایی تخفیف ها و قیمت های مناسبی نیز ارایه دهد!

اغلب مراکز دست دوم یا چندمی ترجیح می دهند لیزرهای چینی یا کم کیفیت را با قیمت کمتر خریداری کنند و از راههای مختلف (تبلیغات کاذب، تخفیف های غیرمنطقی) پول به جیب بزنند.

دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون

دستگاه لیزر مدیا استار الکس

لیزر مدیا استار اسکلپیون جدیدترین نسل لیزرهای الکساندرایت است که با همکاری دو شرکت معروف تجهیزات لیزری و پزشکی زایس و مدیواستار در آلمان طراحی شده.

اسکلپیون به صورت تخصصی برای رفع موهای زائد کاربرد دارد و البته برای پاکسازی یا درمان جای جوش و آکنه و جای اسکار آکنه و نیز برای درمان ضایعات رگی-عروقی خیلی خوب عمل می کند.

فرکانس لیزر مدیواستار مدل Next Pro دوازده هرتز است و طول موج های آن طوری قابل تنظیم است که می تواند برای انواع پوست و مو از جمله، موهای نازک، روشن و کرکی و پوست های گندمی، سبزه و تیره بسیار عالی جواب دهد.

لیزر اسکلپیون دارای یک صفحه لمسی برای مشاهده ی پارامترهای لیزر و متصل به سیستم نرم افزاری دقیقی می باشد.

فیلم لیزر اسکلپیون مدیواستار

یک ویژگی منحصر به فرد لیزر اسکلپیون در تهران

” به تجربه خودم، امواج لیزر اسکلپیون خیلی یکدست به پوست برخور می کنند. دمایی که من حس کردم هرگز آزاردهنده نبود. هر نقطه از پوستم دمای یکسانی داشت. به قول اپراتور لیزر، پرتوهای لیزر مربعی شکل هستند و پخش انرژی لیزر یکنواخت هست. به همین دلیل، هیچ سوزش و دردی حس نمی کنید. من از هر کسی که با اسکلپیون لیزر کرده بود و جلسه آخر را می گذراند درباره ی عوارض سوال کردم. همگی از انتخاب اسکلپیون رضایت داشتند و عارضه خاصی را تجربه نکرده بودند.”

شماره تماس با مرکز لیزر برکه در تهران: 0902761074
لینک لیست جدیدترین لیست قیمت ها و تخفیف های مرکز برک (تماس با ما) 

مزیت های لیزر اسکلپیون در تهران: مقایسه لیزر اسکلپیون با کندلا، پلاتینیوم سوپرانو، آپوجی…

لینک جالبی در سایت تهران اسکین داریم:

بیش از صد نظر از کاربران و هم وطنان را می توانید مشاهده کنید. آن ها از تجربه های واقعی خود از انواع دستگاه های لیزر نوشته اند. بعضی شان از اینکه از دستگاه لیزری (هر چند سطح بالا) نتیجه خوبی نگرفته اند ناراحتند. بهتر است خود شما این کامنت ها را از نزدیک مشاهده کنید (پایین صفحه جدید)”:

لینک نظرات و تجربیات درباره بهترین و بدترین دستگاه های لیزر موهای زائد از دید کاربران

در میان نظرات، کاربرانی هستند که اعتراف می کنند دستگاه لیزر اسکلپیون بدون هیچ درد و عارضه ای بهترین نتیجه را عایدشان کرده. با اسکلپیون مدیواستار، وقت خیلی کمتری برای جلسات لیزر گذاشته اند و تعداد جسات لیزرشان، برای مثال لیزر موهای زائد زیر بغل و ساق پا، خیلی کمتر از دستگاه های کندلا، آپوجی یا پلاتینیوم …بوده (حتی به نصف کاهش داشته) و پول خیلی کمتری پرداخته اند.

چرا اسکلپیون بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها است؟

داشتم با خودم فکر می کردم که فقط چندتایی مرکز یا کلینیک در تهران پیدا می شوند که با دستگاه لیزر اسکلپیون لیزر موهای زائد انجام می دهند. این دستگاه کیفیت بسیار عالی ای دارد و سازندگان نخبه اش در بهترین شرکت های تجهیزات لیزری در آلمان مشغول بهینه سازی دستگاه های لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست هستند.

با ورود لیزر اسکلیون به عنوان یک معجزه در دنیای لیزر موی زائد، نه تنها تمامی عیوب لیزرهای الکس و دایود نسل قبل برطرف بلکه مزیت های شگفت انگیزی نیز اضافه شده.

12 مزیت دستگاه لیزر اسکلپیون

  1. بی درد و بی عارضه بودن
  2. دستیابی به نتیجه دلخواه در زمان بسیار کوتاهتر در مقایسه با تمامی لیزرهای پیشرفته دیگر
  3. صرفه جویی عالی در هزینه و وقت در مقایسه با لیزرهای دیگر
  4. ریشه کنی موهای زائد با غیرفعال شدن عروق تغذیه کننده فولیکول موی زائد (بر خلاف لیزرهای دیگر که فقط رنگدانه مو را هدف می گیرند)
  5. مناسب بودن برای تمامی تیپ های پوست و مو (بر خلاف تمامی لیزرهای پیشرفته دیگر که فقط برای تیپ های خاصی جوابدهی دارند)
  6. رفع موهای زائد کرکی، نازک و روشن
  7. رفع موهای زائد برای پوست های تیره، سبزه و گندمی
  8. بهداشتی بودن با استفاده از سلفون یکبار مصرف روی هندپیس لیزر و روی پوست شما (بر خلاف لیزرهای دیگر که فقط الکل استفاده می شود) و در نتیجه، عدم انتقال هر گونه میکروب یا آلودگی از فرد به فرد
  9. داشتن طول موج های متفاوت بر اساس نیاز هر فرد (بر خلاف لیزرهای یدگر که فقط یکی دو طول موج یا حداکثر سه طول موج را دارا می باشند).
  10. ایمنی بسیار بالاتر و زمان کوتاهتر در هر جلسه (سرعت فوق العاده در رفع موهای زائد)
  11. اثربخشی چند برابر نسبت به لیزرهای کندلا، پلاتینیوم، آپوجی و غیره.
  12. یکنواختی انرژی لیزر اسکلپیون و هدف گیری بسیار دقیق تر فولیکول موی زائد در مقایسه با لیزرهای دیگر

تصاویر قبل و بعد از لیزر اسکلپیون مدیواستار

3.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments