بالا کشیدن باسن های افتاده و لیفت باسن | توسط بهترین دکتر متخصص جراحی

بعد از عمل لیفت باسن و بزرگ کردن باسن چطوری از خودمون مراقبت کنیم؟

بعد از عمل لیفت باسن و بزرگ کردن باسن چطوری از خودمون مراقبت کنیم؟

بعد از عمل لیفت باسن و بزرگ کردن باسن چطوری از خودمون مراقبت کنیم؟

 

پس از عمل لیفت باسن و بزرگ کردن باسن ، جراح محل عمل را با قرار دادن پانسمان یا باند بر روی  برش ها می پوشاند.  لوله های کوچک و نازکی ممکن است به طور موقت زیر پوست قرار داده شوند تا هر گونه خون یا مایع اضافی که ممکن است جمع شود را تخلیه کند. سپس شما به اتاق ریکاوری منتقل می شوید و پس از چند ساعت می توانید به خانه بروید.

دستورالعمل های خاصی پس از عمل به بیمار ارائه می شود که ممکن است شامل موارد زیر باشد :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • چگونه پس از جراحی از محل جراحی مراقبت کنید ،
  • به شما آموزش داده خواهد شد که پس از عمل جراحی چگونه از یک گن ساپورت استفاده کنید. و تا چه مدت این گن را بپوشید.
  • داروهای تزریقی یا به صورت خوراکی برای کمک به بهبودی را چگونه مصرف کنید ،
  • نگرانی های خاصی که باید در محل جراحی یا سلامت عمومی خود جستجو کنید ،
  • چگونه از لوله های تخلیه ترشحات مراقبت کنید ،
  • زمان مراجعه بعدی به جراح را تعیین کنید .

 

از جراح پلاستیک خود در مورد آنچه ممکن است در طول دوره بهبودی اتفاق بیفتد سؤال کنید :

  • چه مدت بعد از عمل جراحی مرخص می شوم؟
  • چه داروهایی بعد از جراحی برای من تجویز می شود؟
  • آیا بعد از عمل جراحی پانسمان دارم؟ چه موقع پانسمان را برمی دارید؟
  • پس از جراحی چه موقع و چگونه می توانم حمام کنم ؟
  • آیا بخیه ها جذبی هستند و یا باید آنها را بکشید؟ چه زمانی؟
  • لوله درین چه زمانی برداشته خواهد شد؟
  • چه موقع می توانم فعالیت عادی ، رانندگی و ورزش را از سر بگیرم؟

 

مراقبت های پس از عمل بزرگ کردن باسن با روش پیوند چربی

پزشک به شما توصیه می کند که پس از عمل برای مدت دو هفته از نشستن طولانی مدت خودداری کنید.   (بعضی جراحان ترجیح می دهند این مدت بیشتر طول بکشد). این بسیار مهم است زیرا نشست طولانی مدت به چربی ها آسیب می رساند.

همچنین پزشک از شما می خواهد که به روی شکم و یا پهلوها بخوابید.  و یک کوسن بین پاهای خود قرار بدهید.  هنگامی هم که شما مجبور به نشستن هستید ، باید از یک بالش   (عضلات همسترینگ) برای کمک به بالا بردن باسن استفاده کنید تا از فشار بر روی پیوند چربی پیشگیری کند.

جراح شما ممکن است توصیه کند به یک متخصص ماساژ مراجعه کنید تا ماساژ لنفاوی  بگیرید. معمولاً بعد از شش تا هشت هفته ، می توانید ورزش را ادامه دهید.

 

دوران بهبودی پس از لیفت باسن در خانه 

اگر دچار تنگی تنفس ، درد قفسه سینه یا ضربان قلب غیرعادی شدید ، بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. در صورت بروز هر یک از این عوارض ممکن است نیاز به بستری شدن و درمان  داشته باشید.

 

نتایج بعد از عمل لیفت باسن

جراحی بزرگ کردن باسن با پروتز | لیفت باسن برزیلی

نتایج جراحی افزایش اندازه باسن تقریباً بلافاصله قابل مشاهده است. با این وجود ، مدتی طول خواهد کشید تا نتایج نهایی این عمل جراحی به طور کامل دیده شود.  هر چه زمان بیشتری از جراحی بگذرد رضایت شما از نتیجه عمل بیشتر خواهد شد.

چربی های اضافه شده به بافت ها در عرض 3 تا 6 ماه اول در جای خود قرار می گیرند و زخم های جای بخیه تا دو سال بعد تا حد ممکن محو می شوند. نتایج این عمل طولانی مدت است. به شرطی اینکه وزن و سایز خود را ثابت نگه دارید و آمادگی جسمانی خود را حفظ کنید.  طبیعی است که با بالا رفتن سن ، بافت ها سفتی خود را از دست بدهند. با این وجود نتایج عمل باز هم باید باقی بمانند.

اگر چه نتایجی که از عمل جراحی بزرگ کردن باسن شما انتظار می رود همیشه مثبت است ، اما هیچ تضمینی هم وجود ندارد. در بعضی موارد ممکن است نتایج بهینه فقط با یک روش جراحی ممکن باشد و گاهی نیز جراحی دیگری ممکن است ضروری باشد.

پیروی کردن از دستورالعمل پزشک  برای موفقیت جراحی و رسیدن به نتیجه مطلوب ضروری است. مهم است که در طول زمان بهبودی هیچ فشاری به محل بخیه ها وارد نیاید و منطقه عمل کمتر با سطوح  تماس داشته باشد ، دچار تورم نشود و شما بیش از حد حرکت نکنید. دکتر شما دستورالعمل های خاصی درباره چگونگی مراقبت از خود به شما می دهد.

اگر تکنیک جراحی افزایش سایز باسن را با روش انتقال چربی انجام داده ید ،  یک سال طول می کشد تا نتایج نهایی عمل خود را ببینید. زیرا بعضی از چربی هایی که برای شکل دادن با باسن به این منطقه منتقل می شوند ممکن است پس از جراحی دوباره توسط بدن  جذب  شوند.

نتایج عمل افزایش اندازه باسن طولانی خواهد بود. با گذشت زمان اندازه و شکل باسن با بالا رفتن سن و با توجه به نیروی جاذبه تغییر پیدا می کند. اگر وزن خود را ثابت نگه دارید و یک شیوه زندگی سالم داشته باشید ، می توانید ظاهر جدید خود را حفظ کنید.

اگر عمل جراحی با انتقال چربی انجام می شود ، این نکته را در نظر داشته باشید که این چربی می تواند مانند هر چربی دیگری در بدن شما باشد. اگر وزن خود را افزایش دهید ، چربی در باسن شما ممکن است افزایش پیدا کند. اگر وزن خود را کاهش دهید ، ممکن است حجم چربی در باسن کاهش پیدا کند ، زیرا حجم چربی ها با کم شدن وزن کاهش می یابد.

 

خطرات و مزایای جراحی پلاستیک لیفت باسن

 

بعد از عمل لیفت باسن و بزرگ کردن باسن چطوری از خودمون مراقبت کنیم؟

تصمیم گیری در مورد جراحی پلاستیک بسیار شخصی است و شما باید تصمیم بگیرید که آیا با انجام این عمل به اهداف خود می رسید یا خیر و آیا خطرات و عوارض احتمالی قابل پیشگیری و کنترل هستند یا خیر.  جراح و یا دستیاران او تمام جزئیات مربوط به جراحی را برای شما توضیح می دهند. از شما خواسته می شود که فرم های رضایت نامه را امضا کنید تا اطمینان حاصل شود که شما به طور کامل   روش مورد نظر و خطرات و عوارض بالقوه آن را درک کرده اید.

بسیار مهم است که در مورد روش عمل خود از جراح سوال کنید. طبیعی است که احساس اضطراب  و نگرانی داشته باشید. از حرف زدن در مورد این احساسات با جراح  خود خجالت نکشید.  حرفتان را بزنید!

همکاری شما با جراح تان پس از جراحی تمام نمی شود.  ارتباطی که با جراح خود  برقرار می کنید پس از عمل نیز ادامه خواهد یافت. در حالی که نتایج حاصله از روش های جراحی پلاستیک اغلب دائمی است ، ممکن است با بالا رفتن سن و یا تغییر شرایط  نتایج اندکی تغییر کنند.  به همین دلیل توصیه می شود که یک برنامه منظم  پیگیری و مراجعه به پزشک داشته باشید. با پزشک جراح خود در تماس باشید تا بتوانید از مزایای کیفیت مداوم لذت ببرید.

محقق و مترجم : minoo shafie  مینو شفیعی

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments