پیکرتراشی بازو

بدون عمل جراحی از شر چربی بازوی خود خلاص شوید | پیکرتراشی بازو | مرکز زیبایی برکه

پیکرتراشی بازو

پیکرتراشی بازو

بازو ها یکی از اولین پایگاه هایی هستند که چربی در آن ها جمع می شود. حتما دیده اید آدم هایی که چربی اضافه دارند و خیلی ورزش نمی کنند بازو های افتاده و شلی دارند.پیکرتراشی بازو

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این اتفاق الزاما به خاط پیری یا افزایش سن نیست، بلکه به خاطر تجمع چربی است. بله، چربی های اضافه تنها راهی شکم و پهلو نمی شوند، بلکه هدف بعدی آنها در وهله ی اول باز ها هستند.

پیکرتراشی بازو
پیکرتراشی بازو

راه های زیادی برای آب کردن چربی های اضافه ی بازو ها وجود دارند که حتما خودتان با خیلی از آنها آشنا هستید. مهمترین آن ورزش کردن است و معروف ترین آن رژیم غذایی. اما اگر وقت، شرایط، یا حتی حوصله ی آن را نداشته باشید که بخواهید با ورزش و رژیم آهسته آهسته چربی های بدنتان را بسوزانید چطور؟

در این مقاله ما قصد داریم شما را با روشی آشنا کنیم که می توانید بعد از چند ساعت از شر چربی اضافه ی بازو و سایر نقاط بدنتان خلاص شوید. البته از جراحی صحبت نمی کنیم، بلکه منظورمان روشی نوین و اثرگذار دیگر است.پیکرتراشی بازو

وسوسه برانگیز است، نه؟

پیکرتراشی بازو
پیکرتراشی بازو

لیپوساکشن

لیپوساکشن دقیقا همان درمانی است که نمی خواهیم در موردش با شما صحبت کنیم. اما آشنایی ابتدایی با آن می تواند به درک بهتر درمان پیکرتراشی کمک کند.پیکرتراشی بازو

لیپوساکشن در حقیقت اسم درمان لاغری با جراحی کردن است. طی عمل جراحی لیپوساکشن ناحیه ی مد نظر که مثلا می تواند بازو باشد پس از علامت گذاری و بیهوشی برش می خورد و چربی های اضافه ی آن مستقیما از زیر پوستِ باز شده برداشته می شوند. سپس پوست بخیه می شود و چربی حذف شده دور ریخته می شود.

چندان خوش آیند به نظر نمی رسد؟

جالب آنکه لیپوساکشن معروف ترین و محبوب ترین روش برای برداشتن مستقیم چربی ها شناخته می شود. در حالی که روش های جایگزین بسیار موثرتری که نیازی هم به جراحی ندارند در دسترس هستند. روش هایی که امروزه رفته رفته دارند جای لیپوساکشن را می گیرند.پیکرتراشی بازو

برای آشنایی بیشتر با جراحی لاغری ، مقاله ی لیپوساکشن را مطالعه کنید.
لیپوساکشن
لیپوساکشن

پیکرتراشی لیپوماتیک

پیکرتراشی لیپوماتیک در واقع یعنی برداشتن مستقیم چربی بدن بدون عمل جراحی!

تصورش را بکنید که میتوانید ظرف چند ساعت از شر چربی های بدن خود خلاص شوید. بدون اینکه نیازی به بیهوشی یا جراحی داشته باشید.

پیکرتراشی لیپوماتیک روشی است که در آن به جای جراحی و بریدن پوست از سوزن و دستگاه های مکش استفاده می شود. به اینصورت که در ناحیه ی مورد نظر سوراخی ایجاد می شود و دستگاه مانند یک سرنگ چربی اضافه ی موجود در ناحیه را بیرون می کشد.

عمق فرو رفتن سوزن به میزانی تعیین می شود که نتواند به بافت های عضلانی و داخلی بدن برسد. بنابراین پیکرتراشی لیپوماتیک یک درمان کاملا ایمن است. سوزنی که داخل بدن می رود تا چربی را مکش کند با حرکات رفت و برگشتی این کار را انجام می دهد.

پیکرتراشی لیپوماتیک درمانی ساده است که چند ساعت پس از انجام آن می توانید به خانه برگردید. نیازی به بستری ندارد، چراکه به جای بیهوشی تنها به استفاده از بی حسی اکتفا می کند.

پیکرتراشی لیپوماتیک
پیکرتراشی لیپوماتیک

نکته : به یاد داشته باشید که هیچ یک از درمان های برداشتن مستقیم چربی یک معجزه نیستند که چاق وارد آنها بشوید و لاغر شوید. بلکه باید انتظارات واقعگرایانه نسبت به نتیجه ی آنها داشته باشید. بهتر است پیش از درمان در این مورد با پزشک مشورت کنید.

اما آنچیزی که واقع در مورد پیکرتراشی مزیت حساب می شود تنها برداشتن چربی بدون جراحی نیست. بلکه خاصیت مهمتر پیکرتراشی آن است که چربی ها را دور نمی ریزد. بلکه به جای این کار آن ها را خالص سازی کرده و دوباره آماده می کند تا بتوانند به نواحی دیگر بدن تزریق شوند.

تا به حال به حجم دهی باسن یا صورت خود فکر کرده اید؟ به جای استفاده از فیلرها و حجم دهنده های مصنوعی می توانید با پیکرتراشی لیپوماتیک چربی طبیعی بدن خود را به ناحیه ی مورد نظرتان تزریق کنید. این کار به بدن اجازه می دهد تا راحت تر با بافت تزریق شده تطبیق پیدا کند، و همچنین چربی حجم دهنده ی تزریق شده طبیعی بوده و میتواند از همان ابتدا خونرسانی را شروع کند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی پیکرتراشی لیپوماتیک را مطالعه کنید.

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

ممکن است مراکز زیادی را ببینید که ادعا می کنند می توانند مستقیما چربی های اضافه ی بدن شما را بردارند. اما ممکن است منظور همه ی آنها از این کار پیکرتراشی نباشد. بسیاری از مراکز به دلیل عدم بهره مندی از دستگاه های پیکرتراشی، تلاش می کنند با تبلیغات دروغین از لیپوساکشن، خدمات خودشان را به شما ارائه کنند. فریب آنها را نخورید و اگر قصد دارید به بهترین نحو از شر چربی های بدن خود خلاص شوید حتما مرکز معتبری را برای پیکرتراشی انتخاب کنید.

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران یکی از بهترین و باکیفیت ترین مراکز در شهر تهران است که با کادری مجرب از پزشکان متخصص می تواند بهترین خدمات پیکرتراشی را به شما ارائه دهد. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین تماس برای گرفتن نوبت پیکرتراشی به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

لیپوست

لیپوست جدیدترین شیوه و روش برای پیکرتراشی است. لیپوست و پیکرتراشی لیپوماتیک در واقع یک عمل هستند اما میزان اثر لیپووست به عناون روش جدیدتر بیشتر است.

با لیپوست کردن مقدار چربی بیشتری از بدن شما خارج می شود و طول کل درمان آن کمتر و کوتاه تر است. دلیل اصلی و عمده ی آن هم این است که در لیپوست سوزن مکنده به جای حرکات صرفا رفت و برگشی حرکت لرزشی هم دارد که این کار به شل شدن چربی ها و خروج راحت تر آنها کمک زیادی می کند.

لیپوست هم مانند لیپوماتیک یک عمل پیکرتراشی است که می توانید چربی خارج شده توسط آن را به سایر نقاط بدنتان تزریق مجدد کنید.

لیپوست
لیپوست
برای آشنایی بیشتر با این روش درمانی بهتر است نگاهی هم به مطالعه ی لیپوست بیاندازید.

نکته : چه لیپوساکشن کنید، چه پیکرتراشی به هر روشی، باز هم برای اینکه اثر لاغری آنها پایدار بماند بهتر است کم کم ورزش مرتب و روزانه را به برنامه ی خود اضافه کنید و سعی کنید رژیم غذاییتان را به رژیم سالم تری تغییر دهید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments