افراد ترنس و لیزر موهای زائد | بهترین روش برای حذف موهای زائد دوجنسیتی ها

افراد ترنس و لیزر موهای زائد | بهترین روش برای حذف موهای زائد افراد دو جنسیتی

افراد ترنس و لیزر موهای زائد | بهترین روش برای حذف موهای زائد افراد دو جنسیتی

افراد ترنس و لیزر موهای زائد | بهترین روش برای حذف موهای زائد دوجنسیتی ها

اگر شما یک فرد ترنس MTF   از مرد به زن هستید ، به احتمال زیاد به روش های مختلف حذف مو توجه بیشتری می کنید.   بهترین روش برای درمان موهای زائد مردانه لیزر موهای زائد است که روشی دائمی است و پوستی صاف و بدون مو به شما می دهد.  در اینجا ما اطلاعاتی در مورد لیزر موهای زائد در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

چرا لیزر موهای زائد برای ترنس ها بهترین گزینه است؟    

دلیل اینکه حذف موهای زائد با لیزر تا این حد مورد استقبال افراد دوجنسیتی واقع شده ، این است که لیزر درمانی روشی ایمن و بی خطر، کارآمد و به طور فزاینده ای از نظر قیمت به صرفه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موها زائد روشی ایده آل برای مناطقی از قبیل صورت ، پاها ، زیربغل ، سینه ، و کمر  هموطنان ترنس ماست.  زیرا لیزر قادر به هدف قرار دادن موهای زائد مناطق بزرگ در یک جلسه است.  همچنین درمان با لیزر پس از چند جلسه به میزان قابل توجهی موهای ناخواسته را کاهش می دهد.  و این نقطه شروع خوبی برای افراد ترنس MTF   از مرد به زن باشد.

دلیل این که بسیاری از افراد  ترنس از حذف موهای زائد خود با لیزر ناامید شده اند ناشی از آن است که به آنها وعده داده شده  که یک لیزر یک راه حل معجزه آسا است. 

لیزر موهای زائد برای افراد تراجنسیتی، ترنسجندر یا ترنس

اما لیزر درمانی یک پروسه است که در طی چندین ماه انجام می شود.  در عوض ، موهای شما را برای مدت زمان طولانی از بین می برد.  تقریباً همه کسانی که  لیزر موهای زائد انجام می دهند ،  موهای شان پس از مدتی رشد می کنند اما موهای شان نازک تر و بور تر هستند و پوست شان نیز خیلی نرم تر است.

اگر می خواهید به طور دائمی موهای خود را از بین ببرید، باید جلسات درمان را هر 6 ماه یا یکسال تکرار کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد برای ترنس ها چگونه کار می کند؟

افراد ترنس و لیزر موهای زائد | بهترین روش برای حذف موهای زائد دوجنسیتی ها

همانطور که از نام آن مشخص است ، حذف موهای ناخواسته با لیزر با استفاده از پالس های متمرکز نور به پوست کار می کند. وقتی رنگدانه موجود در فولیکول مو نور را جذب می کند ، مو غیر فعال می شود.

در مراکز لیزر تهران اسکین که در تهران و شهرستان ها هستند ، ما از جدید ترین دستگاه های لیزر  استفاده می کنیم که از مطمئن ترین و مؤثر ترین لیزرهای موجود هستند.   لیزر اسکلپیون مدیواستار نیز دارای طول موج طولانی تری نسبت به  لیزرهای معمولی است  که موجب می شود نور به عمق پوست نفوذ کند.

 

آیا شما برای حذف موهای زائد با لیزر واجد شرایط هستید؟

قبل از برنامه ریزی برای لیزر درمانی برای جلسه مشاوره به مرکز لیزر درمانی مراجعه کنید.  تا ببینید که آیا کاندید خوبی برای حذف موهای لیزر هستید یا خیر

از آنجا که لیزر به رنگدانه فولیکول مو جذب می شود ، تأثیر بسیاری  بر روی موهای تیره تر مانند قهوه ای سیاه و قهوه ای دارد. متأسفانه این به این معنی است که افرادی که دارای موهای قهوه ای ، بور ، قرمز ، سفید و یا خاکستری هستند نتایج کمتری دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این ، لیزر ها در نفوذ به پوست های روشن تر مؤثر تر هستند.  پوست های روشن  و موهای تیره بهترین ترکیب برای موفقیت است.  اما با پیشرفت تکنولوژی لیزرها امروزه حتی موهای روشن و رنگی نیز به خوبی به درمان حذف موهای زائد پاسخ می دهند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

جلسه لیزر درمانی چه مدت طول می کشد؟

پس از چند جلسه ، متوجه خواهید شد که مقدار موها به طور قابل توجهی کاهش یافته است.  معمولاً  بلافاصله پس از درمان ، موها در ناحیه مورد هدف ناپدید می شوند و در طول دوره درمان ، آنها به تدریج نازک تر و کم پشت تر می شوند.

حذف موی لیزر با استفاده از لیزر اسکلپیون برای نتایج طولانی مدت حداقل 4 تا 6 جلسه طول می کشد. برای برخی افراد ، می تواند تا 10 جلسه ادامه داشته باشد.  مهم است که بین هر دو جلسه 4 تا 6 هفته فاصله باشد.  و برای کسب  بهترین نتایج همیشه یک رژیم مناسب برای مراقبت از پوست خود را حفظ کنید.

به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد طولانی مدت است اما کاملاً دائمی نیست.  اکثر افراد حداقل یک بار در سال باید جلسه لیزر درمانی برای تداوم درمان را برنامه ریزی کنند.

 

بهترین زمان برای لیزر موهای زائد در هنگام تغییر جنسیت   

تغییر جنسیت یک برهه خاص و  منحصر به فرد است. بسیاری از MTF ها به دنبال هدف های مختلف در انتقال خود هستند، بنابراین زمان بندی در افراد مختلف بسیار متفاوت است.

به همین دلیل لیزر موهای زائد برای فردی که در دوره انتقال است می تواند نیاز به زمان بیشتری نسبت به افراد دیگران باشد. چرخه درمان معمولی برای حذف موی لیزر از  6 ماه تا 1 سال است.

و از آنجا که بسیاری از MTF ها از لیزر به عنوان یک روش کاهش دهنده موهای خود استفاده می کنند ،  بهتر است شروع لیزر درمانی در فازهای اولیه گذار شما شروع شود.

افراد ترنس و لیزر موهای زائد | بهترین روش برای حذف موهای زائد دوجنسیتی هامرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای  زائد و درمان جایگزینی هورمون HRT

HRT ، یا درمان جایگزینی هورمون ، قسمت مشترکی از مرحله انتقال برای بسیاری از افراد ترنس   MFTs  است.  هر چند که روش درمان جایگزینی هورمون HRT  موها را کاهش می دهد و در نتیجه الگوهای رشد زنانه بیشتر می شود.  با این حال توصیه می شود که درمان هورمونی همراه با درمان حذف موهای اضافی با لیزر به صورت هم زمان انجام شود.

به طور معمول  روش لیزر موهای زائد برای افرادی که در پروسه انتقال و تغییر جنسیت هستند ،  قبل از درمان جایگزینی هورمون شروع می شود.

لیزر موهای زائد در طول هورمون درمانی روشی ایمن است.  بنابراین بسیاری از مردم تصمیم به انجام هر دو درمان به صورت همان زمان می گیرند.

علیرغم اینکه لیزر درمانی روشی ایمن و مؤثر است ، بسیاری از مردم به دلایل مالی در مورد این موضوع تردید دارند.  برای بعضی ها در صورتی که هورمون درمانی موهای شان را کاهش دهد ، هزینه کردن برای لیزر موهای زائد در مواقع ضروری نیست.

اگر شما در مورد  درمان موهای زائد تمام بدن خود شک دارید ، بهتر است یک جدول زمانی برای خود   تنظیم کنید.  بسیاری از افرادی که تغییر جنسیت داده اند  MTF و درمان جایگزینی هورمون را انجام داده اند پیشنهاد می کنند لیزر موهای زائد را اولویت بندی کنید و ابتدا از موهای صورت خود شروع کنید.

برخی نیز توصیه می کنند که پس از آن که الگوهای رشد موها  پایدار بیشتری به دست  آورد ، لیزر درمانی را  شروع کنید.

هیچ پاسخ روشنی در مورد بهترین راه برای درمان HRT و لیزر موهای زائد  به طور همزمان وجود ندارد. همانند همیشه بهترین انتخاب ، انتخابی است که باعث می شود شما احساس راحتی کنید و مطابق با نیازهای منحصر به فرد خود شما باشد.

 

چه گزینه های دیگری برای حذف مو در افراد ترانس وجود دارد؟

از آنجایی که لیزر موهای زائد به طور کامل دائمی نیست ، ممکن است شما به دنبال  گزینه های دیگری از حذف مو  برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود باشید.  برای مناطقی مانند چهره و سینه که شما مایل هستید ظاهر  صاف و به طور طبیعی بدون موی آنها حفظ شود ، الکترولیز ممکن است برای شما مناسب باشد.

الکترولیز تنها شکل دائمی حذف مو است که برای انواع مختلف پوست کار می کند. الکترولیز با استفاده از یک پروب کوچک برای هدف گیری فولیکول مو به طور مستقیم با برق گرفتگی ضعیف کار می کند.

اما از آنجا که الکترولیز هر بار فقط یک مو را از بین می برد ،  درمان یک منطقه حتی کوچک ممکن است ساعت ها طول بکشد و می تواند یک فرایند زمان گیر باشد.  برای مناطق بزرگ مانند پاها توصیه می شود که از لیزر حذف موهای زائد استفاده کنید و برای موهای تک و باقی مانده از الکترولیز استفاده کنید.

 

حذف موهای زائد افراد ترنس در مرکز لیزر برکه  

حذف موهای زائد افرادی که از مرد به زن تغییر جنسیت داده اند ، در مرکز لیزر برکه  باعث می شود پوست شما  نرم ، بدون  مو ، و با ظاهری زنانه تر دیده شود.   ما با بسیاری از مشتریانی که تغییر جنسیت داده اند  کار کرده ایم و به شما اطمینان می دهیم که به صورت حرفه ای شما را درمان می کنیم.    برای لیزر موهای زائد خود با ما  تماس یگیرید و وقت خود را رزرو کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments