داستان ترس من از لیزر موهای زائد | لیزر اسکلپیون مدیواستار بدون درد بدون ترس

با لیزر اسکلپیون عوارض جانبی را تجربه نمی کنید | 5 حقیقت ناگفته در باره لیزر موهای زائد

با لیزر اسکلپیون عوارض جانبی را تجربه نمی کنید | 5 حقیقت ناگفته در باره لیزر موهای زائد  

با لیزر اسکلپیون عوارض جانبی را تجربه نمی کنید | 5 حقیقت ناگفته در باره لیزر موهای زائد                                                                لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018

لیزر موهای زائد به عنوان یکی از رایج ترین درمان های لیزر برای حذف موهای صورت می تواند  به شما در خلاص شدن از موهای ناخواسته پشت لب بالایی ، چانه ،  کنار گوش ها ، اطراف ابرو و گردن کمک کند.

در حالی که این خانم ها هستند که بیشتر به دنبال حذف دائمی موهای صورت هستند ، مردان نیز از این روش درمان برای از بین بردن موهای زیر و فری که برمی گردند و به زیر پوست فرو می روند ، استفاده می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

اگر به دنبال لیزر موهای زائد هستید ، باید قبل از انجام لیزر درمانی این 5 حقیقت را بدانید.

 

درمان های متعددی مورد نیاز است

در حالی که نتایج لیزر موهای زائد  پس از جلسه اول قابل مشاهده می باشند اما برای رسیدن به نتیجه نهایی و تکمیل فرایند لیزر درمانی نیاز به چندین جلسه درمان خواهید داشت.  به این دلیل که موهای بدن ما در چرخه رشد قرار دارند و همه موها در یک زمان در یک مرحله نیستند و هر کدام در نقطه ای متفاوت از آن چرخه است.

بنابراین برای درمان کامل موهای صورت و تضمین حذف دائمی ، لازم است که جلسات درمان متعدد انجام شود.  فاصله بین جلسات حداقل 8 هفته است.  در این 8 هفته مو به اندازه کافی رشد می کند که بر روی پوست دیده شود و به مکان مناسب در چرخه رشد رسیده که بتوان آن را با لیزر هدف قرار داد و از بین برد .

 

درمان با لیزر اسکلپیون سریع است

با لیزر اسکلپیون عوارض جانبی را تجربه نمی کنید | 5 حقیقت ناگفته در باره لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با توجه به اندازه محل درمان می تواند بسیار سریع باشد.  اکثر ناحیه های صورت کوچک هستند و لیزر آنها را در کمتر از 5 دقیقه کاملاً از بین می برد.  لیزر اسکلپیون کار شما را آسان می کند  زیرا می توانید این جلسه کوتاه مدت را در راه رفتن به محل کار خود ، در وقت نهار و یا آخرهفته نیز انجام دهید.  اکثر افراد با توجه به رنگ مو، ضخامت و چگونگی واکنش به لیزرها نیاز به 5 تا 10 جلسه درمان با فاصله 8 تا 10 هفته دارند.  چندین ماه طول می کشد تا موهای زائد با لیزر درمانی به طور کامل از بین بروند.  اپراتور لیزر این زمان را به طور دقیق تعیین می کند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات لیزر موهای زائد و سایر درمان های زیبایی را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

نتایج لیزر اسکلپیون دائمی است

تا زمانی که درمان لیزر شما با توجه به برنامه و زمان بندی انجام شود ، نتایج درمان شما دائمی خواهد بود.  از دست دادن حتی یک جلسه درمان باعث می شود که رشد موهای شما در چرخه رشد ادامه یابد. این بدان معنی است که تا سیکل بعدی این موها نمی توانند دوباره درمان شوند. و یا حتی ممکن است در جلسات تعیین شده از بین نروند.

از بین بردن موهای زائد توسط لیزر با انتشار طول موج گرما کار می کند که رنگدانه های موجود در هر ریشه مو را هدف قرار می دهد. این پروسه در نهایت فولیکول مو را بدون آسیب رساندن به سطح پوست از بین می برد و پوست شما را صاف و نرم می کند.

اگر هنوز هم تصمیم نگرفته اید که موهای زائد خود را لیزر کنید ، در مورد لیزر اسکلپون مدیو استار بیشتر تحقیق کنید تا نگرانی های تان برطرف راحت شود.  لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018  فراتر از لیزرهای الکساندرایت و دایود بدون درد و عوارض جانبی است و چون روش انجام آن استریل می باشد ، احتمال عفونت صفر می باشد.

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت داشتن سرعت بالا و استفاده از سیستم خنک کننده بدون درد است. 

هندپیس این دستگاه دارای سنسور تماسی دما می باشد.  با فعال کردن سیستم خنک کننده در حین انجام پروسه لیزر موهای زائد ، هیچ گونه آثار سوختگی بر روی پوست ایجاد نمی شود. این مزیت دستگاه لیزر اسکلپیون احساس رضایت را در مراجعه کنندگان ما افزایش می دهد.

مرکز تهران اسکین افتخار دارد درمان های ویژه برای متقاضین و کاربران خود را با مدرن ترین دستگاه های لیزر ساخت آلمان انجام دهد.

 

شما در هزینه صرفه جویی خواهید کرد

اگر قبل از لیزر موهای زائد از روش هایی مانند شیو و اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته خود استفاده می کرده اید ، از این پس و با استفاده از لیزر موهای زائد در طولانی مدت ، در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.  لیزر اسکلپون مدیو استار ایمن و مقرون به صرفه است.

زیرا مجموع هزینه ای که برای خرید تیغ های یک بار مصرف و انجام اپیلاسیون خرج می کنید در عرض یک سال بیشتر از هزینه ای است که برای لیزر درمانی پرداخت می کنید.  با گذشت زمان ، این هزینه ها به طور مرتب افزایش پیدا می کند و شما می توانید با انتخاب لیزر موهای زائد این هزینه ها را پس انداز کنید.

 

درمان با لیزر اسکلپیون مطمئن است

  با لیزر اسکلپیون عوارض جانبی را تجربه نمی کنید | 5 حقیقت ناگفته در باره لیزر موهای زائد

 

حذف موهای زائد با لیزر اسکلپیون کاملاً مناسب انواع مو و پوست است.  امروزه با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و فناوری در زمینه لیزر امکان اثرات منفی بر روی پوست به حداقل رسیده و لیزر باعث ایجاد  تغییر رنگ رنگدنه های پوست نمی شود.  هر کدام از مراجعین ما یک برنامه درمانی  سفارشی خاص خود  برای جلوگیری از تحریک پوست و کاهش احتمال عوارض جانبی دریافت می کند.

بعضی از افراد ممکن است قرمزی و تورم در اطراف محل درمان را تجربه کنند ، اما این عوارض در عرض چند روز از بین می روند.

اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد درمان موهای زائد با لیزر کسب کنید ، می توانید جهت مشاوره به مراکز لیزر ما مراجعه کنید.  مشاوره فرصتی است برای پرسیدن سؤالات ، بررسی جزئیات پزشکی و بهداشتی و تست پچ بر روی بخشی از پوست شما تا مطمئن شوید واکنش های غیرمعمولی نسبت به لیزر موهای زائد نخواهید داشت.   

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments