قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد چه کارهایی باید انجام دهید | بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان

مدرن ترین دستگاه لیزر اسکلپیون با کمترین هزینه در مراکز تهران اسکین

مدرن ترین دستگاه لیزر اسکلپیون با کمترین هزینه در مراکز تهران اسکین

مدرن ترین دستگاه لیزر اسکلپیون

دستگاه لیزر اسكلپيون با تکنولوژی  پیشگام در زمینه  زیبایی و جراحی زیبایی است. دستگاه لیزر  اسكلپيون با استفاده از فن آوری های مختلف قادر به انجام انواع مختلفی از درمان ها می باشد. کمپانی اسکلپیون بیش از 40 سال است که در عرصه زیبایی و جراحی زیبایی و لیزر زیبایی در جهان فعالیت می کند.

طیف گسترده ای از محصولت این کمپانی به بازار های جهانی عرضه می شود که بالاترین استاندارد های کیفی را دارا است.  هزاران کاربر در بیش از 70 کشور در سراسر جهان با اعتماد  به فن آوری اسکلپیون  که در آلمان ساخته شده و تخصص علمی ثابت شده آن اقدام به درمان کرده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فناوری موجود در دستگاه لیزر اسکلپیون موجب می شود تا طیف گسترده ای از درمان های غیر تهاجمی مختلف ، به لطف ترکیبی از فن آوری های آوانگارد و در یک طراحی منحصر به فرد در زمینه زیبایی انجام شود.

کاربران بیشماری در سرتاسر دنیا از دستگاه های این کمپانی استفاده می کنند.

 

سرعت دستگاه لیزر اسکلپیون

دستگاه لیزر مدیو استار MeDioStar XL

دستگاه لیزر مدیو استار MeDioStar XL ، جدید ترین نسل لیزرهای دایود است که با اتکاء به توان بالای مهندسی شرکت اسکلپیون آلما   و پشتوانه شرکت ZEISS دارای بالاترین سطح کیفیت در میان لیزر های  موهای زاید میباشد. این دستگاه دارای بزرگ ترین اسپات سایز در میان دستگاه های لیزر مشابه است.  این دستگاه لیزر با فراهم آوردن بالا ترین سرعت ، سهولت و سرعت عمل بالا برای پزشکان این امکان را فراهم می کند که    لیزر   کل بدن را  تنها در عرض 30 دقیقه امکان پذیر سازند.  سرعت عمل دستگاه به نوبه خود سبب رضایت بیشتر کاربران می گردد.

دستگاه لیزر مدیو استار MeDioStar XL با تکنولوژی ساخت منحصر به فرد ، قادر به تولید اشعه با دو طول موج مختلف می باشد.  به همین دلیل به طور هم زمان  تأثیر تخریبی بر روی فولیکول مو و منعقد نمودن عروق تغذیه کننده فولیکول ها را انجام می دهد. که نتایج فوق العاده ای را در درمان و از بین بردن موهای زائد ایجاد می نماید. همچنین استفاده از طول موج های مختلف دستگاه می تواند در درمان آکنه و جوان سازی نیز استفاده گردد.

ترکیب دو طول موج این دستگاه امکان از بین بردن موهای زائد را  برای انواع مختلف پوست از جمله پوست های تیره برای پزشک فراهم می کند.

 

هندپیس دستگاه لیزر اسکلپیون

هندپیس های این دستگاه دارای سنسور تماسی دما می باشد. که با فعال کردن سیستم خنک کننده باعث می شود که هیچ گونه آثار سوختگی بر روی پوست ایجاد نشود. این مزیت دستگاه لیزر اسکلپیون تجربه مناسب و احساس رضایت را برای مراجعه کنندگان به ارمغان می آورد.

مرکز تهران اسکین

لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه ها در کلینیک تهران اسکین

مرکز تهران اسکین افتخار دارد درمان های ویژه ای برای متقاضین و کاربران خود را با مدرن ترین دستگاه های لیزر ساخت آلمان انجام دهد.  این خدمات شامل موارد زیر می باشد :

  • لیزر موهای زائد  از انرژی تولید شده توسط لیزر یا منبع نور شدید پالس برای جلوگیری از رشد مو استفاده می شود. لیزر موهای زائد شامل موهای زائد چانه ، صورت ، پشت لب ، خط ریش ، پشت و کمر ، زیر بغل ، کشاله ران ، لیزر بیکینی  و دست و پا  در تمامی تیپ های پوستی  می باشد.
  • از بین بردن عروق خونی زیر پوست و رگ های عنکبوتی ، ماه گرفتگی ،  آنژیوم یا خال های قرمز ، حوضچه های عروقی ، همانژیوما ؛
  • ضایعات رنگدانه ها از جمله کک و مک ، کراتوز سبورئیک (لکه های پوستی در سالمندان) ؛
  • درمان جوش از جمله آکنه ولگاریس (جوش های غرور جوانی) ، آکنه اینورسا (در کشاله ران و زیر سینه ) ؛
  • جوان سازی پوست شامل از بین بردن خطوط اطراف لب ها ، خطوط ریز اطراف چشم ها ، روشن شدن رنگ پوست ؛
  • درمان تمامی تیپ های پوستی در هر فصلی از سال ؛
  • تنگ شدن منافذ و روشن شدن رنگ پوست ؛
  • درمان انواع اسکار ؛
  • از بین بردن تاتوهای قدیمی ؛
  • درمان خروپف ،
  • درمان عفونت قارچی ناخن ؛
  • تنگ کردن واژن ؛ لیزر واژن
  • لیپولیز و از بین بردن سلولیت ؛

برای پیدا کردن نزدیک ترین مرکز لیزر درمانی تهران اسکین به محل سکونت خود کافی است که اینجا کلیک کنید.  گروه پزشکان تهران اسکین شما را تا رسیدن به اوج زیبایی همراهی می کنند.

 

پزشکان متخصص  در مراکز تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به مراکز ما زیبایی خود را چند برابر کنید.   برای تماس با مراکز تهران اسکین اینجا کلیک کنید.

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments