لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل شیراز

لیزر موهای زائد زیر بغل- شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

همه ی ما می دانیم که داشتن موهای زائد زیر بغل چقدر ناخوشایند است و تفریبا همه ی خانم ها یک بار یا به کرات آن را تجربه کرده اند.تصور کنید که چقدر خوب می شود اگر هیج وقت لازم نباشد به تراشیدن و اپیلاسیون آنها فکر کنید. با لیزر موهای زائد زیر بغل، به شما این  آزادی داده می شود تا بتوانید به راحتی  لباس خود را بدون اینکه نگرانی ای در مورد موهای زائد خود  داشته باشید انتخاب کرده و بپوشید.

اصلاح کردن به صورت مکرر باعث  ایجاد جوشهای زیر پوستی در ناحیه زیر بغل میشود. این ناحیه  مستعد ابتلا به کیست و بریده شدن توسط تیغ  و رویش بیش از حد مو می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

 

لیزر موهای زائد زیر بغل به چه نحو عمل میکند؟

لیزر موهای زائد بر پایه ی تولید انرژی به فرم گرما عمل میکنند.این گرما توسط رنگدانه های موجود در فولیکول مو جذب شده و سبب از بین رفتن فولیکول ها و در نهایت خوده مو می شود.البته به روی موهایی که در مرحله ی رشد هستند تاثیر میگذارد و روی آنهایی که در حالت خواب یا کاتاژن هستند در جلسه های بعدی تاثیر خواهد گذاشت.

لیزر یک راه حل ایده آل برای از بین بردن و یا کاهش قابل توجه موهای زائد زیر بغل است. ابتدا مو در زیر پوست نابود می شود و بعد کاملا ریخته و از بین می رود.بنابراین با موهای زائد خداحافظی کرده و به پوستی بی مو و صاف خوش آمد بگید.

پس از لیزر منافذ در پوست بسته شده ، و تنها پوستی صاف و جذاب برای شما باقی میگذارد.بنابراین  با لیزر موهای زائد زیر بغل احتمال التهاب کمتری وجود داشته و مو بدون درد، دائمی و بسیار راحت برداشته می شود.

دیگر خبری از اصلاح، اپیلاسیون، موهای در حال رشد، سوزش با  تیغ و هاله ی سیاه زیر بغل نخواهد بود .لیزر زیر بغل  به معنای واقعی کلمه فقط چند دقیقه طول می کشد  و شما می توانید با اولین درمان نتیجه رو ببینید.

لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟

با توسعه تکنولوژی، امروزه به خوبی می توان طی چندین جلسه موهای زائد زیر بغل را با لیزر از بین برد. اما همواره این سوال برای افرد مطرح است که با توجه به اینکه ناحیه زیر بغل دارای غدد لنفاوی متعددی می باشد ایا لیزر می تواند باعث تحریک این غدد شود یا خیر؟ و آیا به راستی لیزر برای موهای زائد زیر بغل بی خطر است یا ممکن است در دراز مدت باعث ایجاد خطراتی برای فرد گردد.

شنیدن کلمات پرتو و یا تابش لیزر به بدن، ناخودآگاه ما را به یاد سرطان می اندازد، خیر چنین نیست به این دلیل که لیزر استفاده شده برای دستگاه های موهای زائد امواجی است که برای تابش غیر یونیزه استفاده می شود این امواج در پوست تولید گرما می کنند که منجر به غیرفعال شدن فولیکول مو و در نهایت مانع رشد مو می شود.

خوشبختانه پس از گذشت تقریبا ۲۵ سال از آغاز استفاده از لیزر موهای زائد زیر بغل حتی یک مورد عارضه که باعث آسیب غدد لنفاوی یا عوارض دراز مدت گردیده باشد مشاهده نشده است.

نکات لازم قبل و بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل

اگر تصمیم دارید که زیر بغل خود را لیزر کنید ، حواستان باشد که از 6 هفته قبل در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگرفته باشید به این معنی که آفتاب نگرفته باشید و یا سولاریوم نرفته باشید ، چرا که باعث سوختگی خواهد شد و نور خورشید سبب کاهش اثر گذاری لیزر شده و  میتواند عوارض پس از درمان را نیز  افزایش دهد.

نکته ی بعدی این است که از اپیلاسیون ، وکس، موم الکترولیز ،بند یا موچین استفاده نکرده باشید به خاطر اینکه همانطور که پیشتر گفتیم لیزر به فولیکول و ریشه های موهای زائد شما کار دارد و چنانچه شما با روش های نیمه دائمی نظیر موم آنها را از ریشه در اورده باشید ، لیزر درمانی بی فایده خواهد بود .

بعد از انجام لیزر، پوست شما ممکن است قدری قرمز به نظر برسد که کمپرس‌های خنک کننده و مرطوب کننده‌هایی که متخصصان کلینیک پوست و مو رخ‌آرا به شما پیشنهاد می‌کنند به کاهش آن کمک خواهد کرد. حتما بعد از درمان جهت جلوگیری از تغییر رنگ در نواحی درمان شده از کرم‌های ضدآفتاب مناسب استفاده کنید.

 لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل چیست؟

صرفه جویی درعمر، وقت، پول و  خودتان را از  یک عمر تراشیدن موهای خود رها کنید.  متخصصین پزشکی و پرستاری ما فرآیند حذف لیزر مو را تثبیت کرده و در خصوص آن به عنوان یکی از بهترین راه هایی برای خلاص شدن از شر مو ها به خوبی عمل می کنند. هر چه باشد ، آنها بیش از هزاران بار این کار را انجام داده اند.مفدار عرق زیر بغل کم شده وپوست زیر بغل نرم و روشن می شود.

تکنولوژی پیشرفته آیس سوپرانو پلاتینیوم در کلینیک شیراز  پوست را هنگام عملیات برای زمان طولانی تری خنک نگه می داردو ریسک سوختن را پایین می آورد این دستگاه فوق العاده نتیجه ی یک راه حل پیشرفته  برای حذف موهای زاید میباشد.

از این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد تاثیر شگرفی روی از بین بردن موهای زیر پوستی دارد و همچنین برای بهبود الاستیسیته ی پوست ( سفت کردن پوست) ، درمان آکنه و لطافت بخشی بعد از انجام لیزر استفاده می شود.

هنگامی که  لیزر موهای زائد انجام میدهید،  این فرایند نه تنها مو را حذف می کند، بلکه باعث می شود که خراشیدگی و فولیکول ها از بین برود، و این امر باعث می شود که زیر بغل شما خیلی روشن تر ازقبل باشد.این روش می تواند مشکل تیرگی های زیر بغل را برای مدت زمان طولانی حل کند، چیزی که هیچ وقت  با اصلاح و اپیلاسیون نمی تواند مرتفع شود.

 

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل

• خارش یا سوزن سوزن شدن
• قرمزی و التهاب  حداکثر ۳ روز
• تورم در اطراف فولیکول‌های مو حداکثر ۳ روز

 

لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

هزینه ی لیزر موهای زائد زیر بغل

یکی از عوامل موثر در تعیین هزینه ی احتمالی حجم و تراکم  و ضخامت موهای آن ناحیه است.  عامل موثر دیگر نوع دستگاه، منطقه و شهر مورد نظر است.هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل زمانی که توسط پزشک یا اپراتور صورت بگیرد نیز متفاوت است.از آنجاییکه لیزر حذف موی زائد یک روش پزشکی درمانی است. تمام درمان ها توسط یکی از متخصصین پزشکی و اپراتورهای آموزش دیده انجام  میگیرد. این افراد  قبل از انجام هرگونه درمان ، به طور گسترده آموزش دیده اند. علاوه بر این، یک دکتر با  مجوز پزشکی در هر مرکز درمانی حضور داشته و تمام رفتار و شایستگی کارکنان را از لحاظ پزشکی نظارت می کند.

جلسات درمانی لیزر موهای زائد زیر بغل

از بین بردن موهای زائد با لیزر درمانی بسیار موثر است، اما نباید انتظار داشت پس از فقط یک جلسه تمام موهای زائد از بین برود. برای از بین بردن موهای زائد اکثر نواحی بدن باید ۶ جلسه درمان انجام شود، تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

دوستان عزیز شیرازی امیدوارم این مقاله به شما در خصوص لیزر موهای زائد زیر بغل کمک کرده باشد.برای اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز معتبر لیزر موهای زائد و انجام مشاوره میتوانید اینجا کلیک کنید.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments