عمل پلک چشم

همه چیز درباره ی عمل پلک چشم

عمل پلک چشم

عمل پلک چشم یکی از عمل های جراحی است که این روزها به شدت در میان افراد مختلف با سنین متفاوت رایج شده است.همان طور که احتمالا خودتان نیز می دانید ، پلک ها اولین جایی از بدن هستند که علائم پیری بر روی آن ها ظاهر می شود.پلک ها شروع به افتادن می کنند و علاوه بر ظاهر خسته و پژمرده باعث می شوند که دید محیطی شما نیز کاهش پیدا کند.

عمل پلک چشم
عمل پلک چشم

هم چنین پف زیر پلک ها و کیسه هایی که روی پلک پایین ایجاد می شود نیز به خسته تر کردن ظاهر شما می افزایند.به همین خاطر افراد بسیاری هستند که ترجیح می دهند از عمل پلک چشم برای برطرف کردن این مشکلات استفاده کنند.در ادامه تصمیم داریم به شیوه های مختلف عمل پلک چشم، عوارض آن و هم چنین هزینه و قیمت این نوع جراحی ها بپردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز زیبایی برکه مفتخر است که با در اختیار داشتن بهترین جراحان زیبایی و متخصصین خبره، کلیه خدمات لیفت پلک با جراحی و بدون جراحی را به شما عزیزان و همراهان همیشگی ارائه کند.شما می توانید جهت مشاوره و اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید.

لیفت پلک بدون جراحی

لیفت پلک بدون جراحی از جدیدترین شیوه های بالا کشیدن پلک هاست.افراد زیادی هستند که وحشت فراوانی از جراحی و بخیه های ناشی از آن دارند و ترجیح می دهند که اگر شیوه ی دیگری برای ترمیم مشکل پلک ها باشد از آن استفاده کنند.خب ما به آن ها روش لیفت پلک بدون جراحی را به آن ها پیشنهاد می کنیم.شیوه های مختلفی در این باره وجود دارد که رایج ترین آن ها لیفت پلک با نخ است.

در این شیوه از نخ های مخصوصی برای بالا کشیدن افتادگی پلک ها استفاده می شود .دوام این شیوه معمولا بین 1 الی 2 سال است و هیچ یک از خطرات جراحی را به همراه ندارد.کل این پروسه حدودا 20 دقیقه طول می کشد و پس از یکی دو روز استراحت می توانید به فعالیت های روزمره خود بارگردید.

روش های دیگر شامل تزریق بوتاکس و هم چنین هایفوتراپی می باشد که می توان مشکلات پلک ازجمله افتادگی و پف زیر چشم را از طریق آن ها اصلاح و ترمیم کرد.

شیوه ی دیگر استفاده از ماده چهارم است که پلاسما نامیده می شود.پلاسما تراپی با تزریق پلاسما و عملیات تصعید ، موجب سفت تر شدن و محکم شدن پوست پلک می شود و در نتیجه افتادگی ان ها را ترمیم می کند.

هزینه جراحی پلک بالا

هزینه جراحی پلک بالا می تواند در مراکز مختلف، متفاوت باشد.قیمت این نوع از جراحی بسته به میزان کاری است که بر روی پلک ها انجام می شود.در صورتی که عارضه شما وخیم و افتادگی پلک ها شدید باشد ، میزان کاری که بر روی پلک انجام می شود ، بیشتر شده و به این ترتیب هزینه و قیمت آن بالا می رود.

 ما در مرکز زیبایی برکه ، با در اختیار داشتن بهترین جراح پلک در تهران ،آماده ایم که بهترین خدمات لیفت و عمل پلک را به شما ارائه کنیم و هم چنین قیمت ها و تعرفه های این مرکز بسیار مناسب هستند.

جای بخیه عمل پلک چشم

افراد بسیاری هستند که تنها ترس آن ها از جراحی و عمل پلک چشم ، جای بخیه و درد ناشی از آن هاست.اما به شما اطمینان می دهیم که هیچ گونه جای عملی بر روی پلک های شما باقی نخواهند ماند.پس از 10 الی 12 روز باید دوباره به مرکز مراجعه کرده و بخیه ها را از پلک های خود جدا کنید .

تا چند روز پس از عمل ممکن است پلک های شما دچار تورم و قرمزی شوند که البته خود به خود پس از مدتی از بین خواهند رفت و جای نگرانی نخواهد بود.

برای اجتناب از درد در پلک ها، در طول عمل از یک نوع بی حسی موضعی استفاده خواهد شد و شما هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد.

بلفاروپلاستی

یکی از رایج ترین روش های عمل پلک چشم جراحی بلفاروپلاستی می باشد که در طول آن پوست اضافه و هم چنین چربی هایی که در زیر یا بالای چشم ها تجمع کرده اند برداشته خواهد شد.

عمل پلک چشم
عمل پلک چشم

به هنگام این جراحی، برش های روی محل تحت درمان زده خواهد شد و توسط امکانات مخصوص این چربی ها یا پوست اضافه برداشته می شود.پس از اتمام این عملیات، برش های انجام شده ، بخیه زده می شوند

برای این عمل پلک چشم ، شما به طور کامل بیهوش نخواهید شد و تنها از بی حسی موضعی استفاده می شود.

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی

پس از عمل بلفاروپلاستی نکاتی وجود دارد که حتما باید آن ها را رعایت کنید. در ادامه تصمیم داریم به برخی از این نکات اشاره کنیم :

  • بعد از جراحی باید تا 2 هفته از بلند کردن اجسام سنگین و انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید
  • از خاراندن و مالیدن جای عمل پلک چشم خودداری کنید
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید
  • از مصرف لوازم و محصولات آرایشی در اطراف چشم و پلک ها اجتناب کنید
  • پس از دو الی 3 روز می توانید استحمام کنید اما بهتر است که از دوش آب داغ یا سرد اجتناب کنید.

جراحی پلک با لیزر

امروزه شیوه ی نوینی به نام عمل بلفاروپلاستی بدون جراحی رایج شده است که در طول آن با استفاده از لیزر می توان افتادگی پلک ها را ترمیم کرد.این شیوه ، یک نوع عمل پلک چشم غیر تهاجمی است که در طول آن هیچ گونه برشی روی پلک های شما انجام نخواهد شد.

در ابتدا یک جراح متخصص پلک های شما را بررسی و معاینه خواهد کرد و تصمیم می گیرد که ایا جراحی پلک با لیزر برای شما مناسب است یا خیر.

در این شیوه به جای استفاده از تیغ برای برش روی پلک ها از لیزر استفاده می شود و تجمع چربی های زیرین را از بین خواهد برد.

مزیت های این شیوه نسبت به جراحی بلفاروپلاستی این است که دوره بهبود آن بسیار کوتاه است و هم چنین عوارض خطرناک(اما نادر) بلفاروپلاستی را ندارد.علاوه بر این هیچ گونه جای عملی روی پلک ها باقی نخواهد ماند و لایه های پوستی کمتر دستکاری می شوند.

مترجم و محقق : ندا ناصر

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments