جراحی پلک

جراحی پلک | جراحی پلک با لیزر | هزینه جراحی پلک

جراحی پلک چیست؟

جراحی پلک می تواند به داشتن ظاهری طبیعی و ظریف، چشم های خیره کننده و رفع پیری دور چشم کمک کند. جراحی پلک روشی بسیار منحصر به فرد است که می تواند وارفتگی و شل شدگی پوست را بهبود بخشد، چین و چروک ها را نرم و صاف کند، پوسیدگی را کاهش دهد و سایر علائم پیری اطراف پلک های فوقانی و پایینی را از بین ببرد .

“مرکز لیزر و زیبایی برکه با در اختیار داشتن کادری متشکل از پزشکان متخصص و حرفه ای آماده ی ارائه ی خدمات جراحی پلک برای متقاضیان محترم می باشد. هم اکنون می توانید از اینجا با ما تماس بگیرید.”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی پلک چه تاثیری دارد؟

پلک های ما مرکز باریک ترین و ظریف ترین پوست ها در بدن  هستند، پس جای تعجب نیست که نشانه های پیری زودتر از دیگر نواحی پوست، ابتدا روی پلک ها و دور چشم  ظاهر شوند . پیر شدن پوست پلک می تواند به شیوه هایی فراتر از فقط ” پیر تر به نظر رسیدن” بر روی ظاهر فرد تاثیر بگذارد ، زیرا ما بسیاری از احساساتمان را با چشمانمان بیان می کنیم. فرو رفتگی و گودی زیر چشم، می تواند ظاهری خسته، غمگین و حتی خشمگین به فرد بدهد، حتی زمانی که فرد کاملااحساس خوب و مثبتی داشته باشد.

جراحی پلک
جراحی پلک

جراحی زیبایی پلک طراحی شده است تا برای مقابله با این تغییرات و بازگرداندن ظاهر طبیعی و جوان به چشم کمک کند. نتایج به دست آمده می تواند کیفیت زندگی فرد را افزایش دهد و به بیمار کمک کند تا حداقل در مورد ظاهر خود احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. اگر دیگران به اشتباه شما را به عنوان فردی خسته یا ناراحت می شناسند، یک جراحی یا لیفت پلک می تواند به چشمان شما کمک کند تا بتوانید احساساتتان را دقیق تر نشان دهید. همچنین اگر افتادگی پلک مانع دید شما می شود، عمل جراحی پلک می تواند این مشکل را از بین ببرد و به شما اجازه دهد چشمان خود را به طور کامل باز کنید.

انتخاب بهترین جراح پلک

جراحی پلک نه تنها نیاز به دانش کاملی از آناتومی صورت و زیبایی چشم در جزئیات زیبایی شناختی دارد بلکه همچنین به توانایی تنظیم تکنیک های جراحی بر اساس نیازهای منحصر به فرد یک بیمار نیاز دارد تا بتواند نتایجی به بار بیاورد که طبق معیار های نژاد، سن، جنسیت و ویژگی های منحصر به فرد صورت بیمار، طبیعی جلوه کند. قبل از انتخاب یک جراح زیبایی برای انجام لیفت پلک، مهم است که تمام جوانب آن را بررسی کنید تا نتیجه حاصل شده مطلوب شما باشد

هنگام مشاوره با جراحان زیبایی ، در مورد آموزش و تجربه خاصشان در جراحی زیبایی صورت سوال بپرسید. طی هر دو مشاوره ی آنلاین و حضوری نگاهی به عکس های قبل و بعد از عمل بیمارانی که به او مراجعه کرده اند بیاندازید، توجه ویژه ای به بیمارانی که به نظر بیشتر شبیه شما هستند داشته باشید. اگرچه نتایج هر عملی برای بیماران متفاوت، مختلف و منحصر به فرد است ، اما کار گذشته ی جراح زیبایی بهترین شاخص برای ارزیابی دیدگاه زیبایی شناختی و اصولا سلیقه ی او است. همچنین مطمئن شوید که جراح زیبایی ای را انتخاب می کنید که دارای تجربه عمل جراحی پلک برای بیمارانی است که نژاد و ترکیب کلی صورتی مشابه با شما دارند.

انتخاب یک جراحی زیبایی دارای گواهینامه ی معتبر به شما اطمینان می دهد که جراح به طور خاص در جراحی زیبایی ، به خصوص تکنیک های مربوط به جراحی پلک، آموزش دیده و با تجربه است و اینکه عمل جراحی شما در یک مرکز جراحی معتبر انجام می شود.

روش های جراحی پلک

جراحی پلک یا لیفت پلک در واقع شامل استفاده از تکنیک های مختلف جراحی است. این مسئله که چه تکنیکهای جراحی زیبایی برای هر فرد استفاده خواهد شد ، بستگی به آناتومی صورت بیمار و تغییرات خاصی دارد که باید برای رسیدن به اهداف بیمار از انجام این عمل، انجام گیرند. بسته به شرایط هر بیمار ، جراحی پلک ممکن است شامل عمل جراحی پلک فوقانی، جراحی پلک پایینی یا هر دو باشد.

جراحی پلک فوقانی

آیا احساس می کنید که چشمان شما همیشه خسته به نظر می رسند، انگار که همیشه ناراضی هستید یا کمتر از آنچه که واقعا هستید به نظر سرحال می آیید؟  کبودی پلک و چین و چروک روی پلک های فوقانی می تواند چنین ظاهری را ایجاد کند و عمل جراحی پلک بالایی، پوست اضافی روی پلک را برطرف کرده و شکل طبیعی شان را به پلک ها باز می گرداند و باعث می شود چشم ها باز تر جلوه کنند.

جراحی پلک فوقانی معمولا شامل برش هایی است که در نواحی طبیعی در بالای چشم ایجاد می شوند که از طریق آن جراح زیبایی مقدار دقیقی از  پوست و چربی اضافی را برداشته و یا عضلات اطراف آن را تنظیم می کند تا پیشرفت مورد نظر را انجام دهد.

جراحی پلک پایینی

آیا زیر چشمان شما پف کرده است، آیا “کیسه” ها یا گودی زیر چشمتان باعث می شود اینطور به نظر برسد که خوب نخوابیده اید؟ حتی اگر انرژی زیادی دارید! این احتمالا به علت چربی اضافه ایست که در زیر چشم جمع می شود.  این اتفاق می تواند در طول زمان با پیرتر شدن و کاهش خاصیت کشسانی پوست تشدید شود، پف پلکهای پائینی حتی می تواند برای افرادی که در سنین 20 سالگی هستند نیز رخ دهد ، و باعث شود که خیلی بزرگتر از آن چه که سن دارند ، به نظر بیایند

جراحی پلک پایین می تواند یک راه حل عالی برای اصلاح حالت کیسه ای  و پف پلک باشد. انواع روش های جراحی وجود دارد که جراحان زیبایی می توانند برای بهبود وضعیت پلک های پایین از آنها استفاده کنند. برشها معمولا بر روی لبه بیرونی پلک پایین ایجاد می شوند، دقیقا در زیر مژه یا داخل پلک ها.

یک جراح می توانند به بهترین نحو برایتان توضیح دهد که کدام عمل چشم برای شما مناسب تر است

ترکیب جراحی پلک با عمل های دیگر

اگرسن شما بالا رفته است واحساس می کنید که دیگر وقت آن رسیده که تغییری در خود ایجاد کنید،عمل های زیبایی می توانند گزینه مناسبی باشند . در حالی که عمل جراحی پلک به تنهایی می تواند ظاهر شما را به طرز قابل توجهی بهبود بخشد، انجام لیفت صورت(کشیدن پوست صورت)، لیفت ابرو یا هر دو در کنار جراحی پلک به منظور جوان سازی صورت ، بسیار معمول است و نتیجه حاصل از آن را می تواند چند برابر کند.

شما می توانید جهت اطلاع از انواع خدمات زیبایی مرکز برکه اینجا را کلیک کنید

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments