درمان قطعی ترک های پوستی با کربوکسی تراپی

درمان قطعی ترک پوستی: بهترین گزینه روی میز کدام است؟

درمان قطعی ترک پوستی: بهترین گزینه روی میز کدام است؟

بهترین راه های درمان ترک های پوستی

سلام و سلامت باشید

از اینکه مهمان تهران اسکین هستید خرسندیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علت ترک های پوستی

درمان قطعی ترک های پوستی با کربوکسی تراپی

آیا شما هم از ترک های پوستی یا استریا دل خوشی ندارید و می خواهید پوست صاف و یکدستی داشته باشید؟ ترک های سفید رنگ و روشن پوست من و شما ممکن است ناشی از چاق و لاغر شدن های پی در پی، لاغری ناگهانی، اضافه وزن ناگهانی، بدنسازی و افزایش حجم عضله در کوتاه مدت، و بارداری …باشد. این ترک ها یکنواختی رنگ پوست را برهم می زنند و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می کنند.

اگر لایه رویی و میانی پوست بیش از حد کشیده شوند، بافت همبند طاقت نیاورده و در هم می شکند؛ در نتیجه، کلاژن و الاستین کمتری تولید می شود. پوست کم کم شادابی خود را از دست داده و ترک بر می دارد (تصویر فوق).
به غیر از موارد بالا، رسیدن به بلوغ، ژنتیک، مصرف طولانی مدت داروهای کورتیکواستروئید، و تیره بودن پوست از علت های ترک پوستی هستند.

ترک های پوستی در بارداری

ترک پوستی بیشتر از همه سراغ خانم های باردار می آید. البته این حرف به معنای نفی بارداری نیست؛ خیلی راحت می توان از بروز ترک پوستی در بارداری پیشگیری کرد.
حتی خانم های مجرد نیز ترک پوستی در نواحی سینه، باسن، شکم، ران …را تجربه می کنند. برخی پزشکان کرم موستلا را برای پیشگیری از ترک پیشنهاد می کنند. البته فراموش نکنیم که تمامی انواع کرم ها نقش پیشگیرنده دارند نه درمانی!

خانم هایی هستند که هنوز رد ترک ها روی پوستشان باقی مانده و به یک روش جوانسازی مدرن برای درمان کامل نیاز دارند (عنوان بعدی)

درمان قطعی ترک های پوستی: کربوکسی تراپی

بهترین مرکز کربوکسی تراپی در تهران

کربوکسی تراپی نوعی تقلید از خاصیت شفابخشی چشمه های آب معدنی ست که خاستگاه آن کشور فرانسه است.

کربوکسی تراپی یعنی تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست با پمپ گاز مخصوص برای فریب دادن آن؛ پوست فکر می کند آسیب دیده و کمبود اکسیژن دارد و به مغز دستورهایی برای خونرسانی بیشتر صادر می کند.

کربوکسی تراپی نوعی تحریک خونرسانی، تغذیه سلولی و در نتیجه رشد دوباره ی فاکتورهای جوانسازی مانند کلاژن و الاستین است. کلاژن از مهمترین و فراوانترین پروتئین های پوست است که وجود آن برای جوان ماندن ما ضروری ست. به همین علت، تمام روش های جوانسازی پوست به تحریک و تولید کلاژن ختم می شوند.

ایمنی و جوابدهی کربوکسی تراپی در رفع ترک های پوستی

نگران ایمنی تزریق CO2 نباشید. دوز، فشار و سرعت جریان گاز از قبل کنترل شده و کاملا غیرسمی می باشد. برای تزریق این گاز، از سوزن مزوتراپی استفاده می شود.

اگر زیرپوستتان با تزریق گاز دی اکسید کربن ورم کرد، نترسید. این تورم نشانه ی خوبی از شروع فرآیند کلاژن سازی در بافت همبند زیر پوست است.

نکته: شاید کربوکسی تراپی برای رفع سلولیت تا شش ماه اثر کند و به تمدید جلسات نیاز باشد؛ اما برای رفع ترک های پوستی عالی جواب داده و ایمنی ماندگاری بالایی دارد.

لینک اطلاعات جامع کربوکسی تراپی، اینجا کلیک کنید.

فیلم درمان قطعی ترک پوستی با کربوکسی تراپی

دوستان عزیز، یک ویدئو با زیرنویس برای شما تهیه کردم (ترجمه از سایت تهران اسکین) که نکات بسیار جالبی را از زبان یکی از بهترین پزشکان متخصص پوست درباره کربوکسی تراپی عنوان می کند. این ویدئو را با هم ببینیم.

برای دیدن ویدئوهای بیشتر، اینجا کلیک کنید.

کربوکسی تراپی همراه با پی آر پی و لیزر

بهترین مرکز جوانسازی کربوکسی تراپی و رفع سلولیت (لاغری)

گاهی اوقات ترک های پوستی عمیق شده و به عبارتی ریشه دوانده. در اینجا، برای تقویت اثر کربوکسی تراپی در پوست های دیرجواب، از پی آر پی و یا لیزردرمانی نیز کمک گرفته می شود.

لینک جزییات پی آر پی، اینجا کلیک کنید.

هزینه درمان ترک های پوستی با لیزر

هزینه لیزر گرانتر از کربوکسی تراپی ست. اما با تخفیف های ویژه ای که تهران اسکین در نظر گرفته، این مشکل رفع شده. قیمت های ما در عین کیفیت بالای کار و دستگاه های پیشرفته، باورنکردنی هستند. برای اطلاعات قیمت، همین الان گوشی را برداشته و شماره های ذکر شده در پایان متن را بگیرید. اگر اهل استفاده از اینستاگرام هستید، می توانید دایرکتوری قیمت ها را نیز دریافت کنید.

گاهی ترک پوستی آنقدر عمیق است که ترکیبی از جلسات لیزر و کربوکسی تراپی و لیزر نتایج بهتری به دست می دهد.

کار لیزر به این صورت است که لایه های ترک خورده پوست را برداشته و بدون ایجاد هیچگونه برش یا سوزشی، پوست ترک خورده را ترمیم می کند.

لیزرهای امروزی آنقدر پیشرفته اند که جای هیچگونه نگرانی (مگر برای بعضی پوست های تیره یا حساس) باقی نگذاشته اند. آن ها به سیستم خنک کننده و مکنده دود لیزر مجهز هستند تا از عوارض سوختگی یا آلودگی و عفونت پوست جلوگیری شود.

برای اطلاعات بهترین تجهیزات لیزری، اینجا کلیک کنید.

چرا کربوکسی تراپی بهترین گزینه برای درمان قطعی ترک پوستی؟

برای اینکه بدانید چرا کربوکسی تراپی در درمان قطعی ترک پوستی، بهتر از روش های دیگر است، اینجا کلیک کنید.

هزینه درمان ترک های پوستی با کربوکسی تراپی

نگران هزینه های کربوکسی تراپی نباشید. این روش ارزان و مقرون به صرفه است. به شش ماه تا یکسالی یکبار تمدید می ارزد. همان طور که گفتیم، می توانید از تخفیف های ویژه نیز برخوردار شوید.

مراکز پیشنهادی تهران اسکین تجربه های گرانبهایی در زمینه جوانسازی پوست دارند. تخفیف و کیفیت بالای کار دو دوست همیشگی هستند.

برای اطلاعات قیمت، همین الان گوشی را برداشته و شماره های ذکر شده در پایان متن را بگیرید. اگر اهل استفاده از اینستاگرام هستید، می توانید دایرکتوری قیمت ها را نیز دریافت کنید.

کربوکسی تراپی صورت، لاغری و رفع سیاهی زیر چشم

کربوکسی تراپی صورت

برای دیدن مطلب جامع و جالب کربوکسی تراپی برای جوانسازی صورت، لاغری و رفع تیرگی زیر چشم ها، اینجا کلیک کنید.

شادمانه باشید

م.الف. دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments