هزینه لیزر افتادگی پلک

هزینه لیزر افتادگی پلک | قیمت لیفت پلک چقدر است؟!

هزینه لیزر افتادگی پلک 

هزینه لیزر افتادگی پلک 

بدترین اتفاقی که می تواند هر بیماری را دچار استرس و اضطراب کند، این است که نگران هزینه های درمان خود باشد. بارها و بارها میان دوستان و اطرافیان خود دیده اید که عده ای به خاطر مسائل مالی، نتوانسته اند که درمان خود را انجام بدهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

وقتی که صحبت از درمان های زیبایی مطرح می شود؛ توجه به مسائل و هزینه های درمانی حتی بیشتر هم می شود، چرا که همان گونه که می دانیم بیمه های درمانی، پروسیجرهای زیبایی را پوشش نمی دهند. به همین خاطر است که خیلی ها اصلا به سراغ چنین درمان هایی نمی روند.

اما برعکس آن چه که شما تصور می کنید، هزینه ی پروسیجرهای زیبایی آن قدر بالا نیست و در حال حاضر با وجود شرایط مختلفی که مراکز زیبایی ارائه می کنند، هر کسی می تواند به فکر انجام آن ها باشد.

هزینه لیزر افتادگی پلک 
هزینه لیزر افتادگی پلک

یکی از درمان هایی که به نظر افراد خیلی گران است، همین لیزر افتادگی پلک است. همان گونه که می دانید در گذشته برای رفع افتادگی پلک، تنها راهکار موجود، عمل جراحی بود.

اما هم اکنون، جراحی لیزری نیز انجام می شود که علاوه بر مزیت های زیادی که نسبت به بلفاروپلاستی سنتی دارد، هزینه آن نیز خیلی کمتر است و افراد زیادی می توانند این درمان را در نظر داشته باشند.

هزینه لیزر افتادگی پلک 

اما سوال اصلی اینجاست که هزینه لیزر افتادگی پلک چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال ناچاریم مسائل دیگری را هم مطرح کنیم که بر قیمت نهایی لیزر افتادگی پلک تاثیر می گذارند. با ما همراه باشید.

مرکز زیبایی برکه، از معدود مراکز زیبایی تهران است که به جدیدترین تکنولوژی لیزر افتادگی پلک مجهز می باشد و علاوه بر امکانات بی نظیر ، از حضور بهترین متخصصین زیبایی نیز بهره مند است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به هزینه لیزر افتادگی پلک و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
هزینه لیزر افتادگی پلک 
هزینه لیزر افتادگی پلک

هزینه جراحی افتادگی پلک مادرزادی

افتادگی پلک از رایج ترین علائمی پیری است و هر شخصی روزی با آن رو به رو خواهد شد. هر چه سن ما بالاتر می رود، عضلات پلک قدرت خود را از دست می دهند و دیگر نمی توانند مانند گذشته عملکرد درستی داشته باشند. هم چنین پوست ما نیز انعطاف پذیری خود را از دست می دهد.

اما تنها دلیل افتادگی پلک، پیری و بالا رفتن سن نیست! بلکه خیلی ها به شکل مادرزادی با این معضل به دنیا می آیند.

بخشی از این معضل به خاطر آناتومی طبیعی چهره افراد است و باقی آن به مشکلات ژنتیکی برمی گردد.

هزینه لیزر افتادگی پلک 

امادر هر صورت، نکته این جاست که دیگر نیازی به نگرانی نیست چرا که جراحی پلک می تواند این مشکل را به طور کامل برطرف کند.

باز هم بسته به شرایط فرد، ممکن است پزشک جراحی لیزری یا بلفاروپلاستی سنتی را توصیه کند. همه چیز به این بستگی خواهد داشت که کدام یک از این شرایط  برای شما مناسب تر است.

هزینه جراحی نیز به وخامت عارضه و هم چنین مهارت پزشکتان بستگی دارد.

طبیعی است که هر چه سابقه و مهارت او بیشتر باشد، احتمالاً دستمزد بیشتری دریافت خواهد کرد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که بدون معاینه توسط پزشک، نمی توان قیمت و هزینه مشخصی را برای جراحی پلک در نظر گرفت!

همان گونه  که می دانید شرایط هر بیمار متفاوت است و نیاز است که کارهای مختلفی برای او انجام شود.

هزینه جراحی افتادگی پلک مادرزادی
هزینه جراحی افتادگی پلک مادرزادی

علاوه بر این، هزینه های مربوط به عکس برداری و آزمایشات مختلف نیز ممکن است بر قیمت نهایی جراحی پلک بیافزاید.

هزینه لیزر افتادگی پلک 

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

راه های زیادی برای درمان افتادگی پلک بدون جراحی وجود دارد. متاسفانه عوارض جراحی بلفاروپلاستی بالاست و خیلی ها حاضر نیستند که دوره نقاهت آن را طی کنند یا این که خودشان را در معرض بیهوشی قرار دهند.

به همین خاطر است که روش های غیر تهاجمی تری مثل تزریق بوتاکس، لیفت پلک با نخ و لیزر پلک ، محبوبیت بیشتری در میان افراد دارد.

تزریق بوتاکس برای رفع افتادگی پلک : در مقالات پیشین راجع به بوتاکس صحبت کرده ایم و احتمالاً خودتان نیز می دانید که مکانیزم اثر آن چگونه است. اما یکی از مزیت های اصلی بوتاکس، رفع افتادگی پلک است. بوتاکس با فلج کردن عضلات پلک می تواند مانع از افتادگی آن ها شود و به این ترتیب ، ظاهر پلک ها را تا حد قابل توجهی بهبود دهد.

هزینه لیزر افتادگی پلک 

متاسفانه اثرات بوتاکس موقتی است و اگر می خواهید که نتیجه را حفظ کنید، باید هر 3 الی 6 ماه این درمان را تکرار کنید.بوتاکس عوارض جانبی خیلی کمی دارد و دوره ی نقاهت آن نیز بسیار کوتاه است. بنابراین یکی از بهترین جایگزین های جراحی می باشد.

لیفت پلک با نخ : شاید برایتان عجیب باشد که از نخ برای لیفت استفاده شود، اما این درمان کاملا رایج بوده و در حال حاضر خیلی از پزشکان، آن را به کار می برند. در طول این درمان از الیاف مخصوصی برای لیفت پلک استفاده می شود. این درمان کاملاً سرپایی بوده و نیازی به استراحت ندارد. هم چنین به خاطر این که کمترین میزان از تهاجم را دارد، محبوبیت زیادی میان افراد مختلف پیدا کرده است. اما درست مثل بوتاکس، اثرات لیفت پلک با نخ نیز موقتی است و نهایتاً تا 1 سال دوام داشته باشد.

جراحی پلک با لیزر : در مقالات پیشین راجع به این روش فوق العاده نیز صحبت کرده ایم . فرقی که جراحی لیزری با بلفاروپلاستی دارد، در این است که هیچ گونه برشی روی پوست ایجاد نمی شود و با استفاده از لیزر کل پروسیجر را انجام می دهند. هزینه لیزر افتادگی پلک، بسیار کمتر از بلفاروپلاستی می باشد و دوره نقاهت آن نیز کوتاه تر است.

با تمام این تفاصیل، تنها کسی که می تواند تصمیم درستی برای انتخاب روش درمانی شما داشته باشد، یک پزشک ماهر و جراحی متخصص است. توصیه می کنیم در این رابطه به پزشک خودتان اطمینان کنید و روند درمان را به او بسپارید.

تخفیف جراحی پلک

مرکز برکه افتخار دارد تا به مناسبت های مختلف، تخفیف های فوق العاده ای روی خدمات خود ارائه کند. در صورتی که می خواهید جراحی پلک داشته باشید اما هزینه های آن برایتان زیاد است؛ توصیه می کنیم با مرکز برکه در ارتباط باشید و از طریق همین وب سایت از آخرین تخفیف های جراحی پلک با خبر شوید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

گردآورنده : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments