بوتاکس در سمنان

بوتاکس در سمنان | چند نکته کاربردی درمورد تزریق بوتاکس

بوتاکس در سمنان

بوتاکس در سمنان

شهر سمنان، مرکز استان سمنان در شما دشت کویر، آب و هوایی گرم و معتدل دارد. هوایی که در کنار روند طبیعی افزایش سن، شرایطی مطلوبی برای برزو چین و چروک های پوستی یه وجود می آورد.
حتما نام بوتاکس به گوشتان خورده است. تزریق بوتاکس معروف ترین عمل زیبایی برای برطرف کردن چین و چروک و جوانسازی پوست است. هیچکس نیست که به طراوت و جوانی پوست خود اهمیت بدهد، اما یکبار هم به فکر استفاده از بوتاکس نیفتاده باشد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بوتاکس در سمنان
بوتاکس در سمنان

مراکز زیبایی برای تزریق بوتاکس در سمنان به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران کم نیستند. مراکزی که قطعا تزریق بوتاکس بدیهی ترین خدمات اولیه شان به مردم ارائه می شود. شاید با خود فکر کنید که ساده است؛ کافی است تصمیمتان برای تزریق بوتاکس در سمنان را بگیرید و به اولین مرکزی که با آن مواجه می شوید مراجعه کنید.
اما پیدا کردن یک مرکز زیبایی در سمنان به این آسانی هم نیست. نه به خاطر آنکه تعداد این مراکز کم است، بلکه چون تعداد مراکز معتبر ممکن است به آن زیادی که فکرش را می کنید نباشد. اعتبار و کیفیت مرکز زیبایی برای تزریق بوتاکس بسیار مهم است، چراکه در وهله اول با سلامتی شما سروکار دارد و در وهله دوم اگر بد انجام شود علاوه بر عوارض ناشالم می تواند زیبایی ظاهری شما را تحت تأثیر قرار دهد.
اما نگران نباشید، تهران اسکین کار شما را آسان کرده است.

بهترین مراکز زیبایی در سمنان

کافی است چند دقیقه زمان بگذارید و فرم انتهای مقاله را پر کنید تا تهران اسکین فهرست بهترین مراکز زیبایی در سمنان را به شما معرفی کند. البته این فهرست محدود به سمنان نبوده و با توجه به اطلاعات وارده می تواند لیست بهترین مراکز هر شهری را نشان دهد.

اما در کنار سایر مراکز زیبایی معتبر، خود شعبه سمنان تهران اسکین هم در شهر شما وجود دارد. کادر مجرب در کنار دسترسی به بهترین مواد بوتاکس با قیمت های استثنایی، شعبه سمنان تهران اسکین را به یکی از بهترین و باکیفیت ترین مراکز زیبایی در این شهر تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز و همچنین اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
بوتاکس در سمنان
بوتاکس در سمنان

نکاتی که باید در مورد بوتاکس بدانید

بوتاکس سالیان سال است که رایجترین و محبوب ترین روش درمان زیبایی برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک بوده است. هیچکس تعجب نمی کند اگر فردا ببیند دوستان و فامیل های نزدیکش بوتاکس کرده اند. به همین دلیل بهتر است نکاتی را در مورد این روش بدانید تا با آگاهی بیشتر آن را انتخاب کرده و نگرانی هایتان را رفع کنید.

بوتاکس یک نوروتوکسین است که با سوزن تزریق می شود

بوتاکس در حقیقت مایعی بسیار رقیق شده از مشتقات سم بوتولینوم است که در باکتری به نام کلوستریدیوم بوتولینوم یافت می شود. روند اثرگذاری بوتاکس درواقع با آرامبخشی و فلج موقت عصبی عضلات سطحی زیرپوستی صورت می گیرد تا نتوانند با حرکاتشان موجب بروز چین وچروک شوند. بوتاکس بیشتر برای رفع چروک های عمیق مخصوصا در ناحیه پیشانی و دور چشم استفاده می شود.

بوتاکس در سمنان
بوتاکس در سمنان

اگر بوتاکس به درستی تزریق شود ایمن است

ار انجایی که بوتاکس از مشتقات سم بسیار خطرناک بوتولینوم است یک از بیشترین نگرانی هایی که در مورد آن وجود دارد بحث ایمنی آن است. اما اگر بوتاکس را در یک مرکز مناسب و معتبر انجام دهید لازم نیست در مورد این مسئله نگران باشید. چنانچه بوتاکس توسط پزشک غیر متخصص و در دوزهای زیاد از حد تزریق شود می تواند خطرآفرین باشد، اما یک مرکز باکیفیت همیشه در تعیین میزان صحیح تزریق دقیق است.

هیچ سن جادویی برای تزریق بوتاکس وجود ندارد

گوشتان را به حرف های مردم نسپارید. هیچ سن مشخصی وجود ندارد که بخواهید بوتاکس را حتما در آن انجام دهید. اگرچه بیشتر مشتریان بوتاکس افراد و به خصوص خانم های 35 تا 50 سال هستند، اما واقعیت آن است که در هر سنی می توانید آن را انجام دهید. چراکه چین و چروک فقط از بالا رفتن سن ناشی نمی شود، بلکه حوادث و عارضه های پوستی هم می توانند موجب بروز چنین خطوط و چروک هایی شوند.

بوتاکس در سمنان
بوتاکس در سمنان

بعد از تزریق بوتاکس صورتتان منجمد نمی شود

چون بوتاکس خاصیت فلج کنندگی دارد، یکی از رایجترین نگرانی ها در مورد آن این است که مردم فکر می کنند تزریق بوتاکس باعث می شود صورت فرد منجمد و مانند مجسمه بی حرکت شود. اگرچه بخش فلج کنندگی بوتاکس حقیقت دارد، اما این خاصیت باعث انجماد عضلات صورت شما نمی شود. بلکه تنها تاثیرش را روی بخش کوچکی از ناحیه هدف می گذارد.

چین و چروک ها را از ریشه نابود نمی کند

سعی کنید انتظارات واقعی از بوتاکس داشته باشید. بوتاکس همه چین و چروک ها را از بین نمی برد، بلکه همانطور که در بالا هم اشاره کردیم بیشتر مناسب رفع چروک های عمیقی است که ناشی از حرکات عضلات صورت و به هم نزدیک شدن آنها هستند. مثل خط اخم، چین های پیشانی یا چروک های دور چشم که ناشی از حرکت عضلات آن نواحی هستند.

بوتاکس در سمنان
بوتاکس در سمنان

بوتاکس در واقع یک نام تجاری است

بوتاکس نام تجاری مشتقات سم بوتولینوم است که در برندها و مارک های مختلفی در بازار وجود دارد. مارک هایی مانند دیسپورت، ژینیون و لینوریز از جمله مارک های معتبر خارجی بوتاکس هستند. هرچند برندهای ایرانی مانند مسپورت هم وجود دارند. تزریق بوتاکس ایرانی ارزانتر است و کیفیت مطلوبی هم دارد، اما تزریق مارک های خارجی معتبر نتیجه مثبت تری برای شما به همراه خواهد داشت. شما می توانید بیشتر این برندها را در شعبه سمنان تهران اسکین پیدا کنید.

بوتاکس فقط برای خانم ها نیست

متاسفانه اینطور جا افتاده که بوتاکس و کلا عمل های زیبایی غیرتهاجمی از این دست بیشتر برای خانم هاست تا آقایان. اما این باور رایج کاملا نادرست است. آقایان هم می توانند به اندازه خانم ها از مزایای این عمل بهره ببرند. مراکز زیبایی مانند سالن های آرایشی نیستند که فقط مختص خانم های باشند.

بوتاکس در سمنان
بوتاکس در سمنان

بوتاکس تاثیر دائمی ندارد

ابداً فکر نکنید که با یکبار تزریق بوتاکس می توانید برای همیشه از شر چین و چروک های عمیق پوستی خود خلاص شوید. واقعیت آن است که تزریق بوتاکس بسته به شرایط هر نفر بین 4 تا 6 ماه بیشتر دوام نمی آورد و بعد از این مدت اثرش از بین می رود. بعد از آن اگر همچنان مایل بودید از تاثیرات بوتاکس بهره ببرید باید مجددا آن را تزریق نمایید.
مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments