تزریق ژل لب در یزد

هر آن چه که باید راجع به خدمات تزریق ژل لب در یزد بدانید + فیلم

تزریق ژل لب در یزد

تزریق ژل لب در یزد

این روزها کیست که دیگر نمی داند خانم کایلی جنر (مدل معروف آمریکایی ) به لب هایش ژل تزریق کرده است ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

واقعیت این جاست که این پروسیجر زیبایی به قدری همه گیر و رایج شده که حتی در شهرستان های کوچک هم انجام می شود چه برسد به شهر بزرگ و زیبایی مثل یزد!

اگر به دنبال یک متخصص و مرکز فوق العاده برای تزریق ژل لب می گردید توصیه می کنیم که سری به شعبه ی مورد تایید تهران اسکین در یزد بزنید.در این مرکز کلیه ی خدمات تزریق ژل لب و فیلرهای پوستی انجام می شود. کافیست روی این لینک کلیک کرده و مستقیماً با همکاران ما در یزد در ارتباط باشید.
تزریق ژل لب در یزد
تزریق ژل لب در یزد

ژل لب چیست؟

اگر نمی دانید که این ماده به چه کاری می آید پس احتمالاً از دنیای مد و زیبایی خیلی عقبید! برخلاف آن چه که در وب سایت های مختلف گفته می شود، تزریق ژل لب به هیچ وجه عملیاتی خطرناک نیست.بلکه اگر توسط یک پزشک ماهر و متخصص انجام شود، هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت و شما را به نتیجه ی دلخواهتان می رساند.

ژل لب ها عموما سه کارکرد اصلی دارند :

لب ها را برجسته می کنند

هیالورونیک اسید را به پوست برمی گردانند

باعث طراوت و رطوبت لب می شوند

هیالورونیک اسید ماده ی اصلی حفظ رطوبت و طراوت پوست است.اما با افزایش سن تولید آن در بدن کم می شود.به همین خاطر تزریق ژل فقط به میزان این ماده در بدن می افزاید. از آن جایی که این ماده خود به خود در بدن تولید می شود، هیچ گونه عوارضی بر جای نخواهد گذاشت.

در کمال تاسف ، خیلی از مراکز از ژل های تقلبی استفاده می کنند. شاید سرمنشا خیلی از قصه های ترسناکی که راجع به این پروسیجر زیبایی گفته می شود، همین جاست!

ژل لب چیست؟
ژل لب چیست؟

اگر از ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید نیستند برای لب استفاده شود، طبیعی است که دچار عوارض خواهید شد.از جمله مشکلاتی که ممکن است به هنگام تزریق ژل لب بی کیفیت و ارزان بروز پیدا کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

امکان جا به جایی و حرکت مواد ژل

عدم صافی و تقارن در لب ها

بروز عارضه های پوستی مثل کهیر و تبخال

و…

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری راجع به تزریق ژل های ارزان و کیفیت به دست آورید توصیه می کنیم مقاله ی عوارض تزریق ژل ارزان را مطالعه کنید.

پروتز لب در یزد

از دیگر روش هایی که می توان برای حجم دهی و برجسته سازی لب استفاده کرد ، پروتز و کاشت است.در این روش که نوعی جراحی به حساب می آید ، پزشکتان از داخل لب ها شکافی ایجاد می کند و پروتزی از جنس سیلیکون در داخل آن قرار می دهد و سپس شکاف را بخیه می زند.

گرچه این روش دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به تزریق ژل دارد ، اما خالی از عوارض هم نیست.

پروتز لب در یزد
پروتز لب در یزد

به عنوان مثال یکی از رایج ترین عوارض پروتز لب ، مربوط می شود به پیامدهای بعد از جراحی !!

بعد از اتمام جراحی شما باید استراحت کنید در حالی که تزریق ژل در مدت کوتاهی انجام می شود و نیازی به استراحت ندارد

کبودی و تورم طولانی مدت بخشی از روند اجتناب ناپذیر پروتز لب هاست!

قرمزی و التهاب نیز می تواند بروز پیدا کند.

با تمام این تفاصیل باز هم در صورتی که این عملیات را تحت نظر یک پزشک متخصص و ماهر انجام دهید ، می توان گزینه ی خیلی خوبی برای افزایش حجم لب ها باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به پروتز لب در مرکز زیبایی یزد ، می توانید اینجا را کلیک کنید.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در یزد

همان گونه که بارها گفته ایم ، مهم ترین افتخار مجموعه ی تهران اسکین در خوش نامی و اعتبارش است. ما به خاطر هیچ چیزی بر روی اعتبار خود ریسک نخواهیم کرد. به همین خاطر همواره تلاش داریم که پزشکان پیشنهادی را با دقت و سخت گیری زیادی انتخاب نماییم.

پزشک مجموعه ی یزد نیز با سال ها تجربه در زمینه ی تزریق ژل هایی مثل ژوویدرم و رستیلن ، یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند باشد.

در کلیه ی مراکز تهران اسکین ، تلاش می شود که از برندهای معروف و رایج برای تزریق ژل لب استفاده شود.به این ترتیب می توانید تا حدّ زیادی از مطلوب بودن نتیجه اطمینان حاصل نمایید.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در یزد
بهترین دکتر تزریق ژل لب در یزد

علاوه بر این پزشکان مجموعه ی زیبایی تهران اسکین ، همیشه جلسات مشاوره و پاسخ دهی به سوالات مراجعه کنندگان را جدی می گیرند. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل نمایید که با تمام جنبه های پروسیجر خود آشنا خواهید شد و درباره ی تمام ریسک ها و خطرات عملیات با شما صحبت خواهد شد.

هم چنین دستورالعمل های دقیقی برای هر بیمار تجویز خواهد شد تا با به کار گیری آن ها بعد از عملیات ، ریسک بروز عوارض جانبی کاهش پیدا کند.

نکته ی خیلی مهم : توجه داشته باشید که تزریق ژل و فیلر می تواند باعث بروز اندکی تورم و قرمزی شود اما این عوارض کاملا موقتی هستند و بعد از مدتی به طور کامل از بین خواهند رفت. در این باره از پزشک ما در مرکز یزد سوال کنید!

قیمت تزریق ژل لب در یزد

مهم ترین خدماتی که به شما عزیزان ارائه می شود ، قیمت های کاملا به صرفه و مناسب ماست.با توجه به مواد با کیفیتی که در مرکز زیبایی یزد، استفاده می شود، می توانید اطمینان حاصل نمایید که بهترین قیمت و هزینه به شما ارائه خواهد شد.

کافیست که قیمت های ما را با دیگر مراکز زیبایی در شهرتان مقایسه کنید. در این قیاس کیفیت مواد و تجربه ی پزشک را نیز در نظر بگیرید. آن گاه قطعا متوجه خواهید شد که دقیقا از چه صحبت می کنیم.

تزریق فیلر در یزد

اجازه بدهید یک بار برای همیشه این سوءتفاهم بزرگ را برطرف کنیم.فیلر به هر چیزی گفته می شود که جهت حجم دهی و برجستگی سازی صورت به کار می رود.

 

ممکن است این فیلرها ، ژل هایی مثل ژوویدرم ، استایلج یا رستیلن باشند و یا چربی های خود بدن فرد به عنوان فیلر استفاده شود.

در عملیات تزریق چربی ، یکی از نواحی بدن به عنوان اهدا کننده ی چربی انتخاب خواهد شد (مثل شکم یا باسن ) ، سپس بعد از برداشتن این چربی ها برای تزریق در نواحی صورت ( بیشتر مواقع لب و گونه ها ) آماده می شوند.

تزریق چربی نیز مزایایی دارد که مجال پرداختن به آن ها در این مطلب نخواهد بود. شما می توانید مقاله ی تزریق چربی را مطالعه کنید.

شاد و پیروز باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments