معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در همدان

بهترین دکتر تزریق چربی در همدان

بهترین دکتر تزریق چربی در همدان

توصیه ی مهم : اگر نمی خواهید که برخی حقایق را بدانید ، به هیچ وجه این مطلب را مطالعه نکنید اما در صورتی که راجع به برخی چیزها کنجکاوی دارید ، توصیه می کنیم که ما را تا انتهای مقاله دنبال کنید .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حالا که جامعه ی پزشکی از هر طرفی مورد هجمه قرار گرفته است و خیلی ها می گویند که چرا دستمزد برخی پزشکان انقدر بالاست ، پیدا کردن یک مرکز یا پزشکی که به دور از تمام این حواشی و تحت پرچم قانون کار خودش را انجام دهد ، کار ساده و راحتی نیست.

 

متاسفانه خیلی ها در این آشفته بازار ، همه را با هم یکی می دانند و تفاوتی میان پزشکان زحمتکش و دلسوز و افراد تازه کار قائل نمی شوند.

مجموعه ی تهران اسکین سال هاست که در کشور مشغول به کار است و هرگز پیش نیامده که در اثر قصور پزشک ، یکی از مراجعه کنندگان ما ناراضی باشد.

افتخار مجموعه ی تهران اسکین در این است که بهترین و خوش نام ترین پزشکان زیبایی سرتاسر ایران را به شما عزیزان معرفی کرده و باری هرچند کوچک از دوش شما بردارد.در این مطلب تصمیم داریم یکی از بهترین پزشکان زیبایی را در همدان را به شما معرفی کنیم.شما می توانید با کلیک بر روی این لینک مستقیماً با همکاران ما در همدان ارتباط برقرار کرده و اطلاعات بیشتری به دست آورید.

یکی از مزیت های بزرگ پزشکان ما این است که از همان ابتدا تمام جوانب درمان را با فرد در میان می گذارند. راجع به ریسک ها و خطراتی که وجود دارد با وی صحبت می کنند و قیمت های منصفانه ای به افراد ارائه می کنند.

بهترین دکتر تزریق چربی در همدان
بهترین دکتر تزریق چربی در همدان

متاسفانه پزشکانی وجود دارند که علاوه بر دستمزدهای غیر منطقی و خیلی بالا ، صداقت هم ندارند و اگر درمانی برای فرد موثر و مفید نباشد ، باز هم آن را توصیه می کنند.

خب در مراکز تهران اسکین از این خبرها نیست و از همان اول همه چیز به فرد گفته می شود.

به همین خاطر در این مطلب به سراغ پزشکان زیبایی رفته ایم و سوالاتی که عمدتاً از ما پرسیده می شود را با آن ها در میان گذاشته ایم. می توانید اطمینان حاصل نمایید که پاسخ تمام این سوالات مبنای علمی دارند.البته توصیه می شود که قبل از هر گونه اقدامی مستقیماً با پزشکان هر مجموعه جلسه ای مشاوره ای داشته باشید

تزریق چربی چیست ؟

سوال مهم و اساسی بیشتر مراجعه کنندگان ما این است که اصولاً تزریق چربی به چه معناست؟ آیا منظور همان لیپوساکشن است؟ این پروسیجر چطوری انجام می شود؟

بهترین دکتر تزریق چربی در همدان این گونه پاسخ سوال ما را داده است :

تزریق چربی عملیاتی درمانی است برای افرادی که در اثر افزایش سن یا مسائل ژنتیکی دچار افتادگی گونه ها و لب ها شده اند.در واقع تزریق چربی هم مثل تزریق ژل عمل می کند.

با یک تفاوت عمده و بزرگ : در این پروسیجر از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود .

در ابتدا پزشکتان بدن شما را بررسی خواهد کرد و سپس نواحی ای از بدن که چربی اضافه دارد (مثل شکم یا باسن ) را برای برداشت چربی انتخاب می کند.سپس با استفاده از یک سوزن چربی ها را از آن بیرون می کشد.بعد از آن باید چربی ها برای تزریق در نواحی مورد نظر (صورت) آماده شوند. بعد از آن چربی ها به نواحی مورد نظر تزریق می شوند.

تزریق چربی چیست ؟
تزریق چربی چیست ؟

این عملیات هیچ گونه عوارض جانبی ندارد اما در هر حال مثل هر پروسیجر دیگری ممکن است در ابتدا اندکی ورم یا کبودی داشته باشید.اما پس از چند روز به طور کامل از بین خواهند رفت.

نکته ی خیلی مهم : خیلی ها کاندید مناسبی برای انجام این عملیات نیستند چرا که هیچ گونه چربی اضافه ای ندارند .به همین خاطر پزشکی را انتخاب کنید که به این مسئله توجه داشته باشد. هرگونه اقدام اشتباه می تواند منجر به بروز پیامدهای ناخوشایندی در فرد شود

سن مناسب برای تزریق چربی

از سوالات دیگری که افراد از ما می پرسند این است که چه سنی بهترین زمان ممکن برای تزریق چربی می باشد؟!

برای پاسخ به این سوال باید شما را ارجاع دهیم به سن مناسب تزریق ژل!

این دو هیچ تفاوتی با هم ندارند و عموماً تزریق چربی برای سنین زیر 18 سال انجام نمی شود. در حقیقت بیشتر مواقع افرادی که در اثر افزایش سن دچار تحلیل رفتن چربی ها شده اند به این عملیات علاقه نشان می دهند.

آیا برای زنان باردار می توان تزریق چربی انجام داد؟

گرچه هنوز اطلاعات کافی راجع به اثرات این درمان بر روی جنین وجود ندارد اما بیشتر پزشکان متعهد از انجام آن برای زنان باردار خودداری می کنند.چرا که مهم ترین اصل در زمان بارداری حفظ سلامت جنین است.درمان های زیبایی ، حیاتی و ضروری نیستند.پس توصیه می کنیم که تا زمان زایمان و به دنیا آمدن نوزاد صبور باشید .

هزینه تزریق چربی صورت چقدر است

تزریق چربی عملیات گرانی نیست.اما ریزه کاری ها و ظرافت هایی دارد که می تواند در قیمت نهایی پروسیجر تاثیر گذار باشد.

به عنوان مثال بزرگی ناحیه ای که می خواهید تزریق چربی در آن انجام شود و هم چنین حجم برداشت چربی ها می تواند فاکتور مهمی در تعیین قیمت باشد.

هزینه تزریق چربی صورت چقدر است
هزینه تزریق چربی صورت چقدر است

اما سوال دیگری که وجود دارد این است که چرا تعرفه ی قیمت های پزشکان مختلف تا این حد با هم اختلاف دارد ؟

خب برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تجربه و میزان مهارت پزشک هم در تعیین قیمت موثر است.خیلی از پزشکان در واقع بدون هیچ گونه تجربه ای دست به تزریق مواد زیبایی می زنند و همین مسئله باعث می شود که برای جذب مشتری قیمت های خود را خیلی پایین بیاورند.

طبیعی است که فرد با دیدن این قیمت ها وسوسه می شود و بی تجربگی پزشک را در نظر نمی گیرد.

اما توصیه ی مهمی برای شما داریم : سپردن این گونه عملیات های زیبایی به دست پزشکان بی تجربه و ناشی خیلی پرهزینه و گران است.چرا که قطعاً نتیجه خوشایند شما نخواهد بود و آن وقت باید هزینه ی بیشتری کنید تا به ظاهر اولیه ی خود دست پیدا کنید.

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان

خیلی ها از ما سوال می کنند که آیا تزریق چربی یا بوتاکس یا هرگونه مواد زیبایی دیگری نیاز به تخصص خاصی دارد ؟

خب چندان عجیب نیست که این سوال برای ذهن خیلی از افراد پیش بیاید! چرا که متاسفانه در حال حاضر حتی پزشکان عمومی هم این گونه عملیات های زیبایی را انجام می دهند.

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان
بهترین دکتر متخصص پوست در همدان

اما هر پزشکی که در زمینه ی پوست، مو و زیبایی تحصیل کرده باشد ، مدت زمان زیادی از عمر خود را صرف شناخت آناتومی و ساختار چهره کرده است و بهتر از هر کس دیگری می داند که این عملیات ها تا چه حد به ظرافت و دقت احتیاج دارند.

در مرکز همدان هم مثل دیگر مراکز مجموعه ی تهران اسکین تلاش کرده ایم که بهترین دکتر متخصص پوست را با تجربه ی فراوان به شما معرفی کنیم.اگر همچنان تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید ، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید :

مرکز زیبایی همدان

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد

گردآورنده : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

3.3 13 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments