افتادگی پوست خود را بی دردسر درمان کنید| هایفوتراپی در همدان

هایفوتراپی در همدان | بهترین مرکز هایفوتراپی در همدان

هایفوتراپی در همدان

در حال حاضر به قدری پروسیجرها و عملیات های مراقبت از پوست زیاد شده که انتخاب یکی از میان آن ها کار سخت و دشواری است. هر روشی مزایای مخصوص به خود را دارد و اصولا هر فردی به یک نوع درمان واکنش نشان می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما هایفوتراپی شاید یکی از بهترین درمان های پوستی باشد. خیلی ها گله مندند که اگر این درمان این قدر خوب و مناسب است ، پس چرا در شهرستان ها نیز ارائه نمی شود؟

هایفوتراپی در همدان
هایفوتراپی در همدان
مجموعه ی تهران اسکین به شما نوید می دهد که بهترین مرکز زیبایی در همدان ، افتخار دارد که این عملیات درمانی را برای شما عزیزان ارائه کند.کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و مستقیماً با همکاران ما در همدان ارتباط برقرار کنید :

مرکز زیبایی و پوست در همدان

هایفوتراپی چیست ؟

اما متاسفانه خیلی ها نمی دانند که این عملیات دقیقا چه کاری انجام می دهد و اصولاً به چه دردی می خورد؟

هایفوتراپی بیشتر مواقع برای لیفت غیر جراحی صورت و گردن به کار می رود.از سال 2012 که این درمان به دنیا معرفی شد ، به سرعت محبوبیت چشم گیری میان افراد پیدا کرد و خیلی از پزشکان در سرتاسر جهان این درمان را انجام می دهند.

پس چندان جای تعجب ندارد که هایفوتراپی پای خود را به ایران نیز باز کرده باشد چرا که اصولاً ایرانی ها به مراقبت از پوست و زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند.

هایفوتراپی چیست ؟
هایفوتراپی چیست ؟

هایفوتراپی برای کدام نواحی استفاده می شود؟

همان گونه که گفتیم هایفوتراپی برای لیفت صورت و گردن استفاده می شود.این درمان که توسط سازمان FDA هم تایید شده بیشتر مواقع برای نواحی زیر استفاده می گردد :

  • خط ابرو و پیشانی
  • چانه
  • گردن ( برای رفع غبغب)
  • شکم
  • ترک های پوستی

عوارض هایفوتراپی صورت

در صورتی که این عملیات توسط یک پزشک حرفه ای و دوره دیده انجام شود، عموماً بی خطر و کاملا ایمن است.

بهترین قسمت این درمان ، آن است که بلافاصله بعد از اتمام پروسیجر و ترک مطب می توانید به فعالیت های روزمره ی خود بازگردید.

گرچه ممکن است دچار اندکی قرمزی و تورم شوید اما این عوارض بلافاصله از بین خواهند رفت.احساس سوزن سوزن نیز ممکن است در محل درمان داشته باشید که تا چند روز دوام خواهد داشت اما اصولاً مسئله ی چندان خطرناکی نیست

به ندرت ممکن است دچار بی حسی و کبودی موقت نیز شوید اما این عوارض جانبی بعد از چند روز از بین می روند.پس جای نگرانی نخواهد بود.

فرق میان هایفوتراپی و لیزر درمانی چیست ؟

هایفوتراپی از انرژی صوتی و امواج فراصوت واقعی استفاده می کند که همین مسئله باعث خاص بودن این درمان شده و موجب می شود که این انرژی ها از سطح پوست عبور کرده و لایه های عمیق تر را درگیر کنند.به همین خاطر این روش شبیه به هیچ یک از روش های درمانی نیست.

هایفوتراپی می تواند تولید کلاژن ار در ساختار پوست تحریک کند و پس از 2 الی 3 ماه متوجه لیفت واقعی پوست خواهید شد.

اما لیزرها بر روی انرژی های نوری تکیه می کنند که نمی توانند به لایه های عمیق پوست نفوذ کنند .به همین خاطر معمولا لیزرها عوارض سطحی پوست را درمان می کنند.از آن جایی که این دو تکنولوژی عارضه های مختلف پوستی را درمان می کنند، پس می توان این گونه عنوان کرد که تفاوت های زیادی با هم  دارند.

موارد منع هایفوتراپی

بهترین کاندید انجام هایفوتراپی افرادی هستند که انعطاف پوستی خود را از دست داده اند و پوستشان شل و وارفته شده!

به عنوان مثال :

  • خط ابروی پایین افتاده
  • از دست دادن پوست در گردن
  • افتادگی پوست زیر چانه
  • ترک های پوستی

البته بهترین گزینه برای این که بدانید آیا واقعا گزینه ی مناسبی جهت انجام این درمان می باشید ، مشاوره با یک پزشک ماهر و با تجربه است.

پزشکان مرکز زیبایی همدان همواره برای جلسات مشاوره آماده هستند.کافیست با این مرکز تماس گرفته و نوبت بگیرید.

تجربیات هایفوتراپی

گرچه می توان عنوان کرد که هایفوتراپی درمان جدیدی است اما اگر جستجوی کوتاهی در اینترنت یا اطراف خود داشته باشید متوجه خواهید شد که خیلی ها آن را انجام داده اند.

یکی از بیماران ما در مرکز همدان می گفت که بار دومی است که برای هایفوتراپی به این مرکز مراجعه می کند.بار اول حدود 2 سال پیش بوده است و به قدری از نتیجه ی اولیه راضی بوده که تصمیم به انجام دوباره ی آن گرفته است.

تجربیات هایفوتراپی
تجربیات هایفوتراپی

واقعیت این جاست که هایفوتراپی به خاطر مزایای زیاد خود و عوارض جانبی خیلی کم باعث شده که خیلی ها انجام آن را در نظر بگیرند.

نکته ی خیلی مهم : متاسفانه به علت عدم شناخت کافی از این درمان ، خیلی ها انتظارات نا به جا و غلطی پیدا می کنند. به عنوان مثال تصور می کنند که بلافاصله باید بعد از اتمام درمان نتیجه را روی پوست خود مشاهده کنند. اما حدوداً یکی دوماهی طول خواهد کشید تا نتیجه ی کامل را ببینید.

یا این که متاسفانه برخی ها بدون این که در نظر بگیرند آیا کاندید مناسبی جهت انجام هایفوتراپی هستند یا خیر ، اقدام به انجام این درمان می کنند.در این میان برخی از پزشکان نیز بی تقصیر نیستند.

مثلا خانم جوان 25 ساله ای به مرکز هایفوتراپی همدان مراجعه کرده بود و می گفت که قبلاً این درمان را در مرکز دیگری انجام داده اما هیچ نتیجه ای نگرفته است.

خب سوال این جاست که این خانم جوان 25 ساله دچار هیچ عارضه ی مشخصی نبود که بتوان با هایفوتراپی درمان کرد!! در سنین جوانی پوست دچار افتادگی یا چروک نمی شود که نیاز به درمان آن باشد. اما در کمال تاسف پزشک مربوطه فقط پول زیادی از این خانم گرفته بود و او را از این مسئله آگاه نکرده بود!

پس توصیه ی مهمی برای شما داریم : قبل از هرچیزی پزشک معتبر و منصفی پیدا کنید .جلسات مشاوره را جدی بگیرید و ببینید که آیا برای انجام این درمان مناسب هستید یا خیر!!

هزینه ی هایفوتراپی چقدر است

به کامنت یک نفر از اعضا در وب سایت نی نی سایت توجه کنید :

هزینه ی هایفوتراپی چقدر است
هزینه ی هایفوتراپی چقدر است

با وجود این که به نظر وی هزینه ی زیادی صرف هایفوتراپی کرده اما جواب خیلی خوبی گرفته است.

هزینه های این درمان ممکن است بستگی زیادی به فاکتورهای زیر داشته باشد:

  • شدت و وخامت عارضه و افتادگی
  • ناحیه ای که می خواهید درمان کنید
  • مهارت و تجربه ی پزشک
  • نوع دستگاه هایفوتراپی

در حال حاضر جدیدترین نسل دستگاه های هایفوتراپی وارد ایران شده که اثرگذاری بیشتری دارند و طبیعی است که اندکی قیمت بیشتری نیز داشته باشند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

منبع 3

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments