بهترین دکتر تزریق ژل در مرکز زیبایی کرج

صدها تجربه تزریق ژل و جامع ترین مقالات تزریق ژل

تجربه تزریق ژل مقالات تزریق ژل

صدها تجربه تزریق ژل و بهترین مقالات تزریق ژل

تجربه تزریق ژل مرکز برکه

سلام و سلامت باشید.

می گویند شراب کهن قویترست و تجربه دیگران، چه خوب چه بد، سودمند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل فقط دو کلمه دارد اما دنیایی حکایت و تجربه از زبان مردم و خود پزشکان درباره ژل ها داریم: تجربه هایی رنگ و وارنگ درباره ی درد، ماندگاری، زیبایی، سلبریتی ها، عفونت، حساسیت ها، بهترین و بدترین مارک ها، مراکز، قیمت ها و الی آخر.

متن زیر جزو جامع ترین مقالات تزریق ژل هست و مثل یه اپلیکیشن کاربردی می مونه که به صدها اما و اگر درباره ی تزریق ژل در ایران می پردازه. با ما همراه باشین.

تجربه تزریق ژل و بوتاکس

“گاهی مراکز نامعتبر آنچنان زخمی به پوست آدم می زنن که تا آخر عمر نمی تونی فراموش کنی. هیچوقت یادم نمی ره که به جای تزریق ژل برای رفع خط خنده، بوتاکس به من تزریق کردن اونم نامرغوبش. تا چند سال خط خندم یهویی جلوی جمع قرمز میشد و خجالت میکشیدم. بعدها فهمیدم ژل بیشتر برای پر کردن و حجیم کردن نقاط خالی کاربرد داره؛ و بوتاکس برای فلج کردن عضله اخم و رفع چین و چروک در یک سوم بالای صورت.”

امروز قصد داریم از زبان کاربران خودمون و نی نی سایتی ها و مراجعین مرکزای مختلف کلی تجربه و خاطره تزریق ژل براتون بگیم. البته در لابلای خاطرات حتما جداگانه اطلاعات تخصصی و مهم تزریق ژل ارایه میشه.

تزریق ژل اسید هیالورونیک

جوانی همه ما مدیون تولید و ترشح یک سری مواد کلاژنی (فراوانترین پروتئین بدن)، الاستین، چربی، اسید هیالورونیک و غیره است. اشعه ماورابنفش نور خورشید، نیروی جاذبه، مواد شیمیایی، سبک غلط زندگی، محیط آلوده، تغذیه نامناسب همه دست هم میدن و مانع از تولید این مواد میشن.

بیست سال پیش و شاید بیشتر، تزریق ژل های پلیمری با پایه حیوانی انجام می شد که کم کم مضرات و عوارض خودشون رو نشون دادن. در ایران چند سالی هست که ژل های غیرحیوانی دارای ماده اسید هیالورونیک به بازار عرضه شده. این ژل ها خاصیت آبرسان و روان کننده دارن.

جالبه که تزریق این ژل ها، برای مثال رستیلان Restylane محتوی اسید هیالورونیک، از سال 2003 تاکنون تقریبا هزار دردصد افزایش داشته!

نکته: قبل از تزریق ژل ها برای زیبایی، از اونها در جراحی چشم، بهبود زخم ها، درمان آرتروز (زانو)… استفاده می شده.

اسید هیالورونیک چیست و در کجای بدن تولید می شود؟

اسید هیالورونیک یکی از فراوانترین موادی هست که به طور طبیعی در بافت همبند پستانداران، از جمله انسان، تولید میشه. این ماده رو میشه در پوست، مفصل ها، قسمتی از چشم و عضله ها پیدا کرد. دانشمندان علم پزشکی فرمول این ماده رو کشف و به قصد درمان و جوانسازی پوست شروع به تولید کردن.

تزریق ژل الانسه دابل کراس لینک

ترکیب اسید هیالورونیک طبیعی توسط سیستم لنفاوی و سوخت و ساز بدنمون شکسته میشه و نیمه عمرش
12 ساعته. اما برای اینکه ما بتونیم با افزایش سن جوان بمونیم این ماده رو با تکنولوژی  DXL کراس لینک می کنن.

اینکه توی تبلیغات میگن یه ژل دابل کراس لینک شده به معنی طول عمرش در بدن هست که دیرتر جذب میشه. برای مثال، ژل الانسه 3 ساله برای تزریق به باسن. البته فراموش نکنیم که هر چی ژل دیرجذب تر و ماندگارتر باشه احتمال بروز عوارض هم بیشتره.

تجربه تزریق ژل بهترین مارک ژل

خیلی از دوستان به دنبال بهترین مارک ژل هستن. اما بهتره بدونیم که هر ژل برای یکی دو تا از قسمت های بدن بیشتر کاربرد داره.

برای مثال، ژل های رستیلن سیلک و بلوترو بیشتر برای رفع چین های ریز و کم عمق (دور لب …) کاربرد دارن و بهتره برای رفع چین و چروک عمیق استفاده نشن. یا اینکه ژوودرم برای رفع خطوط عمودی بالای چانه و دور دهان مناسبه. با وجود تایید سازمان FDA، ژل هایی مانند هیلافرم و کپتیک دیگه تولید نمیشن و به جای اونها ژل های جدیدتری اومده.

مقاله کامل بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده، زیر چشم

بهترین برند ژل اونی هست که ویژگی های زیر رو با هم داشته باشه:

1. از نظر زیستی تجزیه پذیر باشه و مشکلی با سیستم ایمنی بدن نداشته باشه،

2. با خواص جذب مولکول های آب و روان کنندگی، به راحتی در نقاط خاص خودش توزیع و ذخیره بشه،

3. به تست آلرژی نیاز نداشته باشه،

4. ماندگاریش در حد متعادل خوب باشه و قابل تخلیه هم باشه. برای مثال، مدل لب جدیدتون رو دوست ندارین و دوست دارین هر چه سریع تر ژل تخلیه بشه یا اینکه از قبل مشکل پوستی در محل تزریق ژل داشتین و حالا عفونت کرده و باید سریع تخلیه شه،

5. از نظر هزینه مقرون به صرفه باشه.

مارک های رستیلن آلترا و پرلان توسط شرکت معروف آلرگان در آمریکا تولید میشن Allergan, Inc.

بعضی ژل های مرغوب آمریکایی هم در ایران تزریق نمیشن. مثال،  Puragen Plus, Elevess

ژل تئوسیال هم از سویس میاد و مرغوبه.

تجربه تزریق ژل پیشانی

” خط اخم بین ابروهام خیلی عمیق بود. دو بار بوتاکس دیسپورت تزریق کردم خوب جواب نداد. اینبار بر خلاف انتظارم، دکتر تزریق ژل رستیلان رو در ترکیب با بوتاکس پیشنهاد دادن. رستیلان برای رفع خط اخم عمیق کمک می کنه و برای من که خوب جواب داده.”

مقاله تزریق ژل بهتر است یا بوتاکس؟

هشدار: منطقه بین دو ابرو یه سری رگ های خونی داره که اگه دوز ژل تزریقی بالا باشه ممکنه مسدود بشن و به نکروز یا همون مرگ سلول های پوستی منجر بشه. بنابراین، مراقب باشیم ماده ژل در عمق زیر پوست تزریق نشه.

تجربه تزریق ژل گونه

“هیچوقت یادم نمیره که دخترمو فرستادم خونه همسایه برای دادن آش نذری. وقتی برگشت با حالت شوکه برام تعریف کرد که خانم همسایه خواب آلود بوده و یه طرف صورتش کاملا کج و قلمبه. فورا فهمیدم که جابجایی و گلوله شدن ژل و احتمالا سیلیکون مایع بوده. چون با هم خیلی دوست بودیم ایشونو به یه مرکز خوب بردم تا پزشک توده های زیر گونه رو بررسی کنه. این جور مواقع، به کمک ماساژ یا تجویز استروئید، یا تخلیه ژل و یا راههای تخصصی دیگه مشکلو حل می کنن. تشخیص و درمان حتما باید زیر مظر پزشک متخصص انجام شه.”

تعداد زیادی از دوستان درباره ی بهترین ژل تزریقی صورت سوال می کنن. باید یه نکته مهم رو اشاره کنیم:

هر ژل مرغوب برای بعضی از نقاط صورت کاربرد بیشتری داره و بهتر جواب میده. برای گونه، یکی از مارک های مناسب رستیلان لیفت هست.

تزریق چربی یا ژل؟

مقایسه تزریق چربی و ژل سوال می کنن.

تجربه تزریق ژل نی نی سایت
پاسخ به سوالات تزریق ژل از مرکز برکه

عوارض تزریق ژل

هنوز هیچ ژلی ساخته نشده که کاملا بدون عارضه باشه. البته عوارض تا حدی بستگی به شرایط بدنی فرد داره. اما در کل، کمی درد، کبودی، خارش، تورم و تجمع مایع، التهاب و قرمزی در محل تزریق جزو عوارض شایع هستن. این عوارض ظرف چند روز برطرف میشن. هر چقدر پزشک باتجربه تر باشه و تکنیک تزریق رو آرام و دقیق بزنه و مراقبت های بعد از تزریق ژل یا قبلش بیشتر رعایت شه، احتمال بروز و ادامه ی عوارض خیلی کمتر میشه. به عنوان مثال، مصرف قرصایی مثل آسپرین باید از چند روز قبل قطع شه.

در تزریق چربی به لب ها عوارضی مثل خونریزی، حساسیت، کبودی، قرمزی، تاول و تورم در برخی اشخاص مشاهده شده اما شواهد نشون میده تزریق ژل ایمن تر هست. گفتن اینکه تزریق چربی از خودمون به خودمونه خیلی راحته. چربی برای تزریق اول باید از نقاط درستش برداشت شه و بعد از خالص سازی، که یه متخصص می خواد، به نقاط مخصوصی در اندازه لازم تزریق شه. این کار اگه با مهارت کافی انجام نشه با خطر عفونت همراهه.

در کل، تزریق چربی برای تغییرات لب به خصوص خطوط ریز مناسب نیست و ژل ایمن تره. با این حال، به گفته برخی محققان، تزریق ژل در ترکیب با تزریق چربی خیلی بهتر از تزریق چربی به تنهاییست.

تجربه تزریق ژل لب

تجربه تزریق ژل لب

” منم مثل خیلی های دیگه از تزریق ژلم راضی نیستم. مرکزم رو عوض کردم و متوجه شدم برای نتایج خوب باید یه سری پیش شرط ها رعایت شه وگرنه…”:

1. اینکه پزشک از چه تکنیکی برای تزریق لب استفاده کنه خیلی مهمه. حرکت آرام سوزن بهتر از حرکت ناگهانی هست.

2. آشنایی با آناتومی لب ها (که بیش از 15 منطقه دارد) و رعایت اصول زیبایی شناسی لب ها اهمیت داره: لب بالا باید چند درصدی کوچکتر و عقب تر از لب پایین باشد. همچنین، قسمت مرکزی لب با دو طرف با هم در نظر گرفته شن.

3. گاهی پیش از تزریق لب باید فرم چانه یا قسمت های دیگه صورت اصلاح بشه (افزایش سایز) تا هماهنگی میان تمام اجزاء صوت برقرار شه

4. اینکه تزریق به خطوط دور لب باشه یا به خود لب ها بستگی به نیاز بیمار داره.

5. دوز تزریق و فاصله هر تزریق اهمیت داره.

6. باید زاویه تزریق با توجه به ضخامت لب انتخاب شه

بنابراین، واضحه که تزریق ژل لب رو باید حتما به متخصص جراحی عمومی و پلاستیک یا پزشک پوست و مو انجام شه نه افراد دیگه.

بهترین مدل تزریق ژل لب

“داشتم فکر می کردم ژل چه طوری به لب ها تزریق میشه که بشه چند تا مدل متفاوت از لب درست کرد؟”

این کار با کمک تکنیک های متفاوت تزریق ژل لب و زاویه تزریق انجام میشه. لب حدود 15 منطقه اصلی داره و پزشک نقاط خاصی رو برای تزریق انتخاب می کنه تا شکل دلخواه به دست بیاد.

به هر نقطه انتخاب شده حجم خاصی از ژل تزریق میشه و همزمان چین و چروک های لب رفع و در دو طرف لب تقارن ایجاد میشه. یکی از آپشن های محبوب برای شکل دهی لب، تزریق به اطراف منطقه ی vermilion border (تصویر زیر) هست که برای ایجاد تغییرات ملایم یا طبیعی در لب ها مناسبه:

 

بهترین مدل تزریق ژل لب

نکته مهم: انتخاب مدل لب به اختیار شماست اما بهتر است تناسب مدل لب با کل اجزای صورت در نظر گرفته شود.

انواع مدل های تزریق ژل لب داریم:

تزریق ژل لب مدل قلبی

تزریق ژل لب مدل قلبی

تزریق ژل لب مدل باربی

لینک مقاله جامع تزریق ژل لب مدل باربی

تزریق ژل لب مدل چاک دار

تزریق ژل لب مدل چاک دار

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل گرد

تزریق ژل لب مدل گرد

تزریق ژل لب اینستاگرام

دوستان عزیز، برای دیدن تصاویر و فیلم های تزریق ژل لب به آدرس اینستاگرام زیر مراجعه نمایید:

Berkelyzerr

تجربه تزریق ژل به باسن

“انحنای باسن یه خانم نقش مهمی در جذابیت زنانه داره. بی شک بخشی از شهرت مدل هایی مثل کیم کارداشیان و جنیفر لوپز مدیون خوش فرمی باسن و سینه هست. من یه مدت اسکوات کار می کردم و باسنم تا حدی فرم گرفت اما ورزش دایمی خستم کرد و دنبال روشی بودم سریع نتیجه بگیرم و عوارض هم نداشته باشه.”

تزریق ژل به باسن برخلاف تزریق به صورت خیلی در ایران کار نشده چون خیلی تخصصی هست. موارد عفونت باسن در تزریق چربی و ژل گزارش شده که علتش عدم مراقبت ها، مرکز نامعتبر، شرایط نامناسب بدنی متقاضی بوده، برای مثال مصرف دارو یا اختلال سیستم لنفاوی در باسن. اما موارد ایمن هم زیاد بوده.

یه مقاله کامل درباره تزریق ژل به باسن داریم.

ژل های نیمه دایمی رو می توان به حجم توخالی باسن و گودی ران ها تزریق کرد. به توصیه متخصصین، هر چه ژل دوامش بیشتر باشه احتمال عارضه نیز بیشتره. بنابراین، فقط به اینکه یک ژل ماندگارتر از بقیه هست بسنده نکنید.

ژل های خانواده الانسه سه ساله یا دوساله تا چهارساله که مرغوبن زیاد تبلیغ میشن و فعلا ازشون گزارش بدی نشده (طبق گفته ی سایت الانسه).

ژل الانسه برای تزریق به باسن

ژل الانسه غیر اسید هیالورونیکه و کار اصلیش تحریک تولید کلاژن در محل تزریق هست. می دونین که کلاژن یه نوع پروتئین ضروری برای جوان ماندن پوست هست. الانسه محصولی از کشور انگلستان هست.

مواد الانسه عبارتند از: ژل مبتنی بر 70 درصد کربوکسی متیل سلولز (CMC) آبرسان، نرم و قابل جذب تدریجی و 30 درصد میکروسفورهای پلی کاپرو لاکتون (PCL) معلق. میکروسفور به معنی ریزدانه کروی شکل هست.هر چه تعداد مولکول های میکروسفور در الانسه بیشتر باشه طول عمرش هم بیشتره.

ترکیب اولی (CMC) فقط 12 هفته در بدن می مونه و همزمان ترکیب دومی فرآیند کلاژن سازی رو تحریک می کنه.

غلظت مواد الانسه ثابته و بستگی به طول زنجیره پلیمری، دوام و طول عمر الانسه تعریف میشه. تکنیک های مختلفی برای تزریق وجود داره که پزشک باید آموزش دیده باشه.

برای نتایج شگفت انگیز الانسه بهتره سه هفته ای منتظر بمونین.

نکته: ایمنی و عوارض تزریق ژل تا حد زیادی به تکنیک تزریق ژل و مهارت پزشک+ شرایط بدنی و مراقبت ها توسط خودتان بستگی دارد.

ژل الانسه برای فرم دهی بینی چانه و گونه و پشت دست

الانسه ترکیبی از سختی و نرمی ست. ویژگی سختیش برای فرم دهی بینی و چانه و فک مناسبه.

قیمت ژل الانسه

ژل الانسه یه محصول از کشور الانسه هست و احتمالا در نتیجه تحریم ها ممکنه قیمت ارزانی نداشته باشه.

ژل اسکالپترا برای لیفت و حجم دهی باسن

تجربه تزریق ژل سینه

سوال کاربر:

” سینه من مقداری شل و افتاده شده. ورزشای مخصوص ورزش کردم فایده چندانی نداشت. تزریق ژل ضرر نداره”؟

هدف ما از نوشتن این متن تبلیغ نیست؛ اطلاع رسانی درباره ماجرای تزریق ژل هست. در تزریق ژل سینه، یه سری پیش شرط های خیلی مهم وجود داره. منطقه سینه در زنان حساسیت خیلی بالایی داره و تزریق ژل کار هر کسی نیست. اجازه بدین یکی از مقالات علمی رو مرور کنیم.

تکنولوژی سوئدی Macrolane Q-Med AB برای تزریق ژل محتوی اسید هیالورونیک سینه روی 4000 زن اجرا شده و حدود 30 تا 40 میلی لیتر ماکرولان استفاده شده. از این تعداد، فقط 10 درصد موارد جابجایی ژل و عفونت گزارش شده. جالبه که تزریق ژل در 2004 انجام شد و برای همه افراد، نتایج تزریق در سال 2007 بررسی شد.

عوارض تزریق ژل سینه

تصویر بالا مربوط به سینه یک خانم چهل و یکساله هست. بعد از تخلیه ژل مشخص شد که شرایط تزریق ژل برای ایشون بهداشتی نبوده و به همین علت عارضه عفونت اتفاق افتاده.

هشدار: در صورتی که پزشک و مرکز مطمئنی انتخاب نکردین و دچار عارضه شدین حتما برای درمان اقدام کنید تا عوارض جدی تر رخ ندهد.

نکته: هر چه مقدار ژل بیشتری به سینه تزریق شه، ماندگاری نتایج بیشتر خواهد بود. البته تعیین دوز تزریق به پذیرش بدن و عدم حساسیت منفی بستگی دارد. برای مثال، ماندگاری نتیجه ژل بین 30 تا 40 میلی لیتر حجم برای یک پستان از شش ماه تا یکسال هست اما بین 80 تا 100 میلی حدود یکسال و نیم.

نکته: بسیاری از زنانی که تزریق ژل سینه (اسید هیالورونیک یا الانسه و اسکالپترا) داشته اند از نتایج کار راضی اند. این رضایت مدیون مارک خوب ژل، مهارت پزشک و مراقبت های قبل و بعد بوده.

عوارض تزریق ژل به سینه

jتزریق ژل به سینه

تصویر فوق مناطق آناتومی پستان و لزوم دقت در تزریق ژل را نشان می دهد.

مقاله کامل همراه با عکس های واقعی از زنان ایرانی: عوارض تزریق ژل به سینه: ژل سیلیکون و دایمی

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

دوستان گلم، لیست مفیدی از بهترین مارک های ژل تایید شده با توضیحاتَ را ارایه می کنیم:

بهترین مارک ژل رستیلان یا رستیلن

ژل رستیلن در سال 2003 به تایید FDA رسید. محتوی اسید هیالورونیک غیرحیوانی کراس لینک هست و برای رفع خطوط اطراف دهان و بینی حرف اول رو میزنه. غلظت این ژل 20 mg/ml و شفاف هست.

یکی از نسل های رستیلان “پرلان” نام داره (معرفی شده در سال 2007) که قبلا اشاره کردیم. این دو ژل سوئدی هستن و یه شرکت آمریکایی معروف (Medicis Pharmecuitical Co.) این ژل ها رو در آمریکا توزیع می کنه.

بهترین مارک ژل ژوودرم آلترا پلاس

ژل ژوودرم در سال 2006 توسط شرکت معروف آلرگان معرفی و توزیع شد. غلظت اسید هیالورونیک این ژل 24 mg/ml هست که ماندگارتر میشه. ماندگاری این ژل تا 12 ماه ممکنه اما میانگین شش ماهه.

تجربه تزریق ژل خط خنده

“خط خنده ام عمیقه و صورتمو اخمو کرده. کدوم ژل رو پیشنهاد میدین که سریع و ایمن نتیجه بده؟”

برای رفع خط خنده، ژل های رستیلان، ژوودرم آلترا پلاس مارک های خوبی هستن و تا یکسال ماندگارن. رادیس می تونه تا دو سال هم دوام داشته باشه.

عوارض تزریق ژل خنده

تزریق ژل مرغوب به خط خنده عوارض خاصی نداره مگر موقتی. عوارضی مانند قرمزی، خارش، ورم، درد، کبودی، بیرنگ شدن پوست… ظرف چند روزی برطرف میشن. گاهی محل تزریق جوش میزنه که خود به خود بعد از دو هفته برطرف میشه.

تجربه تزریق ژل به بینی

” پوست بینیم شل و افتاده شده بود و کم کم چین و چروک هاش داشت پیدا می شد. با شکلشم خیلی ناراضی نبودم و اتفاقا بینیم لاغر بود ولی یه مقدار اصلاح می خواست. در واقع، نیازی به جراحی برا تغییر شکل آنچنانی نداشتم. اخیرا تونستم در مرکز برکه با تزریق ژل مشکلمو حل کنم.”

یکی از روش های رینوپلاستی بدون جراحی تزریق ژل به بینی ست. تاریخچه استفاده از ژل برای شکل دهی به بینی به سال 1977 برمیگرده. تزریق ژل علاوه بر رفع شلی و افتادگی و چین و چروک های بینی به اصلاح بدفرمی بینی کمک می کنه. برای مثال، ژل رستیلان پرلان به نوک بینی یا پشت بینی تزریق میشه.

نکته جالب: حتی اگه جراحی بینی کردین و کمی با شکل جدید بینی تون مشکل دارین میشه بدون جراحی با تزریق ژل اجزاء بدفرمش رو اصلاح کرد.

تصویر زیر نشون میده که ژل اسید هیالورونیک به چه مناطقی از بینی تزریق میشه.

تجربه تزریق ژل به بینی

 

نکته مفید: دوز تزریق ژل به بینی، به خصوص برای نوک بینی، بهتر است کم باشد؛ دوز پایین به اصلاح تدریجی فرم بینی کمک می کند.

نکته: تزریق ژل بینی برای افرادی که کاندید مناسبی برای جراحی دوباره ی بینی نیستند جایگزین خوبی ست.

عکس قبل و بعد از تزریق ژل بینی

عکس قبل و بعد از تزریق ژل بینی
رینوپلاستی غیرجراحی

تصویر بالا مربوط به یک خانم 34 ساله هست که برای اصلاح نوک و قوس بینی ژل محتوی اسید هیالورونیک در حجم کم تزریق کرده. این خانم قبلا در کشور دیگه ای ژل دایمی به لب بالاش تزریق کرده و راضی نبوده. با اصلاح تقارن لب ها با بینی به کمک تزریق ژل، بینی کوچکتر و زیباتر شده.

تصویر واقعی بعدی نمایشی از تغییرات قیافه بعد از تزریق ژل هست:

عکس قبل و بعد از تزریق ژل به بینی

نحوه تزریق ژل به بینی

نحوه تزریق ژل به بینی

عوارض تزریق ژل بینی

تزریق ژل درون رگی در بینی دقت و مهارت زیادی می خواهد. عوارضی مانند نکروز (مرگ سلول) بافت پوستی و آسیب به عملکرد رگ ها و اعصاب بینی در نتیجه عدم مهارت کافی رخ می دهند. بنابراین، مرکز خوبی انتخاب کنید.

مرکز برکه در شمال تهران در زمینه تزریق بهترین مارک های ژل تجارب ارزشمندی دارد

 و بسیار تخصصی عمل می کند.

تجربه تزریق ژل زیر چشم

برای رفع تیرگی زیر چشم راههای متفاوتی وجود داره: کربوکسی تراپی، فیس آپ، تزریق چربی، تزریق ژل و الی آخر. یکی از راههای سریع و ارزان تزریق فیلر هست که همزمان به جوانسازی پوست اطراف چشم هم کمک می کنه.

تجربه تزریق ژل زیر چشم

در تصویر بالا، زیر چشم یک بیمار به علت تیروئید تیره شده و جای تیرگی بعد از درمان مانده. با تزریق ژل بلوترو تیرگی کاملا رفع شده.

ماندگاری تزریق ژل زیر چشم

ژل های اسید هیالورونیک بعد از تزریق زیر چشم بین یک تا سه سال ماندگارند.

بهترین مارک ژل زیر چشم

برند های ژوودرم وی کراس (ولوما) و هیلاکراس ساخت شرکت آلرگان آمریکا یکی از بهترین ژل های اسید هیالورونیک برای تزریق زیر چشم هستن. مارک هایی  مانند رستیلان لیفت، بلوترو بالانس و رادیس خیلی مناسب اند.

عوارض تزریق ژل زیر چشم

برای اینکه تورم، کبودی و تاری دید جدی یا نابینایی حاد بعد از تزریق ژل به زیر چشم پیش نیاد، توجه به نکات زیر لازمه:

اگه پوست زیر چشم خیلی خیلی لاغر باشه، این فرد کاندید مناسبی برای تزریق ژل زیر چشم نیست.

برای تزریق ژل، شناخت آناتومی پوست دور و زیر چشم و شبکه اعصاب و رگ ها خیلی مهمه. بعضی مناطق خطرناکن و نباید به اون ها تزریق شه.

تزریق باید به آرامی اما با حرکت انجام شه چون حرکت سریع و با فشار بالا به شبکه درون رگی زیر چشم آسیب می زنه

توصیه: برای رفع خطوط پنجه کلاغی دور چشم، با تزریق بوتاکس نتیجه بهتری عایدتون میشه تا ژل

تجربه تزریق ژل گونه

“هر روز خودمو توی آینه نگاه می کردم و از توخالی بودن پوست زیر گونه هام ناراحت بودم. خدا رو شکر با تزریق ژل جوانی رو به چهره م برگردونم. البته دیر اقدام کردم و چندین سی سی ژل تزریق شد”.

بهترین مارک تزریق ژل گونه

مارک های ژوودرم ولوما و پرلان برای پر کردن گونه ها خیلی خوب عمل کردن. رستیلان و رادیس هم استفاده میشه.

عکس قبل و بعد تزریق ژل گونه

عکس قبل و بعد تزریق ژل گونه

 

تجربه تزریق ژل در مرکز برکه

دوستان عزیز، یکی از بهترین مراکز تزریق ژل در تهران مرکز برکه می باشد. نظرات دهها کاربر و متقاضی برکه در لینک برکه قابل مشاهده است.

برکه ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ویدئو زیر می بینیم:

از مهربونی و همراهی شما متشکریم.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

 

 

3 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments