تزریق فیلر در یزد با بهترین مواد و توسط بهترین پزشکان استان!

تزریق فیلر در یزد

تزریق فیلر در یزد توسط بهترین پزشکان!

از وقتی که کایلی جنر در مصاحبه با یک روزنامه اعتراف کرد که به لب های خود فیلر تزریق کرده ، خیلی ها از سرتاسر دنیا ، ترغیب شدند که این عملیات زیبایی را انجام دهند. در ایران هم مسئله به همین شکل پیش رفت.خیلی ها در تهران و شهرستان ها پروتز لب را کنار گذاشتند و به تزریق ژل و فیلر روی آوردند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق فیلر در یزد
تزریق فیلر در یزد

بازار عملیات های زیبایی این چنینی رونق زیادی پیدا کرد و حتی به شهرستان های کوچک هم رسید. همین مسئله مجموعه ی تهران اسکین را بر این داشت که تا حدّی کار را برای افراد راحت تر کند و بهترین ها را در استان های مختلف پیدا کرده و به شما معرفی کند.

در این مقاله به سراغ بهترین مرکز زیبایی در یزد رفته ایم و می خواهیم خدمات آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اگر در یزد زندگی می کنید و به دنبال یک پزشک حرفه ای برای تزریق فیلر می گردید ، پس به جای درستی آمده اید ، چرا که در این مطلب تصمیم داریم یکی از بهترین مراکز زیبایی در استان یزد را به شما عزیزان معرفی کنیم.

قبل از هر چیزی لینک این مرکز را برای شما در پایین آورده ایم تا بتوانید با آن جا تماس گرفته و نوبت رزرو کنید:

لینک مرکز تزریق فیلر در یزد

فیلرها معمولا برای نواحی مختلف بدن استفاده می شوند اما بیشترین کاربرد آن ها برای تزریق در لب ، گونه ، چانه و زیر چشم است.

در صورتی که از فرم لب ها و گونه هایتان راضی نیستید یا به خاطر افزایش سن ، دور چشمتان سیاه و گود شده ، توصیه می کنیم که حتما این روش درمانی را امتحان کنید و از نتایج به دست آمده شگفت زده شوید.

اما از کجا بفهمیم که بهترین پزشک تزریق ژل را پیدا کرده ایم؟ همان گونه که گفتیم که تلاش مجموعه ی تهران اسکین در این است که بهترین ها را به شما معرفی کند اما در ادامه به برخی از فاکتورهایی که می تواند در انتخاب یک پزشک حائز اهمیت باشد ، اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید

تزریق فیلر در یزد
تزریق فیلر در یزد

بهترین دکتر تزریق ژل در یزد

تزریق ژل گرچه عملیات ساده و کوتاه مدتی است اما به شناخت بالایی از آناتومی صورت و هم چنین ساختارهای زیبایی شناسانه بستگی دارد.

یک پزشک ماهر و متخصص در ابتدا باید یک جلسه ی مشاوره برای شما ترتیب دهد و راجع به انتظارات شما و هم چنین نیازهایی که دارید ، با شما صحبت کند.

پس از آن با توجه به نتیجه ی جلسه ی مشاوره ، مقدار مشخصی از فیلر را برای شما توصیه خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که فیلر ها از نوعی ماده ی طبیعی به نام هیالورونیک اسید ساخته می شوند و به همین خاطر هیچ گونه عوارض جانبی برای شما نخواهند داشت.

یک پزشک حرفه ای به خوبی می داند که نقاط تزریق کجا باید باشند تا بهترین نتیجه کسب شود. به عنوان مثال اگر برای خط خنده فیلر تزریق می کنید ، پزشک در ابتدا با ماژیک یا خودکار ، محل های تزریق را مشخص می کند و مقدار مشخصی از فیلر را به این نقاط تزریق می کند.

بهترین دکتر تزریق ژل در یزد
بهترین دکتر تزریق ژل در یزد

گرچه تصمیم گیرنده ی نهایی شما هستید ، اما همواره بهتر است که به توصیه های پزشک خود گوش دهید! او بهتر از هر کسی می داند که به چه مقدار از تزریق ژل نیاز است!

افتخار پزشکان مرکز زیبایی یزد در این است که همیشه طبیعی بودن و زیبایی را در اولویت قرار می دهند. به جای تزریق بیش از حد فیلر و عجیب کردن چهره ی خود ، بهتر است به مقدار مشخصی که پزشک برایتان توصیه می کند، گوش دهید.

شاید شما هم افرادی را در اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی دیده باشید که به خاطر تزریق بیش از حد ، چهره های نافرم و ناجور پیدا کرده اند!

تمام این مسائل به خاطر افراط در تزریق فیلر و هم چنین عدم مهارت پزشک است.

پزشکان مرکز یزد ، تنها فرم طبیعی لب ها یا صورتتان را تقویت می کنند.به طوری که هرگز کسی متوجه نخواهد شد که تزریق فیلر انجام داده اید بلکه تنها متوجه زیبایی شما خواهند شد.

بهترین دکتر تزریق ژل در یزد
بهترین دکتر تزریق ژل در یزد

هزینه تزریق ژل در یزد

قیمت هایی که ما در این مرکز ارائه می کنیم ، کاملا به صرفه و مناسب خواهد بود. همه چیز با توجه به نیاز فرد و هم چنین کیفیت محصول در نظر گرفته می شود.

به عنوان مثال ژل هایی مثل ژوویدرم و رستیلن که کیفیت خیلی بالایی دارند ، قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع فیلرها خواهند داشت اما باز هم تاکید می کنیم که مراکز تهران اسکین ، در وهله ی اول به کیفیت توجه می کنند و به هیچ وجه از موادی که مرغوبیت لازم را ندارند استفاده نخواهند کرد.

می توانید هزینه های ما را با دیگر مراکز شهر خود مقایسه کنید. آن وقت می بینید که متوجه خواهید شد که قیمت ها و هزینه های تزریق فیلر و ژل در این مراکز به هیچ وجه با دیگر جاها قابل مقایسه نیست.

تزریق ژل گونه در یزد

همان گونه که گفتیم ، تزریق ژل فقط برای لب ها انجام نمی شود بلکه اگر از فرم کلی گونه هایتان راضی نیستید یا این که به خاطر افزایش سن ، گونه هایتان دچار افتادگی شده اند ، هم می توانید از تزریق ژل و فیلر استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که میزان تزریق ژل در گونه ها با توجه به اندازه و سایز دیگر نقاط صورتتان در نظر گرفته می شود.

تزریق ژل گونه در یزد
تزریق ژل گونه در یزد

به عنوان مثال ، در صورتی که لب های کوچک و اجزای صورت ظریفی دارید ، مدل هایی مثل قلوه ای یا باربی شاید برایتان مناسب نباشد و زیبایی کلی چهره تان را از بین ببرد.

در این جاست که اهمیت مهارت و تخصص پزشک مشخص می شود.چرا که یک پزشک حرفه ای به خوبی آناتومی و تعادل میان اجزای صورت را می فهمد و به با توجه به این مسئله ، مقدار مشخصی را تجویز می کند.

بیشتر پزشکان در ابتدا برای هرگونه از یک سی سی ژل شروع می کنند و سپس با توجه به نیاز فرد ، میزان تزریق را بالاتر می برند.

در نهایت باید بگوییم که همه چیز در انجام این گونه پروسیجرهای زیبایی به مهارت و تخصص پزشک بستگی دارید. پس توصیه ی اول و آخر ما به شما این است که :

همواره در انتخاب یک پزشک دقت کنید ، چرا که آن چیزی که مطرح است ، کیفیت انجام پروسیجر می باشد و نه هزینه های آن!!

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments