لیزر موهای زائد شیراز

هر آنچه که باید در مورد لیزر موهای زائد صورت و بدن شیراز بدانید

لیزر موهای زائد صورت و بدن شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

همه ی ما میدانیم که موهای زائد صورت و بدن  یک مشکل رایج است که می تواند در همه ی افراد بالاخص بانوان منجر به اضطراب شود، چرا که هرجا که میخواهید بروید باید حواستان به این قضیه باشد و کلی از وقتتان را صرف اپیلاسیون، شیو کردن و یا بند انداختن کنید.امروزه با پیشرفت تکنولوژی متخصصین پوست از لیزر به راحتی و به طور موثری برای نقاط وسیع تری که موهای ناخواسته در آن میروید استفاده می کنند ونسبت به سایر روش های کاهش و حذف موهای زائد اذیت شدن ، درد کشیدن و عوارض آن را برای فرد به حده اقل رسانده اند.  اکثر لیزرها به یک دستگاه خنک کننده ( کوولینگ) مجهز شده اند که ناراحتی نور لیزر  را کاهش داده و همچنین لایه خارجی پوست را از گرمای بیش از حد و تغییرات بالقوه در رنگدانه محافظت می کند.

لیزر موهای زائد صورت و بدن
لیزر موهای زائد صورت و بدن

لیزر موهای زائد  صورت و بدن چگونه کار می کند؟

دستگاه های لیزر و پالس های شدید نوری (IPL)، پرتو های متمرکز متفاوتی از نور را از طریق پوست جذب می کنند که توسط رنگدانه ملانین (تیره) موجود در شفت فولیکول مو جذب می شوند. از آنجا که مو در سیکل رشد می کند، درمان های مکرر برای از بین بردن فولیکول های مو لازم است. به طور کلی، برای کاهش دائمی مو، 6 الی 8 جلسه درمان لازم است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آیا لیزر موهای زائد صورت و بدن برای همه کارساز خواهد بود؟

برای لیزر موهای زائد موهای تیره تر بهتر است. موهای روشن تر  و کرکی کمتر جواب میگیرند اما داروهای موضعی را می توان در تلاش برای افزایش اثربخشی استفاده کرد. اطمینان حاصل کنید که قبل و هنگام دوره های درمانی لیزر موهای زائد  از برنزه کردن پوستتان  یا آفتاب گرفتن اجتناب کنید و  برای شش هفته قبل از شروع  از یک کرم ضدآفتاب با طیف گسترده استفاده کنید.

لیزر موهای زائد صورت و بدن
لیزر موهای زائد صورت و بدن

آیا  لیزر موهای زائد  صورت و بدن عوارض جانبی دارد؟

شایع ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد صورت و بدن  شامل ناراحتی، تورم و قرمزی است که یک تا سه روز طول می کشد. دیگر عوارض جانبی احتمالی شامل تاول،  انتقال ویروس تبخال تناسلی ، عفونت باکتریایی و  روشنی موضعی پوست  یا تیره شدن (مخصوصا در مراجعین رنگین پوست و یا افرادی که برنزه کرده اند). مراجعه کنندگان حتما باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب و آفتاب سوختگی پوستشان جلوگیری کنند و برای نیل به این مقصود از یک کرم ضد آفتاب وسیع با فاکتور محافظت از خورشید (SPF 30) و یا بالاتر مصرف نمایند.

 

مزایای لیزر موهای زائد صورت و بدن

لیزرها برای از بین بردن موهای زائد صورت، پاها، بازو، زیر بغل، خط بیکینی ، کمر و شکم و دیگر مناطق مفید هستند.

مزایای حذف موهای  زائد عبارتند از:

دقت عمل

لیزرها می توانند به طور انتخابی موهای تیره و ضخیم را هدف قرار دهد بودن آنکه  آسیبی به پوست اطراف برساند.

سرعت عمل

هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای بسیاری را در آن واحد درمان کند. لیزر می تواند یک منطقه را تقریبا دریک چهارم ثانیه درمان کند. مناطق کوچک مانندقسمت فوقانی لب  را می توان در کمتر از یک دقیقه درمان کرد و مناطق بزرگ مانند پشت و یا پاها ممکن است تا نیم ساعت به طول بیانجامد

قابل پیش بینی

اکثر بیماران  پس از سه تا هفت جلسه دچار ریزش موی  نسبتا دائمی می باشند.

لیزر موهای زائد صورت و بدن
لیزر موهای زائد صورت و بدن

چگونگی آماده شدن برای لیزر موهای زائد صورت و بدن

لیزر کردن چیزی بیش از کلک موهای زائد را کندن در کسری از ثانیه است. لیزر موهای زائد صورت و بدن روشی پزشکی است که نیاز به آموزش  دیدن برای انجام و به دوش کشیدن ریسک  ها و خطر های بالقوه آن دارد. قبل قرار گرفتن تحت درمان لیزر مو شما باید به طور کامل مدارک پزشک یا تکنسین ( اپراتور ) را که قرار است این عمل را برایتان انجام دهد را مورد بررسی قرار دهید.

اگر در حال برنامه ریزی برای لیزر موهای زائد صورت و بدن خود هستید، باید  شش هفته قبل از درمان، از عمل جراحی، اپیلاسیون، و الکترولیزاجتناب کنید. به این دلیل که لیزر ریشه های موها را  مورد هدف قرار می دهد که به طور موقت از بین بردن یا ریزش آنها برداشته می شود.

شما همچنین باید  شش هفته قبل  و بعد از جلسه ی درمانی خودصبر کرده و از  قرار گرفتن در معرض تابش خورشید خود داری کنید،  به این صورت حذف موهای زائد با لیزر موثرتر بود  و پس از درمان  باعث کاهش عوارض  اغحتمالی خواهد بود.

 

آنچه که در طول دوره ی لیزر موهای زائد صورت و بدن  انتظار می رود

درست قبل از شروع دوره،  قسمت هایی از بدنتان که قرار است تحت درمان قرار بگیرند موهایشان باید تا چند میلی متر بالای سطح پوست کوتاه و با تیغ شیو شوند. تجهیزات لیزر  توسط دکتر یا اپراتور با توجه به رنگ مو ، ضخامت مو  و محل مویی که در صدد درمان قرار گرفته است به همچنین مطابق با رنگ پوست شما تنظیم خواهد شد.

بسته به لیزر یا منبع نوری مورد استفاده قرار گرفته، شما و تکنسین لیزر باید از  عینکی مناسب  برای محافظت چشم استفاده کنید. همچنین لازم است لایه های بیرونی پوست را با ژل خنک یا دستگاه خنک کننده ویژه محافظت کنید. این به نور لیزر کمک می کند تا  به خوبی به پوست  نفوذ کند.

در لیزر موهای زائد صورت و بدن اطمینان حاصل کنید که هیچ ماده ایی روی این نواحی ندارید، مام ، لوازم آرایشس، کرم پودر، لوسیون… حتما قبل از لیزر پوست خود را عاری از هرگونه مواد بهداشتی کنید تا خطر سوختگی کاهش یابد.

بعد از آن، تکنسین  لیزر یک پالس نور را به ناحیه ی مورد نظر می دهد و برای چندین دقیقه منطقه را تماشا می کند تا اطمینان حاصل شود  که بهترین تنظیمات برای بررسی واکنش های احتمالی منفی صورت گرفته است.

هنگامی که این جلسه ی درمانی تمام شد، میتوانید از بسته های یخ، کرم  های ضد التهابی یا لوسیون، یا آب سرد برای کاهش هر گونه ناراحتی استفاده کنید. شما بهتر است با منشی مطب برای  مراجعه ی درمان بعدی خود برای تقربیا چهار تا شش هفته بعد  هماهنگ کنید و وقت بگیرید. دوره ی درمان هایتان را تا زمانی که رویش موها متوقف  شوند، ادامه دهید.

لیزر موهای زائد صورت و بدن
لیزر موهای زائد صورت و بدن

ریسک ها و دوره ی نقاهت لیزر موهای زائد صورت و بدن

بعد از یک یا دو روز، منطقه تحت درمان پوست شما  ممکن است مثل آفتاب سوختگی شود. کمپرس سرد و مرطوب کننده میتواند کمک کننده باشد. اگر صورت شما  تحت درمان بوده باشد،  تنها یک روز بعد می توانید از لوازم  آرایشی استفاده کنید ، مگر اینکه پوست شما تاول زده باشد.

در طی ماه آینده، موهای درمان شده شما از بین می رود. کرم ضد آفتاب برای ماه بعد برای جلوگیری از تغییرات موقتی در رنگ پوست تحت درمان استفاده کنید.

تاول زدن جز عوارض نادری هستند که ممکن است در برخی افراد رخ دهند به خصوص در  افرادی که دارای  سیه چرده هستند و یا دارای لکه های تیره  می باشند بیشتر احتمال آن میرود پدید آیند. سایر عوارض جانبی بالقوه  شامل تورم، قرمزی و زخم است. اسکار دائمی یا تغییرات در رنگ پوست جز موارد بسیار نادر است.

 

هزینه های لیزر موهای زائد صورت و بدن

به گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، میانگین هزینه ها به طور گسترده ای متفاوت است،عوامل زیل تاثیر گذار است:

  •  بسته به اندازه محل مورد درمان و زمان مورد نیاز برای درمان
  •  بسته به تعداد  جلسات درمانی مورد نیاز
  • بسته به انجام توسط پزشک ، متخصص و اپراتور
  • بسته به شهر و منطقه ایی که مرکز واقع شده است

 

لیزر موهای زائد صورت و بدن
لیزر موهای زائد صورت و بدن

 

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments