میکرونیدلینگ چروک

میکرونیدلینگ چروک های پوستی خود را به دست متخصصین مرکز زیبایی برکه بسپارید

میکرونیدلینگ چروک

میکرونیدلینگ چروک ها یکی از روش های جوان سازی پوست است که امروزه افراد زیادی به آن علاقه مند هستند و آن را انجام می دهند

حتما تا به حال ، تبلیغات مراکز زیبایی برای میکرونیدلینگ را در مجله های زیبایی و مد دیده اید که تضمین می کنند پوستی زیبا و شفاف برای شما به ارمغان بیاورند و موجب جوان شدن پوستتان شوند. اما آیا واقعا میکرونیدلینگ و صدها سوزنی که در پوست شما فرو می رود ، می تواند منجر به ظاهر درخشان تر و جوان تر شود ؟ این سوالی است که تصمیم داریم در این مطلب به آن پاسخ دهیم.پس اگر تصمیم به انجام این روش جوانسازی دارید ، تا به انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرونیدلینگ چروک
میکرونیدلینگ چروک

اگر بخواهیم پاسخ کوتاهی به این سوال بدهیم ، جواب آری است.

اگر تصمیم به با طراوت ساختن پوست خود به خاطر قرار گرفتن در معرض خورشید ، صاف کردن چروک ها و هم چنین کم رنگ تر کردن آکنه ها دارید این روش، جوابدهی بسیار خوبی دارد.

مرکز زیبایی برکه مفتخر است که با در اختیار داشتن بهترین دستگاه ها کلیه خدمات میکرودرم و میکرونیدلینگ را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت تماس با مجموعه برکه و اطلاع از قیمت ها اینجا را کلیک کنید

میکرونیدلینگ چگونه کار می کند ؟

این شیوه ی درمانی که هم چنین به نام تحریک تولید کلاژن نیز شناخته می شود ، این گونه عمل می کند که با یک سری سوزن ظریف یا یک دستگاه نوک تیز دیگر ، تعدادی سوراخ روی سطح بالایی پوست شما ایجاد می کند.معمولا پس از انجام این عملیات ، یک نوع کِرِم پوستی یا سِرُم نیز به پوست شما زده می شود

این روند ” زخم های کنترل شده ” پوست شما را با منافذ ریزی باز می کند سپس روند بهبود طبیعی پوست، تولید کلاژن را تحریک می کند که د رنهایت به پر کردن و نرم کردن چین و چروک های پوستی کمک می کند.

معایب میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ ممکن است به مانند تمام روش های جوانسازی پوست معایب و عوارضی نیز داشته باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

درد خفیف : ممکن است برای کاهش احساس درد و هم چنین سوزن سوزن شدن ، متخصص پوستتان از یک نوع بی حسی موضعی استفاده کند.اما برخی بیمارانی که پوست حساس تر و تحمل درد پایین تری دارند ، ممکن است اندکی دچار درد شده و پوستشان بعد از چند روز نیز قرمز باقی بماند. البته جای نگرانی وجود نخواهد داشت و با استفاده از محصولاتی مانند ژل آلوئه ورا می توانید این التهاب و قرمزی را کاهش دهید.

عفونت : از آن جایی که این سوزن ها زخم های باز و ریزی روی سطح پوست شما ایجاد می کنند ، ممکن است دچار التهاب یا عفونت شوید. لازم است که از پوست خود را تمیز نگه داشته و از مصرف محصولات آرایشی التهاب آور اجتناب کنید.از رفتن به استخر ، سونا ، قرار گرفتن در معرض آفتاب و رفتن به باشگاه و هم چنین هرگونه اقدامی که موجب عفونت می شود ، خودداری کنید.در صورت انتخاب یک مرکز زیبایی معتبر و بهداشتی احتمال بروز این عفونت ها به صفر می رسد به همین خاطر دقت داشته باشید که بهترین مرکز موجود را انتخاب کنید.

میکرونیدلینگ چروک
میکرونیدلینگ چروک

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

توجه داشته باشید که بعد از میکرونیدلینگ چروک ، بهتر است نکاتی را رعایت کنید که به صورت مختصر در ادامه به آن ها اشاره می کنیم :

  • از مصرف هر گونه ضد آفتاب یا لوازم آرایشی تا 12 ساعت پس از درمان ، اجتناب کنید
  • صورت خود را چند ساعت بعد از درمان یا قبل از خوابیدن بشوئید.از یک پاک کننده ی ملایم برای تمیز کردن صورت خود استفاده کنید.صورت خود را با آب ولرم به آهستگی ماساژ دهید ( دوش گرفتن می تواند باعث شود که راحت تر صورت خود را ماساژ دهید ) و تمام سِرُم و خون های خشکیده را از دوی پوست خود پاک کنید.
    • این کار موحب بهبود ظاهر پوست می شود و هم چنین اجازه می دهد که سرم هیدرافیرم بهتر درون پوست نفوذ کند.
  • 12 الی 72 ساعت پس از درمان می توانید از مواد آرایشی معدنی استفاده کنید اما هم چنان از پاک کننده ها و کرم های مخصوصی که پزشک برایتان توصیه نموده استفاده کنید.اگر از دیگر روش های جوانسازی پوست نیز استفاده می کنید ، باید از دیگر محصولات پوستی نیز بعد از جلسه درمانی خود استفاده کنید تا خطر عوارض جانبی را تا جای ممکن کاهش دهد
  • پس از 48 الی 72 ساعت بعد از درمان ، بیمار می تواند به شرایط عادی مراقبت از پوست خود بازگردد.برای کسب نتایج مطلوب ، استفاده از محصولات رتینول شدیدا توصیه می شود
  • از مصرف نوشیدنی های الکلی به مدت 10 الی 14 روز اجتناب کرده و هم چنین تا 10 روز در معرض آفتاب قرار نگیرید.

برای درمان جای جوش و اسکارهای آکنه ای معمولا به 5 الی 8 جلسه درمانی نیاز است (فواصل میان این جلسات در مانی باید 4 الی 5 هفته باشد )

برای کنترل ترک های پوستی و هم چنین جای زخم عمل و اسکارهای کلوئید به 8 الی 10 جلسه درمان با فواصل زمانی 5 الی 6 هفته ای نیاز است.برای آسیب های وخیم پوستی به زمان بیشتری میان جلسات درمانی احتیاج است تا از تحریک بیش از حد پوست جلوگیری شود.

اگر اسکارها و ترک های پوستی 6 ماه یا کمتر عمر دارند ، زمان انتظار کمتر بین جلسات درمانی بدون مشکل خواهد بود

میکرونیدلینگ چروک
میکرونیدلینگ چروک

 

میکرونیدلینگ برای جای جوش

علاوه بر درمان چین و چروک ها و هم چنین آسیب های پوستی ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، این روش برای بهبود اسکارهای ناشی از آکنه، و دیگر ناهنجاری های پوستی نیز تاثیر فوق العاده مثبتی دارد. بیشتر مواقع از میکرونیدلینگ برای پوست صورت استفاده می شود اما ممکن است متخصص پوست، از این شیوه برای دیگر نواحی بدن نیز استفاده کند : به عنوان مثال برای نرم کردن و برطرف کردن ترک های پوستی

این شیوه به نرم شدن و جوانسازی پوست شما کمک می کند ، اما باید در نظر داشته باشید که اگر دچار عارضه های پوستی وخیم هستید ، شاید دیگر هرگز ظاهر اولیه و فوق العاده خود را نداشته باشید.

 مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments