آیا بازگشت موهای زائد پا پس از لیزر درمانی حقیقت دارد؟ | مزایا و عوارض لیزر موهای زائد پا

مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه جدید و مدرن و سایر خدمات زیبایی در نزدیکی شما

مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه جدید و مدرن و سایر خدمات زیبایی در نزدیکی شما

مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه جدید و مدرن و سایر خدمات زیبایی در نزدیکی شما

از مبارزه روزانه خود برای از بین بردن موهای زائد دست بردارید 

مرکز لیزر موهای زائد برکه دارای تجربه و مهارت کافی برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن شما است.  و آنچه را که سال ها در جستجویش بوده اید ، به شما تقدیم می کند.   ما هر روزه برای تعداد زیادی از مراجعه کنندگان خود لیزر موهای زائد و سایر درمان های زیبایی مانند تزریق ژل و بوتاکس و خدمات جوانسازی پوست را انجام می دهیم.  مشاوره برای عمل های زیبای مانند ماموپلاستی و همچنین هموروئید با جراح متخصص نیز در این مرکز انجام می شود.

 

ما از بهترین و جدید ترین دستگاه لیزر استفاده می کنیم  

بالاترین استانداردها برای حذف موهای زائد توسط لیزر در این مرکز در دسترس هستند.  ما بهترین امکانات را برای شما ایجاد کرده ایم.  درمان ها توسط افراد دوره دیده و با تجربه و متخصصان پزشکی انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

مرکز لیزر برکه شما را برای یک زندگی تازه آماده می کند  

ما در مراکز تهران اسکین تعداد بیشماری خدمات لیزر درمانی  برای مشتریان خود انجام داده ایم.  ما برنامه هایی شامل قیمت گذاری و پرداخت مقرون به صرفه ، خدمات به مراجعین ، درمان های سریع و آسان ، مکان های مناسب و برنامه ریزی انعطاف پذیر را به مشتریان خود ارائه می دهیم.  شما هم می توانید با مراجعه به مراکز ما از بهترین خدمات و درمان های لیزر و زیبایی بهره مند شوید.

 

از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی 

مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه جدید و مدرن و سایر خدمات زیبایی در نزدیکی شما از بین بردن موهای زائد در مرکز لیزر و زیبایی برکه با دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018 انجام می شود.  کار با این دستگاه راحت و بدون درد است.  برای مشاوره و تعیین وقت از مرکز لیزر برکه اینجا کلیک کنید.   لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون فراتر از الکساندرایت و دایود شامل مزایای زیر است :  

  • پوستی صاف و نرم برای همیشه ،
  • مقرون به صرفه ،
  • ارائه خدمات توسط افراد زبده و تحصیل کرده ،
  • بهترین امکانات و برنامه ریزی برای مشتریان.
اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد درمان موهای زائد با لیزر کسب کنید ، می توانید جهت مشاوره به مراکز لیزر ما مراجعه کنید.  مشاوره فرصتی است برای پرسیدن سؤالات ، بررسی جزئیات پزشکی و بهداشتی و تست پچ بر روی بخشی از پوست شما تا مطمئن شوید واکنش های غیرمعمولی نسبت به لیزر موهای زائد نخواهید داشت.   

 

چهار نکته که  باید  در باره  مرکز لیزر موهای زائد ما بدانید

ما از بهترین دستگاه لیزر بهتر برای حذف موهای زائد استفاده می کنیم

هدف ما تابش یک پرتو متمرکز لیزر به موهای ناخواسته است.  این نور توسط رنگدانه جذب می شود ، و به اندازه کافی به فولیکول  آسیب می زند تا از رشد موهای در آینده جلوگیری شود.  دستگاه های مدرن ما این کار را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف فولیکول ها انجام می دهند.

بر خلاف لیزرهای ضعیف تر یا دستگاه های پر انرژی (IPL) که نمی توانند موهای ناخواسته را در ریشه ها تحت تأثیر قرار دهند ،  لیزر اسکلپیون محصول آلمان که توسط FDA  تأیید شده است با استفاده از طول موج هایی که برای نوع خاص پوست شما تنظیم می شود درمانی مؤثر تر ، مطمئن تر ، ایمن تر ، راحت تر و قابل استفاده برای انواع پوست و مو به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه جدید و مدرن و سایر خدمات زیبایی در نزدیکی شما

ما از طول موج مناسب استفاده می کنیم تا شما در طول درمان راحت باشید

اکثر مشتریان ما می گویند که لیزر موهای زائد خیلی راحت تر از اپیلاسیون است.  دستگاه جدید خنک کننده  پوست موجب می شود تا خنک سازی پوست مشتریان بسیار مؤثر باشد.  این سیستم کولینگ همچنین  از پوست در مقابل خطر سوختگی محافظت می کند و باعث کاهش و کنترل درد می شود. این مزایای سیستم خنک کننده راحتی و آرامش را برای مشتریان ما تضمین می کند.

برای راحتی بیشتر و رفع نگرانی مشتریان از دردناک بودن پروسه لیزر درمانی ، ما می توانیم از یک کرم بی حس کننده موضعی بر روی منطقه تحت درمان استفاده کنیم.

 

نوبت دهی راحت و آسان ؛ مشاهده نتایج پس از جلسه اول 

برای گرفتن وقت لیزر درمانی از مرکز لیزر و زیبایی برکه  اینجا کلیک کنید.  ما اولین وقت را در اختیار شما می گذاریم.  اپراتور لیزر دستگاه را با توجه به نوع پوست و ضخامت آن ، رنگ و نوع مو و منطقه تحت درمان تنظیم می کند.

شما باید محل درمان را 24 تا 48 ساعت قبل از شروع جلسه لیزر درمانی اصلاح کنید.  سپس با توجه به محلی که باید درمان شود ، از چشمان شما با یک عینک محافظ محافظت خواهد شد. و برای محافظت از پوست و احساس راحتی و آرامش بیشتر از یک اسپری خنک کننده مخصوص برای پوست استفاده می شود.  مناطق کوچکی مانند لب بالا می توانند در کمتر از یک دقیقه درمان شوند و مناطق بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

هنگامی که این روش به پایان رسید ، ممکن است به شما یک یخ بسته و کرم ضد التهابی داده شود تا  التهاب و قرمزی پوست کاهش پیدا کند.  جلسه درمان بعدی توسط پزشک تعیین می شود.   اکثر مشتریان نیاز به 5 تا 10 درمان برای حذف دائمی موهای زائد نیاز دارند.  اما بعد از اولین جلسه شما نتایج را خواهید دید.

 

مراقبت های قبل و بعد از لیزر درمانی مهم است 

برای شش هفته قبل از درمان از کندن موها ، اپیلاسیون و یا روشن کردن موها خودداری کنید. شما  می توانید تا یکی دو روز قبل از جلسه بعدی لیزر موهای زائد خود را شیو کنید.   حداقل تا دو هفته قبل و بعد از درمان هر زمان که ممکن باشد ، از قرار گرفتن ناحیه درمان در معرض آفتاب جلوگیری کنید.

پس از جلسه لیزر منطقه درمان شده ممکن است قرمزی خفیف داشته باشد که معمولاً در عرض 24 ساعت ناپدید می شود. کمپرس سرد و مرطوب کننده می تواند به برطرف شدن این عوارض  کمک کند. اگر صورت شما درمان شده ، معمولاً روز بعد می توانید آرایش کنید.  در طی ماه بعدی موهای لیزر شده شما می ریزند و از بین می روند.  همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

تمرکز مرکز لیزر برکه بر از بین بردن دائمی موهای ناخواسته است

بسیاری از سالن های زیبایی و بهداشتی کار لیزر درمانی انجام می دهند.  انجام لیزر موهای زائد در مراکز غیر پزشکی می تواند به بروز مشکلاتی منجر بشود.  محیط درمان با لیزر باید استریل و تمیز باشد.  و احتمال ابتلا به عفونت در سالن های زیبایی زیاد است.   در مرکز لیزر برکه :

  • ما از تکنولوژی پیشرفته ، قدرتمند و منحصر به فرد واقعی لیزر استفاده می کنیم.
  • ما مطمئن ترین و مؤثر ترین درمان های طراحی شده و ارائه شده توسط متخصصین پزشکی معتبر را به مشتریان ارائه می دهیم
  • ما به شما نتایج عالی ارائه می دهیم . شما تفاوت را خواهید دید و احساس خواهید کرد.
مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments