بهترین مرکز میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن های قدیمی یا دستگاه فیس آپ؟!کدام را انتخاب کنم؟!

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن دیگر چیست ؟ وقتی که می توانم با خرید یک کرم لایه بردار، نتیجه ای مشابه بگیرم ، چرا باید به سراغ روشی بروم که نیاز به درمان تخصصی و تحت نظر یک پزشک دارد؟!

سوالاتی که در بالا خواندید ، نظر کسانی است که هیچ چیزی راجع به مزایای شگفت انگیز میکرودرم ابریژن نمی دانند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تصور کنید که دستگاهی جادویی اختراع شده که می تواند با فشار زیاد لایه ی مرده و سطح بالایی پوست را از روی آن بردارد و پوستی صاف و شفاف برای شما به همراه داشته باشد!

اگر روزانه در معرض آلودگی های محیطی زیادی قرار می گیرید یا این که عارضه ای پوستی (مثل اسکار) دارید که دیگر کلافه تان کرده ، احتمالا متوجه خواهید شد که این دستگاه تا چه حدّ می تواند برای شما سودمند و مفید باشد.

واقعیت این است که دستگاه میکرودرم ابریژن با پاشیدن نوعی پودر مخصوص (از جنس کریستال ) و سپس سایش آن از روی سطح پوست ، قادر است که تا حدّ زیادی از سطح پوست لایه برداری کند.

میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن

متاسفانه خیلی ها تصور می کنند که خرید یک کرم لایه برداری ، می تواند عارضه های پوستی مختلف آن ها را از بین ببرد.اما واقعیت این است که این گونه کرم ها عموما در میزان اثر گذاری خود غلو می کنند. تنها کاربرد این دسته از محصولات ، بر روی سطح بالایی و اولیه ی پوست است و بیش از آن نمی توانند نفوذ کنند. در حالی که عارضه ای مثل اسکار در لایه های عمیق تر پوست بروز پیدا می کند و نیاز به سطح نفوذ بیشتری است.

دستگاه های میکرودرم به خوبی از پس این کار برمی آیند اما در این مطلب تصمیم داریم ، دستگاه بسیار بهتر و جدیدتری را به شما معرفی کنیم که علاوه بر مزیت های میکرودرم ابریژن قدیمی ، مزیت های دیگری نیز دارد.با ما همراه باشید

دستگاه فیس آپ چیست

دستگاه فیس آپ ، نسل جدید میکرودرم هاست که به جای استفاده از پودر برای لایه برداری ؛متد جدیدتری را به کار می برد.

این دستگاه مجهز به نوعی هندپیس است که هد آن از جنس الماس می باشد. این هد با حرکات دورانی اپراتور روی سطح پوست کشیده می شود و به این ترتیب عملیات لایه برداری آغاز می گردد.

اما این تنها مزیت دستگاه فیس آپ نیست. بلکه با استفاده از همین عمل ،پوست را نیز ماساژ می دهد.

همان گونه که می دانید ، ماساژ می تواند به بهبود جریان خون در پوست کمک کند.علاوه بر این قادر است که پوست را به تولید کلاژن و الاستین بیشتر تیز تحریک نماید.

به این ترتیب در ابتدا لایه ی مرده و مشکل دار پوست برداشته می شود و سپس پوست زیرین آن نیز ماساژ داده می شود.

دستگاه فیس آپ چیست
دستگاه فیس آپ چیست

موارد کاربرد فیس آپ چیست

  • جوانسازی پوست
  • لایه برداری پوست
  • پاکسازی پوست
  • رفع اسکارهای خفیف
  • رفع چین و چروک های خفیف پوست
  • رفع تیرگی های زانو، قوزک پا ، زیربغل ، آرنج و خط بیکینی
  • درمان ترک های پوستی
  • رفع افتادگی صورت( لیفت صورت)
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و علمی تر به این مقاله مراجعه کنید

مرکز زیبایی برکه ، از معدود مراکز در تهران است که مجهز به دستگاه فیس آپ می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

میکرونیدلینگ بهتر است یا میکرودرم فیس آپ

روش های پاکسازی و جوانسازی صورت به میکرودرم ختم نمی شوند.بلکه در حال حاضر دستگاه های متنوع دیگری نیز برای این عملیات وجود دارند.

میکرونیدلینگ نیز یکی از متدهای محبوب جوانسازی پوست به حساب می آید.در روش میکرونیدلینگ اساس کار بر روی تخریب بافت پوستی می باشد.به این ترتیب که نوعی هندپیس مجهز به صدها سوزن خیلی ظریف و ریز روی سطح پوست کشیده می شود.

این سوزن ها به عمق پوست نفوذ کرده و باعث تخریب آن می شوند. به این ترتیب پوست برای تسریع پروسه ی بهبود، ناچار به تولید کلاژن و الاستین بیشتر می شود.

گرچه این روش مزیت های فوق العاده ای دارد ، اما به نظر می آید با ظهور دستگاه هایی مثل دستگاه فیس آپ ، این گونه متدها ، اندکی قدیمی و پیش پا افتاده باشند.

میکرونیدلینگ بهتر است یا میکرودرم فیس آپ
میکرونیدلینگ بهتر است یا میکرودرم فیس آپ

دستگاه فیس آپ بدون این که موجب خونریزی یا هرگونه دردی بشود، می تواند همین کار را انجام دهد و نتیجه ی بسیار بهتری نیز دریافت کند.

روش میکرونیدلینگ ممکن است منجر به بروز عارضه های مختلفی شود.خیلی ها هم هستند که از نفوذ سوزن ها به پوست وحشت زیادی دارند و به همین خاطر به دنبال راه ساده تری برای جوانسازی و پاکسازی پوست خود می گردند.

به این دسته از عزیزان پیشنهاد می کنیم که یک بار دستگاه فیس آپ را امتحان کنند. قطعا از نتیجه ای که دریافت می شود، شگفت زده خواهند شد.

هزینه میکرودرم ابریژن با دستگاه فیس آپ

نکته ی دیگری که در این میان مطرح می شود ، هزینه های مرتبط با درمان میکرودرم است. در میکرودرم های قدیمی ، تعداد جلسات درمانی نسبتا زیاد بود و باید به طور مداوم درمان را تکرار می کردید.طبعاً این مسئله هزینه های شما را بالا می برد.

اما در مورد درمان با دستگاه فیس آپ به هیچ وجه این گونه نیست.بیشتر پزشکان توصیه می کنند که از 6 الی 8 جلسه ی درمانی داشته باشید تا بتوانید نتیجه ی کاملی دریافت کنید.

هزینه میکرودرم ابریژن با دستگاه فیس آپ
هزینه میکرودرم ابریژن با دستگاه فیس آپ

علاوه بر این ، هزینه های استفاده از فیس آپ به هیچ وجه گران نیست و به فاکتورهای زیر بستگی دارد :

  • شدت و وخامت عارضه ای که تصمیم به درمان آن دارید
  • اندازه ی محل درمان
  • تعداد جلسه های درمانی که نیاز دارید

در نهایت باید ذکر کنیم که هزینه های استفاده از میکرودرم فیس آپ ، در مقایسه با خرید یک محصول بهداشتی ، خیلی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است و علاوه بر این ، نتیجه ای که می گیرید هم به هیچ وجه قابل مقایسه با اثرگذاری کرم های بهداشتی نخواهد بود.

پس چرا تردید دارید؟ همین امروز با مرکز برکه تماس بگیرید و نوبت رزو کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments