میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن با جدیدترین دستگاه ها در مرکز زیبایی برکه

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یکی از روش های زیبایی است که اکثر مردم درباره آن شنیده اند، اما واقعا نمی دانند که واقعا در مورد چیست . حتی اگر رفیق حساس به پوستتان به شما این محصول را پیشنهاد کند و یا این که نام این خدمات زیبایی را در تراکت های آرایشی و بهداشتی ببینید ،باز هم بهترین کار این است که با یک متخصص درماتولوژیست صحبت کنید. از اینجا می توانید با مرکز زیبایی برکه تماس گرفته و با مشاورین ما صحبت کنید

 

مرکز زیبایی و لیزر برکه افتخار دارد تا با تمام خدمات زیبایی از جمله میکرودرم،بوتاکس ، مزوتراپی ،ژل فیلر و …. در خدمت شما هم میهنان عزیز و گرامی باشد

ساعات کار مجموعه : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر

میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن

اجازه بدهید ما هرگونه تصور غلطی که راجع به این خدمات زیبایی وجود دارد را تصحیح کنیم. میکرودرم ابریژن روشی است که لایه سطحی پوست خشک و سلول های مرده را از بین می برد. ، دستگاه های میکرودرم ابریژن می توانند پوست را با استفاده از یک جریان کریستال های خوب یا یک الماس تیز صیقل دهند . بعضی از سیستم ها مکش دارند تا پوست صورت را از شر سلول های مرده خلاص کنند

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از پزشکان متخصص مرکز زیبایی برکه معتقد است که بیماران مبتلا به خطوط خفیف، رنگدانه های نامنظم یا منافذ مسدود شده ممکن است به بیش از یک جلسه میکرودرم ابریژن تراپی نیازمند باشند و با تداوم جلسات درمانی می توانند بهترین نتیجه ممکن را از این روش جوان سازی پوست ببرند.

“بیماران مبتلا به ملاسما، (یک نوع رنگدانه ناشی از ترکیبی از هورمون ها، نور ماوراء بنفش و التهاب،)  خطر ابتلا به رنگدانه را با تقریبا هر نوع تحریکی ایجاد می کنند.” “با این حال، دانشمندان و متخصصین پوست متوجه شدند  که این بیماری با ترکیبی از مراقبت موضعی مناسب، قرار نگرفتن در معرض نور خورشید و میکرودرم ابریژن  کاملا قابل درمان است و می توان نتایج بسیار مثبتی از آن کسب کرد .”

میکرودرم ابریژن یکی از بیشترین عملیات های زیبایی است که در چند سال اخیر انجام شده است.شاید خودتان آن را انجام داده و یا درباره آن شنیده باشید .اما آیا واقعا می دانید که مزایای میکرودرم ابریژن چیست ؟ با ما همراه باشید تا پاسخی برای این سوال بیابیم

از پوست لایه برداری می کند

در مقام توضیح می توان این گونه گفت که میکرودرم ابرِیژن روشی برای صیقل دادن و لایه برداری از پوست است، لایه برداری به شکل زیر انجام می شود :

از بین بردن لایه هایی از سلول های پوستی ساخته شده، کثافات و ناخالصی ها با استفاده از کریستال های کوچک و یا بعضی اوقات سیم های آویزان الماس همراه با مکش خلاء برای از بین بردن سلول های مرده برای نمایان شدن سلول های زیرین و زنده پوست صورت.

. گردش سلول ها را بهبود می بخشد

عوامل بسیاری سبب کاهش سرعت گردش سلول های پوست می شوند، که دو عامل اصلی آن ، پیری و عوامل محیطی است. همانطور که میزان جذب طبیعی سلول های ما کاهش می یابد، خیلی ها پوست خود را “خسته ” و “پژمرده” می بینند. میکرودرم ابریژن  سرعت این روند را افزایش می دهد که سلول های پوستی جدید از زیر سلول های مرده بیرون آمده و پوست شاداب تر به نظر بیاید.

نفوذ محصولات بهداشتی بهتر خواهد شد

هنگامی که سلول های مرده ساخته شده، آلودگی و روغن ها از روی پوست شما  برداشته می شوند، آن وقت محصولات پوستی می توانند تا 50 % عمیق تر وارد پوست شوند   اگر از یک کارمسوتیکال پوستی استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که این محصولات، مواد تشکیل دهنده را به درم تحویل داده و نتایج بهتر را به شما ارائه می دهند، و اضافه کردن روش میکرودرم ابریژن به برنامه مراقبت از پوست خود می تواند باعث افزایش نتایج محصولاتی شود که از آن ها استفاده می کنید.

افزایش گردش خون

اجزای مکش خلاء میکرودرم ابریژن  نه تنها باعث از بین بردن سلول های مرده می شود ، بلکه موجب گردش خون در پوست می شود، اکسیژن و مواد مغذی را به سلول ها می رساند  و هم چنین باعث سم زدایی می گردد که برای سلامت پوست ضروری است.

به کم رنگ شدن رنگدانه ها کمک می کند

استفاده از رینج های رنگی روشن تر برای کمک به کم رنگ شدن رنگدانه در کنار استفاده از میکرودرم ابریژن، باعث افزایش قابل توجه نتایج  مثبت این روند می گردد چرا که پس از آن محصولات می توانند به جایی که رنگدانه در آنجا واقع هستند نفوذ کنند. فقط به این دلیل که رنگدانه ها را بر روی پوست خود می بینید، باید این محصولات را به پوست خود برسانید  تا در واقع باعث تغییر یا حذف علت به وجود آمدن این رنگدانه ها شود.

به جلوگیری از بسته شدن منافذ پوستی کمک می کند

لکه ها و جوش های سر سیاه در پوست همه ناشی از منافذ مسدود شده است. میکرودرم ابریژن در درمان این انسداد ها  از طریق برداشتن پوست مرده و روغن نیز موثر است. اگر شما ترکیب اسیدهای هیدروکسی آلفا را در خانه استفاده کنید، این امر به حفظ سلامت پوست کمک می کند.

اسکارها و زخم ها را بهبود می بخشد

میکرودرم ابریژن پوست را از طریق صاف کردن لبه ها و سطح اسکار و همچنین تحریک کلاژن برای تولید سلول های جدید پوست برای کمک به بهبود بافت های اسکار شاداب تر می سازد .

خطوط کشیده و خفیف پوستی را کم رنگ تر می کند

اگر شما درباره این خطوط کشیده ناشی از تغییر سایز بدن نگران هستید  و همچنین برای شروع درمان های تهاجمی آماده نیستید، میکرودرم ابریژن  می تواند ظاهر بد این خطوط را اندکی کاهش دهد و باعث تحریک کلاژن به عنوان یک عامل پیشگیری کننده از بروز خطوط عمیق تر شود.

کم کردن منافذ

منافذ بزرگ به خاطر جریان بالای روغن و چربی روی پوست ایجاد می شوند . روش هایی که برای بستن این منافذ وجود دارد شامل كنترل جريان چربی و پاکیزه نگه داشتن منافذ  و خالي کردن از هرگونه کثافات از طریق لایه برداری می باشد.. میکرودرم ابریژن  لایه برداری نهایی خواهد بود .

غیر تهاجمی بودن این روش

این روش  یک درمان غیر تهاجمی است که فقط بر روی اپیدرم (لایه بیرونی) پوست انجام می شود، بدون این که نیازی به بیهوشی باشد  و تنها چند پروتکل کوچک وجود دارد که پس از آن باید رعایت کرد

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments