مراحل فیشیال صورت

ترمیم و جوانسازی پوست با فیشیال صورت چند مرحله دارد؟

مراحل فیشیال صورت

مردم پروسیجر فیشیال صورت را به دلایل مختلفی انجام می دهند. پروسیجر زیبایی فیشیال صورت یک درمان پوستی چند مرحله ای است که یکی از بهترین راه ها برای تعذیه و نرم کردن پوست به شمار می رود. فیشیال صورت، بعد از ماساژ صورت، دومین درمان زیبایی محبوب در جهان به شمار می رود. تا به حال فیشیال را تجریه نکرده اید؟ پس بهتر است در سال جدید حتما آن را امتحان کنید.

اگر مایلید از هزینه ای که می کنید و نتیجه ای که می گیرید اطمینان خاطر داشته باشید، حتما سعی کنید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. مرکز زیبایی شمال تهران، در منطقه شریعتی یکی از بهترین زیرمجموعه های تهران اسکین است که باکیفیت ترین و البته به صرفه ترین خدمات فیشیال را به عزیزان تهرانی ارائه می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مراحل فیشیال صورت

مراحل پروسیجر فیشیال

همانطور که اشاره کردیم فیشیال صورت یک پروسیجر زیبایی چند مرحله ای و ترکیبی است که در زیر به ترتیب به آنها اشاره می کنیم:

  1. مشاوره

جلسات فیشیال صورت با یک جلسه مشاوره اولیه آغاز می شوند. در این جلسه (که ممکن است به یک جلسه کامل و مجزا هم احتیاج نداشته باشد) فرم هایی را پر خواهید کرد و پزشک متخصص مجموعه نیز درباره داروها و مکمل هایی که در حال مصرف آنها هستید، روش های مراقبت پوستی فعلی، میزان آبی که مصرف می کنید و محصولات زیبایی که در حال استفاده از آنها هستید از شما سوال می پرسد.

  1. پاکسازی

معمولاً بهترین جلسات پاکسازی با جمع کردن و دور نگه داشتن موهای مراجع آغاز می شود تا محصولاتی که روی صورت او پیاده سازی می شوند با موهایش برخوردی نداشته باشند. سپس صورت با استفاده از پدهای پنبه الکلی یا دستمال های مرطوب پاک می شوند.

  1. آنالیز پوست

بسته به اینکه آرایش داشته باشید یا خیر، متخصص زیبایی به احتمال زیاد در زیر نور یک لامپ وضعیت پوست شما را بررسی می کند، یا چشمانتان را می پوشاند و از طریق یک لامپ ذره بینی پر نور به پوست شما نگاه می کند. سپس نوع پایه پوست شما را تعیین می کند (خشک، چرب، ترکیبی از هردو، حساس یا نرمال) و وجود عارضه های پوستی (مانند آکنه، جوش های سر سیاه، جوش های سر سفید، علائم پیری پوست، آفتاب سوختگی، کمی آبی پوست و غیره) را بررسی می کند. سپس با توجه به نتایج این تحلیل و بررسی اولیه، متخصص زیبایی روش های درمانی و محصولات زیبایی مناسب پوست شما را انتخاب می کند.

  1. بخار

بهترین جلسات فیشیال پوست آنهایی هستند که متخصص با استفاده از یک ماشین مخصوص که بخار آب گرم را به پوست صورت شما می رساند، در ابتدا پوست را نرم و مرطوب کند. این کار بسیار آرامش بخش است و به نرم کردن جوش های سر سیاه و سر سفید کمک می کند تا راحت تر بیرون بیایند. همچنین عرق و رطوبت حاصل این حرارت باعث نمایان شدن و پاکسازی اولیه منافذ پوستی شما می شود. چنانچه پوست بسیار حساسی داشته باشید، اوپراتور ممکن است از بخاردهی صورت برای شما استفاده نکند.

  1. لایه برداری با استفاده از لایه بردارهای مکانیکی یا شیمیایی

لایه بردارهای مکانیکی یک بافت شنی دارند که با مالش پوست لایه ای از سلول های پوستی مرده را برمی دارد. این نوع از لایه برداری معمولاً در مرحله بخاردهی صورت انجام می پذیرد. لایه بردار شیمیایی از آنزیم ها و اسیدها استفاده می کند تا پیوند بین سلول های پوستی را شل کند. آنزیم درمانی ملایم را می توان در حین پروسه بخاردهی صورت داد.

مراحل فیشیال صورت

6. استخراج

این مرحله، مرحله برداشتن جوش های سر سیاه و سر سفید است. تحمل درد افراد مختلف برای مرحله خارج کردن جوش ها متفاوت است. برای دریافت بهترین نتیجه از پروسیجر فیشیال باید کمی تحمل درد خود را بالا ببرید.

7. ماساژ فیشیال

در نظر خیلی ها این بهترین بخش پروسیجر فیشیال است. در مرحله ماساژ صورت از تکنیک های کلاسیک ماساژ مانند افلوراژ برای آرامبخشی و تحریک پوست و عضلات صورت استفاده می شود.

8. ماسک صورت

مرحله بعدی قرار دادن ماسک روی صورت است. ماسک صورت بر اساس نوع پوست شما (خشک، چرب، حساس و غیر) و عارضه هایی که به آنها دچار هستید انتخاب می شود. در حین پروسیجر فیشیال متخصص زیبایی به احتمال زیاد در اتاق می ماند و پس از فرآیند، یک ماساژ جمجمه یا ماساژهای مناسب دیگری را هم برایتان انجام می دهد تا ناراحتی حاصل از پروسیجر کاهش پیدا کند.

9. مواد بهداشتی

در مرحله آخر سرم های پوستی، محصولات آبرسان، کرم ضد آفتاب و کرم های رنگ روی پوست گذاشته می شود.

مراحل فیشیال صورت

دستگاه فیس آپ

همانطور که در بخش مراحل اشاره کردیم، مرحله پنجم فیشیال صورت، مرحله لایه برداری است. دستگاه فیس آپ یک دستگاه مکانیکی فوق العاده برای لایه برداری پوست صورت است. فیس آپ یکی از جدیدترین مدل های دستگاه های میکرودرم به شمار می رود که از نوع میکرودرم پودری است.

تکنولوژی میکرودرم یکی از بهترین تکنولوژی های موجود برای صیقل دادن سطح پوست برای برداشتن لایه پوست مرده، جوانسازی و بهبود وضعیت عارضه های پوستی صورت به شمار می رود که فیس آپ بهترین مدل آن است.

مهمترین ویزگی فیس آپ در این است که علاوه بر لایه برداری با کمترین درد و ناراحتی ممکن، با ایجاد پالس های پوستی همزمان صورت را ماساژ هم می دهد. این ماساژ همزمان باعث می شود تا پوست تحریک شده و ماده جوانساز طبیعی به نام کلاژن ترشح کند. کلاژن یک ماده ترمیم کننده پوستی است. و فیس آپ با ایجاد یک آسیب سطحی و تقلبی بدن را به بازسازی خودش تحریک می کند.

مراحل فیشیال صورت

کاربرد فیس آپ

کمی در مورد فیس آپ توضیح دادیم، اما بهتر است بدانید که این دستگاه عملکردها و فواید مختلفی دارد که عبارتند از:

  • رفع منفذهای پوستی
  • جوانسازی پوست صورت
  • از بین بردن کک مک
  • رفع لکه های پوستی
  • درمان ترک های پوست صورت
  • بر طرف کردنتیرگی های لکه ای پوست

برای نتیجه گرفتن صد در صد از فیس آپ و پروسیجر فیشیال بهتر است طی چند جلسه آنها را انجام دهید تا مشکلات و عارضه های پوستی صورتتان به صورت کامل رفع شوند.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments